hayırlı olsun,
Allah kaza bela vermesin,tekerin düz bassın
hayırlı olsun,
Allah kaza bela vermesin,tekerin düz bassın
tesekkur ederim
sizce akuyu de direk yuasa almalimiyim, yoksa verilecek aku ile idare edeyimmi aku olene kadar. verilecek aku kalitesiz ise motorun elektrik sistemine zarar verme ihtimali varmi, biseyleri bozar mi? Sulu aku vereceklermis sanirim, kuru vermeleri gerekmiyor mu aslinda? koreden motor koruma demiri getiren oldumu, aslinda canta falanda istiyorum ama, gonderi bedeli urun bedellerinin yari fiyatina geliyor neredeyse. bide vergi muhabbeti var tabi burada oda sanirim %20, vergi limittinden emin degilim sanirim 2019 icin 22 euro falan olacak
gv250 ye bence en çok yakışan şey arka stopu sökün yerine bulabilirseniz Vn900 stopu takın aşırı yakışıyor .. arkanında görüntüsünü çok değiştiriyor daha estetik duruyor arka kuyruk..
gv 250 icin uyumlu palet ayak pedi aramaktayim. kaliteli kolay kolay paslanmiyacak şık gorunen. yardimci olabilirseniz sevinirim arkadaslar
gv250 için a dan z ye her tür aksesuar yabancı sitelerde var..
yuasa ytx-14bs aku alacagim.
https://www.motopit.com.tr/urun/yuasa_aku_12_volt_12_amper_ytx14-bs_ypakuytx14bs
burada buldum ama icine asit konuluyor. bu tip bir akude sivi ekleme falan yapmam gerekirmi?
yuasanin icine sivi asit konmayan (kuru) ytx-14bs modeli var mi?
hangisi daha uzun omurlu olur?
hangisini tercih etmeliyim?
herkese merhaba,
külbütör kapağından yani üst kapaklardan ufak bir yağ sızıntısı oluyor. böyle tam sızıntı gibi değilde terleme gibi. ne yapmamı önerirsiniz? bir de bu külbütör kapak contaları bayağı plastik herhalde. bu contanın üstüne bi miktar sıvı conta sürüp sıksam bu küçük sızıntıya fayda eder mi ya da önerebileceğiniz bir şey var mı?
teoo Dün 05:44
gv 250 icin uyumlu palet ayak pedi aramaktayim. kaliteli kolay kolay paslanmiyacak şık gorunen. yardimci olabilirseniz sevinirim arkadaslar
Ayak pedini pek tavsiye etmiyorum. Ayaklarınızda ciddi titreşim artışı oluyor
Konjektörde eğer elektrik sistemine yüklenmezseniz kolay kolay bozulmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------
Gerek yok hemen değiştirmenize en az 10-15 bin gider orjinaller. Teklemeye başladığında değiştirin. Aküde öyle ,bitince değiştirin, 1-1,5 yıl rahat götürür. Başta bu masraflara girmenize gerek yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------
Disk eğer iyice kızdırıp durur durmaz disk soğumadan soğuk su vurdurmazsan kesinlikle yamulmaz. Yapsan bile yamulması zor biraz , çok sıcak olmalı. 100binde bile değiştirmeye ihtiyaç duymayabilirsin. Fren kullanımına bağlı. Fren balataları diyorsan ön balata zaten bulunuyor, bulamasan bile benim gibi aliexpresten sinterli bi balata alabilirsin . Arka balata zor bulunuyor ama TRW nin balatası uyuyor biraz araştırma ile bulunuyor.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Ben anlamam, 2 motorumda toplam 4 adet konjektör maceram oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
hocam yeni motora akü falan almayın, paranıza yazık. Önce üzerindeki akü ölsün, en az 2 sene gidecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
size tavsiyem fazla bir sızıntı yoksa hiç ellemeyin, çünkü sıvı contayla olacak işler değil malesef. kapağın açılması gerekiyor.
ancak fazla sızıntı yoksa normal karşılanabilir, eski araçların her yerinden yağ sızıyor neredeyse, olağan şeyler bunlar. (Y)
[QUOTE=ogzcngdk;4433775]Ben anlamam, 2 motorumda toplam 4 adet konjektör maceram oldu. [COLOR="Silver"]
O halojen sislerdendin sök gitsin , led bulalım , ampulü de led yaptık mı tamamdır :D Çok şükür 41 binde ben daha yaşamadım inşallah ta yaşamam.
benim ön park ve uzun/kısa led ampül maksimumda 25 watt normalde 17 watt çekiyo alayı. Stoplarıda led yapmıştım ama dandik çıktı patladı. Bende halojene döndüm.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Merhabalar,
İzmirde yaşıyorum bir gv250 alacağım 2007 model 45.000 km'de. alırken nelere dikkat etmeliyim, bir kullanıcısından bilgi alabilirsem benim için çok iyi olacak diye düşünüyorum. En nihayetinde huyunu suyunu bilen birileri illaki beni uyaracaktır ince detaylar hakkında. Motorun canı alınmıştır, ölmüştür o motor vesaire diyecek arkadaşlar için söylüyorum sorun değil, elimiz anahtar tutuyor, 20 - 30 bin liram olsa zaten gider 0 motor alırım tuzumuz kuru değil. sağlam ciğerli motor, eş dost öyle söylüyor biz de alınabilecek kesemize uygun olanına bakıyoruz. Yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ederim şimdiden.
Ayrıca Virago 250 bakıyordum bundan önce, benim gözümde klasik duruyor biraz, 90 modelleri vesaire var fakat temizini bulamadım bana yakın ve keseme uygun şekilde. Alıp uğraşabileceğim bir motor olsun istiyorum. Hyosung kullanıcılarının tavsiyelerine ihtiyacım var. Dileyene buradan gönderemem etik olmaz fakat özel olarak bakacağım motorun sahibinden linkini atabilirim. İyi forumlar, muhabbetler olsun efenim ^^
Bakımlı bir motor için 45 bin kilometre hiç bir şey değil. Öncelikle genel olarak inceleyin, boya durumu, göstetgeler, seleler, kromlar iyi durumda ise temizliği düzenli yapılmış bir motordur.
Motor için ise soğukken tek marşta çalışması, çalıştığı zaman rölantisinin düzenli olması ve stop etmemesi önemlidir. Düzgün gaz yiyor mu ona bakmak lazım, egzozdan duman çıkıyor mu? siyah duman zengin karışım, mavi duman görürseniz bırakın motoru.
V motorun sesine göre değerlendirmek biraz usta işidir, çünkü çok fazla parça var. Mesela subap sesi üst taraftan duyulur normaldir. Egzantrik zincirinin sesine ve krank yataklarının sesine bakmak lazım ama ben anlamam.
En iyisi bu dediklerime baktıktan sonra bir servise gösterin ücreti karşılığında baksınlar. Eğer bakımlı ve iyi bir motorsa sadece biraz egzantrik zinciri sesi gelmesi gerekiyor.
Sağolun, eksik olmayın. Ustaya göstermeden asla almam zaten, var öyle tripleri olan afedersiniz üçkağıtçı satıcılar. ustaya gösteremeyiz zamanım yok diyor. Olur motorunuz sizinle yaşlansın o halde. :D ben görmeye geldiğim motora 200 lira verip usta getiremem diyip kapatıyorum telefonu. İlk defa araç alıyorum ve üzülerek söylüyorum 2. el piyasasının %70'i dalavereci :D
Bu gün itibari ile GV 250 mi üzülerek satmış bulunuyorum. 4 yıl 35.000 km kahrımı çekti. Birkez rölesi bozulması dışında beni hiç üzmedi. Pek çok güzel anıyla ayrıdım motorumdan. Alan arkadaşıda inşallah hiç üzmez. Tekrar motor alacak ortamı yakaladığımda yine ilk ilgileneceğim
motor olacak.
Bunu da buraya Anı olarak koyayım.
[IMG][/IMG]
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
şasesi bozuk motora 7 bin istediler benden. Grenajların hiçbiri yok, iki çamurluk kırık, depo boyalı, far, göstergeler kırık. direksiyon ape, sağa sola çevirince gaz veriyor motor. 55.000km den fazla yol yapmış adam 7bin daha fazla inmem motor bu dedi. iyi de nasıl motor ? Piyasanın durumundan ve satıcıların tavrından dolayı motor alamıyoruz... Dolandırıcılık lan bu :D
Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)