Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ocak 2019, 22:40
#24821
İyi geceler arkadaşlar hata kodları bunlar yardımcı olun lütfen 10-5-6-2 kodu 0562
10-2-3-10 kodu 0230
10-3-5-1 kodu. 0351
10-3-5-2 kodu. 0352
10-1-3-2 kodu. 0132
10-8-5-10 kodu 0850
10-1-3-8 kodu 0138
10-5-10 kodu. 0505
10-5-6-2 kodu 0562 bu kodlardan sonra tekrar başa dönüyör motor 2012 gv 250
Reklamlar
-
22 Ocak 2019, 23:44
#24822
herkese merhaba...ben de niyetliyim gv 250 sahibi olmaya...kapsamlı forumu okudum,belki gözümden kaçtı o yüzden sormak istiyorum... sanıyorum arıza olmasa da ayarlarda olası bir sorunda FI lambası yanabiliyor. hata kodunu motosiklet zaten veriyor.yine de diasgonic cihazına ihtiyaç var mıdır? yoksa kodu tespit ettikten sonra,klasik yolla akü ve ecu'nun bağlantılarını iptal ederek resetlemek sizce mantıklı mıdır? cevaplandıran,cevaplandırmayan herkese teşekkür ederim.
-
23 Ocak 2019, 00:36
#24823
Intuıva adlı üyeden alıntı
herkese merhaba...ben de niyetliyim gv 250 sahibi olmaya...kapsamlı forumu okudum,belki
gözümden kaçtı o yüzden sormak istiyorum... sanıyorum arıza olmasa da ayarlarda olası bir sorunda FI lambası yanabiliyor. hata kodunu motosiklet zaten veriyor.yine de diasgonic cihazına ihtiyaç var mıdır? yoksa kodu tespit ettikten sonra,klasik yolla akü ve ecu'nun bağlantılarını iptal ederek resetlemek sizce mantıklı mıdır? cevaplandıran,cevaplandırmayan herkese teşekkür ederim.
Genelde kendiliğinden söner. Sönmediği taktirde beyin soketini çıkartırsanız resetlenir.
Diagnostig cihazına gerek yok.
-
23 Ocak 2019, 22:51
#24824
-
24 Ocak 2019, 05:00
#24825
merhaba, bende sifir bir 2016 model almayi dusunuyorum. motoru aldigimizda hemen yag konulmasi gerekiyor mu? yag filtresinede ihtiyac oluyor mu? motul 7100 dusunuyorum. baska herhangi bir sey alinmasi gerekiyormu hidrolik yagi vb...
amortisor sertliklerini neye gore nasil ayarlatmaliyim. arka ve on amortiser ayri ayri olarak ayarlanabiliyor mu?
-
24 Ocak 2019, 10:43
#24826
teoo adlı üyeden alıntı
merhaba, bende sifir bir 2016 model almayi dusunuyorum. motoru aldigimizda hemen yag konulmasi gerekiyor mu? yag filtresinede ihtiyac oluyor mu? motul 7100 dusunuyorum. baska herhangi bir sey alinmasi gerekiyormu hidrolik yagi vb...
amortisor sertliklerini neye gore nasil ayarlatmaliyim. arka ve on amortiser ayri ayri olarak ayarlanabiliyor mu?
0 km motosikletler de genelde rodaj yağı oluyor.Yani yağ,yağ filtresi,hidrolik yağı zaten içinde geliyor.Sadece benzin gerekli.Rodaj boyunca 1000 km bu yağı kullanıyorsunuz.1000 km sonunda ilk yağ değişimi oluyor sonrasında her 4000 km de bir yağ değiştiriliyor.Motul 7100 uygundur.Bizim motorlar standart olarak 10w40 yağ kullanıyor.Ben aldığımdan beri kendim Motul 5100 kullanıyorum performansı iyi.Bütçeniz müsaitse tabii 7100 daha uygun olur.
Ön amortisörlerde ayar yok.Arkalar 5 kademeli olarak ayarlanıyor.Ben genelde 3.kademede kullanıyorum.Artçı ile kullanacaksanız 4 yada 5 kademeye ayarlamakta fayda var.1-2 aşırı yumuşak oluyor.Şehir içinde aşırı bozuk yollarda artıçısız kullanım için 1-2 ideal.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
24 Ocak 2019, 11:47
#24827
cok tessekkur ederim. 5100 ile 7100 arasinda litrede sadece 11tl fark var. bu fark verilir gibi geliyor
-
24 Ocak 2019, 13:11
#24828
teoo adlı üyeden alıntı
merhaba, bende sifir bir 2016 model almayi dusunuyorum.
motoru aldigimizda hemen yag konulmasi gerekiyor mu? yag filtresinede ihtiyac oluyor mu? motul 7100 dusunuyorum. baska herhangi bir sey alinmasi gerekiyormu hidrolik yagi vb...
amortisor sertliklerini neye gore nasil ayarlatmaliyim. arka ve on amortiser ayri ayri olarak ayarlanabiliyor mu?
Sadece arka amortisörler ayarlanabiliyor. Sport için 5. Kademe, konfor için 1. Kademeye ayarlamak lazım.
Ben en sert önyüklemede kullanırdım. Virajlarda arkası daha stabil oluyordu.
-
24 Ocak 2019, 17:21
#24829
ogzcngdk kardesim. sunu belirtmek isterimki senin buradaki yorumlarin ve blog siten bu motoru almayi dusunmemdeki en onemli etkendir. sana buradan tesekkur etmek isterim. oncelikle sunu belirteyim amortisor ayarlari hakkinda hic bir bilgim yok. simdi soylediklerinden anladigim kadari ile, en yumusak 1. kademe ve en sertte 5. kademede olacak. -onyuklemede en sert kullanirim derken tam olarak neyi kastettiniz acaba.
-sehir ici fazla gaz acmadan kullanimda
-hizli asfalt kullanimlarda
-arazide kullanimlarda
-artci ile kullanimda
tavsiyeniz ne olur?
birde amortisor ayari kolay biseymi, kendim kolayca yapabilirmiyim
bu arada benimde bir katkim olsun yeni almayi dusunen varsa.
rodaj konusunda?(okudugum kadari ile)
0-800 km arasi yarim gazdan az acin
800-1600 km arasi 3/4 gazdan az acin
devri asla sabit tutmayin, yani anladigim kadari ile surekli hizlanip yavasliyacagiz
motoru cok fazla zorlamayin, burada sahsi yorum yapayim emin olmamakla birlikte, 7000-8000 devri gecmeyin rodaj bitene kadar.
rodaj konusunda bilgi sahibi arkadaslarda yesillendirebilirse sevinirim
-
24 Ocak 2019, 22:50
#24830
teoo adlı üyeden alıntı
ogzcngdk kardesim. sunu belirtmek isterimki senin buradaki yorumlarin ve blog siten bu motoru almayi dusunmemdeki en onemli etkendir. sana buradan tesekkur etmek isterim. oncelikle sunu belirteyim amortisor ayarlari hakkinda hic bir bilgim yok. simdi soylediklerinden anladigim kadari ile, en yumusak 1. kademe ve en sertte 5. kademede olacak. -onyuklemede en sert kullanirim derken tam olarak neyi kastettiniz acaba.
-sehir ici fazla gaz acmadan kullanimda
-hizli asfalt kullanimlarda
-arazide kullanimlarda
-artci ile kullanimda
tavsiyeniz ne olur?
birde amortisor ayari kolay biseymi, kendim kolayca yapabilirmiyim
Merhabalar, teşekkür ederim. Ben zamanında kullanıcısıydım aldım uğraştım, baktım insanlar internette ve tamircilerde çözüm bulamıyor. Böyle bir şey yapmak istedim. O zamanlar vaktimde vardı, faydası oluyorsa ne mutlu bana.
Bu süspansyon olayı biraz karışık sadece sert ve yumuşak olmasına göre değişmiyor. Ancak kabaca sert iken iyi viraja girersiniz, ancak çukurlarda falan baya sarsılırsınız.
Yumuşakken oldukça konforlu, zaten oturunca bile arka çamurluk iyice çöküyor, yaylana yaylana gezersiniz ancak hızlıca viraja girdiğinizde arkası kayacakmış gibi esniyor, tehlike yaratabilir. İki kişi bindiğinde amortisör tamamen kapanabiliyor. Bu ayarı siz kendi kullanımınıza bağlı yaptırabilirsiniz. Ben orta yollu kullanırım derseniz ortada bırakırsınız.
Amortisörün alt tarafından saat yönü yada tersi yönde çevireceksiniz, baya zor dönüyordu ama elle dönüyordu. Yapabilirsiniz sanırım.
-
25 Ocak 2019, 17:55
#24831
değerli gv250 kullanıcılarına sormak istediğim bir sorum olacak... kronik sorunvb hususları kafamda çözüme ulaştırdım. yedek parça konusunda ihtiyacım olacakları da arattım,buraya kadar güzel. ancak ön fren diskini bulamadım.bir sitede yurtdışından geleceği için 355TL'lik fiyatı vardı...
tamam ürünü 0km alacağım için acil bir durum yok ortada ama sizler nasıl bir çözüm geliştirdiniz... ya da başka marka ve modellerde uyumluluk söz konusu mudur?
okuyan herkese ve özellikle cevap verenlere teşekkür ederim
-
25 Ocak 2019, 18:27
#24832
sen daha motoru almadan 20-30 bin km sonra ancak sorun çıkartabilicek bir parçanın peşine mi düşüyorsun .. bence o zaman hiç alma ..
-
25 Ocak 2019, 20:09
#24833
logaritma adlı üyeden alıntı
sen daha motoru almadan 20-30 bin km sonra ancak sorun çıkartabilicek bir parçanın peşine mi düşüyorsun .. bence o zaman hiç alma ..
önerin için teşekkür ederim öncelikle ... 30.000km dayanması gerçekten başarılı bir düşünce... ben 2 yıl ortalamada 30.000km yol yapan birisi olduğum için bunu düşünmek zorundayım (ilk motorum olmayacağı anlaşılmıştır sanırım). motosikleti getiren firma parçayı düşünmemiş olabilir (disk 30.000km dayanıyor diye mi yaptılar acaba ya da bakanlık parça bulundurma beyanları gazoz kapağı mı bilemedim) ama ben 2 yıl sonra bu motosikleti satmak istemiyorum böyle bir nedenden satacaksam aldığım fiyatın da bir önemi kalmıyor ki o zamanki alıcısı 'parçası yok' diyerek ya almayacak ya fiyatı öldürecek.
malum 30.000km sonra motosiklet fiyatları ülkemizde kimbilir nasıl olur???
90'lı yılların japon parçaları hala bulunurken,bunun diskinin bulunmaması değil de benim bunu sormam şaşırttı sanırım,kusura bakmayın meşgul ettim.
saygılar sunuyorum
-
25 Ocak 2019, 20:59
#24834
Intuıva adlı üyeden alıntı
önerin için teşekkür ederim öncelikle ... 30.000km dayanması gerçekten başarılı bir düşünce... ben 2 yıl ortalamada 30.000km yol yapan birisi olduğum için bunu düşünmek zorundayım (ilk motorum olmayacağı anlaşılmıştır sanırım). motosikleti getiren firma parçayı düşünmemiş olabilir (disk 30.000km dayanıyor diye mi yaptılar acaba ya da bakanlık parça bulundurma beyanları gazoz kapağı mı bilemedim) ama ben 2 yıl sonra bu motosikleti satmak istemiyorum böyle bir nedenden satacaksam aldığım fiyatın da bir önemi kalmıyor ki o zamanki alıcısı 'parçası yok' diyerek ya almayacak ya fiyatı öldürecek.
malum 30.000km sonra motosiklet fiyatları ülkemizde kimbilir nasıl olur???
90'lı yılların japon parçaları hala bulunurken,bunun diskinin bulunmaması değil de benim bunu sormam şaşırttı sanırım,kusura bakmayın meşgul ettim.
saygılar sunuyorum
Mevzu senin yeni motor sürmüş biri olman değil yada eski bir motorcu olman da değil kaldıki hep derim gv250 bugün türkiyede ben cruiser motor düşünüyorum fiyatı uygun 20 bin tl leri geçmiycek modelli olucak 2-3 yaşınıda geçmiycek yeni nesil enjeksiyonlu , v motor olucak falan dersen istersen 50 yıllık motorcu ol alabiliceğin gidebiliceğin tek adres gv250 dir..
Gv250 den sonra cruiser segmentinde 40 bin liralara çıkarsan ancak ikinci elde Uygun rakamlı bir şeyler bulabilirsin.. alabiliceğin en uygun makinede vulcan s olur 40 bin tl civarlarında... xv950 olur 50 binden aşağı bulamassın onun temizinide.. bu dediklerimde ikinci el tabiki 3-4 yaşından aşağı olmaz birde temizini bulmak var.. bunlar dışında piyasada başka modelli cruiser yok gelmiyor.. türkiyeye hiç bir firma yollamıyor.. bu dediklerimin üstü harley'dir ikinci elde artık sport 750 lik ironlar 880 lik sportsler giriş sınıfı hdlerden başlar 60 bin tl lerden çıkarda çıkar 150 bin liralık nightrod lara kadar gider ..
ben bilmiyorum ki uygun rakamlı yeni nesil 2015-2016 sonrası türkiyeye v motorlu bir 500-600 lük cruiser girsin .. yok çünkü varsa söyleyin biliyim .. hd ler falan dışında onlar apayrı bir kulvar.. olmadığı için zaten cruiser düşünüyorsan modelli olsun teknolojik olsun yeni olsun diyorsan üst hacimlerde uygun rakamlı motor yok..
Bu bağlamda gv fiyatı bütçesi genel giderleri yakıtı ile en uygunudur ister yeni ister eski motorcu ol.. Ben yıllardır gv yeni başlıyan motoru giriş sınıfı cruiser fikrine hep karşı çıkdım yukarda yazdıklarımdan ötürü..
şu an piyasada iki tane modelli yeni nesil cruiser var hacimi bir köşeye koyuyorum 250cc den - 1000cc ye kadar diyelim türkiyeye modelli yeni nesil yollanan iki cruiser var biri gv biri daystar.. Başka yok .. varsa birisi söylerse biliriz hepimiz.. dediğim gibi hd gibi zengin oyuncaklarını bir köşeye koyuyorum..
Konuna dönersek 30 bin km yi şimiden düşünüyorsan yapıcağın şey basit bu motorun a dan z ye tüm parçaları hysoungsource ve korean bike dı galiba orda var hemde türkiyedeki rakamların yarı fiyatına alırsın.. neticede onlarda aynı fiyatlardan alıp üstüne ekliyorlar.. al diskini erkenden koy bir köşeye dolabına hiç bir şey olmaz vakti geldimide değiştirirsin .. şunuda diyim ben 30 bini lafın gelişi söyledim bir motorun diski güzel bakılırsa darbe almassa balatalar düzenli ve kaliteli balatalarla değiştirilirse kolay kolayda değişmez.. ama değişme vakti gelirse dediğim gibi önden satın alabilirsin neticede fren diski son kullanma tarihi olan bir parça değil demir parçası...
bu motorun hiç bir parçası dert edilicek bir motor değil yeterki yurtdışı sitelerinden alışveriş yapmayı bil a dan z ye her tür parçası bulmak mümkün gv250 parts yaz binlerce site çıkıyor karşına bu motorun parçasını satan.. Türkiyeye kitlenip kalmanında bir alemi yok.. esas sıkıntı yurtdışında bile parça bulamasan esas olurdu.. bazı insanlar yurtdışında bile arıyorda parça bulamıyor motoruna..
-
25 Ocak 2019, 21:07
#24835
logaritma adlı üyeden alıntı
Mevzu senin yeni motor sürmüş biri olman değil yada eski bir motorcu olman da değil kaldıki hep derim gv250 bugün türkiyede ben cruiser motor düşünüyorum fiyatı uygun 20 bin tl leri geçmiycek modelli olucak 2-3 yaşınıda geçmiycek yeni nesil enjeksiyonlu , v motor olucak falan dersen istersen 50 yıllık motorcu ol alabiliceğin gidebiliceğin tek adres gv250 dir..
Gv250 den sonra cruiser segmentinde 40 bin liralara çıkarsan ancak ikinci elde Uygun rakamlı bir şeyler bulabilirsin.. alabiliceğin en uygun makinede vulcan s olur 40 bin tl civarlarında... xv950 olur 50 binden aşağı bulamassın onun temizinide.. bu dediklerimde ikinci el tabiki 3-4 yaşından aşağı olmaz birde temizini bulmak var.. bunlar dışında piyasada başka modelli cruiser yok gelmiyor.. türkiyeye hiç bir firma yollamıyor.. bu dediklerimin üstü harley'dir ikinci elde artık sport 750 lik ironlar 880 lik sportsler giriş sınıfı hdlerden başlar 60 bin tl lerden çıkarda çıkar 150 bin liralık nightrod lara kadar gider ..
ben bilmiyorum ki uygun rakamlı yeni nesil 2015-2016 sonrası türkiyeye v motorlu bir 500-600 lük cruiser girsin .. yok çünkü varsa söyleyin biliyim .. hd ler falan dışında onlar apayrı bir kulvar.. olmadığı için zaten cruiser düşünüyorsan modelli olsun teknolojik olsun yeni olsun diyorsan üst hacimlerde uygun rakamlı motor yok..
Bu bağlamda gv fiyatı bütçesi genel giderleri yakıtı ile en uygunudur ister yeni ister eski motorcu ol.. Ben yıllardır gv yeni başlıyan motoru giriş sınıfı cruiser fikrine hep karşı çıkdım yukarda yazdıklarımdan ötürü..
şu an piyasada iki tane modelli yeni nesil cruiser var hacimi bir köşeye koyuyorum 250cc den - 1000cc ye kadar diyelim türkiyeye modelli yeni nesil yollanan iki cruiser var biri gv biri daystar.. Başka yok .. varsa birisi söylerse biliriz hepimiz.. dediğim gibi hd gibi zengin oyuncaklarını bir köşeye koyuyorum..
Konuna dönersek 30 bin km yi şimiden düşünüyorsan yapıcağın şey basit bu motorun a dan z ye tüm parçaları hysoungsource ve korean bike dı galiba orda var hemde türkiyedeki rakamların yarı fiyatına alırsın.. neticede onlarda aynı fiyatlardan alıp üstüne ekliyorlar.. al diskini erkenden koy bir köşeye dolabına hiç bir şey olmaz vakti geldimide değiştirirsin .. şunuda diyim ben 30 bini lafın gelişi söyledim bir motorun diski güzel bakılırsa darbe almassa balatalar düzenli ve kaliteli balatalarla değiştirilirse kolay kolayda değişmez.. ama değişme vakti gelirse dediğim gibi önden satın alabilirsin neticede fren diski son kullanma tarihi olan bir parça değil demir parçası...
bu motorun hiç bir parçası dert edilicek bir motor değil yeterki yurtdışı sitelerinden alışveriş yapmayı bil a dan z ye her tür parçası bulmak mümkün gv250 parts yaz binlerce site çıkıyor karşına bu motorun parçasını satan.. Türkiyeye kitlenip kalmanında bir alemi yok.. esas sıkıntı yurtdışında bile parça bulamasan esas olurdu.. bazı insanlar yurtdışında bile arıyorda parça bulamıyor motoruna..
tespitlerin çok doğru ve birebir katılıyorum...daha önceki motorumun herşeyi iyi hoştu da şans bu ya disk o kadar kalitesiz bir alaşımdı ki 'acaba'demeden edemedim.
Eski yada yeni olmak sorun değil yolumuzun bir olması önemli. sadece boş bir ön yargı olarak düşünmeni istemedim. bahsettiğin yer paypal istiyor ama inceliycem ki bir yolu vardır...
çok haklısın yurtdışında adamlar parça bulamayabiliyor ama keşke bizde de o alım gücü olsa;parça da dert olsa onu garajımızda sergilesek yeni bir tane alsak ))
çok teşekkür ederim, zaman ayırıp cevapladığın için
-
26 Ocak 2019, 01:20
#24836
Intuıva adlı üyeden alıntı
tespitlerin çok doğru ve birebir katılıyorum...daha önceki motorumun herşeyi iyi hoştu da şans bu ya disk o kadar kalitesiz bir alaşımdı ki 'acaba'demeden edemedim.
Eski yada yeni olmak sorun değil yolumuzun bir olması önemli. sadece boş bir ön yargı olarak düşünmeni istemedim. bahsettiğin yer paypal istiyor ama inceliycem ki bir yolu vardır...
çok haklısın yurtdışında adamlar parça bulamayabiliyor ama keşke bizde de o alım gücü olsa;parça da dert olsa onu garajımızda sergilesek yeni bir tane alsak
))
çok teşekkür ederim, zaman ayırıp cevapladığın için
eğer içiniz rahatlayacaksa söyleyeyim, disk bitmez, yada kendi kendine çarpılmaz.
yani size 30.000 km değil 100000 km bile gideceğini söyleyebilirim, disk aranan veya lazım olan bir parça değil, bence bu kadar kafaya takmayın.
-
26 Ocak 2019, 01:26
#24837
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
eğer içiniz rahatlayacaksa söyleyeyim, disk bitmez, yada kendi kendine çarpılmaz.
yani size 30.000 km değil 100000 km bile gideceğini söyleyebilirim, disk aranan veya lazım olan bir parça değil, bence bu kadar kafaya takmayın.
gv 250 videoları izlerken iletiniz ulaştı )
teşekkür ederim, gerçekten içim rahatladı...
çünkü genel olarak baktığımda motor aksamı ve şanzımanı zaten sorunsuz...kronik ufak sorunların da önüne geçilebiliyor,bir bu konu vardı zihnimde. o da netlik kazandı.
teşekkür ederim
-
26 Ocak 2019, 01:35
#24838
Intuıva adlı üyeden alıntı
gv 250 videoları izlerken iletiniz ulaştı
)
teşekkür ederim, gerçekten içim rahatladı...
çünkü genel olarak baktığımda motor aksamı ve şanzımanı zaten sorunsuz...kronik ufak sorunların da önüne geçilebiliyor,bir bu konu vardı zihnimde. o da netlik kazandı.
teşekkür ederim
kronik sorunları halledin, ardından arkanıza bakmayın, her yola gider. ben hiç acımazdım, çok sağlam motor. (Y)
-
26 Ocak 2019, 01:48
#24839
motorumu bugun aldim
kronik sorun demisken
tabiki binemiyorum henuz, iki adet buji basligi siparis ettim, onlar gelip motora takilana kadar bayide beklicek motor
-
26 Ocak 2019, 02:02
#24840
teoo adlı üyeden alıntı
motorumu bugun aldim
kronik sorun demisken
tabiki binemiyorum henuz, iki adet buji basligi siparis ettim, onlar gelip motora takilana kadar bayide beklicek motor
tamam onlar takılsın, ileride konjektörünüz bozulduğu zaman orijinal alın başka sorun yok zaten.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler