Dostlar deyin hele, enjeksoyonlu mu karburatorlü mü? Vakit ayirip sebep ile yazarsanız cok makbule gecer.
Bir de toprak yola, bozuk yola geldiginizde gidebiliyor musunuz?
Hocam foçada pazar kurulan yerin başlangıcında ağaç ve Demir işleri yapan dükkanlar var. Foça merkeze giren yoldan değil de üst yoldan devam ederken pazar yerinin olduğu girişte. Çok alakasız gibi gözüküyo biliyorum ama yaklaşık 4-5 şehir içinde motosiklet elektriğinden bu kadar anlayan hiç kimse görmedim. Adamın adı berkay. Demir işi yapan çok ufak bi dükkanları var. Dükkanın yaptığı işle alakası yok ama eminim ki bu adamın çözemeyeceği elektrik problemi yok. Adamla hiçbir tanışıklığım yok. Bir kere gittim o kadar. Ve eminim ki ben elektrikten anlıyom diyen adamın alnını karışlar...
Respect
Selamlar arkadaşlar. Hyosung gv 250 karbürötörlü motorum için beyin arıyorum satan var mıdır ?
Merhaba arkadaşlar.size bir sorum olacak.motorumu henüz yeni almış durumdayım.henüz 400 kmde .ben sıfır aldım.ancak resimde görünen yerde bir bükülme var.düşme kalkma vs olmadı.bu şasedeki bükülme normalde varmıdır?yoksa neden kaynaklanır?öneriniz nedir?yer sağ taraf motor yağı gözlem penceresinin hemen altı.
O eğimler debriyaj kapağının civataları lokma takımı ile sökülebilsin diye yapılmış. Hata değil aksine iyi mühendislik.
Merhaba arka fren balatalarini degistirmek istiyorum ama kampanalar hakkinda pek bilgim yok. Bizim motorlara ebc s606 dan baska uyan kampana fren balatasi yokmu. Yada şu modelin balatasi uyar şu ölçülerde olursa uyar dediginiz varmi yoksa kampana balata her motora gore ayrimi oluyor?
Selamlar
Arka balatadan çok ses gelmeye başlayınca bugün bir motorcuya gittim. Bitmek üzere yanıtını aldım. hangi balatayı kullanıyorsunuz. Linkteki hakkında iyi kötü bir diyeceğiniz var mı ? Doğru balata mıdır vs vs ? Motor 2016 model.
Teşekkürler
https://urun.n11.com/fren-ve-ekipmanlari/hyosung-gv-250-i-classic2008-2015org-arka-fren-bal-ebc-s606-P267309110
Utanarak soruyorum ama 2009 gv250 enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü üstatlar? bir de çok titreşimim var sanki özellikle 70-90 aralığında var ama 100'ü geçtiğimde kesiliyor titreşim
Merhabalar, 2009 model yüksek ihtimalle enjeksiyonludur, az bir ihtimalde olsa karbratörlü olma ihtimali var.
Titreşim olayı kişiye göre değişir, 4-5 bin devir arasında bas formda bir titreşime sahiptir, devir yükselince geçer titreşimsiz olur. Ancak sizinki normal dışı bir titreşimse ateşleme elemanlarına bakmak gerek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Doğru balata, ve iyi bir balata. Orijinal balataları çok ses yapıyor.
Malesef bu balata stokta yokmuş.balata uzmanı ile telefonda konuştum. Kendi sitelerinde gözüken başka bir marka da yokmuş. Adam EBC distribütörü battı nerde bulursunuz bilmiyorum dedi. Sitedeki başka bir satıcıdan TRW LUCAS aldım. Şaka maka bu tip teknik malzeme getiren distribütörlerdeki sıkıntılar başımızı ağrıtmaz umarım.Doğru balata, ve iyi bir balata. Orijinal balataları çok ses yapıyor.
hocalar kolay gelsin gv250 2013 model. geçen ay buji piposu gibi bir arıza verdi.usta baktı buji piposunu yenileyelim dedi kendinden bobinli uyumlu olduğunu düşündüğü bir buji piposu taktı hailyle bujiler değişti. makineyi aldım işyerime götürdüm. biraz aradan sonra dün çalşıtrdım yola çıkayım derken rolantiye aldığımda stop etti gazı kesince stop ediyor viteste gaz vermezken stop yok ama gaz kesip rolantiye alınca stop. vites geçişlerinde de çok stop etmedi ama bıraksam debriyajda da edecek gibi gibi çalışıyor. bundan sonra ne yapayım karar veremedim. eskiden okurdum sensötler uygunsuz buji gibi laflar hatırlıyorum yardımcı olursanız sevinrim.
Arkadaşlar hepinize merhaba. 2012 Model Hyosung Gv250 sahibiyim. Motoru alalı bir kaç hafta oldu 14bin km de. Motor şu an aşırı fazla yakıyor. Bir depoyla 160 km ancak gidebiliyorum. Arızalara baktığımda bir dünya arıza gösteriyor. Çoğu voltaj arızası. Konjektörü ölçtüm 13.5 V veriyor devirli durumda. Oksijen sensörlerini değişsem sorun çözülür mü ne yapmak gerekir bi el atın lütfen :/
Arıza kodlarım :
0563
0562
0201
0202
0031
0230
0351
0132
0171
0138
0037
Bu kadar çok arıza vermesinin bir sebebi olabilir, oda elektrik sistemindeki bir sorun.
Şimdi ölçtüğünüz 13.5 V değeri normal sayılabilecek bir değer ancak sorun akü veya statörde olabilir. Eğer anlıyorsanız avometreyi AC 200 moduna alıp statörden gelen 3 sarı kabloyu ölçün 20-70 V arası bir değer okumanız gerek. Üçünden birinde az değer görürseniz statör arızalı demektir.
Akünüz şarj tutmuyor, yada sisteme gerekli voltajı göndermiyor olabilir. Zaten hata kodlarının çoğu düşük voltaj uyarısı.
Kısaca özet geçmem gerekirse öncelikle akünüzün durumunu kontrol edin. Yük testi yapın, 15 dakika farları açık tutun ve voltajını ölçün, durumuna bakın yani kısacası. Ardından statörü ölçün, sorun bunlardan birinde gibi gözüküyor, sonra parçayı değiştirin.
Elektrik sorununu giderdikten sonra yakıtınız düzelmezse ki bence düzelecek, oksijen sensörüne bakılabilir.
Daha detaylı bilgi için; https://hyogv250.blogspot.com/
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
uyumsuz pipo takılmış olabilir.
sorun çözümü için; https://hyogv250.blogspot.com/2017/0...-degisimi.html
Bloğunuza bakmıştım çok güzel bilgiler var. Statör kontrolü yapacağım olmazsa Konjektörü Xf-645 model ile değişeceğim. Benimde tahminim düşük voltaj uyarısı verdiği için beyin zengin karışım veriyor ve x2 yakıt yakıyor. Umarım çözerim problemleri. Motordan uzaklaştım bu sorunlar yüzünden.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
Yakıt ölçümüm şehir içi kısa mesafe 6.4lt/100km çıktı bu arada.
one 100 km de 6.4 mü 900cc mi mübarek .. motorda bir sıkıntı var 250cc motora 6.4 yaktırmak istesende imkansız bence.
Buji ve pipoların değişimi sonrası yakıt 4.4lt/100 km ye düştü. Sıcak havalarda daha da düşeceğini düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)