Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24801
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorda öyle bir sensör olmayabilir, emin değilim ama, onlar son nesil enjeksiyonlu sistemlerde oluyor.
    iki silindir için de var iaps(intake air pressure sensor) olarak geçiyor 171 ve 181 diye de arıza kodları var servis kitapçığında, bu gün kurcalarken gördüm pistonlara giden 2 boru gibi şeyler var onların üzerindeler
    ogzcngdk bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24802

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Dostlar deyin hele, enjeksoyonlu mu karburatorlü mü? Vakit ayirip sebep ile yazarsanız cok makbule gecer.

    Bir de toprak yola, bozuk yola geldiginizde gidebiliyor musunuz?

  3. #24803
    sash_009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 (2016)
    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ey izmirli hyosungcular..
    Elektrik arızalarınızı nerde çözdünüz, tavsiye verebilir misiniz ? Manisa falan da olur. Cok teşekkürler simdiden.
    Hocam foçada pazar kurulan yerin başlangıcında ağaç ve Demir işleri yapan dükkanlar var. Foça merkeze giren yoldan değil de üst yoldan devam ederken pazar yerinin olduğu girişte. Çok alakasız gibi gözüküyo biliyorum ama yaklaşık 4-5 şehir içinde motosiklet elektriğinden bu kadar anlayan hiç kimse görmedim. Adamın adı berkay. Demir işi yapan çok ufak bi dükkanları var. Dükkanın yaptığı işle alakası yok ama eminim ki bu adamın çözemeyeceği elektrik problemi yok. Adamla hiçbir tanışıklığım yok. Bir kere gittim o kadar. Ve eminim ki ben elektrikten anlıyom diyen adamın alnını karışlar...
    Respect

  4. #24804

    Üyelik
    19 Ağustos 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200ns
    Selamlar arkadaşlar. Hyosung gv 250 karbürötörlü motorum için beyin arıyorum satan var mıdır ?

  5. #24805

    Üyelik
    13 Mart 2014
    Merhaba arkadaşlar.size bir sorum olacak.motorumu henüz yeni almış durumdayım.henüz 400 kmde .ben sıfır aldım.ancak resimde görünen yerde bir bükülme var.düşme kalkma vs olmadı.bu şasedeki bükülme normalde varmıdır?yoksa neden kaynaklanır?öneriniz nedir?yer sağ taraf motor yağı gözlem penceresinin hemen altı.

  6. #24806
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    O eğimler debriyaj kapağının civataları lokma takımı ile sökülebilsin diye yapılmış. Hata değil aksine iyi mühendislik.

  7. #24807

    Üyelik
    13 Mart 2014
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O eğimler debriyaj kapağının civataları lokma takımı ile sökülebilsin diye yapılmış. Hata değil aksine iyi mühendislik.
    Teşekkürler hocam valla kaç gündür kafamı kurcalıyor.motordan soğutacaktı neredeyse.

  8. #24808
    Senior78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Merhaba arka fren balatalarini degistirmek istiyorum ama kampanalar hakkinda pek bilgim yok. Bizim motorlara ebc s606 dan baska uyan kampana fren balatasi yokmu. Yada şu modelin balatasi uyar şu ölçülerde olursa uyar dediginiz varmi yoksa kampana balata her motora gore ayrimi oluyor?

  9. #24809

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Selamlar

    Arka balatadan çok ses gelmeye başlayınca bugün bir motorcuya gittim. Bitmek üzere yanıtını aldım. hangi balatayı kullanıyorsunuz. Linkteki hakkında iyi kötü bir diyeceğiniz var mı ? Doğru balata mıdır vs vs ? Motor 2016 model.

    Teşekkürler

    https://urun.n11.com/fren-ve-ekipmanlari/hyosung-gv-250-i-classic2008-2015org-arka-fren-bal-ebc-s606-P267309110

  10. #24810

    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-25, Versys650, GV250 (Satıldı) Çinlilere muhtaç
    Utanarak soruyorum ama 2009 gv250 enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü üstatlar? bir de çok titreşimim var sanki özellikle 70-90 aralığında var ama 100'ü geçtiğimde kesiliyor titreşim

  11. #24811
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Zeybeks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Utanarak soruyorum ama 2009 gv250 enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü üstatlar? bir de çok titreşimim var sanki özellikle 70-90 aralığında var ama 100'ü geçtiğimde kesiliyor titreşim
    Merhabalar, 2009 model yüksek ihtimalle enjeksiyonludur, az bir ihtimalde olsa karbratörlü olma ihtimali var.

    Titreşim olayı kişiye göre değişir, 4-5 bin devir arasında bas formda bir titreşime sahiptir, devir yükselince geçer titreşimsiz olur. Ancak sizinki normal dışı bir titreşimse ateşleme elemanlarına bakmak gerek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar

    Arka balatadan çok ses gelmeye başlayınca bugün bir motorcuya gittim. Bitmek üzere yanıtını aldım. hangi balatayı kullanıyorsunuz. Linkteki hakkında iyi kötü bir diyeceğiniz var mı ? Doğru balata mıdır vs vs ? Motor 2016 model.

    Teşekkürler

    https://urun.n11.com/fren-ve-ekipmanlari/hyosung-gv-250-i-classic2008-2015org-arka-fren-bal-ebc-s606-P267309110
    Doğru balata, ve iyi bir balata. Orijinal balataları çok ses yapıyor.

  12. #24812

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Doğru balata, ve iyi bir balata. Orijinal balataları çok ses yapıyor.
    Malesef bu balata stokta yokmuş.balata uzmanı ile telefonda konuştum. Kendi sitelerinde gözüken başka bir marka da yokmuş. Adam EBC distribütörü battı nerde bulursunuz bilmiyorum dedi. Sitedeki başka bir satıcıdan TRW LUCAS aldım. Şaka maka bu tip teknik malzeme getiren distribütörlerdeki sıkıntılar başımızı ağrıtmaz umarım.

  13. #24813

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    hyosung gv250, 2012
    hocalar kolay gelsin gv250 2013 model. geçen ay buji piposu gibi bir arıza verdi.usta baktı buji piposunu yenileyelim dedi kendinden bobinli uyumlu olduğunu düşündüğü bir buji piposu taktı hailyle bujiler değişti. makineyi aldım işyerime götürdüm. biraz aradan sonra dün çalşıtrdım yola çıkayım derken rolantiye aldığımda stop etti gazı kesince stop ediyor viteste gaz vermezken stop yok ama gaz kesip rolantiye alınca stop. vites geçişlerinde de çok stop etmedi ama bıraksam debriyajda da edecek gibi gibi çalışıyor. bundan sonra ne yapayım karar veremedim. eskiden okurdum sensötler uygunsuz buji gibi laflar hatırlıyorum yardımcı olursanız sevinrim.

  14. #24814

    Üyelik
    15 Aralık 2018
    Şehir
    Gökçeada
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Arkadaşlar hepinize merhaba. 2012 Model Hyosung Gv250 sahibiyim. Motoru alalı bir kaç hafta oldu 14bin km de. Motor şu an aşırı fazla yakıyor. Bir depoyla 160 km ancak gidebiliyorum. Arızalara baktığımda bir dünya arıza gösteriyor. Çoğu voltaj arızası. Konjektörü ölçtüm 13.5 V veriyor devirli durumda. Oksijen sensörlerini değişsem sorun çözülür mü ne yapmak gerekir bi el atın lütfen :/
    Arıza kodlarım :
    0563
    0562
    0201
    0202
    0031
    0230
    0351
    0132
    0171
    0138
    0037

  15. #24815
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Linepower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize merhaba. 2012 Model Hyosung Gv250 sahibiyim. Motoru alalı bir kaç hafta oldu 14bin km de. Motor şu an aşırı fazla yakıyor. Bir depoyla 160 km ancak gidebiliyorum. Arızalara baktığımda bir dünya arıza gösteriyor. Çoğu voltaj arızası. Konjektörü ölçtüm 13.5 V veriyor devirli durumda. Oksijen sensörlerini değişsem sorun çözülür mü ne yapmak gerekir bi el atın lütfen :/
    Arıza kodlarım :
    0563
    0562
    0201
    0202
    0031
    0230
    0351
    0132
    0171
    0138
    0037
    Bu kadar çok arıza vermesinin bir sebebi olabilir, oda elektrik sistemindeki bir sorun.

    Şimdi ölçtüğünüz 13.5 V değeri normal sayılabilecek bir değer ancak sorun akü veya statörde olabilir. Eğer anlıyorsanız avometreyi AC 200 moduna alıp statörden gelen 3 sarı kabloyu ölçün 20-70 V arası bir değer okumanız gerek. Üçünden birinde az değer görürseniz statör arızalı demektir.

    Akünüz şarj tutmuyor, yada sisteme gerekli voltajı göndermiyor olabilir. Zaten hata kodlarının çoğu düşük voltaj uyarısı.

    Kısaca özet geçmem gerekirse öncelikle akünüzün durumunu kontrol edin. Yük testi yapın, 15 dakika farları açık tutun ve voltajını ölçün, durumuna bakın yani kısacası. Ardından statörü ölçün, sorun bunlardan birinde gibi gözüküyor, sonra parçayı değiştirin.

    Elektrik sorununu giderdikten sonra yakıtınız düzelmezse ki bence düzelecek, oksijen sensörüne bakılabilir.

    Daha detaylı bilgi için; https://hyogv250.blogspot.com/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

    Alıntı drfettah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocalar kolay gelsin gv250 2013 model. geçen ay buji piposu gibi bir arıza verdi.usta baktı buji piposunu yenileyelim dedi kendinden bobinli uyumlu olduğunu düşündüğü bir buji piposu taktı hailyle bujiler değişti. makineyi aldım işyerime götürdüm. biraz aradan sonra dün çalşıtrdım yola çıkayım derken rolantiye aldığımda stop etti gazı kesince stop ediyor viteste gaz vermezken stop yok ama gaz kesip rolantiye alınca stop. vites geçişlerinde de çok stop etmedi ama bıraksam debriyajda da edecek gibi gibi çalışıyor. bundan sonra ne yapayım karar veremedim. eskiden okurdum sensötler uygunsuz buji gibi laflar hatırlıyorum yardımcı olursanız sevinrim.
    uyumsuz pipo takılmış olabilir.

    sorun çözümü için; https://hyogv250.blogspot.com/2017/0...-degisimi.html
    Linepower bunu beğendi.

  16. #24816
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı drfettah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocalar kolay gelsin gv250 2013 model. geçen ay buji piposu gibi bir arıza verdi.usta baktı buji piposunu yenileyelim dedi kendinden bobinli uyumlu olduğunu düşündüğü bir buji piposu taktı hailyle bujiler değişti. makineyi aldım işyerime götürdüm. biraz aradan sonra dün çalşıtrdım yola çıkayım derken rolantiye aldığımda stop etti gazı kesince stop ediyor viteste gaz vermezken stop yok ama gaz kesip rolantiye alınca stop. vites geçişlerinde de çok stop etmedi ama bıraksam debriyajda da edecek gibi gibi çalışıyor. bundan sonra ne yapayım karar veremedim. eskiden okurdum sensötler uygunsuz buji gibi laflar hatırlıyorum yardımcı olursanız sevinrim.
    Buji piposunu takarken iyi kabloyu pipoya iyi takamamış yada tellere tam temas edecek şekilde takamamış olabilir.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  17. #24817

    Üyelik
    15 Aralık 2018
    Şehir
    Gökçeada
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar çok arıza vermesinin bir sebebi olabilir, oda elektrik sistemindeki bir sorun.

    Şimdi ölçtüğünüz 13.5 V değeri normal sayılabilecek bir değer ancak sorun akü veya statörde olabilir. Eğer anlıyorsanız avometreyi AC 200 moduna alıp statörden gelen 3 sarı kabloyu ölçün 20-70 V arası bir değer okumanız gerek. Üçünden birinde az değer görürseniz statör arızalı demektir.

    Akünüz şarj tutmuyor, yada sisteme gerekli voltajı göndermiyor olabilir. Zaten hata kodlarının çoğu düşük voltaj uyarısı.

    Kısaca özet geçmem gerekirse öncelikle akünüzün durumunu kontrol edin. Yük testi yapın, 15 dakika farları açık tutun ve voltajını ölçün, durumuna bakın yani kısacası. Ardından statörü ölçün, sorun bunlardan birinde gibi gözüküyor, sonra parçayı değiştirin.

    Elektrik sorununu giderdikten sonra yakıtınız düzelmezse ki bence düzelecek, oksijen sensörüne bakılabilir.

    Daha detaylı bilgi için; https://hyogv250.blogspot.com/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------



    uyumsuz pipo takılmış olabilir.

    sorun çözümü için; https://hyogv250.blogspot.com/2017/0...-degisimi.html

    Bloğunuza bakmıştım çok güzel bilgiler var. Statör kontrolü yapacağım olmazsa Konjektörü Xf-645 model ile değişeceğim. Benimde tahminim düşük voltaj uyarısı verdiği için beyin zengin karışım veriyor ve x2 yakıt yakıyor. Umarım çözerim problemleri. Motordan uzaklaştım bu sorunlar yüzünden.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

    Yakıt ölçümüm şehir içi kısa mesafe 6.4lt/100km çıktı bu arada.

  18. #24818

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    one 100 km de 6.4 mü 900cc mi mübarek .. motorda bir sıkıntı var 250cc motora 6.4 yaktırmak istesende imkansız bence.

  19. #24819
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Linepower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bloğunuza bakmıştım çok güzel bilgiler var. Statör kontrolü yapacağım olmazsa Konjektörü Xf-645 model ile değişeceğim. Benimde tahminim düşük voltaj uyarısı verdiği için beyin zengin karışım veriyor ve x2 yakıt yakıyor. Umarım çözerim problemleri. Motordan uzaklaştım bu sorunlar yüzünden.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

    Yakıt ölçümüm şehir içi kısa mesafe 6.4lt/100km çıktı bu arada.
    evet konjektörde arızalı olabilir, 13.5 V aküyü şarj eder ancak olması gereken;

    rölantide 12.5-13.5 V arası
    5.500 devirde 13.5-14.5 arası

    düşük voltaj sıkıntısı bununla da alakalı olabilir.

  20. #24820

    Üyelik
    15 Aralık 2018
    Şehir
    Gökçeada
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Buji ve pipoların değişimi sonrası yakıt 4.4lt/100 km ye düştü. Sıcak havalarda daha da düşeceğini düşünüyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler