Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Haziran 2018, 19:35
#24681
Arkadaşlar merhaba. Benim gv 250 ye zincir dişli değişimi yapmak istiyorum. Ön dişli 15 yapmak istiyorum. Zincir e gelince 130 TL ye aldığımız zincir maşallah 500 TL den aşağı yok... Google aramalarında uygun fiyatlı bulamadım . Sahibinden de de bulamadım. Fikri olan arkadaşlar cevaplarinizi bekliyorum. Şimdi den teşekkürler
Reklamlar
-
23 Haziran 2018, 21:12
#24682
lostrider10 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Benim gv 250 ye zincir dişli değişimi yapmak istiyorum. Ön dişli 15
yapmak istiyorum. Zincir e gelince 130 TL ye aldığımız zincir maşallah 500 TL den aşağı yok... Google aramalarında uygun fiyatlı bulamadım . Sahibinden de de bulamadım. Fikri olan arkadaşlar cevaplarinizi bekliyorum. Şimdi den teşekkürler
Güncel zincir fiyatlarini bilmiyorum ama herkes d.i.d zincir tercih ediyor. Başka markalar kısa omürlü oluyor, bir kac sene önce 220 lira gibi bir fiyati vardi siz 300 liraya falan hazirlayin kendinizi.
-
25 Haziran 2018, 23:24
#24683
lostrider10 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Benim gv 250 ye zincir dişli değişimi yapmak istiyorum. Ön dişli 15 yapmak istiyorum. Zincir e gelince 130 TL ye aldığımız zincir maşallah 500 TL den aşağı yok... Google aramalarında uygun fiyatlı bulamadım . Sahibinden de de bulamadım. Fikri olan arkadaşlar cevaplarinizi bekliyorum. Şimdi den teşekkürler
bu konuda birçok uygulamam var. bu başlıktaki daha önceki yorumlarıma bir bakmanızda fayda var...
Respect
-
28 Haziran 2018, 15:00
#24684
Herkese merhaba,
2012 model gv 250 ile aranıza kısa süre önce katıldım. Sürücü için sırt dayama arayışım var, mesajlarda bir kaç kişi özel yapılacağını söylemiş fakat 5 6 sene geçmiş üzerinden. Hazır bir şekilde bunu nasıl bulabilirim ya da nasıl yaptırabilirim?
-
28 Haziran 2018, 17:32
#24685
carter17 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
2012 model gv 250 ile aranıza kısa süre önce katıldım. Sürücü için sırt dayama arayışım var, mesajlarda bir kaç kişi özel yapılacağını söylemiş fakat 5 6 sene geçmiş üzerinden. Hazır bir şekilde bunu nasıl bulabilirim ya da nasıl yaptırabilirim?
buyrun; http://www.aydinkardesler.org/hyosung-gv-250-surucu-sissybari-pmu2160
-
29 Haziran 2018, 00:41
#24686
FututuRey adlı üyeden alıntı
buyrun; http://www.aydinkardesler.org/hyosung-gv-250-surucu-sissybari-pmu2160
Hocam ilginiz için teşekkürler fakat bu aradığım sürücü sissybar değil maalesef, port bagaj demiri var, yolcu selesini iptal ederek takmak mümkün. Bu zaten bende var. Ben sürücünün koltuğuna olan ve yolcu selesini de kullanabileceğimden arıyorum.
-
29 Haziran 2018, 00:43
#24687
carter17 adlı üyeden alıntı
Hocam ilginiz için teşekkürler fakat bu sürücü sissybar değil maalesef, port bagaj demiri var. Bu zaten bende var. Ben sürücünün koltuğuna olandan arıyorum.
sürücü sissy barı bu, bunu takarsanız artçı selesini çıkartmanız gerekir.
-
29 Haziran 2018, 08:29
#24688
Artçı selesiyle kullanmak istediğini belirtmiş arkadaş, bu şekilde değil.
@carter17 , ben de sürücü sissybar bakıyorum. Eğer bulur ve ya yaptırırsanız, paylaşırsanız memnun oluruz.
-
29 Haziran 2018, 15:06
#24689
isomancan adlı üyeden alıntı
Artçı selesiyle kullanmak istediğini belirtmiş arkadaş, bu şekilde değil.
@carter17 , ben de sürücü sissybar bakıyorum. Eğer bulur ve ya yaptırırsanız, paylaşırsanız memnun oluruz.
olabildiğince her siteye bakmaya çalıştım ama istediğimi bulamadım. Eski yazılarda fotoğraflar var ama onlarda gözükmüyor. Araştırıyorum.
-
29 Haziran 2018, 19:30
#24690
http://www.aydinkardesler.org/sissy-...arka=Universal
Universal sissy barların uyumlu olması gerekmekte ama fiyatları biraz tuzlu ya da ben öyle düşünüyorum.
-
30 Haziran 2018, 06:38
#24691
Akias adlı üyeden alıntı
Oldukça pahalı hem de hocam, ölçü alıp krom demir üstüne sünger yaptırmak neredeyse yarı fiyatına gelecek. Sanırım böyle yapacağım.
-
30 Haziran 2018, 14:00
#24692
carter17 adlı üyeden alıntı
Oldukça pahalı hem de hocam, ölçü alıp krom demir üstüne sünger yaptırmak neredeyse yarı fiyatına gelecek. Sanırım böyle yapacağım.
Ben metal işlerinden anlamam kabulümdür nitelik gerektiren işlemlerden geçiyordur o yüzden koruma demirlerine yakın fiyatı vardır belki. Kendiniz yapabiliyor iseniz ya da tanıdıklarınız var ise uyguna geleceği bir gerçek. Olur da yaparsanız bizi de bilgilendirin
-
03 Temmuz 2018, 13:05
#24693
mümkün olduğunca kalın (6-7 mm gibi) düz bir metal levhadan 60 cm boyunca ve 2 cm eninde bir çubuk olarak laser kesim yaptırıp vida yerlerine de metrik ölçülerde kullanacağınız vidaya uygun delik açtırıp açılı bir şekilde bükerek metal iskeletini, herhangi bir koltuk veya dericide de uygun ölçülerde ahşap plaka üzerine sünger ve en üstte de deri kaplama olacak biçimde sırt dayama kısmını yaptırıp kendiniz imal edebilirsiniz. tahmini maliyet 100-120 tl olması gerek.
-
07 Temmuz 2018, 01:18
#24694
Uzun zamandır giremedim foruma. Ev taşıma işi ile uğraşıyorum. Hiç istemesem de artık ben de şeherli olucam. Artık İzmir'in sokaklarında ben de varım. Görüşmek dileğiyle...
Respect
-
08 Temmuz 2018, 14:35
#24695
Merhaba arkadaşlar arka yada ön dişli değişimi yapmak istiyorum. Onu biraz büyüt mek arka dişli yi küçültme k istiyorum. Marka yada nereden temin edebilirim?
-
10 Temmuz 2018, 12:08
#24696
Arkadaşlar millet 160 kmh yapmak dan bahsediyor lar. Benim motorsiklet 120 filan anca görüyor... Acaba sebebi nedir? Nasıl hızlanır?
-
10 Temmuz 2018, 13:06
#24697
Akias adlı üyeden alıntı
Ben metal işlerinden anlamam kabulümdür nitelik gerektiren işlemlerden geçiyordur o yüzden koruma demirlerine yakın fiyatı vardır belki. Kendiniz yapabiliyor iseniz ya da tanıdıklarınız var ise uyguna geleceği bir gerçek. Olur da yaparsanız bizi de bilgilendirin
Hocam daha önce yaşadığınız bir sorunu ben de yaşıyorum, FI ışığı 171 hatası veriyor, daha önce hava basınç sensörü ile ilgili olduğunu yazmışsınız, bu sorunu nasıl çözebilirim? Siz nasıl çözdünüz?
Edit: Sissy bar için şu an beklemedeyim, acele etmiyorum, takip eden arkadaşlar için. Ustam herhangibir sissy bar alıp monte edebileceğini söyledi, detayları yazarım yaptığı zaman.
-
10 Temmuz 2018, 14:23
#24698
carter17 adlı üyeden alıntı
Hocam daha önce yaşadığınız bir sorunu ben de yaşıyorum, FI ışığı 171 hatası veriyor, daha önce hava basınç sensörü ile ilgili olduğunu yazmışsınız, bu sorunu nasıl çözebilirim? Siz nasıl çözdünüz?
Özel mesajınız üzerinden değil de buradan yardımcı olamaya çalışayım 171 ön hava alım basınç sensörü arızası(iaps) önde bulunan pistonun üzerindeki sensör yanılmıyorsam, sorunu nasıl çözdüğüme gelir isek sorunu ben çözmedim açıkçası 2016 model 2017 trafiğe çıkışlı garantide olduğu için aldığım yerin(Z-Garaj) servisine götürdüm diagnostik cihazına bağlandı defalarca ecu resetlendi tabi parça değişmediği için nafile oldu,tekrar gittiğimde egzoz üzerideki lambda sensörlerinin ikisini de değiştirdiler(nedenini anlamadım açıkçası saçma geldi böyle bir hareketleri) tekrar etti sorun.
En sonunda distribütör ile iletişime geçip gerekenin en hızlı şekilde yapılacağını söylediler teslim almaya gittiğimde yazılım atılıp baya test sürüşü yaptıklarını(iddaları 20 küsür km. bırakma kmmi not aldığımdan topu topu 8km sürdüklerini biliyorum) ve sorunun çözüldüğünü söylediler yaşadığım istikrarsız davranışları yok denecek kadar azaldığı için daha da arıza ışığı da yakmadığı için makine bende üstüne düşmedim ama bakım için gittiğimde tekrar ufak tefek şeylerini söyleyeceğim bir de rölanti devrini 1500den 1800e aldırmayı düşünüyorum.
Size tavsiye edebileceğim şeyler şunlar ya anlayan tanıdık bir ustaya gösterin ya da el yatkınlığınız var ve anlar iseniz http://hyogv250.blogspot.com/2017/03...c-kitapcg.html
üzerinden servis kitapçığındaki ingilizce direktiflere bakabilirsiniz sensörün bulunduğu konumu, çalışma aralıklarını ve yapılması gerekebilecek işlerimleri yazıyor. Umarım işinize yarar.
-
10 Temmuz 2018, 15:11
#24699
Akias adlı üyeden alıntı
Özel mesajınız üzerinden değil de buradan yardımcı olamaya çalışayım 171 ön hava alım basınç sensörü arızası(iaps) önde bulunan pistonun üzerindeki sensör yanılmıyorsam, sorunu nasıl çözdüğüme gelir isek sorunu ben çözmedim açıkçası 2016 model 2017 trafiğe çıkışlı garantide olduğu için aldığım yerin(Z-Garaj) servisine götürdüm diagnostik cihazına bağlandı defalarca ecu resetlendi tabi parça değişmediği için nafile oldu,tekrar gittiğimde egzoz üzerideki lambda sensörlerinin ikisini de değiştirdiler(nedenini anlamadım açıkçası saçma geldi böyle bir hareketleri) tekrar etti sorun.
En sonunda distribütör ile iletişime geçip gerekenin en hızlı şekilde yapılacağını söylediler teslim almaya gittiğimde yazılım atılıp baya test sürüşü yaptıklarını(iddaları 20 küsür km. bırakma kmmi not aldığımdan topu topu 8km sürdüklerini biliyorum) ve sorunun çözüldüğünü söylediler yaşadığım istikrarsız davranışları yok denecek kadar azaldığı için daha da arıza ışığı da yakmadığı için makine bende üstüne düşmedim ama bakım için gittiğimde tekrar ufak tefek şeylerini söyleyeceğim bir de rölanti devrini 1500den 1800e aldırmayı düşünüyorum.
Size tavsiye edebileceğim şeyler şunlar ya anlayan tanıdık bir ustaya gösterin ya da el yatkınlığınız var ve anlar iseniz
http://hyogv250.blogspot.com/2017/03...c-kitapcg.html
üzerinden
servis kitapçığındaki ingilizce direktiflere bakabilirsiniz sensörün bulunduğu konumu, çalışma aralıklarını ve yapılması gerekebilecek işlerimleri yazıyor. Umarım işinize yarar.
Cevap için teşekkürler hocam, arıza ışığı yanması dışındaki tek problem, 8 10 km kullandıktan sonra 1. viteste çok az gaz verdiğimde devir saatinin 2000den 1.500lere düşüp geri toparlaması. Bunun dışında bir problem görmedim, belki benzin biraz daha fazla yakıyor olabilir onu kontrol etmem gerekli, ustama götürdüğümde araştıracağını söyledi, sensör değişmek yerine fi ışığının neden yandığını bulmak gerekiyor sanırım.
Teşekkürler.
-
10 Temmuz 2018, 16:22
#24700
carter17 adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkürler hocam, arıza ışığı yanması dışındaki tek problem, 8 10 km kullandıktan sonra 1. viteste çok az gaz verdiğimde devir saatinin 2000den 1.500lere düşüp geri toparlaması. Bunun dışında bir problem görmedim, belki benzin biraz daha fazla yakıyor olabilir onu kontrol etmem gerekli, ustama götürdüğümde araştıracağını söyledi, sensör değişmek yerine fi ışığının neden yandığını bulmak gerekiyor sanırım.
Teşekkürler.
Fi ışığının genel yanma nedeni sensörün belirli aralıkların altında veya üstünde çalışması durumunda ya da hiç değer alınmamasından dolayı ecu tarafından yakılıyor mesela bir sebepten ötürü o sensörün kablosu hasar gördü ecuya belirlenen aralıklar dışında sinyal gönderir ışık yakar sensör bozulur değer gelmez vs yine yakar.
Bu arada bizim motorların 5bin devirde güç gelmesi yaşaması(sabit gazda 5bin devirden itibaren hafif atılır gibi olup daha hızlı devirlenmesi) normal mi? diğer kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler