47000'deyim. Ve birkaç 47 bin daha görür gibiyim. Sınırlarımızı kaldıralım. 15 T ön dişlim Çin'den yola çıktı. Bir ay sonra uzun yolda 140'la giderim...
47000'deyim. Ve birkaç 47 bin daha görür gibiyim. Sınırlarımızı kaldıralım. 15 T ön dişlim Çin'den yola çıktı. Bir ay sonra uzun yolda 140'la giderim...
Respect
Herkese selam,
Nikelaj kaplamalı parçaları nasıl koruyor ve temizliyorsunuz? Biraz bahsedebilir misiniz? Teşekkürler...
Selamlar,
Herkese yorumlar için teşekkürler, ilandaki motoru yakından gördüm. İşin gerçeği bir hayli bakımsız gözüktü ve çok içime sinmedi.
Arayışa devam...
Ama sanırım çin almamaya karar vermiş durumdayım.
Motorumu hiçbir zaman su püskürterek yıkamıyorum. Her zaman deterjanlı su kovası ve bez vasıtasıyla yıkıyorum. Bezin girmediği ve üstünde daha fazla uğraşılması gereken noktaları ise aynı su kovasına diş fırçasını batırıp motora uygulayarak temizliyorum. Ama motorun her bir noktasına eriştiğimden emin oluyorum. Diş fırçası çok etkili. Son olarak da kuru havlu ile hafif nemli iken parlatırcasına siliyorum. Nikelajlar da her daim parlıyor sonuç olarak. Belki biraz tahriş ediyo olabilirim ama şimdilik sorun yok...
Respect
Selamlar
Arkadaşlar zincir olarak sanırsam 520-116 o-ring kullanıyoruz. DID dısında önereceginiz varka var mıdır ? Bu zincir kaç km gidiyor ? Teşekkürler
Hocam zincir 520 de olur 525 de. Ama orjinal 520. Ve sakın 116 bulcam diye boşa çırpınma. 120 de alabilirsin 118 de. Olay bakla sökmek o kadar.
Örnek olarak 116 diye aradığım zinciri choho markada 190 liraya buldum. DID için 350 dediler. Nette uzun aramalar sonucu 120 bakla buldum 50 liraya choho marka. Üstüne bi de 25 liraya bakla sökme/takma aparatı aldım. Bundan sonra hayatta bana bişey olmaz. 50 lira nedir yaa. Az biraz pas göreyim atar yenisini alırım. 1 aydır kullanıyorum zinciri, taş gibi. Motul marka zincir yağını da ihmal etme, korursun zincirini herbi dertten.
Respect
Merhaba herkese iyi forumlar iyi sürüşler, yazılanları okumaya çalıştım ama çok farklı fikirler var ve eski sohbetler eski modeller için yapılmış. sık sık soruluyor mu bilemiyorum ama 2015 enjeksiyonlu 10.000 km de gv 250 alacağım. kronik bir sorun çıkartır mı? enjeksiyonlu alma çok problemli diyorlar, sizce karbüratörlü mü bakayım?
Arkadaşlar merhaba,
FI ışığım kırmızı yanmaya başladı, hata kodunda 10-1-1-8-10 okuyorum (0118 oluyor sanırım) . WTS circuit high voltage or open yazıyor.
bilgisi olan var mıdır ? Ayrıca motorum buji piposu çatlaması sorunundaki gibi silindirler boğuk çalışıyor ve 90'ı geçemiyorum. ben hertürlü bujileri ve pipoları değiştireceğim. belki bununla ilgilidir.
Buji piposu sorununda motor boğuk çalışmıyor.Motor,yüksek ve düzensiz devirli çalışıyor,marş zor alıyor,zamansız stop ediyor vb...WTS Water Temperature Sensör'ün kısaltması ama bizim motorlarda su soğutma yok.Büyük ihtimalle hata kodlarını yanlış tablodan bakma ihtimaliniz var.Motorun boğuk çalışması gaz yememesi egsozların üstündeki lambda-oksijen sensörlerinden kaynaklanabilir.Nazikçe çıkarıp temizlemek gerekli.
Forumdan @ogzcngdk yazdığı blogta bu işlemin nasıl yapılacağını gayet güzel ve ayrıntılı anlatmış ;
http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...oru-arzas.html
Selamlar herkese benim bir sorum olacak. 2006 model 45 binde motorum 2 ay önce aldım yaklaşık ve aldıktan sonra açıp bakmadım ne bujilerine ne hava filtresine ne karburötörüne. Sorunum şu; 10 Dakikalık 15 dakikalık bir yolculuktan sonra durduktan sonra (kırmızı ışık veya kısa süreli kontak kapatlamaları gibi) motor teklemeye başlıyor gaz açtığımda ses var ama gitmiyor. Egsozlara bakıyorum ikisinden de hava çıkışı var. Sonrasında bu tekleme 2-3 saat motor dinlenirse geçiyor. Karburötör mü temizlemem gerekiyor ?
Öncelikle herkese merhaba, ben hyosung gv250 almaya karar verdim de, yani 2005 model 42.000km bir tane buldum. Sizce alınır mı? Önerir misiniz? Fiyatı 6.000TL
İlan link koyacaktınız sanırım ama bi problem olmuş olmalı, link yok. Birde Hyosung çin malı değil Güney kore Malı. Yani KIA gibi, Hyundai gibi Samsung veya LG gibi Güney Kore Malı. Çin malının yakınından bile geçmez. Çin malı 2 motosiklet kullandım daha önce 3,5 yıl oradan biliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
Rölanti sensöründe sıkıntı olabilir, birde o sensörün arkasındaki kablolarda kopukluk veya delik olabilir. Gerekirse sensörü söküp temizleyip wd40 layıp takabilirsiniz.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Arkadaşlar merhaba benimde ara sıra FI ışığım yanıyor, motor soğuyunca sönüyor. hata kodum 10-1-7-1,10-1-7-1 diye yanıyor. hatayı bulamadım sizin bir bilginiz var mı acaba. hata ışığı yanınca motorun performansında bir sorun olmuyor.
171 iap hava alım basınç sensörü arızası ısınınca belli eder kendini sorunu ben de yaşamış olsam da tam detaylı bilgilerine sahip değilim ancak şunları yapıyordu, motor sıcakken marşta zorlanma bazen yokuş aşağıya bile giderken debriyaj çekili iken kavramaya getirince stop etme, dengesiz-gecikmeli gaz tepkimesi ve yakıt tüketiminin fazla olması gibi garantisi var ise gidin baktırın. Benim sorunum egzoz üzerindeki sensörler değiştiği halde devam etti yazılım atıldı düzeldi.
Merhaba arkadaşlar ben yeni üye oldum İranlı bir motosiklet sürücüsüyüm bir 2011 gv250 kullanıyorum arka lastik için ne tavsiye edersiniz?
Cevaplarız için teşekkür ederim
Lastik tercihiniz için @ogzcngdk in bilgi paylaşım blogu üzerinden http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...ercihi_23.html bilgi edinebilirsiniz.
Selamlar
mutlaka bir çoğunuz bizim motorun 2018 modeline dair bir şeyler görmüşsünüzdür. "gv 250 dr" diye geçiyor. Benim anlamadığım neden sadece ispanyolca çıkıyor. Facebookta uluslararası bir grupta adam almış koymuş fotosunu ispanyolca yazıyor. Google'da da şöyle bir link çıkıyor satış fiyatıyla falan;
http://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-250-2/
Tamam ülkemize bir motorun gelmemesine alışkınız da, neden sadece ispanyada (ve portekizde) arkadaş ?
Arkadaşlar herkese selamlar,
Benim çok sinir bozucu bir problemim var. Benzin pompasının altındaki küçük ince plastik borunun kırılması sebebiyle sürekli benzin akıtıyor. 5-6 ay önce ustam onun yerine metal bir parça yerleştirip düzeltmişti ama sorun yeniden başladı. Bu seferde uygun yollu yapalım dedim ilaçladı falan ama 1 ay olmadan yine aynısı oldu.
Parça şu,
http://www.motoranyp.com/urun_91837_big.png
209 USD fiyat biçmişler.. Motopit'te ise 580 tl. Benim şu an için bu miktarı karşılayabilecek durumum olmadığından sizlere başka bir çözüm yolu bulabilir miyim diye sormak istedim. 1 haftadır kullanamıyorum motoru çalıştırdığım gibi şakır şakır benzin damlıyor deponun altından. :(
Ne yapıcam ben var mı fikri olan? Bir de şu alttaki küçük plastik yer yüzünden komple tüm parçayı almak zorunda olmakta canımı sıkıyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Motopit'te de dolarla birlikte 1000 TL olmuş. 1 ay önce 580 tl idi. Hah...
Live To Ride, Ride To Live
Parça hakkında pek bir bilgim yok ama Ali Express'te bi çok parçayı bulabiliyorum. Bir bakmanızı tavsiye ederim.
Respect
Benim de bu konu ile ilgili pek bir bilgim yok.Ama kaçak contadan ise benzin pompası tamir kiti ile tamir edilebilir belki.Küçük bir araştırma yaptım şöyle bir şeye rastladım.
https://www.ebay.com/itm/Fuel-Pump-R...-/322889187769
Not:Bunlar galiba karbüratörlü modeller içinmiş.Biraz daha araştırma yapayım.Bir şey bulursam burada paylaşırım.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)