Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24541
    Samet Özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2013
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    SYM - JOYMAX 250İ
    Şu sıralar model değiştirmek istiyorum iki zıt model. Şu an kullandığım CBR 125 R ve geçmek istediğim model GV 250.
    2 Sorum var sizlere...
    1-) Sıfır almak mı daha mantıklı 14500'e Bayii nakit olarak veriyor. (2016)
    2-) İkinci el almak mı mantıklı 5000 (5 Bin) kilometreyi geçmemiş 2015 model üstü Gv 250 için ?

    Fikirleriniz, duygularınız, düşünceleriniz nelerdir. Yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar ?
    Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24542

    Üyelik
    11 Ekim 2016
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    hyosung gv250 2015
    Alıntı Samet Özkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu sıralar model değiştirmek istiyorum iki zıt model. Şu an kullandığım CBR 125 R ve geçmek istediğim model GV 250.
    2 Sorum var sizlere...
    1-) Sıfır almak mı daha mantıklı 14500'e Bayii nakit olarak veriyor. (2016)
    2-) İkinci el almak mı mantıklı 5000 (5 Bin) kilometreyi geçmemiş 2015 model üstü Gv 250 için ?

    Fikirleriniz, duygularınız, düşünceleriniz nelerdir. Yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar ?
    Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
    bence sıfır almak daha masraflı oluyor. temiz, yatmamış, düşmemiş, düşük km'li, extra aksesuarları olan uygun fiyatlı motoru tavsiye ederim. sıfır alınca almakla bitmiyor ne yazık ki. illa ki bi masraf ediyorsun zira üzerinde hiç bir şey olmuyor.düşünsene en basitinden orta sehpa bile yok motorda yani bi zincir temizleyeceksin uğraşıyorsun. ikinci el piyasasının biraz yukarılarda olmasının nedeni de o aslında, masraf yapılması.
    tüm bunlar bir yana birazcık da tercih meselesi.
    Samet Özkan bunu beğendi.

  3. #24543

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    s.a 2. el bi gv 250 almak istiyorum fakat 2013 modele kadar olanlar ilgimi çekiyor krom kaplama 2013 den sonra sı mat gri motor bloğu kısımları bunun haricinde 2012 2013 ile 2015 2016 arasında başka bi fark varmı.
    ve bunlar haricinde önerirmisiniz motoru yedek parça olsun servis bakımından olsun bizi üzermi

  4. #24544

    Üyelik
    15 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Foorumda bilgisine inandığım bir kaç kişiye sordum ama herkesin fikrini almak isterim;


    Ben motoru kullanıpta kendim tamir edemeyen insanlardanım, bir öğretenim olmuyor hem de zamanım yok bunun için, mecbur iyi usta aramaya çalışıyorum. Şimdi benim GV250'imde bazı parçalar değişecek yerine ne almam gerektiği konusunda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Aracımın vize süresi doldu, yakında muayeneye girecek.


    2014 Model Gv250 Bana aşağıdaki parçaların modellerini en kötü bir iki linkini gönderirseniz yanlışını almamış olurum. Ayrıca bu parçaları monte edecek İzmir'de bir Hyosung Ustası biliyorsanız da lütfen isim verin.

    Arka ve Ön Dişli
    Zincir
    Debriyaj Balatası
    Arka ve Ön Balata
    Debriyaj Teli ve Gaz Teli

    Bir de ön ve arka teker değiştirmeyi düşünüyorum bu sezon biraz pahalıya patlayacak gibi ama mümkünse bu yaz gezmek istiyorum akdeniz turu var kafamda. Ve 1,5-2 senedir motor'da neredeyse hiç değişen bir parça olmadı akü ve sigortalar hariç.

    Yardımlarınız için çok ama çok teşekkür ederim.

    NOT: İstanbul'dan İzmir'e yeni taşındım.

  5. #24545

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foorumda bilgisine inandığım bir kaç kişiye sordum ama herkesin fikrini almak isterim;


    Ben motoru kullanıpta kendim tamir edemeyen insanlardanım, bir öğretenim olmuyor hem de zamanım yok bunun için, mecbur iyi usta aramaya çalışıyorum. Şimdi benim GV250'imde bazı parçalar değişecek yerine ne almam gerektiği konusunda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Aracımın vize süresi doldu, yakında muayeneye girecek.


    2014 Model Gv250 Bana aşağıdaki parçaların modellerini en kötü bir iki linkini gönderirseniz yanlışını almamış olurum. Ayrıca bu parçaları monte edecek İzmir'de bir Hyosung Ustası biliyorsanız da lütfen isim verin.

    Arka ve Ön Dişli
    Zincir
    Debriyaj Balatası
    Arka ve Ön Balata
    Debriyaj Teli ve Gaz Teli

    Bir de ön ve arka teker değiştirmeyi düşünüyorum bu sezon biraz pahalıya patlayacak gibi ama mümkünse bu yaz gezmek istiyorum akdeniz turu var kafamda. Ve 1,5-2 senedir motor'da neredeyse hiç değişen bir parça olmadı akü ve sigortalar hariç.

    Yardımlarınız için çok ama çok teşekkür ederim.

    NOT: İstanbul'dan İzmir'e yeni taşındım.
    yazdığın parçaları çoğu usta değiştirir. ama belirteyim izmirdeki hyo servisleri gv veya gt geldiğinde uzay gemisi gelmiş gibi bakıyor. enazından 3 yıl önce aliağadaki servis öyleydi.

  6. #24546
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı baklavaspor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foorumda bilgisine inandığım bir kaç kişiye sordum ama herkesin fikrini almak isterim;


    Ben motoru kullanıpta kendim tamir edemeyen insanlardanım, bir öğretenim olmuyor hem de zamanım yok bunun için, mecbur iyi usta aramaya çalışıyorum. Şimdi benim GV250'imde bazı parçalar değişecek yerine ne almam gerektiği konusunda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Aracımın vize süresi doldu, yakında muayeneye girecek.


    2014 Model Gv250 Bana aşağıdaki parçaların modellerini en kötü bir iki linkini gönderirseniz yanlışını almamış olurum. Ayrıca bu parçaları monte edecek İzmir'de bir Hyosung Ustası biliyorsanız da lütfen isim verin.

    Arka ve Ön Dişli
    Zincir
    Debriyaj Balatası
    Arka ve Ön Balata
    Debriyaj Teli ve Gaz Teli

    Bir de ön ve arka teker değiştirmeyi düşünüyorum bu sezon biraz pahalıya patlayacak gibi ama mümkünse bu yaz gezmek istiyorum akdeniz turu var kafamda. Ve 1,5-2 senedir motor'da neredeyse hiç değişen bir parça olmadı akü ve sigortalar hariç.

    Yardımlarınız için çok ama çok teşekkür ederim.

    NOT: İstanbul'dan İzmir'e yeni taşındım.
    Dostum şu linki bir incelemende fayda var belki istediğin şeyleri bulabilirsin, Forumdaki bir arkadaşımızın kurduğu blog http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...ca-temini.html umarım işini görür.

  7. #24547

    Üyelik
    21 Mart 2018
    Arkadaslar 2010 model gv 250 efi motorumun beyni dün tamırcımın yanlıslıkla kısa devresı sayesınde yandı sıfırını alacak gucum yok bu yuzden tecrubelı arkadaslara sorum

    1 tamırı yapılabılıyormu ve verımlı oluyormu
    2 ıkıncı elı alınırımı nelere dıkkat etmek gerekır

  8. #24548
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    2007 den beri motor kullanıyorum ve dün ilk defa düştüm. E-5 te haramidere saadetdere nin orada yeri öptüm. Neyse ki hızım düşüktü ve az sürüklendim. kalçamda ufak bir ağrı ile yırttım çok şükür. Motorun egsozu ve koruma demiri biraz çizildi. Arka çanta ve koruma demiri motoru korudu. Neyse dikkatli sürün , şirket servislerine de dikkat edin.

  9. #24549

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Arkadaşlar 2015 model enjeksiyonlu gv250 var ve egzoz sesinden memnun değilim napmak lazım daha gümbür gümbür ses cikmasi için

  10. #24550
    Se-ZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Shadow Vt 750 C4
    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 den beri motor kullanıyorum ve dün ilk defa düştüm. E-5 te haramidere saadetdere nin orada yeri öptüm. Neyse ki hızım düşüktü ve az sürüklendim. kalçamda ufak bir ağrı ile yırttım çok şükür. Motorun egsozu ve koruma demiri biraz çizildi. Arka çanta ve koruma demiri motoru korudu. Neyse dikkatli sürün , şirket servislerine de dikkat edin.
    Çok geçmiş olsun, ekipmana dikkat, ekipmansız çıkmamak gerek. Bir sadaka verin.

    Alıntı 45Chopper60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2015 model enjeksiyonlu gv250 var ve egzoz sesinden memnun değilim napmak lazım daha gümbür gümbür ses cikmasi için
    Maalesef bir aletler <fazla> akıllı olduklarından egzoz taktırmak çok meşakkatli bir süreç Oksijen sensörlerinin iptal edilmesi, beynin buna göre ayarlanması, hava ayarı derken yılabilirsiniz. Egzozu deldirdiğinizde de yine birçok problem baş gösteriyormuş araştırdığım kadarıyla. 20.000'den sonra sesinin toklaştığını söylediler. Bu konuda pek yapılabilecek birşey yok gibi.

  11. #24551

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Alıntı Se-ZeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok geçmiş olsun, ekipmana dikkat, ekipmansız çıkmamak gerek. Bir sadaka verin.


    Maalesef bir aletler <fazla> akıllı olduklarından egzoz taktırmak çok meşakkatli bir süreç Oksijen sensörlerinin iptal edilmesi, beynin buna göre ayarlanması, hava ayarı derken yılabilirsiniz. Egzozu deldirdiğinizde de yine birçok problem baş gösteriyormuş araştırdığım kadarıyla. 20.000'den sonra sesinin toklaştığını söylediler. Bu konuda pek yapılabilecek birşey yok gibi.
    Amacım egzoz attırmak değil oksijen sensörü den sonraki yerde oynamalar yaparak bu sorunu cozdurmek de nasıl olur iste

  12. #24552
    Se-ZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Shadow Vt 750 C4
    Alıntı 45Chopper60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amacım egzoz attırmak değil oksijen sensörü den sonraki yerde oynamalar yaparak bu sorunu cozdurmek de nasıl olur iste
    Onun çözümü susturucunun delinmesi şeklinde yapılabilmekte, kimi sesi çok sevmiş, kimi de keşke ellemeseydim yazmış.

  13. #24553

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Alıntı Se-ZeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onun çözümü susturucunun delinmesi şeklinde yapılabilmekte, kimi sesi çok sevmiş, kimi de keşke ellemeseydim yazmış.
    4 tane delik var motorumda ama yinede yeterli gelmiyor bana alt üst sağ soldan delinik

  14. #24554

    Üyelik
    20 Mart 2018
    merhaba bende yeni aranıza katıldım. 1000km'yi devirdim. Ancak 120km/h hızı bir türlü geçmiyor alet, çekişinde ve hızlanmasında bir problem yok, 7bin devirde 110km/h 8bin devirde 120km/h gördüm. 1000kmde yağı ve yağ filtresi değişti. Sizce problem neden kaynaklanabilir?

  15. #24555

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Selamlar

    İzmirde 2016 model gv 250 sahibiym. 8 aydır kullanıyorum motoru. 8binden 9500e getirebildim daha. Vakitsizlik işte...

    2-3 haftadır motorda tek tük istop etmeler olmuştu. Genel anlamıyla bir sorun gözükmüyordu onun dışında. 2 gündür ilk çalıştırdığımda rölantinin 1500'ün altına düşmesi ve istop etmesi durumları yaşadım. Ayrıca trafikte fren yapmak için yavaşlarken de 2-3 defa istop etti (debriyaj şekiliyken). Bu arada motorun gaz tepkiside düzensizdi. Vaziyet tehlikeli olunca hemen yetkili servise götürdüm. Usta durduğu yerde ve daha sonra sürerek motoru kontrol ettikten sonra debriyaj ayarını yaptı ve 1-2 gün denememi rica etti. Şu an debriyaj müthiş derecede yukarda kavrıyor. Henüz servisten sonra 1-2 km yol gittim sadece ama benzer problem tekrarlayınca denemeyi kısa keserek motoru park ettim ve pazartesi götüreceğim.

    Usta sorun devam ederse enjeksiyonu temizlemeyi deneyeceğini söyledi, ayrıca bujilerin patlama yaptığını (bujiler yeni) enjeksiyonun yetişmiyor olabileceğini belirtti. Adamın işini iyi yaptığına şüphem yok ama diagnostik cihazı falan yok yani elektronik desteği zayıf gibi. Problemi burda çözüp ömzemeyeceğimden emin değilim. İnternette insanlar sadece urladaki hyosung servisi için olumlu yorum yazmışlar. Diğer yerler için iyi/kötü bilgi bulmak zor.

    Benzer bir problemi aranızda daha önce yaşayan arkadaşlar var mı ve nasıl çözdünüz ? Aklınıza neler geliyor paylaşabilirseniz çok sevinirim. Müthiş derecede çok çalışıyorum ve derdim masraftan çok uğraşıp uğraşıp problemi çözememek,yani zaman.

    Teşekkürler

  16. #24556
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar

    İzmirde 2016 model gv 250 sahibiym. 8 aydır kullanıyorum motoru. 8binden 9500e getirebildim daha. Vakitsizlik işte...

    2-3 haftadır motorda tek tük istop etmeler olmuştu. Genel anlamıyla bir sorun gözükmüyordu onun dışında. 2 gündür ilk çalıştırdığımda rölantinin 1500'ün altına düşmesi ve istop etmesi durumları yaşadım. Ayrıca trafikte fren yapmak için yavaşlarken de 2-3 defa istop etti (debriyaj şekiliyken). Bu arada motorun gaz tepkiside düzensizdi. Vaziyet tehlikeli olunca hemen yetkili servise götürdüm. Usta durduğu yerde ve daha sonra sürerek motoru kontrol ettikten sonra debriyaj ayarını yaptı ve 1-2 gün denememi rica etti. Şu an debriyaj müthiş derecede yukarda kavrıyor. Henüz servisten sonra 1-2 km yol gittim sadece ama benzer problem tekrarlayınca denemeyi kısa keserek motoru park ettim ve pazartesi götüreceğim.

    Usta sorun devam ederse enjeksiyonu temizlemeyi deneyeceğini söyledi, ayrıca bujilerin patlama yaptığını (bujiler yeni) enjeksiyonun yetişmiyor olabileceğini belirtti. Adamın işini iyi yaptığına şüphem yok ama diagnostik cihazı falan yok yani elektronik desteği zayıf gibi. Problemi burda çözüp ömzemeyeceğimden emin değilim. İnternette insanlar sadece urladaki hyosung servisi için olumlu yorum yazmışlar. Diğer yerler için iyi/kötü bilgi bulmak zor.

    Benzer bir problemi aranızda daha önce yaşayan arkadaşlar var mı ve nasıl çözdünüz ? Aklınıza neler geliyor paylaşabilirseniz çok sevinirim. Müthiş derecede çok çalışıyorum ve derdim masraftan çok uğraşıp uğraşıp problemi çözememek,yani zaman.

    Teşekkürler
    Fi ışığı motor çalıştığında yanmaya devam ediyor mu? evet ise kodunu çıkartabilirsiniz diagnostik cihazına gerek yok Linki incelemenizi tavsiye ederim http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...a-tespiti.html . Tek tük bende de benzeri sorunlar var 171 hava basınç sensörü arızası mevcut benim motosikletimde. rölantide 1500 devirin altına inip stop etme ve yokuş aşağıya debriyaj sıkılı gider iken kavramaya getirince stop ediyor hafif gaz verip kavramaya gelince sıkıntı olmuyor. rölantide ve sabit gazda dengesiz ibre oynuyor. Motor sıcak iken dur kalklarda mesela 5 dk bir yere uğradınız marş almada zorluk çekme vs gibi huyları da oldu

  17. #24557
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı FututuRey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba bende yeni aranıza katıldım. 1000km'yi devirdim. Ancak 120km/h hızı bir türlü geçmiyor alet, çekişinde ve hızlanmasında bir problem yok, 7bin devirde 110km/h 8bin devirde 120km/h gördüm. 1000kmde yağı ve yağ filtresi değişti. Sizce problem neden kaynaklanabilir?
    Zincir gerginliği ile alakalı olabilir. Motorunuz FI lambası yakıyorsa servise gitmelisiniz, oksijen sensörü arızası da son sürati etkileyecek belirtiler gösterir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

    Alıntı highlore adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar

    İzmirde 2016 model gv 250 sahibiym. 8 aydır kullanıyorum motoru. 8binden 9500e getirebildim daha. Vakitsizlik işte...

    2-3 haftadır motorda tek tük istop etmeler olmuştu. Genel anlamıyla bir sorun gözükmüyordu onun dışında. 2 gündür ilk çalıştırdığımda rölantinin 1500'ün altına düşmesi ve istop etmesi durumları yaşadım. Ayrıca trafikte fren yapmak için yavaşlarken de 2-3 defa istop etti (debriyaj şekiliyken). Bu arada motorun gaz tepkiside düzensizdi. Vaziyet tehlikeli olunca hemen yetkili servise götürdüm. Usta durduğu yerde ve daha sonra sürerek motoru kontrol ettikten sonra debriyaj ayarını yaptı ve 1-2 gün denememi rica etti. Şu an debriyaj müthiş derecede yukarda kavrıyor. Henüz servisten sonra 1-2 km yol gittim sadece ama benzer problem tekrarlayınca denemeyi kısa keserek motoru park ettim ve pazartesi götüreceğim.

    Usta sorun devam ederse enjeksiyonu temizlemeyi deneyeceğini söyledi, ayrıca bujilerin patlama yaptığını (bujiler yeni) enjeksiyonun yetişmiyor olabileceğini belirtti. Adamın işini iyi yaptığına şüphem yok ama diagnostik cihazı falan yok yani elektronik desteği zayıf gibi. Problemi burda çözüp ömzemeyeceğimden emin değilim. İnternette insanlar sadece urladaki hyosung servisi için olumlu yorum yazmışlar. Diğer yerler için iyi/kötü bilgi bulmak zor.

    Benzer bir problemi aranızda daha önce yaşayan arkadaşlar var mı ve nasıl çözdünüz ? Aklınıza neler geliyor paylaşabilirseniz çok sevinirim. Müthiş derecede çok çalışıyorum ve derdim masraftan çok uğraşıp uğraşıp problemi çözememek,yani zaman.

    Teşekkürler
    Merhabalar, öncelikle ustanız bu motoru pek tanımıyor onu söyleyeyim. Size söylediği şeylerin her hangi bir karşılığı yok. enjeksiyon karşılamaması? bujilerin patlaması? (sanırım pipo çatlağı) ve ayrıca enjeksiyonu söküp temizlemesi gibi bir tamir veya bakım işlemi yok.

    Yaşadığınız problemi daha detalı anlatmalısınız, yüksek devirde yapıyor mu? Isındıktan sonra düzeliyor mu?

    Motorunuz FI lambası yakıyorsa başka bir servise götürmelisiniz, eğer yakmıyorsa pipolar çatlamış olabilir, bu durum alt devirlerde stop etmelere ve düzgün gaz yememeye sebep olabilir.

    Buji piposu çatlaması ile ilgili detaylı bilgi için; Tıklayın.

  18. #24558

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir gerginliği ile alakalı olabilir. Motorunuz FI lambası yakıyorsa servise gitmelisiniz, oksijen sensörü arızası da son sürati etkileyecek belirtiler gösterir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------



    Merhabalar, öncelikle ustanız bu motoru pek tanımıyor onu söyleyeyim. Size söylediği şeylerin her hangi bir karşılığı yok. enjeksiyon karşılamaması? bujilerin patlaması? (sanırım pipo çatlağı) ve ayrıca enjeksiyonu söküp temizlemesi gibi bir tamir veya bakım işlemi yok.

    Yaşadığınız problemi daha detalı anlatmalısınız, yüksek devirde yapıyor mu? Isındıktan sonra düzeliyor mu?

    Motorunuz FI lambası yakıyorsa başka bir servise götürmelisiniz, eğer yakmıyorsa pipolar çatlamış olabilir, bu durum alt devirlerde stop etmelere ve düzgün gaz yememeye sebep olabilir.

    Buji piposu çatlaması ile ilgili detaylı bilgi için; Tıklayın.

    Yazmayı unutmuşum pardon; FI lambası yanmıyor. Yani çalıştıktan sonra yanmıyor. Problem birkaç gün içinde şiddetlendi. Önce yolda 1-2 kez stop etti. Bu sırada devir kaçtı tam söyleyemem ama yüksek devir değildi. Sonraki gün tekleme yapınca düşük devirde dönerken motoru düz yolda düşük devirde sürerek test ettim ama bir problem göremedim (3000 falan). ertesi gün durmak için yavaşlarken debriyaj çekiliken stop edince ve çalıştırıken ilk seferlerde stop edince servise gittim. Yukarıda dediğim gibi debriyaj ayarı yapıldı bu şekilde bir denemem söylendi. Pazartesi sabah götüreceğim tekrardan. Motor şu an 9500 km'de son bakımda bujiler değişti, buji pipoları değişmedi. Bir önceki postta atılan buji piposu çatlağı belirtilerine uyuyor hakikaten. Bakalım pazartesi göreceğiz artık.

  19. #24559

    Üyelik
    25 Mart 2018
    Merhaba Arkadaşlar. Uzun süredir takip ettiğim bir site ama yeni üye olabildim ancak.
    2 defa Mct 250 sahibi olmuş biriyim. Her defasında bir daha motor almayacağım diyerek sattım motorumu. Ama yine buradayım işte.
    Bu sefer gönlümde, bu konu başlığı altında yazmamdan da anlaşılacağı gibi Gv250 var. Mct'den sonra sanırım büyük bir ivme olacak benim için.
    Yorumlarınıza çokça baktım ancak bazı sorularımın cevaplarını tam olarak bulamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    1- 2.el ve sıfır arasında kaldım ancak gördüm ki, 2. elde de temizlerin fiyatları hiç düşük değil. Üstelik, ekstra donanımlı motorlarda değil. Sıfırların fiyatı 14.500 - 15.000tl ve kredi kartına vadesiz taksit var. Sanırım sıfır alacağım, siz ne dersiniz?

    2- Sıfır alırsam lastik değiştiririm sanırım ve artçı için sırtlık, koruma demiri vesaire lazım olacak. Bunlar için öneriniz ve fiyat bilginiz var mı?

    3- İstanbul Avrupa yakasında iyi bir servis bilgisi göremedim yazılarınızda. Önerisi olan var mı?

    4- Kapalı bir garajım yok, hatta bir garajım bile yok. Mondial'i apartman önüne zincirliyordum. Çalarlarsa kurtulurum diyordum Siz nasıl güvenlik önlemi alıyorsunuz?

    5- Motoru aldığımda, ilk iş şunları yap diyeceğiniz önerileriniz var mı?

    6- Son olarak, Gece mavisimi, yoksa siyah mı?

    Hepinize kazasız sürüşler
    Teşekkürler

  20. #24560
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Yalçın34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar. Uzun süredir takip ettiğim bir site ama yeni üye olabildim ancak.
    2 defa Mct 250 sahibi olmuş biriyim. Her defasında bir daha motor almayacağım diyerek sattım motorumu. Ama yine buradayım işte.
    Bu sefer gönlümde, bu konu başlığı altında yazmamdan da anlaşılacağı gibi Gv250 var. Mct'den sonra sanırım büyük bir ivme olacak benim için.
    Yorumlarınıza çokça baktım ancak bazı sorularımın cevaplarını tam olarak bulamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    1- 2.el ve sıfır arasında kaldım ancak gördüm ki, 2. elde de temizlerin fiyatları hiç düşük değil. Üstelik, ekstra donanımlı motorlarda değil. Sıfırların fiyatı 14.500 - 15.000tl ve kredi kartına vadesiz taksit var. Sanırım sıfır alacağım, siz ne dersiniz?

    2- Sıfır alırsam lastik değiştiririm sanırım ve artçı için sırtlık, koruma demiri vesaire lazım olacak. Bunlar için öneriniz ve fiyat bilginiz var mı?

    3- İstanbul Avrupa yakasında iyi bir servis bilgisi göremedim yazılarınızda. Önerisi olan var mı?

    4- Kapalı bir garajım yok, hatta bir garajım bile yok. Mondial'i apartman önüne zincirliyordum. Çalarlarsa kurtulurum diyordum Siz nasıl güvenlik önlemi alıyorsunuz?

    5- Motoru aldığımda, ilk iş şunları yap diyeceğiniz önerileriniz var mı?

    6- Son olarak, Gece mavisimi, yoksa siyah mı?

    Hepinize kazasız sürüşler
    Teşekkürler
    1- Tercih sizin ben 0 almaktan yana kullandım tercihimi
    2- En yaygın sanırsam bu görseldeki gibi olan koruma demiri benimkinde de bu mevcut, görünüşü güzel ancak benim pek hoşuma gitmedi hele ki virajlarda yatarken sürtecek mi diye korkmaya başladım bir kere yaşadım çünkü ileride değiştireceğim şu anlık artçı almıyorum sissy bara yorum yapamayacağım
    3- Benim bilgim dahilinde istanbul avrupa yakasında Atatürk oto sanayide 1 yetkili servis var ama onlarda motosikletin ecusunu bilgisayara bağlama cihazı yok
    4- Mahallemdek evimin önündeki demir elektrik direğine zincir+kablolu disk kilidi+branda ile muhafaza ediyorum oturduğum yer genel olarak sakin o yüzden kafam rahat ileride de spy5000m alarm takmayı düşünüyorum ne olur olmaz tabi.
    5- Tekerlekleri her halükarda değiştirmek iyi olacaktır. Ne olur olmaz kronik buji sorunu için de ufak bir bütçe ayırın
    6- Renk sizin zevkinize kalmış

    Keyifli sürüşler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)

Bu Konudaki Etiketler