Bu baya delinme işlemi olmuş, ben açıkcası o parçayı komple söksem diye düşünmüştüm, geri dönüşümsüz olması istediğim birşey değil, motosiklet normal bir cruiser'a göre fazla sessiz olduğu için bir tık ses artırımına gidilebilir mi oradaki vidaların biri sökülerek düşünmüştüm ama pek düşündüğüm gibi değil sanırım işler. Acaba o son parçayı söksem alttaki bağlantı vidasını sökmem yeterli olur mu? yoksa içteki 4 vidada egzozu mu tutuyor bilemedim.
O son parça dekoratif kapak gibi bir şey.Susturucu kaynak ile tutturulmuş.250cc motordan ne yaparsanız yapın pek düzgün ses çıkmıyor.Bir arkadaşım bir ara Keeway Land Cruiser 250 almıştı.Son susturucu söküktü.Rolantide güzel ses veriyor ama şöyle bir 15 dakika turladım kafam şişti.250 cc den tok ses çıkmıyor.Biraz gaz verince çok cırtlak kafa şişiren bir ses çıkıyor.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
74binde gv 250 alınır mı? kaç km sonra yeni motor ister? Yeni motor kaça mal olur?
20-25bin km yi geçince ses bayaa bir değişiyor. Benim 33binde motorum hiç modifikasyona gerek yok 250 cc için gayet yeterli ses veriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------
100bin km üzerinde motoru yapılmamış örnekleri var. kullanıma bağlı. İyi bakıldıysa alınabilir, yok zorlandıysa ve yaptırmak gerekirse yurtdışından tüm parçaları getirtmek daha ucuza gelebilir.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Arkadaşlar yakın zamanda chopper motor ile başlangıç yapmayı düşünüyorum bu motor sektörüne bayadır motor bakıyorum bayadır araştırma yapıyorum en sonunda Hyosung GV250 almakta karar kıldım. Fakat kafamdaki tek soru Karbüratörlü mü ? Enjeksiyonlu mu ? tercih etme. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Egzozdan ses gelmesini istiyorum. Yani çalıştığı zaman düz boruyla falan kendini belli etsin. Başka motor tavsiyesi olan varsa onlarıda değerlendirebilirim çift silindirli.
Merhaba,
Karburatörlüler ise 2007 ve öncesi olması lazım, gayet temizi bulunabilse de enjeksiyonlu model bence çok daha güzel, ufak tefek değişiklikler motosikleti baya değiştiriyor nihayetinde. Enjeksiyonlu modelin sesi ortalama bir motosiklete nazaran gayet iyi, custom bir choppera göre ise düşük.
Eğer "benim ses takıntım baya var, bu alet kadar gitmese de olur" diyorsan "Regal Raptor DD 250E-10" veya "Regal Raptor Daytona" 250 cc modelleri GV250'nin yarısı kadar beygire sahip(GV250:25.5, RR: 14), ancak sesi gerçekten hoş, görsel olarak da daha agresif bir duruşu var.
Arkadaşlar başka cruiser familyasından bir motorun sissy barını uydurabilen var mı bizim gv250lere? mesela superlight 200 ün vs?
Merhaba arkadaşlar.
8 aylık gv250 kullanıcısıyım. Bi kaç gün önce motorumdan (sele altindan) yanık kokusu gelmeye başlamıştı. Tahminen bir 10 km o şekilde sürdüm motoru. Internette arastirdiktan sonra konjektor yanmıştır yorumlarını okudum. Sele altındaki bağlantı kablolarinı açıp baktığımda soketleri komple yandığını gördüm. Konjektor arızası nasıl anlaşılır tarzı bi soru sormayacağım yeterince kaynak var ama elimde ne bi voltmetre var ne de sanayiye yakınım. Açıkçası korkumu dindirmek için size danisiyorum. Soketlerin hepsi yanmissa statore veya akuye veya elektrik aksamina ne kadar zarar vermiştir sizce. Aynı zamanda bildiğiniz konjektor satan yerler veya muadili olur diyebileceğiniz konjektorler nelerdir.
Öncelikle aramaya inanıp konjektorle alakali yazılanları inceledim fakat yeterli olmadı. O yüzden yardımlarınızı bekliyorum.
Merhaba,
buraya baktınız mı?
http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...tor-arzas.html
Merhaba bende de benzer bir sorun olmuştu.Şöyle anlatayım ki;önce sinyaller çalışmıyor diye servise gittim.Flaşör arızalı dediler,flaşörü değiştirdiler.Fakat sonra motoru çalıştırdığımda sele altından dumanlar gelmeye başladı.Bu sefer sadece sinyaller değil hiçbir gösterge çalışmamaya başladı.Sigorta yanmış.Ama motorun çalışmasında bir sıkıntı yoktu.Önce ben de sizin gibi konjektör sanmıştım.Daha sonra detaylı bir incelemede sigortadaki bir kablo bağlantısında temassızlık olduğunu buldular.Aslında çok da dikkat edilebilecek bir yer değil.Hemen konjektör arızalıdır diye düşünmeyin bence,kablo bağlantılarını kontrol edin.Şuan herhangi bir sıkıntı yok çok şükür.İnş önemli bir sıkıntısı yoktur motorun,ki sanmıyorum.Allah kolaylık versin
Arkadaslar arka fren balatamdan gicirti sesleri geliyor ve aniden kitleme yapiyordu. Herhalde balata bitmistir deyip degistirdim ancak sorun devam ediyor. Arka freni kullanmaya korkar oldum sikinti neyden olabilir daha once basina gelen var midir lutfen yardim edin.
Merhaba,
Bu anormal bir durum değil, arka fren kampana olduğundan, özellikle yağmur zamanı öter.Muhtemelen durmak için fazla kuvvet uyguluyorsunuz, o nedenlede kitliyor, ön-arka kombine fren kullanarak çözersiniz . Sadece ön tehlikeli, arka da kitliyor bizde, ama kombine olunca çok sağlam bir duruş oluyor.
Sürekli ses geliyorsa balatalar sürekli tutuyor demektir, balatanın olduğu tarafta (egzoz tarafında) bir somun var(fren pedalından geliyor, fren pedalını balataya bağlıyor), bu somunu bir ya da birkaç tur gevşetip normal zamanda ses gelmeyene kadar ayarla. Sonrasında frenleri test et. Muhtemelen frenin belirli bir kademe sürekli tutuyor, sen frene bastığındaysa zaten hali hazırda tuttuğundan kızaklamaya başlıyor.
Frene basar basmaz frenleme oluyorsa se-zer in dediği gibi fren ayar somunundan boşluğu ayarlamalısın. Fren pedalına bastığında az bir miktar boşluktan sonra fren yapmaya başlamalı normal ayarda.
6bin ile 6.5bin devir arası gereksiz bir titreşim oluyor 6.5bin deviri geçince azalıyor geri. Bilgisi olan var mı bu konu hakkında?
Benzer titreşim bende de var, ben normal karşılıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------
Selamın Aleyküm,
Arkadaşlar orta sehpa sipariş edeceğim ama bağlantı aparatları yok, bağlantı aparatlarini nereden temin edebilirim?
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)