Soğuk havalarda ilk çalıştırmada çok yakar.
Motoru hep kısa süreli kullandıysanız da böyle çok yakmış olabilir.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Şu videoyu paylaşmak için geldim. Video ayarlarından altyazıları İngilizceye ya da Türkçeye çevirirseniz anlaşılır. Ön izlemesini görmek iyi oldu:
Bilmeyenler için dip not; Aquila yerine Asya ve Güney Amerika gibi kıtalarda Mirage ismi kulanılıyor.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Yaw arkadaş neden parlak kromlarla dolu klasik cruiser görünümünden plastiklerle kaplı naked görünümüne kayıyor bu firmalar yahu!!! Nerde o eski kromajlar...
O klasik nikelajlı görünümü maalesef artık Türkiye'ye getirilmeyen ST-7 'de kullanıyorlar sadece. Link: http://eng.krmotors.com/product/?pCode=10000004
GV250'nin de alakası yok naked'la. Daha çok H-D Sportster 883 Iron'dan esinlenilmiş.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
benim motor yine mortladı. marş almıyor. marşa basıyosun cıvcıvcıv iyi güzel hadi çalış yok.
Merhaba arkadaşlar, motorumu ilk 1000 bakımına götürdüm. Bakıma götürmeden 2 gün önce sinyallerim çalışmıyordu. Neyse bakımda dediler ki, flaşör yanmış yenisini getirtelim. 4 gün sonra getirdiler garanti kapsamında taktılar. Motor dururken sinyaller çalışıyodu, çalıştırdım sürmeye başladım sinyaller yine gitti. Sonra bi tur daha atayım servise tekrar gideyim dedim. Bi baktım ekran da gitmiş, devir ve hız göstergeleri de sinyali yapacaz dedik göstergeler gitti komple servise tekrar götürdüm. Dedi ki biz bu motora ayrıntılı bi şekilde bakalım, başka bi sorun var heralde. Dedim heralde başka sorun var neyse, sıra varmış serviste haftaya pazartesi götürcem motoru. Motorun çalışmasında hiçbi problem yok, sadece sinyaller ve göstergeler gitti. Bu şekilde motoru kullansam mı acaba servise götürene kadar? Yoldayken başıma iş açar mı sizce anlamadım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
Kendi cevabımı kendim vereyim madem okuduğum kadarıyla ya konjektörde bi problem var ya da ona bağlı olarak aküde problem var. Çünkü motordan yanık kokuları geliyor bazen. Serviste flaşör takıldıktan sonra sürdüğümde de selenin altından dumanlar gelmişti biraz. Dolayısıyla yola çıkmam çok da mantıklı değil şu aralar bi kar yağsa da kar yüzünden motoruma binemiyorum diye kendimi avutsam, içim soğusa
mecburen satıyorum arkadaşlar , http://www.motosiklet.net/forum/sati...ahibinden.html
Arkadaşlar geçen gün fark ettiğim bir durum kafama takıldı parlak debriyaj manet buldum değiştirdim orjinali ile, Değişimden sonra boşta iken taka tuka ses gelmeye başladı, Debriyajı sıkınca da ses artıyor/değişiyor, Vitese alınca bu ses kesiliyor. Vites geçişlerinde ise yukarı atarken sanki bir şeye takılıyor tam geçmiyor gibi hissettiriyor ama vites atmada her hangi bir sorun yaşamıyorum sorunlarım şunlar gelen ses ve normalde vites atar ya da düşür iken geçme sırasında vites kolunun tak etmesi kesildi vites atar iken. Atatürk oto sanayideki yetkili servis ses için tas yapıyordur normaldir demişti vites durumunu o zaman fark etmemiştim. Bilgisi olan var mı bu durum ile ilgili? Yakın bir zamanda yetkili servise gidip durumu inceden anlatmayı düşünüyorum.
Bu yazdığınız sorunların manet değişiminden önce olmadığına eminseniz @Se-ZeR in de dediği gibi debriyaj teli gerginlik ayarı gibi gözüküyor.Tel biraz gevşek,buna bağlı debriyaj tam ayırmıyor gibi.Debriyaj manetini kaç cm sıktığınızda debriyaj ayırmaya başlıyor?Yani manette kaç cm boşluk var?İdeal debriyaj boşluğunun 1-2 cm civarı olması gerekli.Maneti 1-2 cm aşağı indikten sonra ayırması gerekli.Tel aşırı gevşek olduğunda debriyaj ayırmaz,aşırı gergin olduğunda debriyaj tam kavrama yapmaz,kaçırır.İkisinin tam ortasında güzel bir ayar yapmak lazım.Ama yine de boşta gelen seslere anlam veremedim.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Debriyaj ayarı normal, Atatürk oto sanayideki yücel motor yetkili servise götürdüm saolsunlar ilgilendiler bir de test turu attılar bir sıkıntısını fark etmedim dedi arkadaş. acaba ben mi abartıyorum diye düşünmedim değil, ileri günlerde bu düşüncem değişmez ise tüm sistemine baktırırım artık. Yorumlarınız için de teşekkür ederim ayrıca.
arkadaşlar aküm bitti yuasa ve bosch dışında akü önerisi var mı? ucuz yollu
Selamlar arkadaşlar .
Kısaca sorunum
FI ışığım yanıyor.
Hata kodu olarak
0132 No 1 circuit hight voltage For no 1 cylinder
ve
0850 Gp or clutchlever switch circuit malfunction
Sorunu çözmeye çalışıyorum .
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)