Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24381
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır motosiklette kronik arıza dedikleri şey 300 km de ortaya çıkıyor ve beyin mi değiştiriyorlar? Ben de sıfır 2016 model almayı düşünüyordum, tereddütte kaldım gerçekten. Şimdi ben de 2016 model alacağım 1 hafta içerisinde, bende de mi aynı sorun olacak? Çok can sıkıcı gerçekten. Sıfır motosiklet aldıktan sonra en azından 5-6 ay bu tür sorunlarla karşılaşmak istemem. İnş sorununuz çözülür, keyifle sürersiniz motosikletinizi.
    Cevabınız için teşekkürler motoru hala normal bir şekilde sürebiliyorum öyle aman aman bir can sıkıcılığına rastlamadım çekiş var gidiş var ama elbette can sıkıcı oluyor bu kronik arızanın ne olduğunu sorduğumda aldığım cevap gereksiz fi ışığını yakması tarzı birşey olduğunu ve sorunu firma ecu değiştirerek çözdüğünü söylemişlerdi, ha şöyle bir şey de var benim şansıma bana denk gelmişte olabilir sonuçta. çıkan her sorun %100 sizin başınıza gelecek diye bir kaide yok yazımın sonunda da belirttim ben acemiyim ve motoru tam tanımıyorum verdiği bazı tepkiler belki normaldir bile.
    0 2016 model alacaksanız eğer ufaktan dolaylı yoldan sorun usta bunlarda kronik bir ecu sorunu varmış siz ne diyorsunuz diye.

    Yanlış anlaşılma da olmasın yaşadığım sorunun sürüşüme bir etkisini fark etmedim belki de yakıta pislik tarzı bir şey karışmıştır da 2 kez o yüzden stop etmiş olabilir dediğim gibi ben daha acemiyim ve motoru fazla da kullanmıyorum açıkçası üstteki yorumu yazma sebebim ise fikir almak içindi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24382

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Valla forumun hangi sayfasını açsam FI ışığının yanmasından başlayıp başka başka problemlere doğru yönleniyor sorunlar konjektör yakma, buji çatlaması, oksijen sensörü gibi. Hoş, FI ışığı zaten elektronik parçaların birinde arıza olduğunu gösteriyormuş zaten. Üstteki sorunlarla karşılaşmayı zaten bekliyorum, sıkıntı değil benim için. Ama motoru alır almaz sorun çıkacaksa sıkıntı. Hele hele beyinle alakalı bir problemde. İnş pişman olmam ne diyeyim

  3. #24383

    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla forumun hangi sayfasını açsam FI ışığının yanmasından başlayıp başka başka problemlere doğru yönleniyor sorunlar konjektör yakma, buji çatlaması, oksijen sensörü gibi. Hoş, FI ışığı zaten elektronik parçaların birinde arıza olduğunu gösteriyormuş zaten. Üstteki sorunlarla karşılaşmayı zaten bekliyorum, sıkıntı değil benim için. Ama motoru alır almaz sorun çıkacaksa sıkıntı. Hele hele beyinle alakalı bir problemde. İnş pişman olmam ne diyeyim
    Aslında motoru alır almaz sorun çıkarırsa daha iyi olur. Garanti kapsamında sorunları halledersiniz. Ben garantisi devam eden 2. el GV250 almıştım ama garantisi bittikten bir kaç ay sonra statör, konjektör yanma sorunlarını yaşadım. Bu şekilde daha can sıkıcı oluyor. Statör değiştirdikten bir kaç ay sonra tekrar bozulmuştu, bu defa parça garantisi ile değiştirdim. Bu son değişimin üzerinden yaklaşık 20 bin km dir sorunsuz kullanıyorum maşallah .

  4. #24384

    Üyelik
    22 Eylül 2015
    Selamlar,

    GV250 motorumu satıyorum, ilan detayı aşağıda, pazarlık vardır

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-yeni-bakimdan-cikmis-kazasiz-masrafsiz-gv250-489861037/detay/

  5. #24385

    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Eveet arkadaşlar
    2. el superlighttan çıktığım yolda sıfır gv250 sahibi oldum.
    Beşiktaştan motoru aldım.
    Hayatimda sınav harici ilk kez düz motor kullandım. İlk motorum pcx 125 idi bu arada.
    Şimdi sormak istediklerim var

    - Aldığım motorda yanlarda ki etiket / hyosung yazısı yok. Motor 2016 model bunun sebebi nedir?
    - Motorun benzin göstergesi (fulledim) 3 çizgide takılı kaldı. Değiştirecekler. Sorun olur mu?
    - Sağ (ön fren) kırıldığı için başka bir marka taktılar.
    - korna çok komik ötüyor cok ince sesi bu normal mi?
    - Yolda çok temkinli geldim. Böyle bir motora durduğu yerde bile binmemiştim. Ancak yolda sürekli stop etti motor. Gaz vermeden debriyajı yavasca birakınca stop ediyor. 50 km yol geldim. En az 10 kere stop ettirdim. Bu normal mi? Alışkanlıkla mı alakalı?
    - çok titreşim hissettim. Ayaklarımı özellikle rahatsız etti çok. Bunu nasıl engelleyebilirim?
    - bakımları ayarları ne yapılmalı? Motor konusunda çok bilgisizim. Kaç km de bir bakıma götürmeliyim. Ve hangi servise götüreyim.

    Yardımlarınızı bekliyorum
    Şimdiden teşekkürler

  6. #24386
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı utku1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveet arkadaşlar
    2. el superlighttan çıktığım yolda sıfır gv250 sahibi oldum.
    Beşiktaştan motoru aldım.
    Hayatimda sınav harici ilk kez düz motor kullandım. İlk motorum pcx 125 idi bu arada.
    Şimdi sormak istediklerim var

    - Aldığım motorda yanlarda ki etiket / hyosung yazısı yok. Motor 2016 model bunun sebebi nedir?
    - Motorun benzin göstergesi (fulledim) 3 çizgide takılı kaldı. Değiştirecekler. Sorun olur mu?
    - Sağ (ön fren) kırıldığı için başka bir marka taktılar.
    - korna çok komik ötüyor cok ince sesi bu normal mi?
    - Yolda çok temkinli geldim. Böyle bir motora durduğu yerde bile binmemiştim. Ancak yolda sürekli stop etti motor. Gaz vermeden debriyajı yavasca birakınca stop ediyor. 50 km yol geldim. En az 10 kere stop ettirdim. Bu normal mi? Alışkanlıkla mı alakalı?
    - çok titreşim hissettim. Ayaklarımı özellikle rahatsız etti çok. Bunu nasıl engelleyebilirim?
    - bakımları ayarları ne yapılmalı? Motor konusunda çok bilgisizim. Kaç km de bir bakıma götürmeliyim. Ve hangi servise götüreyim.

    Yardımlarınızı bekliyorum
    Şimdiden teşekkürler
    Dostum "sıfır gv250 sahibi oldum demişsin" yanlış anlamadım umarım ama 0 bir motosiklet aldın ve motor 2016 model olduğunu söyledin açıkçası yaşadığın sorunlardan bir nevi motorun 0 olmadığı izlenimine kapıldım ancak hemen kötümser olmayalım belki de ufak şanssızlıklar yaşamışsındır ben de henüz acemiyim kesindir demeden kendi az bilgim dahilide olabildiğince sorularını cevaplamaya çalışayım.

    -Yanlarda aşağıdaki görselde ki gibi etiket-yazı yok ise sökülmüş demektir, 2016 Sıfır ambalajlı motorların hepsinde bulunması gerekir en azından benim gördüklerim öyle idi.
    -Benzin dubası arızalı olabilir o yüzden dijital gösterge 3 çizgide takılı kalmış olabilir, 0 bir motorda böyle bir durumun olmaması gerek şanssızlık ta denilebilinir.
    -Sağ fren nasıl kırıldı ? fren kullanır iken mi ? ufak tefek bir kaza benzeri bir durum mu yaşandı ? durduk yere mi kırıldı ?
    -Korna biraz motorla uyumsuz evet ama o kadar da kötü değil, ses veya bir video olmadığı için yorum yapamayacağım
    -Bazı dizel araçlar, yüksek rölantiye sahip veya güçlü araçlar dışında gazsız sadece debriyaj ile giden araç pek yoktur herhal. hele ki motosikletler benzinli olduğu için gaz vermeniz gerekiyor ve 1. vites dışında debriyajı sıkıp rölanti devrine düştüğünde giderken bile kavramaya getirir iseniz hızınız düşük ise motoru stop ettirmeniz olası gaz vermeniz gerekiyor.
    -Benim 2016 model 0 almış olduğum gv250 şu an rodajda ve ilk viteste 7 bin devirde ufak titremeler başlıyor motorun normal haline oranla ki yüksek devir çeviriyor diye düşük viteste o kadar devire çıkmanın da bir manası yok, vitese bağlı olarak deviriniz yüksek ise titrer düşük viteslerde, hangi viteste kaç devirde rahatsız edici titreşim alıyorsunuz ?
    -Detaylı bilgiler için forumdaki arkadaşımız açmış olduğu http://hyogv250.blogspot.com.tr/adresindeki başlıkları inceleyebilirsiniz aynı zamanda kullanıcı kitapçığı konusundaki owner's manual başlığı altındaki Enjeksiyonlu model kullanıcı kitapçığı(2016 model enjeksiyonludur) Türkçe olarak bulunmakta inceleyin ve tavsiyem olarak indirip Bilgisayarınıza/Telefonunuza kaydedin.

    2016 model gv250

  7. #24387

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Merhaba arkadaşlar, sonunda istediğim motoru aldım, kavuştum hyosunguma. Çok sürmedim, fakat yukarda utku arkadaşımızın sadece debriyajla gitmiyor sorunuyla karşılaşmadım. Hatta baya baya debriyajla gidiyor yani bi sıkıntı yaşamadım. Gücünü hissettirdi. Sizlere sormak istediğim konu şudur; SPY 5000 alarm sistemini kullanan arkadaşımız var mı? Memnun mu? İlk motor olduğundan mıdır nedir içimi bi korku kapladı. Motorumu bu günlük apartmandaki çocukların bisikletlerini koyduğu apartman boşluğuna koydum bu tip bi alarm sistemine ihtiyacım var. Kullanan, bilgisi olan yada bizim motorlara uyabileceğini düşünen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Hayırlı geceler

  8. #24388
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, sonunda istediğim motoru aldım, kavuştum hyosunguma. Çok sürmedim, fakat yukarda utku arkadaşımızın sadece debriyajla gitmiyor sorunuyla karşılaşmadım. Hatta baya baya debriyajla gidiyor yani bi sıkıntı yaşamadım. Gücünü hissettirdi. Sizlere sormak istediğim konu şudur; SPY 5000 alarm sistemini kullanan arkadaşımız var mı? Memnun mu? İlk motor olduğundan mıdır nedir içimi bi korku kapladı. Motorumu bu günlük apartmandaki çocukların bisikletlerini koyduğu apartman boşluğuna koydum bu tip bi alarm sistemine ihtiyacım var. Kullanan, bilgisi olan yada bizim motorlara uyabileceğini düşünen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Hayırlı geceler
    Spy 5000 in tanıdık çevremde baya olumlu konuşulduğunu duydum gerek kumandası gerek kendi sistemi olsun. Motora uymaya uyar diye tahmin ediyorum da malum biraz fazla sıkışık sele altı bölge yine de bir açık bulunabilinir düzgün incelenir ise. Benden size tavsiye özel alarm sistemi taktıysanız bile alarmlı bir disk kilidi ve zincir kilit alın. Her ne kadar alarm olsa bile motorun istenmeyen birisi tarafından hareket ettirilmesini istemezsiniz. Disk kilidini malum sadece öne takabiliyoruz, zincir kilidini ise ben evimin hemen yanındaki elektrik direğine arka tekerden bağladım havada kalacak şekilde üstüne bir de branda taktım artık aklım kalmıyor motorda ilk aldığım zamanlar gecenin bir yarısı kalkıp bakardım gecede 2 kere. ilk motor heyecanı olur normaldir

    birde ufak bir soru size "baya debriyajla gidiyordan" kastınız nedir ? durağan pozisyondan kavrama ile mi gitmek yoksa durağan pozisyondan debriyajı yavaşça salıp gazsız mı gitmek ?

  9. #24389

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Akias cevabın için teşekkür ederim. Debriyaj konusunda yanlış bilgilendirmiş de olabilirim, bilmiyorum. Kavramayla gitmesinden bahsediyorum. Daha önce sürücü kursunda kullandığım motosikletlerle kıyaslayınca iyi gibi geldi Bugün ilk defa 15 20 dk lık sürüş gerçekleştirdim. Motor ilk geldiğinde sürememiştim. Ehliyetimi daha almamış olduğum için tırsıyorum açıkçası zaten 15 dk lık sürüşte bile 2 yerde trafik polisleri vardı, Allahtan çevirmediler, ucuz yırttım Utku arkadaşın dediği gibi ışıklarda durduktan sonra hareket ederken motor istop etti. Ama ben bu durumun tamamen benden kaynaklandığını düşünüyorum. Henüz debriyajın kavramasını kavrayamamış olabilirim sürüş deneyimimde en büyük sıkıntıyı vites geçişlerinde yaşadım. Vites kolu gerçekten çok sert. Rodajdan sonraki bakımda yağ değişiminde düzelir diye umut ediyorum. Yapmam gereken başka bişey var mı acaba? Disk kilidi, zincir ve branda üçlüsünü ben de almayı düşünüyorum. Zincir ve disk kilidi çok pahalı değil mi sizce de kendimi toparlayıp alacağım inş. Genel olarak motorumu çok araştırıp aldım, çok da mutluyum. Yaşadığım küçük problemlerin kendi tecrübesizliğimden ve motora alışamamamdan kaynaklandığını düşünüyorum. Şu ehliyetim gelse de rahatça sürebilsem motorumu, en çok istediğim bu

  10. #24390

    Üyelik
    03 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar Merhaba
    Aranızda yeniyim ve yaza doğru GV 250 alma niyetim var. forumda ya da benzeri yerlerde motorun artık üretilmeyeceği, 2017 diye satılan sıfır modellerin 2016 olduğu ve Kore diye bilinen GV'nin belli bir tarihten sonra Çin üretimine geçtiği söylentileri var. Bunların aslı, astarı ya da gerçeklik payı var mıdır?
    Bir de motorun düz mat siyah rengini bulamıyorum. Belli bir yıldan sonra üretimi mi durdu acaba bilen varsa cevaplarsa sevinirim

    Teşekkürler

  11. #24391
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akias cevabın için teşekkür ederim. Debriyaj konusunda yanlış bilgilendirmiş de olabilirim, bilmiyorum. Kavramayla gitmesinden bahsediyorum. Daha önce sürücü kursunda kullandığım motosikletlerle kıyaslayınca iyi gibi geldi Bugün ilk defa 15 20 dk lık sürüş gerçekleştirdim. Motor ilk geldiğinde sürememiştim. Ehliyetimi daha almamış olduğum için tırsıyorum açıkçası zaten 15 dk lık sürüşte bile 2 yerde trafik polisleri vardı, Allahtan çevirmediler, ucuz yırttım Utku arkadaşın dediği gibi ışıklarda durduktan sonra hareket ederken motor istop etti. Ama ben bu durumun tamamen benden kaynaklandığını düşünüyorum. Henüz debriyajın kavramasını kavrayamamış olabilirim sürüş deneyimimde en büyük sıkıntıyı vites geçişlerinde yaşadım. Vites kolu gerçekten çok sert. Rodajdan sonraki bakımda yağ değişiminde düzelir diye umut ediyorum. Yapmam gereken başka bişey var mı acaba? Disk kilidi, zincir ve branda üçlüsünü ben de almayı düşünüyorum. Zincir ve disk kilidi çok pahalı değil mi sizce de kendimi toparlayıp alacağım inş. Genel olarak motorumu çok araştırıp aldım, çok da mutluyum. Yaşadığım küçük problemlerin kendi tecrübesizliğimden ve motora alışamamamdan kaynaklandığını düşünüyorum. Şu ehliyetim gelse de rahatça sürebilsem motorumu, en çok istediğim bu
    Senin ile aynıyız diyebilirim ikimizinde ilk motoru ikimizde acemiyiz ikimizde motora alışıyoruz
    kurslardaki motorlar ile 0 motorları bir tutmak mantıklı değil açıkçası benim ehliyet için eğitim aldığım yerde bana 2 saat honda cb serisinden 125lik bir motor kullandırtmışlardı debriyajsız vites atıp indirebiliyordun(Rahmetli AEA'nın öğrettiği gibi değil) o derece gidikti, 0 aldığım motorum ise kavrama noktası gidona en yakındaydı yani debriyaj full sıkılı marş verildiğinde hafif kavrama olduğu için ileri atıyordu kendini ustama rica ettim biraz daha ileriye çekti saolsun.
    vites sert evet teslim alıp eve giderken vites o kadar zorlamıştı ki beni akşamına ayağımda ağrı vardı şanzıman zamanla alışacak/açılacaktır benim motor 380 küsür kmde ve şanzıman oturdu diyebilirim. boşa atmakta bazen zorlanıyorum hafif ileri geri itince düzeliyor atmazsa vs aklınızda bulunsun
    zinciri tanıdık vasıtası ile daha ucuza getirebilirsiniz ben motoru satın almış olduğum yerden aldım zinciri ve disk kilitini 250tl ye vermişlerdi orta segment birşey en azından hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum ki zaten hırsız o kadar azimli ise direği bile söker zinciri bırak piyasada 100 tl civarında fiyat performans disk kilitleri var bir tanesi hassas güzel (anahtarı çember/içi boş boru gibi) mahalleden bir abi kullanıyor. bir tanesi(benimki) normal anahtarlı biraz daha az hassas tekere hafif tekme atınca çalışyor vs disk kilitlerini denetirlermi bilmem de bir araştırın yine de caydırıcılık etkeni önemli

    bu arada spy 5000 alarmı ya da benzeri bir alarmı ben de düşünmekteyim bir güncelleme olursa konu içinde yorum olarak eklerim.

    Alıntı tBt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba
    Aranızda yeniyim ve yaza doğru GV 250 alma niyetim var. forumda ya da benzeri yerlerde motorun artık üretilmeyeceği, 2017 diye satılan sıfır modellerin 2016 olduğu ve Kore diye bilinen GV'nin belli bir tarihten sonra Çin üretimine geçtiği söylentileri var. Bunların aslı, astarı ya da gerçeklik payı var mıdır?
    Bir de motorun düz mat siyah rengini bulamıyorum. Belli bir yıldan sonra üretimi mi durdu acaba bilen varsa cevaplarsa sevinirim

    Teşekkürler
    Motorun üretilmeyeceği ya da farklı bir üretime geçeceği şeklinde duyumları ben de aldım ne kadar doğru bilmiyorum.
    piyasada en yeni 2016 model gördüm 2017yi sorduğumuzda ileride gelebilir denmişti.
    çin muhabbetini bilmiyorum açıkçası
    mat siyah yok ancak normal siyah renk mevcut Zgaraj GV 250 olarak googlede aratırsanız ilan üzerinde görseller mevcut

  12. #24392

    Üyelik
    23 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Alıntı tBt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba
    Aranızda yeniyim ve yaza doğru GV 250 alma niyetim var. forumda ya da benzeri yerlerde motorun artık üretilmeyeceği, 2017 diye satılan sıfır modellerin 2016 olduğu ve Kore diye bilinen GV'nin belli bir tarihten sonra Çin üretimine geçtiği söylentileri var. Bunların aslı, astarı ya da gerçeklik payı var mıdır?
    Bir de motorun düz mat siyah rengini bulamıyorum. Belli bir yıldan sonra üretimi mi durdu acaba bilen varsa cevaplarsa sevinirim

    Teşekkürler
    En son üretilen gv250 2016 model. Bundan sonra aynı motorun 350 cc olanını üretiyorlar gv350 yani. ABS de olması lazım, tam bi bilgim yok. Ama Türkiye'ye gelmedi, gelmesi de meçhul. Gv 250'nin üretilmeyecek olması çok da önemli değil zaten, parça bulunabilirliği geçen senekinden yada 3 yıl öncekinden farklı olmaz diye düşünüyorum. Çok zorda kalırsan Kore'den getirebiliyormuşsun zaten. Ha diyelim ki gv350 Türkiye'ye geldi. Bu çok daha güzel olur, hem fiyat hem de parça bulunabilirliği açısından. Çin üretimine geçti mi geçmedi mi bilmiyorum, çeşitli fikirler mevcut. Çok da üstüne düşmemek lazım, mal belli sonuçta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

    Akias, 350 km sonra vites geçişleri yumuşadı mı peki? İlk günkünden farklı olarak ne tür değişiklikler oldu? Ben henüz 11 km'de olduğum için şu trafik polisleri niye her tarafa dadandıysa artık

  13. #24393
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Gayet rahat bir şekilde vites atıp düşürebiliyorum 350km sonra değil zaten daha kısa kmde açılmaya başlayacaktır kullandıkça da açılmaya devam eder diye tahmin ediyorum aman şeytana uyup ehliyetsiz kullanmayın polis yakalarsa cız eder

    rodaj kısmında olduğum için ve üstte önceden belirttiğim ufak bir sorunu da sayarsam şuan motor hakkında söyleyeceğim hiçbir şey kesin olmayacaktır zaten tam tanıyamadğım için de motoru söylediğim bazı şeyler yanlış ta kaçabilir.

    motorun sesinde az/yavaş ta olsa iyi anlamda değişim var başka da değişim farketmedim.

  14. #24394

    Üyelik
    03 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    http://b1108.hizliresim.com/11/8/9/8536.jpg

    Bu şekil bir siyahtan bahsediyorum daha doğrusu renk ile alakalı değil sanırım Aquila logosunda farklılık var. Arıza ve parça içinde biraz şanslı da olmak gerek anladığım kadarıyla gv 350 de gelse bu fiyatlara olmaz zaten

  15. #24395
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı tBt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://b1108.hizliresim.com/11/8/9/8536.jpg

    Bu şekil bir siyahtan bahsediyorum daha doğrusu renk ile alakalı değil sanırım Aquila logosunda farklılık var. Arıza ve parça içinde biraz şanslı da olmak gerek anladığım kadarıyla gv 350 de gelse bu fiyatlara olmaz zaten
    Bu resimdeki S&T Kanuni adı altında 2011-2012 yıllarında gelen GV 250.Logosunda bir farklılık yok sadece Hyosung yazısı yok.En son düz siyah 2013 yılında geldi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:48 ----------

    Yeni 2018 model GV 250 DR Eicma Uluslararası Motosiklet Fuarı'nda tanıtıldı.Motor bloğu tamamen aynı gibi gözüküyor ama genel tasarımda kökten değişikliklere gidilmiş.Tabii bizim daha mevcut modellerin yedek parçalarını getirmekten aciz tembel distribütörümüz bu modeli Türkiye'ye getirir mi bilinmez.


    Diğer yandan GV 250 DR nin küçük kardeşi GV 125 S in yeni kasası da tanıtıldı.

  16. #24396
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Yeni 2018 model GV 250 DR Eicma Uluslararası Motosiklet Fuarı'nda tanıtıldı.Motor bloğu tamamen aynı gibi gözüküyor ama genel tasarımda kökten değişikliklere gidilmiş.Tabii bizim daha mevcut modellerin yedek parçalarını getirmekten aciz tembel distribütörümüz bu modeli Türkiye'ye getirir mi bilinmez.
    Motor bölümünün özellikleri aynıya benziyor görünüşü ile beraber dediğiniz gibi. Bu da aklıma faklı bir soru getirdi benim eğer özellikleri aynı ise kullanılan sensörler ve ecu da aynı mı ya da daha iyileri ile mi değişti ? motorun aynı özellikte olduğunu var sayar isek ve daha iyileri ile değişti ise eski modellere uyar mı acep sensörler ?

  17. #24397
    atakanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    0 2016 model bir GV 250 alarak aranıza katıldım.Çok araştırdım ettim okudum danıştım kararımı vererek GV 250 aldım.Motordan memnunum daha 400-500 km oldu.Fakat Fİ ışığı yanıyor ama sürekli değil veya her seferinde değil.Servise götürdüm 100 tl karşılığında makineye girip çıkacakmış sorunu öğreneceklermiş vs vs.Bende kontak olayını öğrendim ve tablodan anladığım kadarıyla aldığım kodun karşılığı ISC ERROR bunun çözümü nedir?Bir sorum daha var depodaki siyah üstüne kırmızı boya çok gözüme takılıyor orayı boyattırmak istiyorum bunun için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?Sakarya'da yaşıyorum fakat İstabulda olur boya için yakında gideceğim.Şimdiden teşekkür ediyorum

  18. #24398
    Akias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 Aquila 2016
    Alıntı atakanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 2016 model bir GV 250 alarak aranıza katıldım.Çok araştırdım ettim okudum danıştım kararımı vererek GV 250 aldım.Motordan memnunum daha 400-500 km oldu.Fakat Fİ ışığı yanıyor ama sürekli değil veya her seferinde değil.Servise götürdüm 100 tl karşılığında makineye girip çıkacakmış sorunu öğreneceklermiş vs vs.Bende kontak olayını öğrendim ve tablodan anladığım kadarıyla aldığım kodun karşılığı ISC ERROR bunun çözümü nedir?Bir sorum daha var depodaki siyah üstüne kırmızı boya çok gözüme takılıyor orayı boyattırmak istiyorum bunun için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?Sakarya'da yaşıyorum fakat İstabulda olur boya için yakında gideceğim.Şimdiden teşekkür ediyorum
    Ecuyu bilgisayara bağlamak için 100tl mi istediler ? motorunuzun garanti kapsamında olması gerek eğer 0 aldıysanız kullanıcı hatası olmadığı müddetçe para talebi ilginç geldi. Boya için airbrush tarzı iş yapan yerlere bakabilirsiniz.

  19. #24399
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı atakanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 2016 model bir GV 250 alarak aranıza katıldım.Çok araştırdım ettim okudum danıştım kararımı vererek GV 250 aldım.Motordan memnunum daha 400-500 km oldu.Fakat Fİ ışığı yanıyor ama sürekli değil veya her seferinde değil.Servise götürdüm 100 tl karşılığında makineye girip çıkacakmış sorunu öğreneceklermiş vs vs....
    Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullanın inşallah. Rölanti sensörü arızası vermiş. Yetkili servis garantiden değiştirir. Garanti olmasaydı söküp temizleyip biraz wd40 ile düzeliyor. Ayrıca arkasında bir kaç boru var , onlardan bir tanesi bende kopmuştu. Onu değiştirince fi ışığı söndü. Gerçi zaten çok yanmamıştı .
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  20. #24400
    atakanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Cevabınız için teşekkür ederim.Bugün yine servise gittim bu sefer ustada ordaydı ilk gittiğimde yoktu.Bindi motora boştayken çalıştırdı gaz verdi 3-4 dakika kesiciye soktu falan hiçbir şeyi yok motorun dedi.Neden yanıyor açıklayım dedi sensörler çok hassas olduğu için en küçük ortam,hava değişikliğinde yanar dedi ilk bakımınada çok kalmamış o zamana kadar sür bi değişklik olursa yine bakarız dedi bende tamam dedim ve çıktım.Kısaca hiçbir şey anlamadım bu işten


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)

Bu Konudaki Etiketler