Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Ekim 2017, 21:56
#24361
45Chopper60 adlı üyeden alıntı
Selamin aleykum arkadaslar en sonunda bende 2015 model sıfır gv 250 mi pazartesi almaya gidiyorum araniza katiliyorum bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------
Arkadaslar devir saatinde f1 ve dijital gostergenin altinda reset ve lesect yaziyor bunlar ne işe yariyor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
2015 model bir motorun nasil arka kampana olur bence cok buyuk kayip
Hayırlı olsun şimdiden. Select tuşu 'Km saati, saat ve toplam km göstergesi arasında geçiş yapmana' Reset tuşuda 'km'yi 0'lamaya' yarıyor. Benzin aldıktan sonra gittiğiniz km'yi Reset tuşuna 2 sn basılı tutarak 0'layabiliyorsunuz.
FI'da, motor arıza göstergesidir. Herhangi bir sorun olduğunda motor gider vaziyetteyken yanarsa veya sürekli yanıyorsa motorda arıza var demeye çalışıyordur.
FI marşa basmadan önce yanıyor ise sorun etmeyin çoğumuzda böyle. Marşa bastıktan sonra sönmesi gerekiyor. Çalışma şekli böyle.
Live To Ride, Ride To Live
Reklamlar
-
10 Ekim 2017, 11:42
#24362
2015 model Gv250 aldim ve sesinin daha cok ve tok bir ses cikmasini istiyorum napabilirim bu islemle ugrasan arkadaarimiz varmi veya bilen ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
OgulcanMC adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun şimdiden. Select tuşu 'Km saati, saat ve toplam km göstergesi arasında geçiş yapmana' Reset tuşuda 'km'yi 0'lamaya' yarıyor. Benzin aldıktan sonra gittiğiniz km'yi Reset tuşuna 2 sn basılı tutarak 0'layabiliyorsunuz.
FI'da, motor arıza göstergesidir. Herhangi bir sorun olduğunda motor gider vaziyetteyken yanarsa veya sürekli yanıyorsa motorda arıza var demeye çalışıyordur.
FI marşa basmadan önce yanıyor ise sorun etmeyin çoğumuzda böyle. Marşa bastıktan sonra sönmesi gerekiyor. Çalışma şekli böyle.
Hmm anladim usta saolsin bilgiler icin
-
10 Ekim 2017, 12:34
#24363
45Chopper60 adlı üyeden alıntı
2015 model Gv250 aldim ve sesinin daha cok ve tok bir ses cikmasini istiyorum napabilirim bu islemle ugrasan arkadaarimiz varmi veya bilen ??
Dostum işinin ehli birini bulup yaptırmayacak isen eğer hiç uğraşma egzoz değiştirme ile küçük oynamalar işini görür mü bilemem, amacın sadece ses ise tabi istediğin gibi oynama yapabilirsin ama şunu da aklında bulundur egzoz yapısı çalışma yapısna az da olsa etki eder motosiklet bir bütün parçalar dahilinde mühendislik hesaplarına göre üretilir, ben pek anlamasam da egzozun yaptığı basınçta bile buna dahil.
-
11 Ekim 2017, 10:38
#24364
Akias adlı üyeden alıntı
Dostum işinin ehli birini bulup yaptırmayacak isen eğer hiç uğraşma egzoz değiştirme ile küçük oynamalar işini görür mü bilemem, amacın sadece ses ise tabi istediğin gibi oynama yapabilirsin ama şunu da aklında bulundur egzoz yapısı çalışma yapısna az da olsa etki eder motosiklet bir bütün parçalar dahilinde mühendislik hesaplarına göre üretilir, ben pek anlamasam da egzozun yaptığı basınçta bile buna dahil.
Tabikide isinin ehline yaptirmak lazim oda şuan benden 72 km uzakta fazla degil aslinda yaptirilir ben bu egsozlarin icinde boydan boya susturucu oldugunu duydum ondan 1 tanesi cikartilirsa nolur
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
45Chopper60 adlı üyeden alıntı
2015 model Gv250 aldim ve sesinin daha cok ve tok bir ses cikmasini istiyorum napabilirim bu islemle ugrasan arkadaarimiz varmi veya bilen ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
Hmm anladim usta saolsin bilgiler icin
2015 model Gv250 aldim ve sesinin daha cok ve tok bir ses cikmasini istiyorum napabilirim bu islemle ugrasan arkadaarimiz varmi veya bilen ??
-
11 Ekim 2017, 22:20
#24365
select ve reset tuşlarının fonksyonları kullanım kitapçığında detaylı anlatılıyor.
select tuşu ekran ışığı dışında saat ayarlarkende işe yarıyor, aküyü her söktüğünüzde saat sıfırlanıyor.
-
13 Ekim 2017, 11:35
#24366
Arkadaşlar sert topcase takmak için arka çanta demir arıyorum yabancı parça sitelerinde lugguage bar/frame olarak geçen bir tane buldum 290 tl gibi de bir fiyatı vardı ancak istanbul içinde yapan ya da satan bir yer var mı bildiğiniz ? Olmadığı durumda benzeri bir markanın çanta demiri uyar mı veya ?
-
18 Ekim 2017, 00:23
#24367
Arkadaşlar merhaba, biliyorsunuz hyogv250.blogspot.com adı altında bir blogumuz var geçen sene oluşturduğum. Bu blogun sayesinde motorun periyodik bakımlarını kendiniz yapabilir, yedek parçaları nereden bulacağınızı öğrenebilir, motorda yaşanan problemleri çözebilirsiniz.
Bu senede blogu elimden geldiğince güncelledim yeni bilgiler ekledim ve düzeltmeler yaptım. Blogun adresini buraya yazıyorum ihtiyacı olanlar faydalansın.
http://hyogv250.blogspot.com.tr/
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
Akias adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sert topcase takmak için arka çanta demir arıyorum yabancı parça sitelerinde lugguage bar/frame olarak geçen bir tane buldum 290 tl gibi de bir fiyatı vardı ancak istanbul içinde yapan ya da satan bir yer var mı bildiğiniz ? Olmadığı durumda benzeri bir markanın çanta demiri uyar mı veya ?
türkiyede gv 250 ye özel olarak arka çanta demiri bulabileceğinizi sanmıyorum ancak özel olarak yaptırabilirsiniz. Sisy bar varsa onun üzerine biraz işçilikle çanta demiri oluşturulabilir.
-
18 Ekim 2017, 23:13
#24368
Gv 250 nin arka yaslanma demiri var yaslanilan yer artci icin ama motorla sissy bara baglama demiri yok nasil temin edebilirim
-
21 Ekim 2017, 21:12
#24369
Arkadaslar 2015 model gv250 nin yag filitresini debriyaj telini ve zincirini hangi markadan almaliyim ?
-
22 Ekim 2017, 13:51
#24370
45Chopper60 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2015 model gv250 nin yag filitresini debriyaj telini ve zincirini hangi markadan almaliyim ?
Hemen üstte ogzcngdk arkadaşımızın paylaşmış olduğu link üzerinden aradığın bilgilere ulaşabilirsin. sissy bar ile ilgili sorduğun soruyu bilmediğim için bir şey yazamayacağım
-
22 Ekim 2017, 23:43
#24371
-
24 Ekim 2017, 19:43
#24372
Arkadaslar merhaba,
Gectigimiz gunlerde superlight alacagima dair bir mesaj yazmistim ancak son anda vaz gectim
İmkanlarimi zorlayip gv250 almaya karar verdim.
Alacagim motor 2015 model 6000 km 2. el
Cok fazla anlamiyorum motordan su anda pcx 125 kullaniyorum
Nelere dikkat etmeliyim alirken disardan cok temiz gozukuyor ama ici onemli tabiki yardimlarinizi rica ediyorum
Saygilarimla
-
24 Ekim 2017, 22:52
#24373
utku1 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba,
Gectigimiz gunlerde superlight alacagima dair bir mesaj yazmistim ancak son anda vaz gectim
İmkanlarimi zorlayip gv250 almaya karar verdim.
Alacagim motor 2015 model 6000 km 2. el
Cok fazla anlamiyorum motordan su anda pcx 125 kullaniyorum
Nelere dikkat etmeliyim alirken disardan cok temiz gozukuyor ama ici onemli tabiki yardimlarinizi rica ediyorum
Saygilarimla
Heralde alacagin motor istanbul besiktaş abbasağa mahallesindeki Motoist motorlu araçlarda ki eger bu motorsa temiz bir motor 2015 model eminimki garantinin bitmesine fazla kalmamistir 6.000 km rede daha eger rodaji iyi yapildiysa iyidir ve bakimlarida tabiki yinede sen motorlardan iyi anlayan birini mutlaka gotur
-
24 Ekim 2017, 23:35
#24374
Hocam cevremde anlayan ve goturebilecegim kimse yok cidden
Kendim nelere dikkat etmeliyim?
-
25 Ekim 2017, 01:59
#24375
Bugün motoru kullanırken motorda gereksiz ve aşırı bir titreşim olduğunu farkettim. Daha önce böyle değildi. Neredeyse tüm viteslerde gereksiz bir titreşim var alette. 80 km hızla 5. viteste giderken normalde hiç rahatsız eden bir şey olmazdı. Bugün 25 km yol bu yüzden beni acayip yordu.
Eve geldiğimde orta sehpaya alıp 1. vitese taktım ve zincire baktım. Gereksiz bir sallantı vardı. Sizce zincir gergi ayarıyla bir alakası olabilir mi bu ağır titreşimin? Yoksa başka bir problemin mi habercisi? Normal şartlarda 110 km hıza kadar rahatsız eden bir titreşim olmuyordu çünkü.
Live To Ride, Ride To Live
-
25 Ekim 2017, 10:20
#24376
OgulcanMC adlı üyeden alıntı
Bugün motoru kullanırken motorda gereksiz ve aşırı bir titreşim olduğunu farkettim. Daha önce böyle değildi. Neredeyse tüm viteslerde gereksiz bir titreşim var alette. 80 km hızla 5. viteste giderken normalde hiç rahatsız eden bir şey olmazdı. Bugün 25 km yol bu yüzden beni acayip yordu.
Eve geldiğimde orta sehpaya alıp 1. vitese taktım ve zincire baktım. Gereksiz bir sallantı vardı. Sizce zincir gergi ayarıyla bir alakası olabilir mi bu ağır titreşimin? Yoksa başka bir problemin mi habercisi? Normal şartlarda 110 km hıza kadar rahatsız eden bir titreşim olmuyordu çünkü.
Zincir bolsa ses yapar. Titreşim se muhtemelen bujilerden biri ölmek üzeredir yada buji piposunda çatlak olabilir. Pistonlardan biri düzensiz ateşlendiği için titreşim yapıyor olabilir.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
25 Ekim 2017, 13:57
#24377
OgulcanMC adlı üyeden alıntı
Bugün motoru kullanırken motorda gereksiz ve aşırı bir titreşim olduğunu farkettim. Daha önce böyle değildi. Neredeyse tüm viteslerde gereksiz bir titreşim var alette. 80 km hızla 5. viteste giderken normalde hiç rahatsız eden bir şey olmazdı. Bugün 25 km yol bu yüzden beni acayip yordu.
Eve geldiğimde orta sehpaya alıp 1. vitese taktım ve zincire baktım. Gereksiz bir sallantı vardı. Sizce zincir gergi ayarıyla bir alakası olabilir mi bu ağır titreşimin? Yoksa başka bir problemin mi habercisi? Normal şartlarda 110 km hıza kadar rahatsız eden bir titreşim olmuyordu çünkü.
yağ eskimiş ise değiştirin, kalın yağ koyduysanız soğuk havalarda bu tür sorunlar yapabilir.
-
25 Ekim 2017, 16:31
#24378
Bendeki sorun biraz daha tuhaf açıkçası rodajda motor 210 küsür km'de titremesi arttı, daha güçlü gibi oldu ilk saniye gazı tam almıyor gibi olup gaz alıyor gaz tepkisi keskin çekişte ve sürüşte negatif bir etkisini fark etmedim, fi ışığı yanıyor çalışır çalışmaz kodu 10 1 7 1 10 hava basınç sensörü sanırsam işin tuhaf yanı 0 aldığım Zgaraja götürdüğümde demir takmak için yolda vermişti ilk hatayı tamirhaneye girip kontağı kapattım sıram geldi arıza ışığı yanıyor bir bakabilirmisiniz dedim baktılar ışık yok direk 2016 modellerinde kronik hız sensör arızası gibi bir şey olduğunu ve ecu değişmesi gerektiğini söyleyip garanti kapsamında talebini illettiler sistemlerinden bir hafta sonra 300km bakımna giderken sabit gazda minik gaz aç kapa gibi bir tepki verdi(eldiven ile sürüyorum el terlemesi durumlarında benzer durum yaşanıyor sanırsam), yolda gider iken 2 kez gaz kapatıp debriyaj ile boşa çektiğimde motoru rölanti devrine gelice durmayıp düşmeye devam edip istop etti hatta bujinin ocak çatma sesi gibi ses çıkardığını da duydum ama bu sorun devam etmediği için üstüne düşmedim(bujilerin birinde bir sorun oldu mu ertesi gün blokları kontrol ettim çalıştırıp ısınmasını beklerken arka blok sağdan ön blok soldan eşit ısınıyordu), 300 km rodaj bakımına girdi ki yine tuhaf bir şekilde yol boyu yanan fi tamirhaneye girince kesildi yağlar değişti yeni yağ konuldu çıkan yağda herhangi bir metalik renk görmedim, yaşadığım durumu anlattım bilgisayara bağlandı ve sisteminde kronik arıza dışında hiç bir hata görmediklerini söyleyip ecu resetlendi. motor arada takurduyor gibi sesler duydum ama üstüne düşmedim de açıkçası. Acemiliğimden ve daha motoru tam tanımadığımdan ustaları sıkboğaz etmekte istemiyorum. ecunun gelmesini bekliyorum belki sorunu çözer çözmez ise ustalara bu arızalı bir bakın demeden önce.
-
26 Ekim 2017, 09:37
#24379
Selamlar,
Yeni bakımdan çıkmış 27000 kmde olan 2013 model motorumu satıyorum, ilgilenenlere duyurulur
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9861037/detay/
-
28 Ekim 2017, 12:41
#24380
Akias adlı üyeden alıntı
Bendeki sorun biraz daha tuhaf açıkçası rodajda motor 210 küsür km'de titremesi arttı, daha güçlü gibi oldu ilk saniye gazı tam almıyor gibi olup gaz alıyor gaz tepkisi keskin çekişte ve sürüşte negatif bir etkisini fark etmedim, fi ışığı yanıyor çalışır çalışmaz kodu 10 1 7 1 10 hava basınç sensörü sanırsam işin tuhaf yanı 0 aldığım Zgaraja götürdüğümde demir takmak için yolda vermişti ilk hatayı tamirhaneye girip kontağı kapattım sıram geldi arıza ışığı yanıyor bir bakabilirmisiniz dedim baktılar ışık yok direk
2016 modellerinde kronik hız sensör arızası gibi bir şey olduğunu ve ecu değişmesi gerektiğini söyleyip garanti kapsamında talebini illettiler sistemlerinden bir hafta sonra 300km bakımna giderken sabit gazda minik gaz aç kapa gibi bir tepki verdi(eldiven ile sürüyorum el terlemesi durumlarında benzer durum yaşanıyor sanırsam), yolda gider iken 2 kez gaz kapatıp debriyaj ile boşa çektiğimde motoru rölanti devrine gelice durmayıp düşmeye devam edip istop etti hatta bujinin ocak çatma sesi gibi ses çıkardığını da duydum ama bu sorun devam etmediği için üstüne düşmedim(bujilerin birinde bir sorun oldu mu ertesi gün blokları kontrol ettim çalıştırıp ısınmasını beklerken arka blok sağdan ön blok soldan eşit ısınıyordu), 300 km rodaj bakımına girdi ki yine tuhaf bir şekilde yol boyu yanan fi tamirhaneye girince kesildi yağlar değişti yeni yağ konuldu çıkan yağda herhangi bir metalik renk görmedim, yaşadığım durumu anlattım bilgisayara bağlandı ve sisteminde kronik arıza dışında hiç bir hata görmediklerini söyleyip ecu resetlendi. motor arada takurduyor gibi sesler duydum ama üstüne düşmedim de açıkçası. Acemiliğimden ve daha motoru tam tanımadığımdan ustaları sıkboğaz etmekte istemiyorum. ecunun gelmesini bekliyorum belki sorunu çözer çözmez ise ustalara bu arızalı bir bakın demeden önce.
Sıfır motosiklette kronik arıza dedikleri şey 300 km de ortaya çıkıyor ve beyin mi değiştiriyorlar? Ben de sıfır 2016 model almayı düşünüyordum, tereddütte kaldım gerçekten. Şimdi ben de 2016 model alacağım 1 hafta içerisinde, bende de mi aynı sorun olacak? Çok can sıkıcı gerçekten. Sıfır motosiklet aldıktan sonra en azından 5-6 ay bu tür sorunlarla karşılaşmak istemem. İnş sorununuz çözülür, keyifle sürersiniz motosikletinizi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler