Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Eylül 2017, 12:55
#24341
merhaba .. kullanmadığım gv 250 için aldığım 2012 model için oem benzin pompası var. ihtiyacı olan varsa 0 553 629 57 71 ...
Reklamlar
-
20 Eylül 2017, 13:16
#24342
Herkese selamlar. Konumuz zincir.
2014 model GV 250 motosikletimde oringli zincir var. şu an 8.000 kilometrede ve zincir 1 aylık kullanım süresinde bollaşıyor. Her seferinde bir miktar gerdiriyorum ama yakında gerdirecek yer kalmayacak gibi. Arka dişlinin durumu çok kötü değil, dişler hala düzgün görünüyor. Tahminim zincir ömrünü tüketmeye başladı. Araştırdığımda genelde oringli zincir kullanıldığını ve satıldığını gördüm. Peki oringsiz klasik zincir taksak ne gibi bir dezavantajı olur? Yani oringli zincirin dayanımı ve kalitesi dışında.. Oringsiz zincir alıp her sezon yenilemek mantıklı mıdır? Ben daha fazla gider diye tahmin ediyordum ama böyle 7 bin-8 bin kilometrede bir 300 tl'ye oringli zincir değiştirmektense her yaz başında oringsiz düz zincir takmak daha mantıklı gibi geliyor. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
-
21 Eylül 2017, 14:09
#24343
Zato adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar. Konumuz zincir.
2014 model GV 250 motosikletimde oringli zincir var. şu an 8.000 kilometrede ve zincir 1 aylık kullanım süresinde bollaşıyor. Her seferinde bir miktar gerdiriyorum ama yakında gerdirecek yer kalmayacak gibi. Arka dişlinin durumu çok kötü değil, dişler hala düzgün görünüyor. Tahminim zincir ömrünü tüketmeye başladı. Araştırdığımda genelde oringli zincir kullanıldığını ve satıldığını gördüm. Peki oringsiz klasik zincir taksak ne gibi bir dezavantajı olur? Yani oringli zincirin dayanımı ve kalitesi dışında.. Oringsiz zincir alıp her sezon yenilemek mantıklı mıdır? Ben daha fazla gider diye tahmin ediyordum ama böyle 7 bin-8 bin kilometrede bir 300 tl'ye oringli zincir değiştirmektense her yaz başında oringsiz düz zincir takmak daha mantıklı gibi geliyor. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
Zincir bakımını zamanında yapıyor iseniz . ve kullanım şartlarına göre . (yük altında ,sürekli yüksek hızda kullanma,yada ani kalkışların aşırı fazla olması gibi ) 7000-8000 km o ringli zincir için oldukça az bir km .
Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.
-
22 Eylül 2017, 14:44
#24344
Hyosung gv250 2013-2016 kıyaslaması
Herkese merhaba,
Foruma istanbul beylikdüzünden katılıyorum 32 yaşındayım.Almayı düşündüğüm Hyosung gv250 benim başlangıç motorum olacak.
Sizlerden bu konuda fikir almak istiyorum arkadaşlar.
İnternette gördüğüm tüm 2016 model Hyosung gv250 ve mağazalardaki motorlar görsel olarak hiç hoşuma gitmiyor.
Esas hoşlandığım motorun araştırmalarım sonucu 2013 model ve altı olduğunu anladım.2013 üstü modellerde efi yazılı kapaklar ve alt motor parçaları parlak değil ve chopper/cruiser hissini vermiyor..
Sıfır kilometre 2013 model bulmak imkansız sanırım bir kaç satıcı ile görüştüm hepsi ellerinde 2016 olduğunu söyledi..
Sorularımı yazayım
Sizce 2016 model alıp bahsettiğim parçalara krom kaplama yapılabilir mi ?
Detaylı araştırma yaparak 2013 model sıfır motor bulabilir miyim ?
Hyosung gv250 (özellikle 2016 modeli) modifikasyona ne kadar açık ?
Bu motoru başlangıç motoru olarak kullananlar memnun mu ?
İkinci el motor düşünmüyorum.Şayet görsellik konusunda tatmin olmaz isem bu motordan vazgeçeceğim..
Kullanıcı arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Teşekkür ederim
-
22 Eylül 2017, 23:15
#24345
Buyrun arkadaşlar elimdeki Türkçe 2016 kullanıcı kitapçığını tarayıp pdfe çevirdim bazı sayfalarda yansımadan dolayı arkası gözükmüş ve biraz bulanık gibi ama umarım işinizi görür.
Türkçe Kullanıcı kılavuzu
-
22 Eylül 2017, 23:41
#24346
Merhabalar iyi akşamlar.
Aranıza yeni katıldım size birkaç sorum olacaktı.
Kazalı bir hyosung aldım ön taraftan şase yamuk. Distribütörle görüştüm benim 2005 gv250 için şase talebinde bulundum ve bana 2900tl civarı bir maliyet çıkardılar.
Bilen kullanan arkadaşlara soruyorum enjeksiyonlu model ile karbüratörlü model arasında şase farkı varmıdır ?
Enjeksiyon modeli için muadil şase üretmişler ve fiyatı 1000tl.Merak ettiğim benim motorun şasesi ile arasında fark varmıdır ?
Kendim otomotiv yedek parça sektöründe çalışmaktayım ve üreticileri biliyorum.
Bana yardımcı olursanız şase ile ilgili bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın.
-
23 Eylül 2017, 00:12
#24347
Zato adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar. Konumuz zincir.
2014 model GV 250 motosikletimde oringli zincir var. şu an 8.000 kilometrede ve zincir 1 aylık kullanım süresinde bollaşıyor. Her seferinde bir miktar gerdiriyorum ama yakında gerdirecek yer kalmayacak gibi. Arka dişlinin durumu çok kötü değil, dişler hala düzgün görünüyor. Tahminim zincir ömrünü tüketmeye başladı. Araştırdığımda genelde oringli zincir kullanıldığını ve satıldığını gördüm. Peki oringsiz klasik zincir taksak ne gibi bir dezavantajı olur? Yani oringli zincirin dayanımı ve kalitesi dışında.. Oringsiz zincir alıp her sezon yenilemek mantıklı mıdır? Ben daha fazla gider diye tahmin ediyordum ama böyle 7 bin-8 bin kilometrede bir 300 tl'ye oringli zincir değiştirmektense her yaz başında oringsiz düz zincir takmak daha mantıklı gibi geliyor. Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba, zincir marka olarak D.I.D kullanırsanız bu tür sorunlar yaşamazsinız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
ATOM59 adlı üyeden alıntı
Merhabalar iyi akşamlar.
Aranıza yeni katıldım size birkaç sorum olacaktı.
Kazalı bir hyosung aldım ön taraftan şase yamuk. Distribütörle görüştüm benim 2005 gv250 için şase talebinde bulundum ve bana 2900tl civarı bir maliyet çıkardılar.
Bilen kullanan arkadaşlara soruyorum enjeksiyonlu model ile karbüratörlü model arasında şase farkı varmıdır ?
Enjeksiyon modeli için muadil şase üretmişler ve fiyatı 1000tl.Merak ettiğim benim motorun şasesi ile arasında fark varmıdır ?
Kendim otomotiv yedek parça sektöründe çalışmaktayım ve üreticileri biliyorum.
Bana yardımcı olursanız şase ile ilgili bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden sağlıcakla kalın tekeriniz düz bassın.
Emin değilim ama büyüi ihtimalle aynı şase değildir. Fakst 1000 liraya alacağınız şaseye ufak eklemeler ile eksikleri kapatabilirsiniz. Daha ucuza gelecektir.
-
24 Eylül 2017, 23:46
#24348
Herkese selam arkadaşlar, bilen arkadaşlardan yine yardımını isteyeceğim yine zor bir durumdayım.
Bundan 2 ay önce işten eve döndüğümde evin tam önüne geldiğimde motor'un elektrik aksaanı durdu, kontağı kapatmadığım halde anahtarla on-off yaptığımda da bir daha gelmedi. Daha önce de bir kere yapmıştı ama kendine gelmişti.
Konjektörü yaktığımı düşündüm fakat motora yeni başladığım ve pek motor bilgim olmadığı için bir süre bekledim, ne yazık ki bu olaydan kısa bir süre sonra ailemden birini kaybettim ve memlekete dönmek zorunda kaldım. 1,5 ay boyunca memleketteydim bu süreçte gitmeden önce akü'nün bağlanan başlarını çıkarmak istedim acelem vardı, birini çıkardım birini durduğu pozisyondan dolayı çıkaramadım. Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?
Bir diğer konu motor evin tam önünde, abus'la zincirlenmiş duruyordu. Giderken aptallık edip branda örtmemiştim aklımda kaldı hep ve üstüne 4-5 sefer İstanbul yağmuru yedi. Yüksekte durduğundan sel'e girmedi ama hep yağmur yedi.
Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyim.
Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
İstanbul / Göztepe 'de oturuyorum.
Teşekkürler.
-
25 Eylül 2017, 11:01
#24349
baklavaspor adlı üyeden alıntı
Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?
Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyi
Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?
Teşekkürler.
Merhaba, öncelikle yağmurdan dolayı bir problem olmaz calismama yada paslanma gibi, sadece zinciri yagsiz kalmistir o kadar.
Motora su anda hic bir sekilde elektrik gelmiyorsa, sigortaları kontrol etmekte fayda var. Sigorta attiginda motora elektrik gelmez.
Eğer elektrik geliyorda çalışmıyorsa benzin pompasi ve ardindan tüm atesleme sistemi kontrol edilmeli.
Aküyüde düzgün şekilde sökmediğiniz icin kendi kendini bitirmiş olma ihtimali var. Keşke hiç ellemeseymişsiniz, fakat akü bitmis olsa bile göştergelere elektirk gelir. Marş basmaz.
Benim size tavsiyem bu işlerden anlamiyorsaniz yakinlarda bir tamirci bulup ona götürmek olacaktir. Servislete cekicilere gerek yok bence.
-
25 Eylül 2017, 11:25
#24350
baklavaspor adlı üyeden alıntı
Herkese selam arkadaşlar, bilen arkadaşlardan yine yardımını isteyeceğim yine zor bir durumdayım.
Bundan 2 ay önce işten eve döndüğümde evin tam önüne geldiğimde motor'un elektrik aksaanı durdu, kontağı kapatmadığım halde anahtarla on-off yaptığımda da bir daha gelmedi. Daha önce de bir kere yapmıştı ama kendine gelmişti.
Konjektörü yaktığımı düşündüm fakat motora yeni başladığım ve pek motor bilgim olmadığı için bir süre bekledim, ne yazık ki bu olaydan kısa bir süre sonra ailemden birini kaybettim ve memlekete dönmek zorunda kaldım. 1,5 ay boyunca memleketteydim bu süreçte gitmeden önce akü'nün bağlanan başlarını çıkarmak istedim acelem vardı, birini çıkardım birini durduğu pozisyondan dolayı çıkaramadım. Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?
Bir diğer konu motor evin tam önünde, abus'la zincirlenmiş duruyordu. Giderken aptallık edip branda örtmemiştim aklımda kaldı hep ve üstüne 4-5 sefer İstanbul yağmuru yedi. Yüksekte durduğundan sel'e girmedi ama hep yağmur yedi.
Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyim.
Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
İstanbul / Göztepe 'de oturuyorum.
Teşekkürler.
Öncelikle akünün tek kablosunu sökmen de işe yarar . kontak anahtarının bulunduğu yerden itibaren kablo bağlantılarını ve kabloları kontrol et . 1,5 ay çok uzun bir zaman dilimi değil . yine de sadece aküyü şarj ettirebilirsin ..Motosiklet elektirik sorununu çözdüğünde vurdurarak bile çalıştırabilirsin eğer başka bir sıkıntı yok ise . 2. viteste . Kablo bağlantı noktalarında ki oksitlenmeden dolayı bendim de başıma konjektörden arj etmeme durumunu yaşadım . WD40 ile bağlantı noktalarını hafif yağlayıp tak çıkar yapabilirsin . Zincir zaten yağlıdır açıkta olsa bile o kadar kolay paslanmaz .yine de içinde kalmaması için yağlayıp 3-5 km gittikten sonra tekrar yağlar ve temizleyebilirsin zinciride .
İlk öncelik Kontak kısmından itibaren elektirik kablo aksamını kontrol etmen olacaktır.
Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.
-
25 Eylül 2017, 12:46
#24351
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
Merhaba, zincir marka olarak D.I.D kullanırsanız bu tür sorunlar yaşamazsinız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Emin değilim ama büyüi ihtimalle aynı şase değildir. Fakst 1000 liraya alacağınız şaseye ufak eklemeler ile eksikleri kapatabilirsiniz. Daha ucuza gelecektir.
D.İ.D. sipariş etmeye karar verdim.
-
25 Eylül 2017, 16:52
#24352
Merhaba arkadaşlar 2013 model gv250 için koruma demiri ihtiyacım var İzmirde bulabileceğim bir yer varsa yazabilirmisiniz
-
27 Eylül 2017, 15:51
#24353
http://www.aydinkardesler.org/z-gidon-22mm-pmu2187 arkadaşlar gidonumu değiştirmek istiyorum. Benim Hysoung'um 2015 model internette bulamadım gidon ölçülerini sizce bu uyar mı,kablolar yeter mi,nasıl durur fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tekerinize taş değmesin
-
29 Eylül 2017, 10:25
#24354
baklavaspor adlı üyeden alıntı
Herkese selam arkadaşlar, bilen arkadaşlardan yine yardımını isteyeceğim yine zor bir durumdayım.
Bundan 2 ay önce işten eve döndüğümde evin tam önüne geldiğimde motor'un elektrik aksaanı durdu, kontağı kapatmadığım halde anahtarla on-off yaptığımda da bir daha gelmedi. Daha önce de bir kere yapmıştı ama kendine gelmişti.
Konjektörü yaktığımı düşündüm fakat motora yeni başladığım ve pek motor bilgim olmadığı için bir süre bekledim, ne yazık ki bu olaydan kısa bir süre sonra ailemden birini kaybettim ve memlekete dönmek zorunda kaldım. 1,5 ay boyunca memleketteydim bu süreçte gitmeden önce akü'nün bağlanan başlarını çıkarmak istedim acelem vardı, birini çıkardım birini durduğu pozisyondan dolayı çıkaramadım. Üstünde kaldı, daha önce okumuştum başlarını sökmek gerektiğini. Akü 'de sıkıntı var mıdır?
Bir diğer konu motor evin tam önünde, abus'la zincirlenmiş duruyordu. Giderken aptallık edip branda örtmemiştim aklımda kaldı hep ve üstüne 4-5 sefer İstanbul yağmuru yedi. Yüksekte durduğundan sel'e girmedi ama hep yağmur yedi.
Şimdi İstanbul'a evime geldim, motor çalışmıyor elektrik almıyor. Ben bunu ustaya nasıl götüreceğim, çekici mi çağıracağım ki öyle olması gerek sanırım ? Konjektör takan ustayı nerden bulabilirim, bir de motor uzun süredir aynı pozisyonda yağmur yedi kurudu, bir yerleri paslanmış mıdır zincir falan kontrol edicem ama ne yapmam gerek bilmiyorum ? Ya da ustaya akü'yü diğer parçaları nasıl kontrol ettirtmeliyim.
Ayrıca nerleri özel olarak kontrol ettirmem de fayda var, sadece benim yapabileceğim şeyler nelerdir ?
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
İstanbul / Göztepe 'de oturuyorum.
Teşekkürler.
Dostum sana iki usta önereceğim. biri z-garaj'daki recep usta. Ataşehirde yeri. diğer ise Maltepede Mustafa usta var. ikiside işinin ehlidir.
-
30 Eylül 2017, 13:28
#24355
Sert yan çanta kullananınız var mı ? Hyosungresources'ta gördüğüm modeli beğenmedim ve alternatif olarak sadece 400 dolara vikings bag isminde bir markayı bulabildim.
-
05 Ekim 2017, 10:48
#24356
MuratHacisa adlı üyeden alıntı
http://www.aydinkardesler.org/z-gidon-22mm-pmu2187 arkadaşlar gidonumu değiştirmek istiyorum. Benim Hysoung'um 2015 model internette bulamadım gidon ölçülerini sizce bu uyar mı,kablolar yeter mi,nasıl durur fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tekerinize taş değmesin
22 mm gidon uyar, kabloların uzunluğu da yeter fakat nasıl durur konusunu bilemedim. Sanırım deneyip görmek lazım.
Uymayacak bir parça olur, o da gidon bar ın sonundaki tapalar. Bunlar mevcut orijinal gidonda içeriden kaynaklı somunlara vidalanarak takılır, sipariş etmeyi planladığınız gidonda bu somunların olmdığı anlaşılıyor (varsa da çapı vs tutmayabilir). Bu yüzden uc kısımları (elciklerin bitiş yeri) boş kalacağı için buraya bir parça sipariş etmek veya eski gidondan çıkanları bir şekilde (kaynak, yapıştırma vs) monte etmek durumunda kalabilirsiniz.
Son bir yorum olarak bu görseldeki gidon veya benzerlerinin oturuş pozisyonunu değiştireceğini, bu gidonu takmanız halinde biraz daha öne eğilerek sürmeniz gerekeceğini göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Ben sırf bu eğilme sonucu oluşan rahatsız oturuş pozisyonunu düzeltebilmek için biraz daha yüksek bir gidon takmıştım.
-
07 Ekim 2017, 01:11
#24357
highlore adlı üyeden alıntı
Sert yan çanta kullananınız var mı ? Hyosungresources'ta gördüğüm modeli beğenmedim ve alternatif olarak sadece 400 dolara vikings bag isminde bir markayı bulabildim.
Arkadaşlar bir allahın kulu yok mu surdan aldım su kadara yaptırdım diyecek ?
-
07 Ekim 2017, 16:27
#24358
Şuraya da bakabilirsin: https://www.facebook.com/ANVIL-Custom-Choppers-355749414560592/
-
08 Ekim 2017, 09:00
#24359
Selamin aleykum arkadaslar en sonunda bende 2015 model sıfır gv 250 mi pazartesi almaya gidiyorum araniza katiliyorum bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------
Arkadaslar devir saatinde f1 ve dijital gostergenin altinda reset ve lesect yaziyor bunlar ne işe yariyor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
2015 model bir motorun nasil arka kampana olur bence cok buyuk kayip
-
08 Ekim 2017, 17:06
#24360
45Chopper60 adlı üyeden alıntı
Selamin aleykum arkadaslar en sonunda bende 2015 model sıfır gv 250 mi pazartesi almaya gidiyorum araniza katiliyorum bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------
Arkadaslar devir saatinde f1 ve dijital gostergenin altinda reset ve lesect yaziyor bunlar ne işe yariyor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
2015 model bir motorun nasil arka kampana olur bence cok buyuk kayip
İlk önce hayırlı olsun kazasız belasız nice sürüşlere, soldaki tuş dijital yakıt ve km göstergesinin ışık ayarı dışında başka bir özelliği var mı bilmiyorum fazla da kurcalamadım açıkçası. 2016 modeli de kampana, disk olsa tabi ki daha iyi olurdu ama öyle yapılmış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 54 kullanıcı var. (0 üye ve 54 misafir)
Bu Konudaki Etiketler