Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2017, 22:54
#24261
Arkadaşlar şimdi gidon işini bugün konuştum. Alttaki gidonu yaptırıcam. Alt taraf ; 26 cm, uzunluk ; 30-35 cm civarı bir şey olacak. İşin zor kısmı ise kabloları uzatmak. Scooter kabloları uzun olduğu için onlardan alıp takanlar olmuş aldığım tavsiyelere göre. Elektrik kablolarını da ek uzatma yaparak uzatıp kablo fiyatlarından kısmışlar mesela. Bizim motorda gidon uzatma işlemi yaptıran ve bilmem gereken önemli bir husus var mıdır? Ya da uygun yollu bir yöntem önerebilirseniz sevinirim bunlar dışında.
Live To Ride, Ride To Live
Reklamlar
-
14 Temmuz 2017, 00:16
#24262
-
16 Temmuz 2017, 13:59
#24263
Antalyadan selamlar, 2 hafta önce başlangıç motorum olan emektar skygo 250mi satıp(15bin km kullandım),uzun zamandır aklımda olan gv250 almaya karar verdim(falcon, rks, ledow,pulsar,regal kullandıktan sonra). 2015 üstü istediğim için 2.el fiyatlar neredeyse sıfır fiyatı, rodajı da kendim yapmak istediğimden sıfır almak istiyorum. Sıfır alan arkadaşlar varsa bayi konusunda yardımlarını bekliyorum. 2016 sıfır nakit fiyatı 13400 buldum en uygun, plaka ruhsat dahil.
-
18 Temmuz 2017, 11:27
#24264
konjektör olayında aslında çin malı değilde kaliteli bir motorun konjektörü alınsa özellikle yüksek hacim bir motorun misal 600 lük falan evladiyelik konjektör sorunu çözülür gibime geliyor.
-
19 Temmuz 2017, 02:55
#24265
Bizim motorlar 20binde bir konjektör yakmıyor. Orjinal konjektörü dandik olduğu ve sonradan ucuz konjektör takıldığı için konjektör yakıyor.
Konjektör bozulurken o süre zarfında dengesiz elektirik de sensörleri bozuyor.
Yurt dışından konjektör getirip Facebook'ta Hyosung 250 türkiye grubunda neredeyse aldığım fiyata gruptaki arkadaşlara Shindengen mosfet konjektör verdim.
Tabiki önce kendi motorlarıma (3 tane hyosungum var rt 125, gt 250, gt 650) taktım. sonra arkadaşlarıma verdim. Sonra kalanları grupta isteyenlere verdim.
Kendi motoruma taktığım konjektörler sahibi olduğum 2 ayrı gt 650 de 80bin km kullandım (satarken konjektörü alıp yeni 650 ye taktım)
gt 250 de 20 bin km dir var. Şimdiye kadar hiç bi elektirik arızası yaşamadım.
Ben çok gezen bir motosikletçiyim. Dağ bayır kamp yapıyoruz. Bazen en yakın köye 4 saatlik dağlarda kamp yapıyoruz. Motorumun arıza vermeyeceğine emin olarak gezmem lazım. Bu sebeple Shindengen son seri Mosfet konjektör kullanıyorum. İmkanı olana da tavsiye edeiyorum.
Bizim motorun statörü kaliteli ama konjektör bozulurken kısmi hasar alıp sonra bozuluyor.Asıl sebep yine konjektör
Motorun elektronikte 2 zayıf parçası var bunları halledin bir daha elektirik sorunu yaşamazsınız.
1 konjektör - Shindengen Mosfet konjektör alın
2 bobinler - Vstrom 650 her silindiri tek bujili olanın bobinlerini alıp motorunuza takın (Mitsubihsi Marka japon berberinde gelen pipolar da uyuyor ve NGK pipo)
Bir de aküyü zamanı gelince değiştirin
-
19 Temmuz 2017, 11:10
#24266
Selam arkadaşlar yukarıdaki problemleri okudum ve benimde 3 gün önce başıma gelen bir durumu sizinle paylaşmak istiyorum.
Otoparkta soğuk halde duran motorumu açtığımda gösterge ekranındaki ışık yanıp söndü ve marşı bastıktan sonra elektrik aksamı kapandı. Motor dediğiniz gibi 25.000 km'de 2014 model hyosung gv250.
O gün motoru otoparkta bırakarak işe dolmuşla gittim, ertesi gün gittiğimde hiç problemsiz açıldı ve gaz aldı herhangi bir gaz kesme kapanma problemi ile karşılaşmadım.
Son zamanlarda yaşadığım 2 problem ise.
1- Bazen yokuş aşağı inerken istop etmesi (daha sonra tek seferde marş alıyor)
2- Yokuş yukarı çıkar iken çok fazla dur kalk yaptığımda (istanbul bura çok normal yokuşta trafik) yanmış kablo kokusu alıyorum bazen ama çok nadir.
Sizce konjektör mü arızalandı, arızalandı ise hangisini alayım, hangi ustaya gideyim Kadıköy tarafında ikamet ediyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.
-
19 Temmuz 2017, 12:30
#24267
baklavaspor adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar yukarıdaki problemleri okudum ve benimde 3 gün önce başıma gelen bir durumu sizinle paylaşmak istiyorum.
Otoparkta soğuk halde duran motorumu açtığımda gösterge ekranındaki ışık yanıp söndü ve marşı bastıktan sonra elektrik aksamı kapandı. Motor dediğiniz gibi 25.000 km'de 2014 model hyosung gv250.
O gün motoru otoparkta bırakarak işe dolmuşla gittim, ertesi gün gittiğimde hiç problemsiz açıldı ve gaz aldı herhangi bir gaz kesme kapanma problemi ile karşılaşmadım.
Son zamanlarda yaşadığım 2 problem ise.
1- Bazen yokuş aşağı inerken istop etmesi (daha sonra tek seferde marş alıyor)
2- Yokuş yukarı çıkar iken çok fazla dur kalk yaptığımda (istanbul bura çok normal yokuşta trafik) yanmış kablo kokusu alıyorum bazen ama çok nadir.
Sizce konjektör mü arızalandı, arızalandı ise hangisini alayım, hangi ustaya gideyim Kadıköy tarafında ikamet ediyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim.
yanık kablo kokusu konjektöre bir işaret ama emin olmak için akünün şarj durumunu ölçtürmeniz lazım. Eğer bozulduysa büyük ihtimalle az şarj ediyordur bu yüzden motoru kullanabiliyorsunuz
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
UNdocab adlı üyeden alıntı
Bizim motorlar 20binde bir konjektör yakmıyor. Orjinal konjektörü dandik olduğu ve sonradan ucuz konjektör takıldığı için konjektör yakıyor.
Konjektör bozulurken o süre zarfında dengesiz elektirik de sensörleri bozuyor.
Yurt dışından konjektör getirip Facebook'ta Hyosung 250 türkiye grubunda neredeyse aldığım fiyata gruptaki arkadaşlara Shindengen mosfet konjektör verdim.
Tabiki önce kendi motorlarıma (3 tane hyosungum var rt 125, gt 250, gt 650) taktım. sonra arkadaşlarıma verdim. Sonra kalanları grupta isteyenlere verdim.
Kendi motoruma taktığım konjektörler sahibi olduğum 2 ayrı gt 650 de 80bin km kullandım (satarken konjektörü alıp yeni 650 ye taktım)
gt 250 de 20 bin km dir var. Şimdiye kadar hiç bi elektirik arızası yaşamadım.
Ben çok gezen bir motosikletçiyim. Dağ bayır kamp yapıyoruz. Bazen en yakın köye 4 saatlik dağlarda kamp yapıyoruz. Motorumun arıza vermeyeceğine emin olarak gezmem lazım. Bu sebeple Shindengen son seri Mosfet konjektör kullanıyorum. İmkanı olana da tavsiye edeiyorum.
Bizim motorun statörü kaliteli ama konjektör bozulurken kısmi hasar alıp sonra bozuluyor.Asıl sebep yine konjektör
Motorun elektronikte 2 zayıf parçası var bunları halledin bir daha elektirik sorunu yaşamazsınız.
1 konjektör - Shindengen Mosfet konjektör alın
2 bobinler - Vstrom 650 her silindiri tek bujili olanın bobinlerini alıp motorunuza takın (Mitsubihsi Marka japon berberinde gelen pipolar da uyuyor ve NGK pipo)
Bir de aküyü zamanı gelince değiştirin
cevap için teşekkürler, logaritma ve size katılıyorum pahalı geldiğinden bugüne kadar değiştirmeye cesaret edemedim
-
19 Temmuz 2017, 12:33
#24268
UNdocab adlı üyeden alıntı
Bizim motorlar 20binde bir konjektör yakmıyor. Orjinal konjektörü dandik olduğu ve sonradan ucuz konjektör takıldığı için konjektör yakıyor.
Konjektör bozulurken o süre zarfında dengesiz elektirik de sensörleri bozuyor.
Yurt dışından konjektör getirip Facebook'ta Hyosung 250 türkiye grubunda neredeyse aldığım fiyata gruptaki arkadaşlara Shindengen mosfet konjektör verdim.
Tabiki önce kendi motorlarıma (3 tane hyosungum var rt 125, gt 250, gt 650) taktım. sonra arkadaşlarıma verdim. Sonra kalanları grupta isteyenlere verdim.
Kendi motoruma taktığım konjektörler sahibi olduğum 2 ayrı gt 650 de 80bin km kullandım (satarken konjektörü alıp yeni 650 ye taktım)
gt 250 de 20 bin km dir var. Şimdiye kadar hiç bi elektirik arızası yaşamadım.
Ben çok gezen bir motosikletçiyim. Dağ bayır kamp yapıyoruz. Bazen en yakın köye 4 saatlik dağlarda kamp yapıyoruz. Motorumun arıza vermeyeceğine emin olarak gezmem lazım. Bu sebeple Shindengen son seri Mosfet konjektör kullanıyorum. İmkanı olana da tavsiye edeiyorum.
Bizim motorun statörü kaliteli ama konjektör bozulurken kısmi hasar alıp sonra bozuluyor.Asıl sebep yine konjektör
Motorun elektronikte 2 zayıf parçası var bunları halledin bir daha elektirik sorunu yaşamazsınız.
1 konjektör - Shindengen Mosfet konjektör alın
2 bobinler - Vstrom 650 her silindiri tek bujili olanın bobinlerini alıp motorunuza takın (Mitsubihsi Marka japon berberinde gelen pipolar da uyuyor ve NGK pipo)
Bir de aküyü zamanı gelince değiştirin
Motorun aslında hiç bir sorunu yok .. sorun denilen şeyler genelde insanların 10 bin liralık motora birde gidip 2 bin lira - 3 bin lira paramı harcıycam kafası bence .. tüm sorun bundan kaynaklı ..
misal konjektör pipo yada lastik hepsinin özü aynı.. lastik yok diyorlar aslında gv250 ye nerdeyse her markanın ön arka lastiği var ama pahalı .. pahalı olunca insanlar bir lastik yok kafasına girmişler ..
-
19 Temmuz 2017, 15:28
#24269
Hava filtresi motorun üretim yılına göre değişiyor mu? bi kaç sitedeki filtrelerde motorun yılına göre açıklama yazmışlar kafam karıştı. Efi diye aratıyorum aynı filtreler çıkıyo. bazılarında açıklama falan çıkmıyo.
-
19 Temmuz 2017, 16:39
#24270
konar-göçer adlı üyeden alıntı
Hava filtresi motorun üretim yılına göre değişiyor mu? bi kaç sitedeki filtrelerde motorun yılına göre açıklama yazmışlar kafam karıştı. Efi diye aratıyorum aynı filtreler çıkıyo. bazılarında açıklama falan çıkmıyo.
farklı isimle satılıyor ama bir fark yok, kullanabilirsiniz.
-
21 Temmuz 2017, 12:29
#24271
MERHABA ARKDAŞLAR BENDE 2017 MODELİ GV 250 MEVCUT 3HAFTA OLDU ALALI BURSA TEKYILDIZ MOTORDAN ALDIM FAKAT ŞÖYLE Bİ TAKILDIĞIM Bİ DURUM VAR F1 IŞIĞI YANIYOR SÜREKLİ OLARAK VE TEKNİK SERVİS MOTORLARIN HEPSİNDE AYNI SORUN VAR KRONİK BİR ARIZA OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR FAKAT BANA İNANDIRICI GELMEDİ F1 ARIZA TESPİTİ VARKİ YANIYOR UĞRAŞMAK İSTEMEDİKLERİNDEN DOLAYI BU CEVABI VERDİKLERİNE İNANIYORUM GV 250'DEN ANLIYAN BİR MOTORCU USTASI VARMI BURSA'DA BİLEN VAR MI ?
-
21 Temmuz 2017, 13:54
#24272
HiPeRaCTiVeS adlı üyeden alıntı
MERHABA ARKDAŞLAR BENDE 2017 MODELİ GV 250 MEVCUT 3HAFTA OLDU ALALI BURSA TEKYILDIZ MOTORDAN ALDIM FAKAT ŞÖYLE Bİ TAKILDIĞIM Bİ DURUM VAR F1 IŞIĞI YANIYOR SÜREKLİ OLARAK VE TEKNİK SERVİS MOTORLARIN HEPSİNDE AYNI SORUN VAR KRONİK BİR ARIZA OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR FAKAT BANA İNANDIRICI GELMEDİ F1 ARIZA TESPİTİ VARKİ YANIYOR UĞRAŞMAK İSTEMEDİKLERİNDEN DOLAYI BU CEVABI VERDİKLERİNE İNANIYORUM GV 250'DEN ANLIYAN BİR MOTORCU USTASI VARMI BURSA'DA BİLEN VAR MI ?
Öncelikle bildiğim kadarıyla 2017 modeli şu an mevcut değil. 2016 olma olasılığı yüksek. FI ışığı motoru çalıştırdıktan sonra da yanmaya devam ediyor mu? Çalıştırmadan önce yanması normal çünkü.
Live To Ride, Ride To Live
-
21 Temmuz 2017, 14:41
#24273
oksijen sensörlerinin değişmesi lazım kaçıncı kez konuşuluyor bu konu
-
21 Temmuz 2017, 17:35
#24274
evet devam ediyor. 2016 model doğru dedin
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
OgulcanMC adlı üyeden alıntı
Öncelikle bildiğim kadarıyla 2017 modeli şu an mevcut değil. 2016 olma olasılığı yüksek. FI ışığı motoru çalıştırdıktan sonra da yanmaya devam ediyor mu? Çalıştırmadan önce yanması normal çünkü.
evet devam ediyor doğru dedin 2016 model
-
21 Temmuz 2017, 18:17
#24275
HiPeRaCTiVeS adlı üyeden alıntı
evet devam ediyor. 2016 model doğru dedin
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
evet devam ediyor doğru dedin 2016 model
3 haftalık bir motorda oksijen sensörü arızası zor ama motorun gidişatında herhangi bir sorun var mı? Gaz yememe, stop etme, hızlanmama, devir kesme gibi? Rodajı düzgün bir şekilde yapıyor musunuz? Yakıt oranında bir değişiklik var mı? Yoksa sadece FI ışığı yanıyor o kadar mı ? Google'a Hyosung GV250 arıza kodları yazın oradan arıza tespitinin nasıl yapıldığını bulup uygulayın. Çıkan koddan hangi hata olduğunu görürsünüz. Eğer motorda herhangi bir sıkıntı yoksa FI'ın yanması kronik bir sorun falan değil. Fabrika hatasıdır. Şu an bir sorun olmasa bile ileride olduğunda nasıl anlayacaksınız sürekli yanarsa? Saçma servisin verdiği cevap.
Live To Ride, Ride To Live
-
21 Temmuz 2017, 19:44
#24276
OgulcanMC adlı üyeden alıntı
3 haftalık bir motorda oksijen sensörü arızası zor ama motorun gidişatında herhangi bir sorun var mı? Gaz yememe, stop etme, hızlanmama, devir kesme gibi? Rodajı düzgün bir şekilde yapıyor musunuz? Yakıt oranında bir değişiklik var mı? Yoksa sadece FI ışığı yanıyor o kadar mı ? Google'a Hyosung GV250 arıza kodları yazın oradan arıza tespitinin nasıl yapıldığını bulup uygulayın. Çıkan koddan hangi hata olduğunu görürsünüz. Eğer motorda herhangi bir sıkıntı yoksa FI'ın yanması kronik bir sorun falan değil. Fabrika hatasıdır. Şu an bir sorun olmasa bile ileride olduğunda nasıl anlayacaksınız sürekli yanarsa? Saçma servisin verdiği cevap.
aynen öyle sürekli yanarsa dediler motorda herhangi bir sorun yok gibi ilk motorum aslında anlamıyorum bende ilk başta çok ısınıyordu ondan sonra düzeldi ama bu f1 lambası ileride sorun çıkarıcak arızayı anlamadan motoru sürmek daha büyük problemler teşkil edicektir.
-
21 Temmuz 2017, 20:49
#24277
Forumu baya bi okudum ama koruma demiri ve sisy bara tam anlamıyla cevap bulamadım. MSA ve aydın kardeşler denmiş ama msa nın ilanını göremedim. İkisinden birini alıp kullanan var mı memnun mu? Bir de ilk mesajlarımı buraya yazıyorum umarım forum kurallarına aykırı değildir. bundan sonra sıkı takipçisi olacağım buraların.
-
21 Temmuz 2017, 22:44
#24278
rider07 adlı üyeden alıntı
Forumu baya bi okudum ama koruma demiri ve sisy bara tam anlamıyla cevap bulamadım. MSA ve aydın kardeşler denmiş ama msa nın ilanını göremedim. İkisinden birini alıp kullanan var mı memnun mu? Bir de ilk mesajlarımı buraya yazıyorum umarım forum kurallarına aykırı değildir. bundan sonra sıkı takipçisi olacağım buraların.
Benim motorun eski sahibi Delta motordan aldığını söylemişti sissy barı. Şimdi bi baktım linkini buldum. http://www.deltamotorluaraclar.com/h...r,%20yolcu%20yÖnceki sayfalarda benim motorun fotoları mevcut zaten nasıl durduğunu oradan bakabilirsin. Arayıp ellerinde var mı yok mu fiyatı nedir öğrenebilirsin. Koruma demiri de burada olabilir yoksa da Aydın kardeşler baya iyi bu işlerde. Sorun yaşayanı görmedim daha.
DN: Benimki orjinal sissy bar sanırım tam bilmiyorum arkasında logo falan var, delta motorda ki nasıldır tam bilmiyorum ama motora olmama ihtimalini vermiyorum. Resimde gördüğüme göre bağlantı noktaları benimkinden farklı çünkü.
-
22 Temmuz 2017, 20:25
#24279
OgulcanMC adlı üyeden alıntı
Benim motorun eski sahibi Delta motordan aldığını söylemişti sissy barı. Şimdi bi baktım linkini buldum.
http://www.deltamotorluaraclar.com/h...r,%20yolcu%20yÖnceki sayfalarda benim motorun fotoları mevcut zaten nasıl durduğunu oradan bakabilirsin. Arayıp ellerinde var mı yok mu fiyatı nedir öğrenebilirsin. Koruma demiri de burada olabilir yoksa da Aydın kardeşler baya iyi bu işlerde. Sorun yaşayanı görmedim daha.
DN: Benimki orjinal sissy bar sanırım tam bilmiyorum arkasında logo falan var, delta motorda ki nasıldır tam bilmiyorum ama motora olmama ihtimalini vermiyorum. Resimde gördüğüme göre bağlantı noktaları benimkinden farklı çünkü.
Teşekkür ederim, bakacağım. önceliğim koruma demiri, sıfır alınca insan takmadan rahat edemiyor
-
24 Temmuz 2017, 10:19
#24280
Arkadaşlar motorumu satıyorum ilgilenen olursa iletişime geçebilir..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-17.000km-2014-model-aksesuarli-gv250-464401164/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler