Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24201
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Senior78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar lutfen bilen biri yardimci olsun motor fi lambasi yakmiyo ama 5bin devire kadar
    tekliyo sonra eskisi gibi calismaya devam ediyo buji pipolarina baktim saglam ama bujileri degistiremedim 16lik lokma soktum ama cikmiyo sanirim ayri bi lokma ucu gerekiyo :( ayrica motor cok isinmakta bugun motordan indim stop edince resmen egzoztan acayip duman cikiyodu yaginida yeni degistirdim ama 1bucuk litre koyunca Full cizgisini geciyo gostergede sogukken degistirdim acaba o yuzdenmi:( ayrica arka silindirde 2 tane vida vardi sol tarafta gevsetince icinden yag akti silindirin lutfen yardimci olurmusunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

    Motorun bu kadar isinmasi normalmi arkadaslar ilk aldigimdada 5-10 km yol gidiyodum el degmicek kadar isiniyodu yag kapagi falan ayrica bu kadar isinmasi gaz teli kablosuna yag borusuna vs zarar vermiyomu sizlerib motoruda boylemi acaba?
    Hocam sorun bujide gidi gözüküyor. Bujileri ve buji pipolarini degistirin. Saglam gozukuyor diye atlamayin 1 kere degistiriceksiniz zaten.

    Buji sökmek icin 16mm buji anahtari gerekli uzunlugida 25 cm falan olsun rahat calisirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. el aldım. 10.500 TL'ye.Satan tanımıyorum fakat malum sitede araştır kovala temiz 1 tane
    elbet çıkar karşına.
    Dün itibariyle İstannbul - Adapazarı/Karasu toplamda 450 km yol yaptım. Güzel videolar kareler aldım yakında paylaşırım.
    Fakat motor İstanbul'dan depoyu fulleyip çıktıktan 90 km sonra teklemeye, 110 dan sonra gazı açtığımda bir anda düşmeye başladı ve sonunda stop etti. Kenara çektim marşa basıyorum, marşta sıkıntı yok. Fakat gaz almıyordu. Bi 20 dk bekledikten sonra 2 tane motorcu arkadaşında durmasıyla kendi kendine hiçbir şey yapmadan gaz aldı. Sağolsunlar onlarda bana eşlik etti bir şey olursa çekeriz diye. Bir süre motor son gazda 80 i geçmedi. Daha sonra vitesi düşürüp motoru zorladım pat küt bir şey patlıyormuşcasına sesler geldi. Daha sonra motor açıldı gitmeye başladım. Sanırım silindirlerden biri çalışmayı kesti ve egzozun bir kısmı gök kuşağı rengini aldı.
    Yola çıkmadan bugün sabah Karasu'da bir usta buldum gittim fakat hiçbir şey yok dedi. Çift silindirde şu an düzgün çalışıyor dedi. Atladım geldim çatır çatır hiçbir şey olmadan.
    Sanıyorum ki ilk aldığım benzinde bi pislik vardı ve tıkadı. Böylelikle motor boğuldu ve stop etti. Gelirken tekrar depoyu fulledim motor iyice bir kendine geldi. Bastım geldim ama yine de şüphelerim var.
    Gecmis olsun sen yinede buji ve pipolari degistirmediysen degistir. Bir daha basina gelmesin kendi kendine duzeldiyse buyuk ihtimal benzindendir. Aman kötü benzin almayin motorlariniza


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24202
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    @45Chopper60; 2006 model yaşlı bir makine almanı tavsiye etmem. 2013 model üstü düşük km alman en yararlısı olacaktır. Ayrıyetten gezi videolarımı düzenleyip yavaştan youtube'da bir anı defteri tarzı paylaşmaya başlıyorum. GV250 çok güzel bir makine ve alabileceğin en tatlı 250 cc cruieserlardan biri. Dün 140 km hızı gördüm çok rahat bir şekilde. GV650 ise tam olarak bir cruiser görünümünde değil bence biraz spor bir alet benim hoşuma gitmiyor. Kullanıcılarına sormak gerek nasıl diye.

    @ogzcngdk; Daha yola çıkmadan yağı, bujileri, herbir şeyini değiştirttim. Benzini de Opet'ten aldım halbuki. Bir daha almayacam ordan. Uzun yolda bakalım kaç yakacak motor dedim, motoru zorlamaktan ful depo 300 km gidebildim anca. Gelirken bidaha fulledim motor kendine geldi yeni benzin alınca.
    Live To Ride, Ride To Live

  3. #24203

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    OgulcamMC bazilarida 2009 model alti alin diyorlar yakit orani biraz daha dusuk olur diyorlar ve bir ariza verdiğinde parcaya verilen fiyat daha az olur diyorlar

  4. #24204
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı 45Chopper60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OgulcamMC bazilarida 2009 model alti alin diyorlar yakit orani biraz daha dusuk olur diyorlar ve bir ariza verdiğinde parcaya verilen fiyat daha az olur diyorlar
    Şimdi yakıt oranı düşük olur evet, ancak şunları da göz önüne alman gerekiyor;
    1. 10 senelik motor kaç sahip değişti? Kullananlar nasıl kullandı ?

    2. 10 senelik motor 25.000 km'de bu adamlar bu motoru hiç mi sürmedi?

    3. Benim motor 2013 model, aldığım abi'de bu forumun üyesiydi şansıma. Kışın kullanmamasına rağmen 18 bin km yapmıştı 4 senede. Yani eski model bir motorun km'si ile oynanmış olma olasılığı yüksek. Oynanmasa bile km saati bir kazadan ötürü kırılmış ve yenisi takılmış olabilir. Motorun km'si de 0 gibi gözüküyor yeni saat takılınca.

    4. Eski makine de olsa düzgün kullanılıp, düzgün bakıldığında yıllarca seni götürür ancak kimden aldığını bilmediğin için ne olacağını bilemezsin. Böylelikle senin başın ağrır. (2006 model bir çinli ile motara başlayıp çektiğim için bunları tecrübe ile sabittir.)

    5. Bildiğim kadarıyla 2008' de kanuni aldıktan sonra enjeksiyonlu olarak satılmaya başlandı bu motor. Yıl olarak tam bir fikrim yok, belkide bu yüzden 2009 altı al diyorlardır sana. Eski modeller karbüratörlü olduğu için. Ancak şunu da düşün, bu motorun küçük buji ile alakalı kronik sorunu haricinde parça ihtiyacı yaşayacağın bir durum kolay kolay olmuyor. Senelerdir kullanan arkadaşlar var burada, daha bir parçaya ihtiyacım olmadı diyorlar. Onların yalancısıyım tabii. Ki öyle de zaten adamlar taş gibi makine yapmışlar. 250 cc ama 500 cc'lik makine gibi gücü var.

    Sonuç olarak, 3 bin lira için 10 senelik motor alıp, hafta da 2-3 gün ustanın yanında bulma kendini. Ben kimseye güvenmiyorum alış satış konusunda. İllaki bir durum çıkıyor. Her zaman genç modeller daha iyidir kanımca.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

    He birde ülkemizin mükemmel piyasası da her yıl 1000 lira 1000 lira arttığı için, 2006 yılında 0'ını şu an sattıkları fiyata almamış olmaları da mükemmel. 11 sene önce 6 bin liraya 0'ını al 11 sene kullanılsın, 7 bin tl'ye sat. Ne mükemmel bir iş. Ama tabii kimseyi suçlamamak gerek, adam satacak yeni motor alacak. Alacağı motorun fiyatıda öyle olunca el mecbur böyle satıyorlar. Neyse.. Konuyu saptırmayayım. Muhabbetler böyle dostum karar senin.

  5. #24205

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Oyle usta dediklerinde haklisin evet ama şuan butcem 7 bin ve bu adam motoru baskasindan almis aldigi kisi ilk sahibiymis zaten almaya aldiginda motorun km si 17 bindeymis bu adamda da 26 bine getirmis almaya gidersem ustalara goturucem baktiricam guzelce herseyine ama bakalim hayirlisi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

    Temiz gv250 satan varsa ulasabilir mi

  6. #24206
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Eveeet sonunda motoruma nazar değdi ve nurtopu gibi bi FI ışığım oldu. 3-4 gündür arada bir fi yanıyo , stop edip tekrar çalıştırınca gidiyo idi. Bu gün sürekli yanmaya başladı. Peki bir sorun var mı? Su anda yok neden yanıyo neden sönüyo bilemiyorum. Denemek için birazda bastım kadran 155e kadar çıktı. Tabi gerçek hız 10-15 km aşağısı. Akşama Cengize gidip bi göstereyim bakalım. Bir kez daha fi ışığı sorunun olmuştu debriyaj müşürünü değiştirince düzelmişti. Yakıt konusunda da 50 tl ile şehir içi 230-250 arası şehir dışı 280-290 km arası gidiyorum , arada basmalı, arada sakin kullanımla.

  7. #24207
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeet sonunda motoruma nazar değdi ve nurtopu gibi bi FI ışığım oldu. 3-4 gündür arada bir fi yanıyo , stop edip tekrar çalıştırınca gidiyo idi. Bu gün sürekli yanmaya başladı. Peki bir sorun var mı? Su anda yok neden yanıyo neden sönüyo bilemiyorum. Denemek için birazda bastım kadran 155e kadar çıktı. Tabi gerçek hız 10-15 km aşağısı. Akşama Cengize gidip bi göstereyim bakalım. Bir kez daha fi ışığı sorunun olmuştu debriyaj müşürünü değiştirince düzelmişti. Yakıt konusunda da 50 tl ile şehir içi 230-250 arası şehir dışı 280-290 km arası gidiyorum , arada basmalı, arada sakin kullanımla.
    Birebir aynı problemi yaşıyoruz sanırım. Yakıt aşırı fazla yakmaya başladı. Ustaya gösteriyorum bir şey yok diyor. FI bazen full yanıyor bazen sönüyor. Motoru uzun yolda rampa yukarı 5. viteste zorlayınca 120 den sonra bir anda 80'e düşürüp devir düşüyor ve daha fazla çıkmıyor. Yol düzelince motorda düzeliyor. Motoru soğutuyorum normal bir şekilde gaz alıp çalışıyor FI sönüyor. Her iki silindirde çalışıyor. Bazen tekleme yapıyor. 1. viteste 50'ye anında çıkan motor, bazen 2. viteste 50'ye zar zor çıkıyor. 90-110 km hızda 0 titreşim olan motorda bir anda hayvan gibi titreşim olmaya başladı bu hızlarda. Çözemedim ben bu işi.
    Acaba FI ışığının verdiği kodlara bakaraktan mı bi çözüm üretmeliyim? Alete ne oluyor çözemedim. Uzun yolda püfür püfür gider dedik, 90 km yol gittim motor stop etti. Toplamda 550 km yol yaptım 2 günde. O ilk stop etmesinden sonra motora bi haller oldu. Egzozun küçük bir kısmının gökkuşağı rengini alması falan. Ustalar bir şeyi yok motorun diyor. Ama var yani sesi bile değişti bir şey var...

  8. #24208

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Allah Allah nazar mı değdi noldu 1 gundemı boyle olmaya başladı ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birebir aynı problemi yaşıyoruz sanırım. Yakıt aşırı fazla yakmaya başladı. Ustaya gösteriyorum bir şey yok diyor. FI bazen full yanıyor bazen sönüyor. Motoru uzun yolda rampa yukarı 5. viteste zorlayınca 120 den sonra bir anda 80'e düşürüp devir düşüyor ve daha fazla çıkmıyor. Yol düzelince motorda düzeliyor. Motoru soğutuyorum normal bir şekilde gaz alıp çalışıyor FI sönüyor. Her iki silindirde çalışıyor. Bazen tekleme yapıyor. 1. viteste 50'ye anında çıkan motor, bazen 2. viteste 50'ye zar zor çıkıyor. 90-110 km hızda 0 titreşim olan motorda bir anda hayvan gibi titreşim olmaya başladı bu hızlarda. Çözemedim ben bu işi.
    Acaba FI ışığının verdiği kodlara bakaraktan mı bi çözüm üretmeliyim? Alete ne oluyor çözemedim. Uzun yolda püfür püfür gider dedik, 90 km yol gittim motor stop etti. Toplamda 550 km yol yaptım 2 günde. O ilk stop etmesinden sonra motora bi haller oldu. Egzozun küçük bir kısmının gökkuşağı rengini alması falan. Ustalar bir şeyi yok motorun diyor. Ama var yani sesi bile değişti bir şey var...
    Allah Allah nazar mı değdi noldu 1 gundemı boyle olmaya başladı ? aldığın kişideyken boyle bir sorun varmıydıkı acaba

  9. #24209
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Yok ya 1 aydır tertemiz kullanıyorum aleti. Uzun yola çıkınca böyle oldu. Motorun bakımını yaptırdım, 2 gün sonra uzun yola çıktım 90 km gittim böyle oldu bi anda.
    Live To Ride, Ride To Live

  10. #24210

    Üyelik
    27 Haziran 2017
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ya 1 aydır tertemiz kullanıyorum aleti. Uzun yola çıkınca böyle oldu. Motorun bakımını yaptırdım, 2 gün sonra uzun yola çıktım 90 km gittim böyle oldu bi anda.
    Peki bunu sorabilecegin anlayan kimse yokmu orda veya bayisini falan arasan ? Arastirmissindir arastirdiginda ne sonucu cikiyor

  11. #24211
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı 45Chopper60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bunu sorabilecegin anlayan kimse yokmu orda veya bayisini falan arasan ? Arastirmissindir arastirdiginda ne sonucu cikiyor
    Henüz araştırmadım, benim usta Hyosung yetkili servisi olmadığı için enjeksiyon hata kodları elinde yok. Onu bulmak içinde sanırım bir bilgisayar yardımı ile yapılıyormuş. Yetkili servise götürüp baktırmak lazım. Anadolu yakasında nerede var henüz bilmiyorum, araştıracağım. Ama motor beni yine de yarı yolda bırakmadı. Belki de havaların çok sıcak olması da etkilemiştir bilemiyorum. Benim bile yolda vizörü açtığımda kasktan gelen sıcak havadan göz çevrem kıpkırmızı oldu. Dönüş yolunda hiçbir sıkıntı yaratmadan saatte bir 10-15 dk'lık molalar ile rahat rahat geldim.
    Şçyle de videoyu ekleyeyim belki şüpheleri olanlara yardımcı olur. Video uzun ilk 5 dk'sı gidiş yolumdan küçük kesitler halinde derledim. Gerisi de gittiğim yerde gezdiğim yeşillikli güzel alanlar.
    Live To Ride, Ride To Live

  12. #24212
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    OgulcanMC egzozun morlaşması yanmayan benzinin egzoz icinde yanmasindan dolayi olur. Pipolari ve bujilero yenilediysen böyle bir şeyi oksijen sensörü yapabilir, tabi bilgisayara baglayarak bakmak lazim Net anlamak icin, senin motor kaç modeldi?

  13. #24213
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OgulcanMC egzozun morlaşması yanmayan benzinin egzoz icinde yanmasindan dolayi olur. Pipolari ve bujilero yenilediysen böyle bir şeyi oksijen sensörü yapabilir, tabi bilgisayara baglayarak bakmak lazim Net anlamak icin, senin motor kaç modeldi?
    Şu an hava sensöründen olma olasılığı çok mantıklı geldi. Hakkaten olabilir. Benim motor 2013 model.
    Live To Ride, Ride To Live

  14. #24214
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu an hava sensöründen olma olasılığı çok mantıklı geldi. Hakkaten olabilir. Benim motor 2013
    model.
    Oksijen sensörü bozuldugunda motoru zengin karisimla calistirir buda yakit tuketimini artirir ve fazla benzinin egzozda birikip orda yanmasina sebep olur. Ayni zamanda motoru zorladiginda yine fazla benzindan bogulur. Egzozdan ciğ benzin kokusu aliyormusun ? Ara gazi verdiginde egzozdan siyah duman atiyormu bir bak. Istanbuldaysan servise bir an önce git böyle kullanma motoru

    2013 modelllerde sanirim olmuyor anahtari ac kapa yaparak hata kodu ogrenmek gibi birsey var istersen dene, googleye gv 250 FI kodu ve ariza tespiti yaz orda anlatiyor nasil yapildigi

    Oksijen sensörleri kendi kendinede bozulabilir ama genelde pis yakit, icinde su karismis yakitlar bozar. Temiz yakit almaya dikkat etmek gerek. Birde egzozdan iceri su girecek kadar derin sulardan gecmemek lazim bu sekilde suya girip sensorleri bozan bir arkadas vardi.

  15. #24215
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oksijen sensörü bozuldugunda motoru zengin karisimla calistirir buda yakit tuketimini artirir ve fazla benzinin egzozda birikip orda yanmasina sebep olur. Ayni zamanda motoru zorladiginda yine fazla benzindan bogulur. Egzozdan ciğ benzin kokusu aliyormusun ? Ara gazi verdiginde egzozdan siyah duman atiyormu bir bak. Istanbuldaysan servise bir an önce git böyle kullanma motoru

    2013 modelllerde sanirim olmuyor anahtari ac kapa yaparak hata kodu ogrenmek gibi birsey var istersen dene, googleye gv 250 FI kodu ve ariza tespiti yaz orda anlatiyor nasil yapildigi

    Oksijen sensörleri kendi kendinede bozulabilir ama genelde pis yakit, icinde su karismis yakitlar bozar. Temiz yakit almaya dikkat etmek gerek. Birde egzozdan iceri su girecek kadar derin sulardan gecmemek lazim bu sekilde suya girip sensorleri bozan bir arkadas vardi.
    Benzin kokusu aldım, ayrıyetten zaman zaman da lastik yanığı gibi bir yanık kokusu geldi.Arkamdan gelen diğer arkadaşlar ben motoru zorlarken egzozun bir ara kıpkırmızı olduğunu sonra düzeldiğini söylediler. Ustaya da göstermeme rağmen motorda hiçbir şey yok diyorlar. Sanırım bu motordan anlayan birine gitmem daha yararlı olacak. İstanbul'da GV250' den iyi anlayan bir servis var mı? Tavsiyeniz var ise oraya gideyim bende.
    Live To Ride, Ride To Live

  16. #24216
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birebir aynı problemi yaşıyoruz sanırım. Yakıt aşırı fazla yakmaya başladı. Ustaya gösteriyorum bir şey yok diyor. FI bazen full yanıyor bazen sönüyor. Motoru uzun yolda rampa yukarı 5. viteste zorlayınca 120 den sonra bir anda 80'e düşürüp devir düşüyor ve daha fazla çıkmıyor. Yol düzelince motorda düzeliyor. Motoru soğutuyorum normal bir şekilde gaz alıp çalışıyor FI sönüyor. Her iki silindirde çalışıyor. Bazen tekleme yapıyor. 1. viteste 50'ye anında çıkan motor, bazen 2. viteste 50'ye zar zor çıkıyor. 90-110 km hızda 0 titreşim olan motorda bir anda hayvan gibi titreşim olmaya başladı bu hızlarda. Çözemedim ben bu işi.
    Acaba FI ışığının verdiği kodlara bakaraktan mı bi çözüm üretmeliyim? Alete ne oluyor çözemedim. Uzun yolda püfür püfür gider dedik, 90 km yol gittim motor stop etti. Toplamda 550 km yol yaptım 2 günde. O ilk stop etmesinden sonra motora bi haller oldu. Egzozun küçük bir kısmının gökkuşağı rengini alması falan. Ustalar bir şeyi yok motorun diyor. Ama var yani sesi bile değişti bir şey var...
    Senin tek silindir çalışması ile ilgili problem yaşamışsın. Muhtemelen çalışmayan egzosdan atılan çiğ benzin egzostaki sensörü kirletti. Ben FI yanarken asıldım 150 üstüne çıktı motor. Ama dediğin gibi 100-110 daki titreşim arttı. Birde şehir dışı 50tl ile 280 km falan gidiyorum. 100-120 arası hızlarda, bu normal yakıtmı bilemiyorum tabi ama 3,6 lt/100km sanki iyi gibi yinede. Mesela dün bütün gün FI yanık gezdim. Bugün sabah 15km flan kullandım yanmadı. Muhtemelen akşam yanacak. Sıcaklarla ve trafikle alakalı bir durum sanırım. Belkide çok sıcakta buji piposu genleşip temssızlık falan yapıyordur yada buji kablolarında bir sıkıntı vardır . Gerçi o olsa yüksek hızlara çıkamam. Cengiz de tatildeymiş ancak haftaya gösterebileceğim.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  17. #24217
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Evet, şimdi aşağı inip arıza kodunu çıkardım. Benim sorunun birebir aynısı bu başlık altında daha önce de yaşanmış. Bir yandan onları okuyorum.
    10-1-3-2 şeklinde sürekli yanıp sönüyor. Videoya da çektim hatta eve gelip videodan not ettim. 2 dk boyunca düzenli bir şekilde aynı kodu veriyor.
    Dediğiniz gibi önceden de bu sorunun oksijen sensörü ile alakalı olduğu söylenmiş. Ne diyorsunuz bu sorunu kim çözer? Ya da benim yapabileceğim bir şey var mıdır? Tam bir çözüm yazılmamış başlıkta, yetkili servise götürüp çözmüşler. Hemen kalkıp gideyim birileri var ise.

  18. #24218

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, şimdi aşağı inip arıza kodunu çıkardım. Benim sorunun birebir aynısı bu başlık altında daha önce de yaşanmış. Bir yandan onları okuyorum.
    10-1-3-2 şeklinde sürekli yanıp sönüyor. Videoya da çektim hatta eve gelip videodan not ettim. 2 dk boyunca düzenli bir şekilde aynı kodu veriyor.
    Dediğiniz gibi önceden de bu sorunun oksijen sensörü ile alakalı olduğu söylenmiş. Ne diyorsunuz bu sorunu kim çözer? Ya da benim yapabileceğim bir şey var mıdır? Tam bir çözüm yazılmamış başlıkta, yetkili servise götürüp çözmüşler. Hemen kalkıp gideyim birileri var ise.
    istanbul anadolu yakasındaysan ataşehirde z-garaj var recep usta işini gayet güzel yapan biridir. benim sorunumu bir o çözmüştü

  19. #24219
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbul anadolu yakasındaysan ataşehirde z-garaj var recep usta işini gayet güzel yapan biridir. benim sorunumu bir o çözmüştü
    Evet İstanbul'dayım. Bu arada araştırırken benim sorunun birebir aynısını anlatmış şurada;
    http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017/03/oksijen-sensoru-arzas.html
    Kablonun temizliği ya da değişmesi öneriliyor. Çözüldükten sonra da diagonal cihazı denilen aletle reset atılması gerekiyormuş. Z-garajda yaparlar mı hepsini ne diyorsunuz?
    Live To Ride, Ride To Live

  20. #24220
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı OgulcanMC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet İstanbul'dayım. Bu arada araştırırken benim sorunun birebir aynısını anlatmış şurada;

    http://hyogv250.blogspot.com.tr/2017...oru-arzas.html
    Kablonun temizliği ya da değişmesi öneriliyor. Çözüldükten sonra da diagonal cihazı denilen aletle reset atılması gerekiyormuş. Z-garajda yaparlar mı hepsini ne diyorsunuz?
    O blogun yazari benim

    Eger yaparim dersen oksijen sensörünü cıkar benzin ile temizle ucunu belki duzelir.

    Olmazsa sensörün degismesi lazim. 3-2 kodu sanirim arka silindirin oksijen sensörü oluyor. Oda tabloda yazar ordan bakarsin.

    Beyine reset atmak cok onemli birsey degil sensor degistigi zaman yada sorun ortadan kalktigi zaman fi lambasi sönmezse yapiliyor. Reset atmada blogta yaziyor.
    mtL, konar-göçer ve hyo kenan bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler