Yani açıkçası bu motorların ekonomi bazlı üretildiğini düşünmüyorum. Sonuçta adamlar bir Cruiser makine üretmişler, Cruiser/Chopper severlerin ilgisini çekecek bir alet. Cruiser/Chopper deyince de akla ne gelir? Pata pata giden, rahat, heybetli görünüm ve ses. Bu tarzda motor kullanan insanların çoğunluğu -herkes demiyorum vardır elbet sesten fazla hoşlanmayan- o pata pata sesin verdiği keyifle sürmekten hoşlanır.
Ekonomiden kasıt motorun fiyatı, yakıt tüketiminin azaltılması, yüksek cc motorlara para veremeyen insanların bu motorlara yönelmesi -ki bende onlardan biriyim- gibi unsurlar sebebiyle bu motorlarda sese önem verilmiyorsa ya da dediğiniz gibi, 'ses yakıt demek' ise anlarım.
Ama fabrika çıkışı 250 cc bir cruiser alete ekonomik koşullar el verdiği halde, düzgün bir ses verilebilecekse eğer ve bunu yapmıyorlarsa, benim buradan çıkartabileceğim tek sonuç bu motorun cruiser ruhu ile yapılmadığıdır. Yani sadece görüntü ve satışa yönelik üretimdir.
Yanlış anlamayın motoru kesinlikle kötülemiyorum.
Gv 250' nin piyasada ki alınabilecek en iyi ve kalıp olarak en hakkını veren 250 cc' lik makine olduğunu düşünüyorum. Öyle de zaten. Benim kıllandığım tek durum ses muhabbeti.
Özet olarak fabrika çıkışında bu motor ekonomik koşullar göze alındığında, hoş ve tok bir sesiyle birlikte üretilemez miydi ? Bence üretilirdi ve daha çok ilgi çekerdi kanımca. Çünkü motorda o kapasite var yani verebiliyor. Sonuç ne olurdu 17 kuruş değilde 20 kuruş yakardı belkide ama cruiser tadını daha çok alırdı insanlar bence.