Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23841
    schism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Herkese merhaba,
    Yaklaşık 1 ay önce egzost yaptırdım
    V motora binip de orjinal egzost hakikaten tatmin etmiyordu. Mutlaka tecrübe edin derim.
    Ben büyük boru taktırdım ucunda susturucu da var ona rağmen gayet iyi ses veriyor tavsiyem daha ince bir boru taktırmanız.

    Herkese iyi günler dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23842
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı schism adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,
    Yaklaşık 1 ay önce egzost yaptırdım
    V motora binip de orjinal egzost hakikaten tatmin etmiyordu. Mutlaka tecrübe edin derim.
    Ben büyük boru taktırdım ucunda susturucu da var ona rağmen gayet iyi ses veriyor tavsiyem daha ince bir boru taktırmanız.

    Herkese iyi günler dilerim.
    Motosikletiniz enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü?
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  3. #23843
    schism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Enjeksiyonlu, umarım sıkıntı olmaz şimdilik bir problem yok.
    Egzoslar yarısından itibaren değiştirildi.

  4. #23844
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    Öncelikle akü bitti galiba motor çalışmıyor deyip, vurdurarak çalıştırmaya kalkisma beyni mahvedersin. Ilk önlemin bu olsun. Gerisini arkadaşlar anlatır zaten

  5. #23845

    Üyelik
    17 Şubat 2017
    Merhaba. Arkadaşlar dün itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım . Dün motoru 0 kilometre olarak aldım istanbul avcılarda oturuyorum 300 kmde ilk rodaj bakımı olduğunu söylediler sanırsam biraz erken ama zararı olmayacaktır. Ancak istanbul avrupa yakasında güvenilir yetkili servis konusunda desteğinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler

  6. #23846
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı y.Taner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Arkadaşlar dün itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım . Dün motoru 0 kilometre olarak aldım istanbul avcılarda oturuyorum 300 kmde ilk rodaj bakımı olduğunu söylediler sanırsam biraz erken ama zararı olmayacaktır. Ancak istanbul avrupa yakasında güvenilir yetkili servis konusunda desteğinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
    Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın. 300 de olmaması lazım diye biliyorum ama emin değilim. Konuda aratırsanız bulursunuz mutlaka. Sadece rodajda ilk 300 km , 700 km 1000 km hangi şekilde kullanacağınız el kitabında yazar. Sonrasında sanırım 1000 de bakım yaptırıp devam ediliyordu. Ama kitapçığı okuyun. Belki 3000 de gevşeyen yeri falan var mı diye bi kontrol vardır.Sonrasında en geç 3000 de bir yağ değişimi yaptırın, İstanbul şartlarında 4000 gitmiyor hiç bir yağ.

    Avcılarda yetkili servis Motopark Cengiz var , ben ona gidiyorum , memnunum. İsterseniz bi deneyin.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  7. #23847

    Üyelik
    17 Şubat 2017
    Teşekkür ederim tavsiyeniz için deneyeceğim. İnternet üzerinde kullanım kılavızuna baktığımda ilk bakım 1000 km gözüküyor tabi motoru aldığımda kitapçıkta farklı olabilir. bilmiyorum

  8. #23848
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı y.Taner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Arkadaşlar dün itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım . Dün motoru 0 kilometre olarak aldım istanbul avcılarda oturuyorum 300 kmde ilk rodaj bakımı olduğunu söylediler sanırsam biraz erken ama zararı olmayacaktır. Ancak istanbul avrupa yakasında güvenilir yetkili servis konusunda desteğinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
    Rodaj bakımı 1000 km de yapılıyor.Kitapçıkta da aynı şey yazıyor.Bazı servisler yada firmalar fazladan para koparmak için 300km,500km,700 km vb bakımlar uydurabiliyor.GV 250 nin bakımları yanlış hatırlamıyorsam 1000 km,3000 km,7000 km diye gidiyor.Yani ilk iki yağ değişiminden sonra standart yağ değişmi 4000 km de bir ama ben yine de 3000 km yi geçirmiyorum genelde.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  9. #23849
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    gv 250 için bir blogmu açcak diyorum, tüm tamir ve bakımları detaylı anlatırız.
    konar-göçer bunu beğendi.

  10. #23850
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    Elimdeki yazili dokuman giderek genisliyor ve derlenip toparlandiktan sonra bir portalda yayinlayacagim tabiki sizlerin destegi ve katkisi ile. Ama birseyler sorarak baslayan diyaloglarin cogunun bu sayfada dayanisma ve dostluga donustugu gercegi inkar edilemez, oysa. tum detaylari ile var olan bir dokumana yonlendirme yapinca buradaki seviyeli tartismalarin, beyin firtinalarinin yeri ciddi sekilde azalabilir. hazir bilginin dezavantajlarini gozardi edemiyorum.

    Biraz endişeliyim
    ogzcngdk ve konar-göçer bunu beğendiler.

  11. #23851

    Üyelik
    17 Şubat 2017
    teşekkürler destekleriniz için daha bir çok soru soracağıma eminim

  12. #23852
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı BLUERAY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimdeki yazili dokuman giderek genisliyor ve derlenip toparlandiktan sonra bir portalda yayinlayacagim tabiki sizlerin destegi ve katkisi ile. Ama birseyler sorarak baslayan diyaloglarin cogunun bu sayfada dayanisma ve dostluga donustugu gercegi inkar edilemez, oysa. tum detaylari ile var olan bir dokumana yonlendirme yapinca buradaki seviyeli tartismalarin, beyin firtinalarinin yeri ciddi sekilde azalabilir. hazir bilginin dezavantajlarini gozardi edemiyorum.

    Biraz endişeliyim
    evet abi haklısın, benim endişemde senin yazdığın uzun ve detaylı yazıların bir kaç ay sonra bulması çok zor bilgiler olacağından. her forum kullanıcısı geriye dönük tarama yapmaz çünkü aynı senin yazılarını bizim bulup tekrardan sunmamız gerekir, ama dediğin gibi bütün yazılar belli bir yerde toplanırsa forumdan soranlara cevap olarak blog adresini veririz bize kolaylık olur hemde düzenlenmiş olur.

    Eğer böyle bir girişimin olucaksa ben desteklerim yardımcı olurum.

  13. #23853
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Herkese merhaba, çok güzel bir başlık, modelle ilgili pek çok bilgiye ulaştım,

    @HAZZILHAR nickli arkadaşın ilk 2014 model sıfır aldığı motorunu 2. ya da 3. sahibinden aldım.

    Motoru ve aksesuarlarını, gidişini, oturuş pozisyonunu çok beğendim. Sadece durmasını beğenemedim.

    Aldığım arkadaş zincire hiç önem vermemiş sanırım ki 9.500 kmde zincir dişli seti değiştirdim, beklemediğim bir masraftı (580 TL)

    Sağ akü kapağı da siyah (orjinal rengine boyatılacak)

    Sürekli açık alanda kalmış sanırım aynalarda çokça ve bazı yerlerde kısmi paslanmalar oluşmuş.

    Motor tam olarak 8.000 devirde (120-125 km/h) ciddi titriyor, özellikle sol ayak pedinde hissediliyor.
    8.500 devirden sonra rahatlıyor.
    Sizlerde var mı bu sorun?

    Sanırım aksesuarlardan dolayı sağa çekiyor,

    Ön fren diskinden cıyırtı sesi geliyor (disk temizleyici.iş.görür mü? Balataların durumu iyi)

    Korna sesi normalde mi zayıf yoksa bu motorda mı sorun var?

    Enteresan bir şekilde gidonu sağa kırınca gidon kilitleyebiliyorum, herkesin mi böyle?





    solamnic ve ilker_41 bunu beğendiler.

  14. #23854
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motoru ve aksesuarlarını, gidişini, oturuş pozisyonunu çok beğendim. Sadece durmasını beğenemedim.
    Cruiser tipi motorların genelde frenleri sorunlu oluyor.Ağırlık dağılımından dolayı arka fren ağırlıklı kombine fren sıkarsanız biraz daha iyi olabilir.Ama kabul etmek gerekir ki GV 250 nin frenleri çok iyi değil.
    Aldığım arkadaş zincire hiç önem vermemiş sanırım ki 9.500 kmde zincir dişli seti değiştirdim, beklemediğim bir masraftı (580 TL)
    Normalde 20.000-30.000 den önce zincir dişli değişmemesi lazım.Önceki sahipleri temizlik,yağlama,gerginlik ayarına pek dikkat etmemiş herhalde.

    Sürekli açık alanda kalmış sanırım aynalarda çokça ve bazı yerlerde kısmi paslanmalar oluşmuş.
    Eski motorda Tekzenlerde satılan Metylan metal parlatıcıyı kullanıyordum.Yüzeysel paslanmalara iyi geliyor.Yalnız uygulaması biraz yorucu.
    Motor tam olarak 8.000 devirde (120-125 km/h) ciddi titriyor, özellikle sol ayak pedinde hissediliyor.
    8.500 devirden sonra rahatlıyor.
    Sizlerde var mı bu sorun?
    Yanlış hatırlamıyorsam GV 250 lerde 5000 devir civarı bir titreşim oluyordu.
    Sanırım aksesuarlardan dolayı sağa çekiyor,
    Dev egsozundan dolayı çok hafif sağa çekmesi normal bir durum.Aksesuarlardan olacağını sanmıyorum.
    Ön fren diskinden cıyırtı sesi geliyor (disk temizleyici.iş.görür mü? Balataların durumu iyi)
    Tozdan dolayı ön freninin ses yapması çoğu motosiklette normal bir durum.Balata temizleme spreyi,balata yada diskte sorun yoksa iş görür.
    Korna sesi normalde mi zayıf yoksa bu motorda mı sorun var?
    GV 250 lerin ortalama bir korna sesi var.Ne yüksek ne alçak.Ama araba kornaları ile karşılaştırırsanız biraz alçak gelebilir.

    Enteresan bir şekilde gidonu sağa kırınca gidon kilitleyebiliyorum, herkesin mi böyle?
    Anahtardan gidon kitlenmediği sürece normalde kesinlikle kitlenmiyor.

    Son olarak büyük ihtimalle Türkiye en çok para harcanmış en çok aksesuarlı Gv 250 ye sahip oldunuz.Yanlış hatırlamıyorsam o motosikletin üstünden en az 3000-4000 TL civarı aksesuar vardı.Fabrika çıkışı lastiklerden çok dahi iyi lastikleri de cabası.Güle güle kullananın.
    solamnic bunu beğendi.

  15. #23855
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Hayırlı olsun, hoşgeldiniz.
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürekli açık alanda kalmış sanırım aynalarda çokça ve bazı yerlerde kısmi paslanmalar oluşmuş.
    -Aynalar paslanır, dandik malzeme kullanmışlar benim motor hep kapalı ortamda beklemiş ama yinede paslı.

    Motor tam olarak 8.000 devirde (120-125 km/h) ciddi titriyor, özellikle sol ayak pedinde hissediliyor.
    8.500 devirden sonra rahatlıyor.
    Sizlerde var mı bu sorun?
    -Bu sorun değil motorun karakteri böyle, 4-5 bin devirdede titrer dikkat ederseniz.

    Ön fren diskinden cıyırtı sesi geliyor (disk temizleyici.iş.görür mü? Balataların durumu iyi)
    -Balata spreyini deneyin, çözülmezse yeni bir balata taktırırsınız. sertleşen balata ses yapıyor, ben geçenlerde bu yüzden değiştirdim.

    Korna sesi normalde mi zayıf yoksa bu motorda mı sorun var?
    -evet korna zayıf, yüksek süratte yetersiz kalıyor, değiştirmek lazım.

    Enteresan bir şekilde gidonu sağa kırınca gidon kilitleyebiliyorum, herkesin mi böyle?
    -evet

  16. #23856
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Her iki güzel mesajıda uzun uzadıya alıntılamamak adına ikinize de teşekkür ederim,
    Bi ara birileri face grubuna da eklese çok hoş olur

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

    Kim kabul ediyor ya bu face üyelik talebini

  17. #23857

    Üyelik
    21 Aralık 2015
    arkadaşlar ;

    ön ve arka fren balatalarını bulamıyorum. 2014 model motosikletim. öneriniz var mı ? bütün servisleri aradım hemen hemen.

  18. #23858

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    İyi günler forumdaşlar , İstanbul'da yada Kocaeli'de acaba 2015 model gv250 me uzun gidonu nerde bulabilir ve taktırabilirim yapanlar varsa yardımcı olabilirmi acaba, birde aküye fazladan elektrik aksamı bağlasak sıkıntı yaşatırmı

  19. #23859
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı yilfth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler forumdaşlar , İstanbul'da yada Kocaeli'de acaba 2015 model gv250 me uzun gidonu nerde bulabilir ve taktırabilirim yapanlar varsa yardımcı olabilirmi acaba, birde aküye fazladan elektrik aksamı bağlasak sıkıntı yaşatırmı
    Çeşitli elektrik aksam bağlatan var ama şahsen enjeksiyonlu GV 250 ye ekstra birşey bağlamaya tırsıyorum.Elektrik aksamı biraz hasas.Ama bağlayacağınız aksamın kendi sigortası varsa ve motosikletin elektrik tesisatının(Alternatör,akü,konjektör) kapasitesini zorlamazsa herhalde sorun olmaz.

    Gidonu sadece GV 250 diye aramayın.Aynı kalınlıkta her gidon olur.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  20. #23860

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Sanırsam gv250 ye 22mm gidon uygun , bunu yazdığımdada bu işi yapabilecek tatminkar bir sonuç bulamıyorum, gidon bulunuyorda sonuç olarak tel uzatma işi falanda gerek yanılmıyorsam, o yüzden tam uygun bir sonuç bulamadım :/


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler