Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Aralık 2016, 13:30
#23761
avarekasnak adlı üyeden alıntı
siyahus bu çantalar berbat.çakmanın çakması.orrjinalini al.
Orjinal dediğiniz hangisi acaba ? bende armode'un deri çantaları var ama hardcase birşey olsun diye alternatif bakıyorum.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Reklamlar
-
30 Aralık 2016, 03:18
#23762
Cpt.Enes adlı üyeden alıntı
Selamlar. 2015 model gv250 ye gore orta sehpa ariyorum. Diger marka motorlardan buna gore uyumlu olani bilen var mi. Bilenlerden yardim rica ediyorum. İnternetten tam olarak gv250 icin olani sadece hyosungsource sitesinde var. O da 1-2 ayda gelihor. Baska uyan varsa onu aliyim dedim
Mesela bu uyar mi
http://www.kalyoncumotor.com/KANUNI-SEYHAN-250-C-CHOPPER-150250-ORTA-SEHPA,PR-4965.html
Abiler yardim
-
30 Aralık 2016, 20:57
#23763
Cpt.Enes adlı üyeden alıntı
Abiler yardim
linkteki ayak hem boyu kısa hem güvenli değil. YUKİ 250–4 motosikletin altta verdiğim linkteki ayaklığı daha sağlam ve boyu kurtarır hem de yayını falan alırsınız. yapmanız gereken gv250nin altıntaki ayak yuva deliklerini biraz genişletmeniz lazım. buraya herhangi bir tornacıda burç yaptırıp takarsanız ömürlük olur. yan ayaklığınız mı yok, neden orta ayak düşünüyorsusuz? ben hiç ihtiyaç duymadım da...
https://www.motosikletparcalari.com....=DESC&limit=75
-
31 Aralık 2016, 16:09
#23764
Cok tesekkurler. Orta sehpaya zincir bakimi ve lastik temizligi vs isler icin ihtiyac duyuyorum. Ve uzun sure kullanmayacagim zaman orta ayakta, lastikler yere temas etmez vaziyette dursun istiyorum. Cok tesekkurler yardim icin
-
04 Ocak 2017, 13:42
#23765
Merhabalar
Yazın başında bir hyosung gv250 almak istiyorum fakat aklımda bazı sorular var, cevaplarını bulamadım, forumda da 1190 sayfa olmuş neredeyse hepsini okuyamadım.
Sorum şu: gv250 de gidon değişimi yapan var mı? Zbar veya t gidon düşünüyorum fakat çok az bilgi bulabildim.
Şimdiden teşekkürler.
-
04 Ocak 2017, 20:09
#23766
ZeynelGül adlı üyeden alıntı
Merhabalar
Yazın başında bir hyosung gv250 almak istiyorum fakat aklımda bazı sorular var, cevaplarını bulamadım, forumda da 1190 sayfa olmuş neredeyse hepsini okuyamadım.
Sorum şu: gv250 de gidon değişimi yapan var mı? Zbar veya t gidon düşünüyorum fakat çok az bilgi bulabildim.
Şimdiden teşekkürler.
yaparsın, 22mm çapında gidon alırsın, kablolarla oynamayada gerek kalmayacaktır.
-
05 Ocak 2017, 17:21
#23767
Öncelikle teşekkürler.
Rica etsem biraz daha konuyu açar mısınız? Motor dünyasına bu aletle adım atacağım ve bilgilerim haliyle sınırlı.
-
06 Ocak 2017, 16:27
#23768
0 alıpta motorunda problem yaşauan oldumu arkadaşlar? Birde ankaradaki servis nasıldır?
-
06 Ocak 2017, 23:30
#23769
ZeynelGül adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkürler.
Rica etsem biraz daha konuyu açar mısınız? Motor dünyasına bu aletle adım atacağım ve bilgilerim haliyle sınırlı.
yeni başlayacaksanız önce bir motoru alın, ondan sonra gidon değiştirmeyi düşünürsünüz, belkide orjinal gidonunu beğeniceksiniz.. ape hanger gidon diye aratırsanız gidon değiştirmeyle ilgili bilgilere ulaşırsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
modifix adlı üyeden alıntı
0 alıpta motorunda problem yaşauan oldumu arkadaşlar? Birde ankaradaki servis nasıldır?
son yılları bilmiyorum ama 2015 e kadar 1-2 kronik problem çıkıyor, buji piposu çatlağı ve sensör arızaları gibi, kısa sürede çözülen problemler.
-
09 Ocak 2017, 19:19
#23770
Gidon degismeyi dusunen arkadas. Gidon degismene bence gerek yok. Cunku. Bizim motor bir chopper motosikletten ziyade cruiser motordur. Demek istedigim ozel yapim bir custom chopper degil de sanki harley davidson roadking havasindadir. Biraz oturakli bi motordur. bu nedenle gidon degisimi gibi modifiyeler dikkat cekmekten ziyade göze baticaktir. Benim boyum 180cm orjinal gidon bana son derece guzel uyuyo ve oturusta da cok konforlu oluyo.
-
12 Ocak 2017, 16:17
#23771
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
yeni .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
son yılları bilmiyorum ama 2015 e kadar 1-2 kronik problem çıkıyor, buji piposu çatlağı ve sensör arızaları gibi, kısa sürede çözülen problemler.
Hocam bu problemler kesin olarak çözülüyormu peki, mesela sensör arızaları nasıl Çözülüyor. Yağmurda sürünce sıkıntı olurmu bu alette hassasmıdır ? Birde diyelim düştük kırılan parçaları hemen bulamıyormuyuz
-
12 Ocak 2017, 21:10
#23772
modifix adlı üyeden alıntı
Hocam bu problemler kesin olarak çözülüyormu peki, mesela sensör arızaları nasıl Çözülüyor. Yağmurda sürünce sıkıntı olurmu bu alette hassasmıdır ? Birde diyelim düştük kırılan parçaları hemen bulamıyormuyuz
tabiki çözülüyor, kronik olarak yazabileceğim buji piposu çatlağı, oksijen sensörü arızası ve konjektör soketlerinin yanmasıdır.
buji piposu için motoru alır almaz değiştirmek gerekiyor 2 adet ngk pipo 50 tl
oksijen sensörü arızasının çözümüde sensörleri temizlemek yada değiştirmek, bu sensörler biraz pahalı ama her motorda bu arıza çıkmıyor.
konjektör arızasınında çözümü yine sorun yaşanmadan en azından soketleri iptal edip yanmaz bant ile bağlantı yapmak olabilir. değiştirmek gerekirse 250cc muadil bir konjektörü en fazla 100 liraya değiştirirsiniz.
düşersen motorda kırılacak pek fazla parça yok, çamurluklar, depo, elcikler ve aynalar falan kırılabilir. ayna ve elciği her yerde bulursun ama depo ve çamurluklar koreden gelmesi lazım.
-
18 Ocak 2017, 16:05
#23773
arkadaşlar
elinde kullanmadığı ön cam siperlik olan var mıdır? ya da gv250 bağlantı aparatı da olur camı kendim çözmeye çalışabilirim. satmayı düşünen iletişime geçerse sevinirim.
-
23 Ocak 2017, 15:21
#23774
Arkadaşlar merhaba. 2016 yılı şubat ayında GV250 sahibiydim ancak 2016 haziran ayında sattım. şimdi bir tane daha almayı düşünüyorum ama piyasa saçma sapan dalgalanmış. Sıfırı 12.500 e alınabilen motorun 2.eli 2014 modellere 11.500 İsteyenler var. Siz ne düşünüyorsunuz ? Nasıl hareket etmeliyim sizce ?
-
23 Ocak 2017, 16:53
#23775
yubaka adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. 2016 yılı şubat ayında GV250 sahibiydim ancak 2016 haziran ayında sattım. şimdi bir tane daha almayı düşünüyorum ama piyasa saçma sapan dalgalanmış. Sıfırı 12.500 e alınabilen motorun 2.eli 2014 modellere 11.500 İsteyenler var. Siz ne düşünüyorsunuz ? Nasıl hareket etmeliyim sizce ?
gerçek satıcılar gerçekçi fiyatları yazar ve bu motorlar satılır. uçuk fiyatlı ilanlar satılmıyor öylece duruyor aylarca..
motorun üzerinde fiyatını etkileyebilecek aksesuarları düşünmek lazım, mesela koruma demiri, sisy bar gibi takılı olması gereken aksesuarlar fiyatın artmasına sebep olabilir.
-
23 Ocak 2017, 19:59
#23776
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
gerçek satıcılar gerçekçi fiyatları yazar ve bu motorlar satılır. uçuk fiyatlı ilanlar satılmıyor öylece duruyor aylarca..
motorun üzerinde fiyatını etkileyebilecek aksesuarları düşünmek lazım, mesela koruma demiri, sisy bar gibi takılı olması gereken aksesuarlar fiyatın artmasına sebep olabilir.
Hocam haklısınız ancak ciddi şişirilmiş geliyor bana bu fiyatlar
-
24 Ocak 2017, 12:58
#23777
merhabalar 10 uncu ayda bende gv 250 ile aranıza katıldım, sıfır aldım motorumu daha doğrusu bayi ile takasa girdim. size söyle bir sorum var kronik olarak oluşan oksijen sensörü hatasını nasıl gidereceğim bayi çözemedi sonra merkezlerine mail attılar sonra da direk fabrikaya mail gönderdiler ama hala beklemedeyim. sizin bildiğiniz bil çözüm varmıdır.
-
24 Ocak 2017, 13:23
#23778
avrasya09 adlı üyeden alıntı
merhabalar 10 uncu ayda bende gv 250 ile aranıza katıldım, sıfır aldım motorumu daha doğrusu bayi ile takasa girdim. size söyle bir sorum var kronik olarak oluşan oksijen sensörü hatasını nasıl gidereceğim bayi çözemedi sonra merkezlerine mail attılar sonra da direk fabrikaya mail gönderdiler ama hala beklemedeyim. sizin bildiğiniz bil çözüm varmıdır.
Bazen temizlenen sensörler sorun cikarmiyor. Fakat kesin çözüm değiştirmek.
-
24 Ocak 2017, 14:42
#23779
avrasya09 adlı üyeden alıntı
merhabalar 10 uncu ayda bende gv 250 ile aranıza katıldım, sıfır aldım motorumu daha doğrusu bayi ile takasa girdim. size söyle bir sorum var kronik olarak oluşan oksijen sensörü hatasını nasıl gidereceğim bayi çözemedi sonra merkezlerine mail attılar sonra da direk fabrikaya mail gönderdiler ama hala beklemedeyim. sizin bildiğiniz bil çözüm varmıdır.
Sorunun oksijen sensöründen kaynaklandığına emin misiniz?0 km bir motosiklette bu kadar çabuk oksijen sensörü hatası olmaması lazım.Tam olarak şu anda ne sorunu var motosikletin?
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
27 Ocak 2017, 09:05
#23780
Thracian adlı üyeden alıntı
Sorunun oksijen sensöründen kaynaklandığına emin misiniz?0 km bir motosiklette bu kadar çabuk oksijen sensörü hatası olmaması lazım.Tam olarak şu anda ne sorunu var motosikletin?
yetkili servis makineye bajlayıp baktı oksijen sensörü dedi ama hatayı silemediler. aynı şekilde duruyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler