Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ekim 2016, 18:02
#23721
hepinize selamlar benim bir sorum olacak. geçtiğimiz haftasonu gaz telimi değiştirdim ancak motorda performans kaybı oldu ve gazın tepkime süresi arttı (gaz verdikten çeyrek saniye sonra tepki alıyorum az ama rahatsız edici bir fark) aynı zamanda motor 105 km/h de iken eskiden 120 lerde çıkardığı sesleri çıkarıyor ve 105 in üstüne çıkamıyorum. Teli değişirken neyi eksik veya yanlış yapmış olabilirim. veya sıkıntı başka bir şeyde olabilir mi?
Reklamlar
-
25 Ekim 2016, 22:14
#23722
ozanatahan adlı üyeden alıntı
hepinize selamlar benim bir sorum olacak. geçtiğimiz haftasonu gaz telimi değiştirdim ancak motorda performans kaybı oldu ve gazın tepkime süresi arttı (gaz verdikten çeyrek saniye sonra tepki alıyorum az ama rahatsız edici bir fark) aynı zamanda motor 105 km/h de iken eskiden 120 lerde çıkardığı sesleri çıkarıyor ve 105 in üstüne çıkamıyorum. Teli değişirken neyi eksik veya yanlış yapmış olabilirim. veya sıkıntı başka bir şeyde olabilir mi?
sorunun kesinlikle gaz telinden olduğundan eminseniz, öncelik gaz teli boşluğuna bakın. fazla boşluk olabilir. telde sıkışma, bükülme olabilir. ikincisi, motor EFI model ise koldan gelen gaz teli deponun altında sağ ve sol olarak ikiye ayrılır. yani hem sağda yaylı gaz kelebeği hem de solda yaylı gaz kelebeği var. eğer iki gaz kelebeği dengesiz hareket ediyorsa hız kaybı sıkıntısı buradan olabilir. gaz kolunu çevirdiğinizde iki gaz kelebeğini de dengeli çekip çekmediğine bakın. kelebeklerin üzerindeki küçük somunlar ile kulak aşinağına göre kendiniz ayar yapabilirsiniz. ikisini aynı ayarda tutturmak hassasiyet istediği için bu ayarı iyi bir ustaya yaptırmakta fayda var.
-
26 Ekim 2016, 11:51
#23723
Arkadaşlar merhaba;
CC yükselteceğimden dolayı çok sevdiğim GV'mi satıyorum. Henüz sahibinden'e koymadım şuan motoryeri.com ve bi iki cruiser facebook sayfasına yazdım.
Motorda herhangi bir sıkıntı bulunmuyor, artık model yükseltme zamanı geldi, bu yüzden ayrılık vaktimizde geldi :(
https://www.motoryeri.com/tr-TR/list...dolayi-satilik
-
27 Ekim 2016, 14:36
#23724
Merhaba Arkadaşlar,
Motorumu satıyorum, bilgileri aşağıdadır, çok güzel günler geçirdik ama artık büyütme vakti geldi.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ilk-sahibinden-2014-agustos-cikisli-enjeksiyonlu-357790772/detay
-
28 Ekim 2016, 20:14
#23725
İyi günler. 2007-2008 model bir karbüratörlü hyosung gv250 almayı düşünüyorum. Hor kullanılmamış bir makina bulabilirsem sizce karbüratörlü olması bana bir sorun çıkartırmı? Enjeksiyonluların tamir masrafı daha yüksek ve heryerde enjeksiyonlu makinaya baktıramıyoruz bildiğim kadarıyla. Ve bu yıllarda makinalara sizce ne kadarlık bi fiyat ödemem mantıklı olur?
-
29 Ekim 2016, 13:52
#23726
ozgurkalaz adlı üyeden alıntı
İyi günler. 2007-2008 model bir karbüratörlü hyosung gv250 almayı düşünüyorum. Hor kullanılmamış bir makina bulabilirsem sizce karbüratörlü olması bana bir sorun çıkartırmı? Enjeksiyonluların tamir masrafı daha yüksek ve heryerde enjeksiyonlu makinaya baktıramıyoruz bildiğim kadarıyla. Ve bu yıllarda makinalara sizce ne kadarlık bi fiyat ödemem mantıklı olur?
eğer motoru yakın zamanda satma gibi bir düşünceniz yoksa karbratörlüler evladiyelik motorlardır.
karbratörlülerin fiyatları aşırı derecede yükseldi bence 6 binden fazla verilmemesi gerek ama piyasa buna izin verirmi bilmiyorum.
-motorun kapalı garajda durması iyi olur metal aksamların paslanmamış olmasına dikkat edin.
-km pek önemli değil ancak yapılan bakımlar önemli, 50 binden sonra hor kullanılan makineler subaplardan problem çıkarabiliyor.
-
29 Ekim 2016, 15:07
#23727
Teşekkürler. Yedek parça konusunda karbüratörlüler ile yeni model enjeksiyonluların parçaları aynımıdır yedek parça bulma konusunda sorun yaşarmıyım? hyosungsource sitesinde bir çok parça var sanırım uyum konusunda enjeksiyon karbüratör model farkı varmı?
-
29 Ekim 2016, 20:31
#23728
ozgurkalaz adlı üyeden alıntı
Teşekkürler. Yedek parça konusunda karbüratörlüler ile yeni model enjeksiyonluların parçaları aynımıdır yedek parça bulma konusunda sorun yaşarmıyım? hyosungsource sitesinde bir çok parça var sanırım uyum konusunda enjeksiyon karbüratör model farkı varmı?
hyosungsource en son çare diyebiliriz, karbratörlülerin parçaları %80 yeni modellerle aynı, sadece karbratörlü parçası satan bir yer var konyada delta motorlu araçlar diye, orda herşey var yani parça konusunda canınızı sıkmayın. zaten ihtiyacınız olan parçalar universal parçalar oluyor genelde.
-
01 Kasım 2016, 15:19
#23729
Sahibinden ilanı burdadır dostlar
CC yükselteceğimden dolayı çok sevdiğim GV'mi satıyorum. Henüz sahibinden'e koymadım şuan motoryeri.com ve bi iki cruiser facebook sayfasına yazdım.
Motorda herhangi bir sıkıntı bulunmuyor, artık model yükseltme zamanı geldi, bu yüzden ayrılık vaktimizde geldi :(
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9669320/detay/
-
05 Kasım 2016, 20:09
#23730
Egsoz susturucusu açtırma konusuna ne dersiniz abilerim. Biraz daha ses istiyorum. Motora yada performansa zarari olur mu. Motorum 2015
-
05 Kasım 2016, 22:16
#23731
karbüratörlü modellerde egsozu açtırdıktan sonraki o gür sesi enjeksiyonluda alamazsın. daha değişik bir ses verir rahatsız eder. ayrıca enjeksiyonluda hava/benzin karışım oranını, egsozda bulunan oksijen sensörleri beyine gönderdiği sinyaller sayesinde oluşturur. eğer egsozdaki susturucuları söktürür veya boru egsoz taktırsak beyin yazılımını tekrar yaptırmak gerekir. bunu yapan var mıdır bilemem. ama hiç tavsiye etmem. performans ciddi oranda düşer. yakıt sarfiyatı artar. fakat fiyatları tuzlu olmakla birlikte özel yapım performans egsozlarına bakabilirsiniz.
-
06 Kasım 2016, 00:35
#23732
Çok teşekkürler. O zaman hiç egsoz işine girmeye gerek yok
-
06 Kasım 2016, 13:07
#23733
Merhabalar benim aküm de belirli sıklıkla bitiyor usta ölçtü regülatör de sıkıntı var dedi. Internetten arastirdigimda linkteki regulatoru(SRR685) kullanip orjinalinden daha memnun kalan cok fazla motosiklet kullanicisina rastladim. Saniyorum su motoru regulatoru olarak uretilmis. Ancak bizim gv250 lere uyumlu mudur hic kullanan var midir bir bilgisi olan varsa yardimci olabilirse cok sevinirim. http://www.sanel.com.tr/regulator.htm
-
06 Kasım 2016, 19:28
#23734
Arkadaşlar selam.
2013 gv250 im için acil olarak zincir ve selonid isc sensörü (37940HR841113) lazım. nerden nasıl temin edebilirim, ekononik çözümlere ihtiyacım var. Tşk..
-
08 Kasım 2016, 11:08
#23735
Arkadaşlar Gv 250 mi sattım, ya vn 900 ya da KLE 650 düşünüyorum, kararımız bahara vereceğim, GV 250 olan arkadaşlara tavsiyem, büyütmek istemiyorsanız bu motoru asla satmayın, bindiğim en eğlenceli makinaydı.
Selamlar
Çay var içersen...Ben var seversen...Yol var gidersen
-
08 Kasım 2016, 14:21
#23736
ustunh adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam.
2013 gv250 im için acil olarak zincir ve selonid isc sensörü (37940HR841113) lazım. nerden nasıl temin edebilirim, ekononik çözümlere ihtiyacım var. Tşk..
motoranyp.com adresinden gir parça katologlarından bul ve SYM bayilerinden biri üzerinden siparişini ver ;)
ver gazı... ver çoşkuyu
-
12 Kasım 2016, 19:12
#23737
-
15 Kasım 2016, 16:19
#23738
Herkese selamlar arkadaşlar;
Şimdi belki de burada en çok sorulan ve yardım istenen konulardan birini danışmak istiyorum umarım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Öncelikle kendimi tanıtayım Ben 2 sene önce iş sebebi ile Antalyadan İstanbula taşınmış biriyim. 25 yaşındayım ve şimdi beşiktaşta ikamet ediyorum. Çocukluğumdan beri motorsiklet tutkum vardı ve GV250'yi çok uzun zamandır takip ediyorum. (8-9 ay kadar scooter kullanmışlığım var) ve ehliyetimi yeni aldım.
Şimdi uzun uğraşlar sonunda 11.000 lira kadar bir para biriktirdim ve bu önümüzdeki aralık ya da ocak ayında sezonda kapalıyken motoru almayı düşünüyorum. 9.000 motor + 2.000 ekipman olarak düşündüm. Şuan da herhangi bir artçım yok tek bineceğim. Bir daha böyle bir parayı denkleyemem sanırım o yüzden allah kısmet ederse 3-4 sene değiştirmeyi düşünmüyorum hız tutkum yok 80-90 la gitmek ile yeterli benim için şehirler arası yolu izliyeyim rüzgarın keyfini süreyim yeter.
Gv250'nin 2012-2016 modelleri arasında ki modelinden almayı düşünüyorum egzosu çok hoşuma gidiyor çünkü ayrıca enjeksiyonlu olmasıda yakıt tasarrufu açısından benim için ideal.
Sormak istediğim sorulara gelirsek lütfen beni aydınlatın.
1. Soru - 1.85 Boyundayım ve 90 kiloyum. Bir kaç arkadaşımın GV250'nin boy konusunda yere çok yakın olduğunu ve uzun boylu insanlara göre kullanışsız , kullanana acı veren bir motor olduğunu söyledi bu ne kadar doğru? Aranızda benim gibi uzun boylu sayılabilecek kullanıcılardan yorum bekliyorum.
2. Soru ise Tahmin ettiğiniz üzere Motor kullanmayı az çok bilsem bile kronik problemlerinden, beyin sorunlarından pek anlamam bir ekspertize götürmem gerek, bir arkadaşımda yok alırken bana yardımcı olsun istanbulda kimim kimsem yok denebilir. Nereye götürebilirim motoru, satıcı kişi hevesimi görüp beni kandırmasın istiyorum.
3. sorum model olarak sene konusunda tavsiyeleriniz var mıdır 2010-2013 gibi ?
Kafanızı şişirdiysem kusura bakmayın, gerçekten okuyupta cevap veren arkadaşlara ise teşekkürü borç bilirim.
Herkese keyifli sürüşler.
-
15 Kasım 2016, 19:31
#23739
baklavaspor adlı üyeden alıntı
1. Soru - 1.85 Boyundayım ve 90 kiloyum. Bir kaç arkadaşımın GV250'nin boy konusunda yere çok yakın olduğunu ve uzun boylu insanlara göre kullanışsız , kullanana acı veren bir motor olduğunu söyledi bu ne kadar doğru? Aranızda benim gibi uzun boylu sayılabilecek kullanıcılardan yorum bekliyorum.
2. Soru ise Tahmin ettiğiniz üzere Motor kullanmayı az çok bilsem bile kronik problemlerinden, beyin sorunlarından pek anlamam bir ekspertize götürmem gerek, bir arkadaşımda yok alırken bana yardımcı olsun istanbulda kimim kimsem yok denebilir. Nereye götürebilirim motoru, satıcı kişi hevesimi görüp beni kandırmasın istiyorum.
3. sorum model olarak sene konusunda tavsiyeleriniz var mıdır 2010-2013 gibi ?
Kafanızı şişirdiysem kusura bakmayın, gerçekten okuyupta cevap veren arkadaşlara ise teşekkürü borç bilirim.
Herkese keyifli sürüşler.
hoşgeldiniz,
Birinci sorunuzdan başlayayım, benim boyum 189 cm ve kilomda 100 küsür, gv 250 ile toplamda 35 bin km yol yaptım ve şunu söyleyebilirimki, şehir içinde çok rahat edeceğiniz bir motosiklet. şehirdışı yolculuklarda günlük 300 kmyi aşmazsanız bir sorun olmaz, eğer aşarsanız kalçanız uyuşmaya ve acımaya başlıyor ve belinizde ağrılar oluyor. sürüş zevki kalmıyor bitsin istiyorsunuz. En iyi viraj performansı ve yol tutuş için arka amortisörlerin en sert moda alınması gerekiyor.
kullanışsız olduğunu kim söyledi bilmiyorum ama 250cc cruiser sınıfının en büyük motorlarından birisi, birde regalin bir modeli var diğer motorlar kısa ve ince kalıpsız motosikletler.
İkinci sorunuza gelirsem, enjeksiyonluların bazı kronik problemleri mevcut, bunları alacağınız kişiye tektek sorarsınız sorunların yaşanıp çözülmesi hiç yaşanmamış olmasından daha iyi bence...
en başta buji pipolarının değişmesi gerekli, çatlayıp yolda bırakmadan değiştirilmesini tavsiye ediyorum.
19-20 bin kilometrelerde konjektör yanıcak, dilerseniz yanmadan değiştirilebilir.
beyinle ilgili kronik bir sorunu yok ancak bazen oksijen sensörlerinin değişmesi gerekebiliyor, bunuda FI ışığı ile anlatıyor bize, düşük devirde stop etme ve tekleme yapıyor. büyük bir mafraf değil.
expertiz için motopark-avcılara götürebilirsiniz.
son olarak alabileceğiniz en yüksek modeli almaya çalışın, 2013 ve üzeri olabilir.
-
17 Kasım 2016, 00:49
#23740
baklavaspor adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar arkadaşlar;
Şimdi belki de burada en çok sorulan ve yardım istenen konulardan birini danışmak istiyorum umarım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Öncelikle kendimi tanıtayım Ben 2 sene önce iş sebebi ile Antalyadan İstanbula taşınmış biriyim. 25 yaşındayım ve şimdi beşiktaşta ikamet ediyorum. Çocukluğumdan beri motorsiklet tutkum vardı ve GV250'yi çok uzun zamandır takip ediyorum. (8-9 ay kadar scooter kullanmışlığım var) ve ehliyetimi yeni aldım.
Şimdi uzun uğraşlar sonunda 11.000 lira kadar bir para biriktirdim ve bu önümüzdeki aralık ya da ocak ayında sezonda kapalıyken motoru almayı düşünüyorum. 9.000 motor + 2.000 ekipman olarak düşündüm. Şuan da herhangi bir artçım yok tek bineceğim. Bir daha böyle bir parayı denkleyemem sanırım o yüzden allah kısmet ederse 3-4 sene değiştirmeyi düşünmüyorum hız tutkum yok 80-90 la gitmek ile yeterli benim için şehirler arası yolu izliyeyim rüzgarın keyfini süreyim yeter.
Gv250'nin 2012-2016 modelleri arasında ki modelinden almayı düşünüyorum egzosu çok hoşuma gidiyor çünkü ayrıca enjeksiyonlu olmasıda yakıt tasarrufu açısından benim için ideal.
Sormak istediğim sorulara gelirsek lütfen beni aydınlatın.
1. Soru - 1.85 Boyundayım ve 90 kiloyum. Bir kaç arkadaşımın GV250'nin boy konusunda yere çok yakın olduğunu ve uzun boylu insanlara göre kullanışsız , kullanana acı veren bir motor olduğunu söyledi bu ne kadar doğru? Aranızda benim gibi uzun boylu sayılabilecek kullanıcılardan yorum bekliyorum.
2. Soru ise Tahmin ettiğiniz üzere Motor kullanmayı az çok bilsem bile kronik problemlerinden, beyin sorunlarından pek anlamam bir ekspertize götürmem gerek, bir arkadaşımda yok alırken bana yardımcı olsun istanbulda kimim kimsem yok denebilir. Nereye götürebilirim motoru, satıcı kişi hevesimi görüp beni kandırmasın istiyorum.
3. sorum model olarak sene konusunda tavsiyeleriniz var mıdır 2010-2013 gibi ?
Kafanızı şişirdiysem kusura bakmayın, gerçekten okuyupta cevap veren arkadaşlara ise teşekkürü borç bilirim.
Herkese keyifli sürüşler.
1.cevap: boy ile sıkıntı olmaz. aksine cruizer motorlarda boyunuzun uzun olması avantajdır. motor 190 kg'ya yakın bir ağırlıkta olduğu için tehlike anında iki ayağınızı yere lap diye koyabilirsiniz. esas kısa boylu olmak durumunda ciddi sıkıntı olur. iki ayak yere basamayacağı için sağ veya sol ayaktan biri ile motor durur vaziyette beklersiniz. yani ya sağa doğru ya da sola doğru yatık bir vaziyette durursunuz. bu da dur kalklarda ayakların çok yorulmasına sebebiyet verir. ön koruma demirine iki tane katlanır ayak pegi taktırırsınız, uzun yolda ayaklarınızı uzatarak gidersiniz. kim demiş ki "yere çok yakın olduğu için uzun boylu insanlara göre kullanışsız" bi kere bunlar cruizer motor. yere yakın olması idealdir. bu güne kadar kullandığım motorlar içinde en kullanışlı motor GV250'dir benim için. acı vermesi ise koltuk biraz sert gelebilir bazılarına. bana normal geliyor. uzun yolda ise alırsın altına güzel bir minder olur biter
2.cevap: doğal olarak her motorun kronik sorunları vardır. kaçış yok... GV250yi alırken satıcıya konjektörün değişip değişmediğini sorunuz. fabrika orjinali iyidir. yok eğer değişmediyse motoru alır almaz ustanıza konjektör soketlerini kestirip kabloları direkt ısı bantlarıyla bağlatın. bunu yapmazsanız ansınız bir gün konjektör bozulup yolda kalırsınız. soketleri kestirip atmamızın sebebi; çok ısındığından dolayı soketteki kablo dipleri ısınıp kabloların zamanla birbirine kaynama yapıyor. motorun sol kapak tarafına eğilin koklayın. yanık kokusu gelecektir. arasıra yolda giderken de yanık kokuları gelir. bir diğer kronik sıkıntı pipo başları dandik. bunlar acilen değişmeli. mümkün ise çift tırnak buji takın. tavsiyem CR9EK. tek tırnak bujilerin sahteleri piyasada çok var. 7,5 TL lik tek tırnak bujiyi 15-45 TL arasında satanlar var. çift tırnak ve iridyum bujilerin sahteleri biraz daha az piyasada.
3.cevap: model olarak tabii ki en yüksek model her zaman daha iyidir. fakat düşük kilometreli 2014-15'lere de bakabilirsiniz. cruizer 250CC sınıfındaki en güçlü motor tork gücü yüksek, 8subaplı 250cc GV250dir.
saygılar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 100 kullanıcı var. (0 üye ve 100 misafir)
Bu Konudaki Etiketler