Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #23601

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı rozenlot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar iyi günler yakın zamanda motorumu satıp gv250 almak ıstıyorum izmirdeyim bu motorun kronik bir sorunu varmıdır sıfır alıcam veya rahatsız edici bir sorun çıkartırmı ufak tefek şeyler halledilir ama genel manada bana vakit ayırıp bilgi verebilecek arkadaşlar varsa çok sevinirm şimdiden herkese teşekkür ediyorum konu içinde arayın derseniz bakıyorum orayada ama bir kullanıcıdan birebir yorum almak işime gelicekdir konuda bölük pörçük kusur bulmak istemedim herkese iyi günler tekeriniz düz bassın
    en büyük sorunu yedek parça yokluğu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23602
    metalman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    ankara


    Merhaba, kendi motorum olan gv250 hakkında ve motosiklete başlama konusunda ufak bir video yaptım, sizlerle paylaşmak istedim.
    murat81 ve schism bunu beğendiler.

  3. #23603
    metalman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    ankara
    calibria ve murat81 bunu beğendiler.

  4. #23604
    schism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Güzel video ama dururken hafif sıkıntı olmuş
    metalman bunu beğendi.

  5. #23605

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı AyKa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 enjeksiyonlu gv 250 on amortısor keçesini nerden alabılırım? Türkiye'den spariş edebileceğim bir yer var mı? gt250 için birçok sonuç çıkıhyor ama ayn seyı gv250 için bulamıyorum? Yarımdcı olur musunuz?
    Ayka merhaba;

    motopitte birşeyler var. link'i ekledim istersen sende bir ara sor.

    http://www.motopit.com.tr/yedek_parca/hyosung/gv_250_n/panel_sase_grubu/masa_suspansiyon/on_amortisor_kecesi_35_x_48_x_11_adet_fiyatidir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

    Arkadaşlar bu arada arka freninden ses gelen varmı daha 3 ay önce değiştirmiştik. arka freni sıktığımda eski belediye otobüsleri gibi ses yapıyor.

  6. #23606
    AyKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2013
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayka merhaba;

    motopitte birşeyler var. link'i ekledim istersen sende bir ara sor.

    http://www.motopit.com.tr/yedek_parca/hyosung/gv_250_n/panel_sase_grubu/masa_suspansiyon/on_amortisor_kecesi_35_x_48_x_11_adet_fiyatidir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

    Arkadaşlar bu arada arka freninden ses gelen varmı daha 3 ay önce değiştirmiştik. arka freni sıktığımda eski belediye otobüsleri gibi ses yapıyor.

    Çok teşekkürler motopit'ten sparişi geçen hafta vermiştim, elime ulaştı. Amortisör bakımını yaptırdım.

  7. #23607
    lobomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Merhaba dostlar. Uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım. Elimden geldiğince (bilgim dahilinde) yardımcı olmaya çalışacağım sizlere. Saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

    Amortisör, rulman, keçe falan oynattırmayın sakın. Ben sizlere o zırıltı gibi gelen rahatsız edici sesin nereden geldiğini anlatayım. Kendiniz çözersiniz. Genelde bu zırıltı 4000-6000 devir arası motorun titreşim haline ulaşırken kulağınıza gelir. Ya sağ-sol ya da her iki tarafdan gelir. Sorun şu: aslında sorun değil. Gidon ile depo arasında bulunan ön sağ ve sol grenajın deponun altına girinti yapan (sıkıştıran çentik) vardır. Grenaj plastik olduğu için motorun titreşimi sırasında sac olan deponun kenası ile zırıltıya sebebiyet veriyor. Yol alırken elinizi bu sağ veya sol grenaja bastırın hangisinden sesin geldiğini anlayabilirsiniz. Resim ile anlatmaya çalışayım.

    1. Depo ile yan grenaj sıkıştırma çentiği. (Genelde burası yapar, araya çok ince bir plastik sıkıştırabilirsiniz. Kırmamaya dikkat edin.)
    2. Grenaj vidalarını sağ ve sol olmak üzere iyice sıkıştırın. (Burası zırıltı yapmaz ama yinede kontrol...)
    3. Sağ ve sol grenajın birleştiği (gidonun tam ortası)bir tırnaklı kısım var. (Eğer ses buradan geliyorsa buraların arasınada ince bir plastik sıkıştırabilirsiniz.)
    https://yadi.sk/i/NfFMUqSgu5xEf

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

    Alıntı yubaka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba ;

    Dün 2013 model 12.200 de oldukça temiz bir GV250 aldım. Bujiler değişti. Yağı da değişti. Bujinin birisi çıkartılırken buji piposu kırıldı alınıp yenisi takıldı. Bugün sabah işe giderken 120 ile giderken motor bir anda 70 e düştü gaz yememeye başladı. Çalışması tek silindire düştü. ve rolantide stop etmeye başladı. Marşa basarkende 40 nazla alıp gaz vermezsem stop ediyordu. Usta geldi. onda da gv 650 vardı. Bunlar yağmur altında kalıp ıslandığında (dün yağmur yağmıştı) tek silindire düşüyür. GT250,GV250 ve GV650 lerde böyle dedi. Aldı götürdü bujileri ve elektrik tesisatını kontrol edicem dedi.Kuruyunca muhtemelen düzelir dedi.

    Arkadaşlar motoru dün aldım. Bugün başıma bu geldi. Canım oldukça sıkkın. Sizce durum nedir ?
    bak dostum. benim yaşım 44. 20 yıldır motor kullanırım. öyle ustalar (kendini usta zanneden) gördüm ki, neyse... şimdi senin sıkıntın öncelikle o gittiğin servisi bir an önce terketmen. önünden bile geçmemen. yahu arkadaş nerede görülmüş buji başlığı sökülürken piponun kırıldığı. be usta sen o pipoyu oradan nasıl çıkarmaya çalıştın. ikincisi ise buji başı kırılmış diyorsunuz. o ise tam bir muamma. bujiyi eğer işe yeni başlayan çırağına taktırmaya çalıştıysa veya usta taktıysa (hyosung'larda buji motor bloğunun 90mm dibinde olduğundan)bujiyi meyilli bir şekilde sokmaya çalışırsa tırnağı da kırar porseleni de çatlatır. öyle yağmur suyu kaçmış falan ise hikaye. gazel okumasınlar. ben ne yağmurlarda kullandım bu motoru. bir damla bile bujiye su kaçmaz (tabii buji kapak başlıkları iyi oturmuş durumda olmalı). ikincisi yağ durumunda ise normal standart ve fabrika tavsiyesi 4T (4 zamanlı) 10w40 yağdır. ha yaşadığınız yer çok sıcak ise bu 15w50 yağ normal olur. yahu neymiş 20w50 yağ. sizin motora silindir sardırmak istiyor galiba ustanız. benim tavsiyem 10w40 olur. çünkü bu motor yağ soğutmalı olduğu için öndeki yağ radyatöründen geçen yağın çabuk soğuması lazım. yani kalın yağ ne kadar geç ısınırsa o kadar geç soğur, ince yağ ne kadar çabuk ısınırsa o kadar çabuk soğur mantık bu. motorun gaz almama ve stop etme durumu ise ya bujilerde sıkıntı var ya da master ustanız buji kablolarını takarken pipo dibinden kablo çıkmış veya temassızlık olabilir.
    saygılar motor hevesiniz geçmesin. merak etmeyin herşeyin bir çözümü vardır %)
    siyahus, Thracian ve CraCheR bunu beğendiler.

  8. #23608

    Üyelik
    10 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul - Anadolu
    Herkese Merhaba,

    Forumdan daha önceleri sadece misafir okuyucu olarak faydalanıyordum, artık üye olarak aranıza katılma vakti geldi diye düşündüm ve neden daha önceden üye olmadığımı bilmemekle birlikte bu iletiyi yazarken buldum kendimi.
    Öncelikle kısa bir süre Fiddle 2 125s kullandığımı belirtmeliyim. Geçtiğimiz hafta satışını gerçekleştirdim ve vitesli motosiklete geçiş yapma kararını epeydir verdim. Burada belirtmek istediğim bir başka önemli husus ise motosiklet konusunda teknik bilgim en düşük düzeyde. Bu yüzden siz değerli tecrübeli arkadaşlardan öğrenecek çok şeyim var. Geçtiğimiz ay doğrudan A sınıfı ehliyet sahibi oldum. 24 Yaşındayım. Kendimi tanıtma faslını kısa geçmek istiyorum. İlerleyen vakitlerde zaten tanışacağımızı ümit ediyorum.

    Aklımdaki motosiklet GV250 fakat belirttiğim üzre teknik bilgim yok diyebiliriz. Öncelikle benim düzeyimdeki birisi için GV250'yi tavsiye eder misiniz? Yeni bir motosiklet alacağım ve stabil-rahat motosiklet tercih etmek istiyorum bu yüzden yaptığım araştırmalar neticesinde en uygun olarak bu modeli tespit ettim. Hem uzun süre kullanmak hem de öğrenmek istiyorum. Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana şunu araştır, şuna da bir bak, şunları şunları öğren dediğiniz neler var?
    Bir diğer konu ise bütçem çok zorlarsam en fazla 8 bin TL'ye kadar. İnternetteki ilanlara baktığım zaman eski modellerine ancak karşılık bulabileceğini görüyorum. Bu konuda sizlerden ayrıca destek isteyeceğim.

    Gelelim iletimin sonuna; İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet etmekteyim. Acaba müsait olduğu bir vakit benimle hem bilgi ve tecrübelerini paylaşabilecek, hem de motosikletini canlı görme fırsatı sunabilecek var mı aranızda? Kahve benden

    Teşekkürler.

  9. #23609
    lobomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı CanberkOrg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhaba,

    Forumdan daha önceleri sadece misafir okuyucu olarak faydalanıyordum, artık üye olarak aranıza katılma vakti geldi diye düşündüm ve neden daha önceden üye olmadığımı bilmemekle birlikte bu iletiyi yazarken buldum kendimi.
    Öncelikle kısa bir süre Fiddle 2 125s kullandığımı belirtmeliyim. Geçtiğimiz hafta satışını gerçekleştirdim ve vitesli motosiklete geçiş yapma kararını epeydir verdim. Burada belirtmek istediğim bir başka önemli husus ise motosiklet konusunda teknik bilgim en düşük düzeyde. Bu yüzden siz değerli tecrübeli arkadaşlardan öğrenecek çok şeyim var. Geçtiğimiz ay doğrudan A sınıfı ehliyet sahibi oldum. 24 Yaşındayım. Kendimi tanıtma faslını kısa geçmek istiyorum. İlerleyen vakitlerde zaten tanışacağımızı ümit ediyorum.

    Aklımdaki motosiklet GV250 fakat belirttiğim üzre teknik bilgim yok diyebiliriz. Öncelikle benim düzeyimdeki birisi için GV250'yi tavsiye eder misiniz? Yeni bir motosiklet alacağım ve stabil-rahat motosiklet tercih etmek istiyorum bu yüzden yaptığım araştırmalar neticesinde en uygun olarak bu modeli tespit ettim. Hem uzun süre kullanmak hem de öğrenmek istiyorum. Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana şunu araştır, şuna da bir bak, şunları şunları öğren dediğiniz neler var?
    Bir diğer konu ise bütçem çok zorlarsam en fazla 8 bin TL'ye kadar. İnternetteki ilanlara baktığım zaman eski modellerine ancak karşılık bulabileceğini görüyorum. Bu konuda sizlerden ayrıca destek isteyeceğim.

    Gelelim iletimin sonuna; İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet etmekteyim. Acaba müsait olduğu bir vakit benimle hem bilgi ve tecrübelerini paylaşabilecek, hem de motosikletini canlı görme fırsatı sunabilecek var mı aranızda? Kahve benden

    Teşekkürler.
    Selamlar. hoşgeldiniz. öncelikle kaç yıllık motorcusunuz? daha önce vitesli motorsiklet kullandınız mı? gibi sorular sizin için daha önemli olmalı. otomatik vites ile manuel vitesli motorsiklet arasında dağlar kadar fark var. ama sonuçta tabii ki öğrenince ve alışınca sürebileceksiniz. teknik bilginiz ise çok da fazla olmasına gerek yok. motorun bakımlarını aksatmadan üşenmeden yaptığınız/yaptırdğınız takdirde sizi üzmeyecektir. GV250'ye gelirsek. ben tavsiye ederim. fakat 125'likten sonra ilk aşamada 250 kg'lık (180kg motor+70kg sürücü) motorsiklet biraz ağır ve kullanımı zor gelebilir, zamanla alışırsınız. benim fikrim, GV250'yi 8000 tl'ye almam. bence bütçenizi biraz daha zorlayarak daha az kilometreli yüksek modellere bakmanızdır.
    Kronik sorunlarda ise ardadaşlar buradan yardımcı olacaktır.

  10. #23610
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı CanberkOrg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhaba,

    Forumdan daha önceleri sadece misafir okuyucu olarak faydalanıyordum, artık üye olarak aranıza katılma vakti geldi diye düşündüm ve neden daha önceden üye olmadığımı bilmemekle birlikte bu iletiyi yazarken buldum kendimi.
    Öncelikle kısa bir süre Fiddle 2 125s kullandığımı belirtmeliyim. Geçtiğimiz hafta satışını gerçekleştirdim ve vitesli motosiklete geçiş yapma kararını epeydir verdim. Burada belirtmek istediğim bir başka önemli husus ise motosiklet konusunda teknik bilgim en düşük düzeyde. Bu yüzden siz değerli tecrübeli arkadaşlardan öğrenecek çok şeyim var. Geçtiğimiz ay doğrudan A sınıfı ehliyet sahibi oldum. 24 Yaşındayım. Kendimi tanıtma faslını kısa geçmek istiyorum. İlerleyen vakitlerde zaten tanışacağımızı ümit ediyorum.

    Aklımdaki motosiklet GV250 fakat belirttiğim üzre teknik bilgim yok diyebiliriz. Öncelikle benim düzeyimdeki birisi için GV250'yi tavsiye eder misiniz? Yeni bir motosiklet alacağım ve stabil-rahat motosiklet tercih etmek istiyorum bu yüzden yaptığım araştırmalar neticesinde en uygun olarak bu modeli tespit ettim. Hem uzun süre kullanmak hem de öğrenmek istiyorum. Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana şunu araştır, şuna da bir bak, şunları şunları öğren dediğiniz neler var?
    Bir diğer konu ise bütçem çok zorlarsam en fazla 8 bin TL'ye kadar. İnternetteki ilanlara baktığım zaman eski modellerine ancak karşılık bulabileceğini görüyorum. Bu konuda sizlerden ayrıca destek isteyeceğim.

    Gelelim iletimin sonuna; İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet etmekteyim. Acaba müsait olduğu bir vakit benimle hem bilgi ve tecrübelerini paylaşabilecek, hem de motosikletini canlı görme fırsatı sunabilecek var mı aranızda? Kahve benden

    Teşekkürler.
    8000 TL civarına temiz bir karbüratörlü bakman daha iyi olur. Enjeksiyonluların problemleri saç baş yoldurabilir. 1,5 yıl boyunca 2014 modelini kullandım. Daha da yolun başında olduğun için sorun çıktığında çözümü kolay bir model alman yararına olacaktır. Bu arada Kadıköydeyim, istediğin zaman gel uğra yanımıza fikir paylaşalım. 2 tane daha GV250'li arkadaşım var bu civarda biri enjeksiyonlu, öbürü karbüratörlü kullanıyor. İkisini de inceleme şansın olur. Kahveden ziyade bira tercih ederiz. Senden olmasa da olur : )
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  11. #23611
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Ses gelen yerler arasına debriyaj manetininde ekleyebiliriz zira benim titreşimde manetten ses geliyor elimle tuttuğumda kesiliyor. Ses yapan O plastik kısımlar içinse araya siyah yumuşak bir plastik sokmak çözüm oluyor, bu musluk contası da olur, iç lastik parçası da olur. Bunlar gibi basit esnek bir plastik sorunu hallediyor.

  12. #23612

    Üyelik
    10 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul - Anadolu
    Alıntı lobomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. hoşgeldiniz. öncelikle kaç yıllık motorcusunuz? daha önce vitesli motorsiklet kullandınız mı? gibi sorular sizin için daha önemli olmalı. otomatik vites ile manuel vitesli motorsiklet arasında dağlar kadar fark var. ama sonuçta tabii ki öğrenince ve alışınca sürebileceksiniz. teknik bilginiz ise çok da fazla olmasına gerek yok. motorun bakımlarını aksatmadan üşenmeden yaptığınız/yaptırdğınız takdirde sizi üzmeyecektir. GV250'ye gelirsek. ben tavsiye ederim. fakat 125'likten sonra ilk aşamada 250 kg'lık (180kg motor+70kg sürücü) motorsiklet biraz ağır ve kullanımı zor gelebilir, zamanla alışırsınız. benim fikrim, GV250'yi 8000 tl'ye almam. bence bütçenizi biraz daha zorlayarak daha az kilometreli yüksek modellere bakmanızdır.
    Kronik sorunlarda ise ardadaşlar buradan yardımcı olacaktır.
    Hoş buldum.
    4 aydır motosiklet kullanıyorum. Vitesli motosiklet kursa gittiğim zaman MT-07 ile yaklaşık 10-12 saat eğitim aldım sınava da onunla girmiştim zaten. Onun dışında bir iki kere farklı viteslilerden kullandım. Otomatik ile vitesli arasındaki farkı keşfettikten sonra zaten vitesli alma ihtiyacı hissettim. Henüz bilgi birikimim ve tecrübem pek olmadığı için, bu bütçeyle en az sorun yaşayacağım motosiklet modelinin GV250 olduğuna kendimce kanaat getirdim ama tabii sizlerden artı ve eksilerini öğrenmem gerekiyor
    Teşekkür ederim.

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8000 TL civarına temiz bir karbüratörlü bakman daha iyi olur. Enjeksiyonluların problemleri saç baş yoldurabilir. 1,5 yıl boyunca 2014 modelini kullandım. Daha da yolun başında olduğun için sorun çıktığında çözümü kolay bir model alman yararına olacaktır. Bu arada Kadıköydeyim, istediğin zaman gel uğra yanımıza fikir paylaşalım. 2 tane daha GV250'li arkadaşım var bu civarda biri enjeksiyonlu, öbürü karbüratörlü kullanıyor. İkisini de inceleme şansın olur. Kahveden ziyade bira tercih ederiz. Senden olmasa da olur : )
    Evet ben de çözümü kolay sorunlarla karşılaşmayı isterim, yönlendirmelerinize ihtiyacım var.
    Ben de Kadıköy'de çalışıyorum, bu hafta bitmeden o halde sizlere bira içmek için rahatsızlık verebilirim, çok şanslı hissettim kendimi

  13. #23613
    schism - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul/Üsküdar
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Beleş bira varsa ben de gelirim
    İşin şakası yakınlarda olanlarla ya da olmayanlarla da görüşmek isterim..

  14. #23614
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı CanberkOrg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ben de çözümü kolay sorunlarla karşılaşmayı isterim, yönlendirmelerinize ihtiyacım var.
    Ben de Kadıköy'de çalışıyorum, bu hafta bitmeden o halde sizlere bira içmek için rahatsızlık verebilirim, çok şanslı hissettim kendimi
    Pazar günü olabilir. Elemanlara bir danışayım.

    Alıntı schism adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beleş bira varsa ben de gelirim
    İşin şakası yakınlarda olanlarla ya da olmayanlarla da görüşmek isterim..
    Her zaman bekleriz. Özelden haberleşebiliriz.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #23615

    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Arkadaşlar merhaba,

    daha önce de forumda konuşulmuş ama güncel bilgi almak adına soruyorum. GV 250 için buji piposu nerden bulabilirim. Sirkeci'de her yeri gezdim bulamadım. İstanbul'da bildiğiniz bir yer var mı acaba?

    Teşekkürler

  16. #23616
    lobomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Mahonyyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    daha önce de forumda konuşulmuş ama güncel bilgi almak adına soruyorum. GV 250 için buji piposu nerden bulabilirim. Sirkeci'de her yeri gezdim bulamadım. İstanbul'da bildiğiniz bir yer var mı acaba?

    Teşekkürler
    dostum, orjinalini arıyorsan hem pahalı hem de zor bulunuyor. sana NGK SY11 tavsiye ederim. ayrıca kablosu da var (izolasyonlu ve daha kaliteli). gv250 nin orjinal buji kablosu iyi değil.

  17. #23617

    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lobomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum, orjinalini arıyorsan hem pahalı hem de zor bulunuyor. sana NGK SY11 tavsiye ederim. ayrıca kablosu da var (izolasyonlu ve daha kaliteli). gv250 nin orjinal buji kablosu iyi değil.
    Eyvallah hocam, peki bunu nereden bulabilirim? İnternette ya da İstanbul'da bildiğiniz bir yer var mı?

  18. #23618
    lobomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2011
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Mahonyyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah hocam, peki bunu nereden bulabilirim? İnternette ya da İstanbul'da bildiğiniz bir yer var mı?
    özelden mesaj attım.

  19. #23619
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı Mahonyyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    daha önce de forumda konuşulmuş ama güncel bilgi almak adına soruyorum. GV 250 için buji piposu nerden bulabilirim. Sirkeci'de her yeri gezdim bulamadım. İstanbul'da bildiğiniz bir yer var mı acaba?

    Teşekkürler
    Maslakta Atatürk oto sanayide 2. kısımdaydı sanırım motobakkal var ben oradan NGK SD05F-R (R kırmızı olan , r yoksa siyah olan) buji piposunu 20 tlden 2 ay önce aldım. Şimdi siyahı 20 kırmızı 30 tl gözüküyo nette. https://www.motobakkal.com/buji-pipolari
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  20. #23620

    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    hepinize merhaba, sabah motoru çalıştırdım yaklaşık 30 dk lık bir mesafe gidiyorum, ilk 15 dk sorunsuz çalışıyordu her şey ancak sonrasında yakıt aldım yaklaşık 10 dk sonra motor rölantide stop etmeye başladı. Devri yüksek tuta tuta eve geldim ama gazı kestiğim her an motor stop ediyor acaba sıkıntı aldığım yakıt ile mi alakalıdır yoksa başka bir problem mi vardır


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)

Bu Konudaki Etiketler