http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2006-hyosung-gv-250-269153666/detay/
Cevap için teşekkürler, yorumlarınızı beklemekteyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2006-hyosung-gv-250-269153666/detay/
Cevap için teşekkürler, yorumlarınızı beklemekteyim
motor resimlerde temiz, yaşından dolayı ufak kusurları var ama çok normal. satıcının açıklaması samimi geldi bana, aktif kullanılıyor olması güzel. devir saati problemini bilmiyorum ama konjektör ve benzin göstergesi problemini bende yaşamıştım. benzin göstergesinin çözümü yok, konjektörüde yandıkça değiştirmek gerekiyor. ben 46 binde 2 kere değiştirmiştim. xmax 250 ve ybr 125 konjektörleri uyumludur. koltuk döşemeleri orjinal değil, gözüme çarpan başka birşey bulamadım.
alırken ustaya gösterin egzantrik zincirinden ses gelip gelmediğine bakılsın, bunların dışında kendim yaşadığım için söylüyorum 40 bin civarına geldiğinde subap, senkron ve karbratör ayarı isteyebilir. eğer yakıtı çoğalırsa bunlara baktırın. pazarlıkta yapın birazcık
Yorumlar için teşekkürler, bu akşam motor kullanan, bu konularda iyi bir arkadaşımla görmeye gidicez motoru, telefonda görüştüm samimi ve nazik birisi söylediklerine inanıyorum. Pazarlık yapacağım elbet teklif ettiğim bir fiyatı kabul etti ama bu özellikleri de göze alarak tekrar bir teklif sunmayı planlıyorum. Göstergelerin onarımı ne kadar tutar fikriniz var mı?
[QUOTE=odeon65;3844775]odeon o demirler demir boru üzerine krom kaplama bir sene sonra paslanır.bizim yaptırdıklarımız tamamen 316 krom borudan mıknatıs yapışmaz paslanmaz motoru yatırsan çizilse bile poisajla eski haline döner ve sekil olarak en dayanıklı seklidir.kaza anında deforma olamdan koruma görevini yerine getirir.
Fuarda tekrar gördüğüme sevindim fakat bu sefer bir farklılık bekliyordum ama öyle bir şey göremedim. Bu arada "0 km" fiyatını bilen var mı?
Video için tıklayın.
10 yıldır bu modelin üretiminin devam etmesi sevindirici bizim açımızdan
Merhaba arkadaşlar, Eylül'de düğünüm olması sebebiyle 2014 model (2015 yola çıkışlı )motorumu satıyorum. Bakımları yeni yapıldı ve temiz bir motor.
Bilginize.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79354201/detay
arkadaşlar kolay gelsin hepinize ben bir şey sormak istiyorum yakın zamanlarda hyosung gv 250 almak istiyorum fakat etrafımda kullanan yok bu yüzdende kullananların fikirlerini bilmiyorum ilk önce motorun herhangi bir sorunu oluyormu parça bulma konusunda olsun kendi sorunları olsun 2015 2016 modelleri için cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Selam arkadaşlar;
Çok yakın bir arkadaşım model yükselteceğinden GV250'sini satıyor. GV250 almak isteyen arkadaş varsa ilgilenebilir. Motor temizdir ve sıkıntısızdır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ihtiyac-dan-satilik-280694575/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
güzel kardeşm bak bu motoru düşünebilirsin gerçi Ankara'da ama...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ihtiyac-dan-satilik-280694575/detay
Bajaj bayisine gittiğimde yan tarafta servis kısmında gv 250 görmüştüm.Bu motor ne arıyor burda dedim.Eski müşterileriymiş bakım için ordaymış motor.Motor hakkında biraz sohbet ettik.Usta motoru öve öve bitiremedi ama servis yok yedek parça yok alanlar ortada kalıyor dedi.Çok samimi birine beziyordu ama yine de acaba bajaj alayım gv250 almayım diye mi öyle söylüyor diye düşündüm bir an.Yazdıklarınızdan anlıyorum ki durum gerçekten bu.
Arkadaslar abilerim merhaba dün 2015 model 0 hyosung gv 250 alarak araniza katildim. Henuz sorun mu degil mi anlayamadiğim için size sorma ihtiyaci duydum. Motor ilk calistiginda devir yukseliyor yavaş yavaş duşuyor. Dun eve geldim saniyorum bu sorunu eve gelis yolunda da ara ara yaşadim. Kapida 2 saat bekledikten sonra tekrar calistirip kisa 7 dk lik bir gidis yaptim. Debriyaj sıkıp durdugumda motor kendi kendine gaz vermeye 3500 devirlere cikiyordu elimi debriyajdan ceksem gidicek. Motor soguk oldugu icin mi yapti bunu normal bi durum mu yoksa servise goturmeli miyim ?
motor soğuk ve ilk çalıştırmada rolantisi 2 bin devir civarına çıkıyor, ardından 1600 devirlere düşüyor. 3500 biraz fazla bence, servise bir sorun... başka arkadaşların yorumunuda alalım ben EFI de yeniyim çünkü
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
biz kullanıcıların ihtiyacı olan parçalar hava filtresi, yağ filtresi, buji en kötü senaryoda sensörler ve konjektör olabilir.
periyodik bakım parçaları halen piyasada mevcut, konjektörde bulunuyor. sensör değişmesi gerekirsede koreden getirtili. sıfırdan motor yapılacak olursa oda koreden getirtili atla deve değil. türkiyede satıyor olsalar iki katı paraya satacaklar zaten parça olsa bile yurtdışından kendimiz getirticez.. bu yedek parçanın olmaması evet bir problemdir ama bu kadar büyütülecek problem değildir. eskiden insanların yurtdışından parça getirme imkanı olmadığı için yedek parçanın olmaması büyük sıkıntıymış buda insanların kafasına yerleşmiş yedek parça yoksa herkez kaçıyor...
gv 250 mekanik anlamda sorunsuz, güçlü ve uzun ömürlü bir motordur. 11 sene önce piyasaya girmiş 2005 modelleri halen alınıp satılmakta ve bakımlı olanları sapasağlamdır. ben 2006 model kullandım 2 sene öncesine kadar ordan biliyorum benim sattığım motosiklette taş gibiydi..
sonuç olarak eğer yurtdışından parça getirebileceksen gv 250 den korkmana gerek yok ben bugüne kadar kullanıcısı olupta memnun kalmayan görmedim.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Cevap veren arkadaslara tesekkur ederim yarin gideceğim insallah sorunum hallolur.
Merhabalar herkese.
2013 model gv250mi 8600 kmdeyken aldım su anda 10 bine yaklaşmış durumda.
Bir süre önce motor kalkışlarda gaz yememeye hatta artçı var ise stop etmeye başlamıştı debriyaj da neredeyse manet kapanmaya yakın kavradığı için debriyaj balatası bitiyor diye ustaya götürdüm. Motor 1 hafta yattı. Usta debriyaj balatasını değiştirmiş, yağını, hava filtresini yenilemiş, elektrik tesisatını elden geçirmiş. Dediğine göre bujiler saglammış, değiştirmemiş. Malzeme + işçilik 550 tl ödedim.
Sorun şu ki ustanın dediğine göre tps sensörü ve oksijen (lambda) sensörlerinde arıza varmış. Bu sebeple motor aynen verdiğim gibi. Debriyaj sıkınca stop etme, rolanti dalgalanmaları, gaz yememe (özellikle 1,2 ve 3. Viteste, 4 ve 5. Viteslerde sıkıntı yok) sorunları devam ediyor. Tps neyse 100 tl civarı ama allahsız oksijen sensörünün tanesi 160 tl civari (hyosungsource'da) ve bu sensörden 2 adet var motorda. Sorunun hangisinde olduğunu da bilmiyoruz. Belki biri sağlam?!?
Şimdi gelelim aklıma takılan sorulara;
1-Debriyaj balatası değişimi ve genel bakım için çok mu bayıldım?
2-Sorun gerçekten ustanın dediği gibi sensörlerde mi yoksa buradaki pek çok arkadaşın yaşadığı gibi çatlak pipo sendromundan kaynaklı arıza mı benimki?
3-10binde baskı balata bitmesi normal mi?
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Balata ömrü 40000 km benim bildiğim.
İyi günler herkese yeni üye oldum foruma ve GV 250 arıyorum yeni başlıyan biri Olarak motordan anlamıyorum GV 250 ler arasında nasıl bi fiyat kıyslama yapacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler iyi günler ...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0067610/detay/ Bu ilan hakkında düşünceleriniz ?
---(Kardeşm pistona kadr acılmadı sibop ayarı için sadece üst kapk acıldı o kadr birde sargının oldugu yeri actık okuyucuyu kontrol için yana yatrdıkları icin de sağ debriaj kapagı cizilmişti onu deyiltirdim)Sadece bi karbiratör de hava ayar vidam ıcınde kaldı cıkartamadm o yuzden----
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)