GV 300 yok fuarda. 2 tane GV 250 getirmişler koymuşlar ufak bir alanda.
GV 300 yok fuarda. 2 tane GV 250 getirmişler koymuşlar ufak bir alanda.
Arkadaşalar benim motorun zincirinde de bozuk parça var söküp bozuk parçayı çıkarıp ek parça takmayı düşünüyorum. Zincir kırma aleti buldum. Ek parçada aldım. Ama bende sehpa yok , ya orta sehpa almam lazım yada servislerdeki arkadan kaldıran sehpadan bulmam lazım. Bunlardan birini ucuz yollu nerden bulabilirim ?
arkadaşlar gosterge panelindeki kırmızı FI ışığı arıza lambası mı yoksa enjeksiyonun çalıştığını mı gosteriyor sadece
Merhaba arkadaşlar. 2006 Model gt 650 Cometi mi 10 sene önce sıfır km alıp iki yıl kadar kullanmıştım. O zamanlar sanıyorum global motor diye bir firma distribütör idi. Geçen zamanda farklı büyüklükte ve ebatta motosiklet kullandım. Yıllar sonra şimdi yine gv 250 modeline heves ediyorum. Yeni distribütör kimdir parça servis durumu nedir sormak istiyorum.
Marşa bastıktan sonra sönmezse arıza vardır. Diagnostik cihazı olan bir yetkili servise gidip arıza tespiti yaptırmak gerekir. Cihaza bağlayıp arıza tespiti yapmak 50 TL idi geçen sene. Marştan önce ise yanar, normaldir.
Global Motor'u öpüp başımıza koysaymışız keşke. Ondan sonra Kuralkan geldi, Kuralkan'a bin defa laf ettik ama stokta olmasa bile siparişi yaparlardı. Üniteks ise maalesef çok rezil bu konuda. SYM, Motoran, Spada, Victory ve Indian markalarını getiriyorlar. Ama ne düzgün bir servis ağı, ne yetkili bir bayi, ne de yedek parça konusunda sıfır destek. Gelen gideni aratırmış. hyosungsource.com'dan yedek parçaları sipariş edip stoklamak lazım. Daha adamlar markanın sitesini kuramadı. Çok incelemeye değer mi bilmiyorum ama bu da websiteleri: http://www.uniteksmotordivision.com/
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Arkadaşlar merhaba, benzin göstergesi arızasını nasıl çözebileceğim konusunda fikir verebilecek varmı ?
[QUOTE=siyahus;3843993][/COLOR]
sahibindende 180 tl ye ve 245 tl ye koruma demiri var.Biri Aydın kardeşler diye bi firma. Malzemesini bilmiyorum, ben çanta demiri almıştım fena değiller. Diğeri hakkında bilgim yok.
teşekkür ederim baktımda aydın dakimi bursa dakimi daha iyi durur ve iş görür ne dersiniz?
kırkından sonra azanı
Arkadaşlar GV300 için aldığım ve hayal kırıklığına uğradığım bilgileri sizlere aktarayım.
Bu motoru avrupa için ürettiklerini ve Türkiyeye getirmeyeceklerini, getirseler bile 6000tllik bir ÖTV ekleyeceklerini dile getirdiler.
Bu motoru bekleyen ve yeni motor almayan arkadaşlara eğer durumları var ise Haziran-Temmuz ayını beklemesini önerebilirim. Bir ihtimal gelebilir diye düşünüyorum.(Bu benim görüşüm)
Ekipmanınız tam Yolunuz açık olsun. Sevgiler.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Fuarda gorustum epeyce gv300ün gelmeyeceğini yada gv300 kasasına 250 lik motorun takılıp satıs yapılmayacagı konusunda epey kesin konustular. Sacma bir yere atmıslar fuarda zor buldum. Siyah ve mavi aynı model aynı renk. Birde full kırmızı modeli gelmiş.
Onlar 2015 renkleri. Ellerinde 56 tane 2015 model kalmış. Bu sene onları satacaklarmış. Üniteks'ten Bülent Bora ile bizzat görüştüm ve GV300 kesinlikle gelmeyecek vergi diliminden dolayı. Aynı şekilde GT300-R'ı da unutalım. Mart'ta ciddi bir mal girdisi olacakmış yedek parça olarak. Ama Bülent Bey'in sorularıma kaçamak verdiği cevaplar ve her sıkıştırdığımda suçu Kuralkan ve Hyosung'a atıp hatta Hyosung firmasının çingene düzende olduğunu ve 100.000 € değerinde yedek parça stoklamazsa Hyosung'un parça göndermeyeceğini, Kuralkan'dan bir enkaz devraldıklarını filan anlatıp, "Victory ve Indian' ın yedek parçası bulunuyor mu ?" diye sorduğumda elbette var deyip hiçbir kanıt gösteremeyince daha fazla üstelemedim.
Tereciye tere satmak böyle bir şey olsa gerek. Her fırsatta tüketici işin arka yüzünü bilmez diyor ama uluslararası vasıta ithalat ve ihracatı da yaptığımı bilmiyor tabii bunları söylerken. He deyip geçtik. Ayrıca geçen seneki gibi değildi, Indian ve Victory'leri yakından inceleyebildik. Net kanaatim Indian'ın kusursuz işçiliği ve albenisine ne Victory ne de Harley-Davidson yanaşabilir. 60.000$ parayı saçacak kadar aptal ve yaşlı olduğumda Türkiyede bir Indian Roadmaster sahibi olurum gibi geliyor.
Bu arada "Bak biz SYM'yi de getiriyoruz" dediğinde "Herkes yedek parça fiyatından şikayetçi" diye cevap verdiğimde sürekli Üniteks'e saldırdığımı filan ima edince tamam dedim üstelemeden ve her dediğine gülmeye başladım.
Sözün özü;
1. Vergi düzeni değişmeden GV 300, GT 300R, GD400N gibi motosikletler ölü yatırım olacağından ülkeye girmeyecek.
2. Üniteks yedek parça işinde herkesi hayal kırıklığına uğratacak. Siz siz olun Kore'den stok yapmaya başlayın.
Bir marka bu kadar kolay bitirilemezdi herhalde. Hyosung'a ve Daelim'e birer Japon markası muamelesi yapacak ciddi sermayeli yatırımcılar gerekiyor anlaşılan.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
bugün başıma gelen olaydan size sıcağı sıcağına yardım edeyim, eğer zinciriniz D.İ.D ise yedek parça satan bir yere gidip zincirinizin ölçüsüne göre kilit baklası alın 1 tane.. ben 16 liraya aldım bugün size tavsiyem bu işleri bir tamirciye veya servise götürüp yaptırın, basit bir işlem gibi gözükür ama teknik gerektirir. motoru sehpaya almakla bitmiyor zincir tarafındaki amortisörü sökmeniz lazım çünkü baklayı takmak için zinciri takılı şekilde dışarı almanız lazım. bakla takma ve sökme işleri motor üzerinde olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
global dönemini ben bilmiyorum ben o zamanlar ilk okuldaydım sanırım kanuni zamanında ben problem yaşamadığım için kanuni ile muhattap olmadım hiç. yalnız ellerindeki parçayı 1 haftada en geç teslim ettiklerini biliyorum yani parça konusunda sıkıntı yoktu.
şimdi ise unitex distribitör ve şu anda hava filtresi bile yok, uzun süre yedek parça getirileceğinide sanmıyorum. benim ihtiyacım olusa yurtdışından getirtmeye yöneleceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
selam, eskişehirdesin heralde bende yarı eskişehirliyim neyse avatarından gördüğüm kadarıyla karbratörlü model motorun var, bunlarda benzin göstergesi bozuluyordu ve tamir işi çok zordu. (depoyu ortadan ikiye kesip içindeki şamandrayı değiştirmek gerekiyor.) bu sebepten bu sorunu çözmeye kalkan hiç olmadı. yani sorun benzin göstergesinde değil deponun içindeki şamandrada.
depoyu fulle tripmetreyi sıfırla, sağlıklı çalışan bir motor 270 km de yedeğe geçer. eski motorumda çok kez test etmiştim. risk almamak için 200-220 km lerde depoyu fullemek gerekir.
Aydın'dakini bilmiyorum ama forumda okuduğuma göre @ogzcngdk arkadaşımızın Bursa'da satılan koru demiri ile kazası var ve söylediğine göre görevini iyi yapıyormuş.Şahsen bende bu hem bana yakın olduğundan dolayı hem de tasarım olarak hoşuma gittiğinden dolayı hem de fiyatı uygun olduğundan dolayı boş bir zamanımda bu koruma demirinden taktırmayı düşünüyorum.Bunların dışında İstanbul'da Metal Sanatları Atölyesinin ürettiği 300 TL lik ve gerçekten çok sağlam koruma demirleri var.Bunların dışında MSA 280 TL ye de sissy bar imal ediyor.Ama şu anda ellerinde var mı bilemiyorum.
Buyrun bu Bursa'da satılan koruma demiri.Yalnız eski-yeni kasa uyumuna dikkat edin.;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...4075675/detay/
Paraya kıyıp Metal Sanatları Atölyesinden almanızı tavsiye ederim. Aldığımız gün iş yerinden arkadaşım arabaya vurdu. Metrelerce de sürüklendi. arabanın sağ arka far ve tamponu dağılmıştı. Motoru kaldırdığımızda sadece ayna ve egzostta çizik izleri vardı. Korum demirinde bırakın eğilmeyi kırılmayı, çizik bile çok azdı. Ömür boyu paslanmazlık garantisi olan bu demiri almanız tavsiye edilir. Ucuza kaçmamak lazım bu konularda ama tabii ki bütçe meselesi. Bahsettiğim koruma demirini gv650i nickli Kaya abimiz de temin edebiliyor. Forumdan kendisine ulaşabilirsiniz.
Aydın Kardeşler'in ürünlerinde bağlantı noktalarının tutmadığını yine GV250 sayfalarında bir kullanıcı arkadaşımız yazmıştı. Ben kullanmadım, bilmiyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
[QUOTE=ogzcngdk;3847661]bugün başıma gelen olaydan size sıcağı sıcağına yardım edeyim, eğer zinciriniz D.İ.D ise yedek parça satan bir yere gidip zincirinizin ölçüsüne göre kilit baklası alın 1 tane.. ben 16 liraya aldım bugün size tavsiyem bu işleri bir tamirciye veya servise götürüp yaptırın, basit bir işlem gibi gözükür ama teknik gerektirir. motoru sehpaya almakla bitmiyor zincir tarafındaki amortisörü sökmeniz lazım çünkü baklayı takmak için zinciri takılı şekilde dışarı almanız lazım. bakla takma ve sökme işleri motor üzerinde olmuyor.[COLOR="Silver"]
Aliexpresten bu ek parçasını;
http://www.aliexpress.com/item/KMC-520-CHAIN-MASTER-LINK-MOTORCYCLE-CHAINS-REPAIR/32564673969.html
ve bu aleti aldım;
http://www.aliexpress.com/item/Hot-Motorcycle-Motor-Motorbike-Tusk-Chain-Link-Breaker-Splitter-Cutter-Dirt-Bike-Link-Tool-High-quality/32572701249.html
Bu alet teoride(?) zincir motosikletin üzerindeyken pimini iterek dişi çıkarmanızı sağlıyor, sonra da üstteki ek baklayı aynı şekilde takabiliyosunuz. Bizim zincir yaklık tarafında olduğundan , ayaklıktayken çok aşağıda kalıyor. dikleştirirsem de diğer tarafa düşme tehlikesi var. Ayrıca bozuk baklavayı bulmak için arka teker havada olmalı ki yavaş yavaş tekeri çevirerek bozuk olanı bulabileyim. Derdim o Ama tabi bu aletin yeterince sağlam olup zinciri söküp sökemeyeceği de tamamen muamma..
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
Arkadaşlar Merhaba, uzun süren araştırmalarım ve burada ki 1000 üzerindeki yorumunda etkisini gözardı etmeyerek bir GV 250 sahibi olmaya karar verdim. Maddi imkanlarım epey kısıtlı olsa da sahibinden de 6.500₺ 2006 model güzel bir motor bulabildim muhatemelen bunu alacağım. 2006 model GV 250'ler de dikkat etmem gereken detaylar hakkında beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 55 kullanıcı var. (0 üye ve 55 misafir)