Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #23061
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Electroiser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Uzun araştırmalar sonucu gv250 almaya karar verdim. Birkaç kez üzerine oturdum tarttım makinayı baya hoşuma gitti. Uzun yıllar bisiklet tecrübem var. Ehliyetten sonra hondanın başlangıç eğitimine gideceğim. Bana konum olarak yakın bir yerde. İlk motorum olacak. 25 yaşındayım. 1.85 boy 85 kilodayım. 13000 tl bütçem var. Ekipman-Ehliyet-Eğitim-Motor. 2013-2014 kışın 9000 e almayı planlıyorum. Bir kaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    -Benim ebatlarımdaki biri için kullanımda nasıl olur, sırt ağrısı falan yaşar mıyım ?
    -Başlangıç için ideal midir ?
    -Supersportlarda rosso 2 lastik falan oneriliyor, bu motorlarda da değişime gerek var mı ? Varsa 1000 tl lik lastik onerebilir misiniz ?
    -Çamurluklar hoşuma gitmiyor. Biraz daha spor birşeyler yaptırmak istiyorum değiştirmek veya kesmek gibi. Bunun maliyeti ortalama nedir ? Kocaelid e yapan bir yer bulabilir miyim ?
    -Custom yapılan bir çok motor fotoğrafı yüklenmiş zamanında fakat açılmıyor çoğu. Elinizdekiler den atabilir misiniz, özellikle çamurluk değişmiş olanları tahmini fiyatıyla birlikte ?

    Not: Bir çok sorumun cevabı geçmişte mevcut biliyorum fakat ya çok eski yada ben bulamadım 1150 sayfa içinde.
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    1. Sırt ağrısını oturma pozisyonunuzun doğru olup olmamasına ve amortisörlerinizin sertlik ayarına bağlı. Ebatlara göre motosiklet alınmaz. Her motosikleti, her ebattaki insan kullanabilir. Önemli olan kol ve bacak boylarınızdır. Zaten oturup bakmışsınız size uygun gözüktüyse rahatsanız bize sormanıza gerek yok.

    2. Şahsi kanaatime göre değildir. 250 cc motor hacmindeki cruiser'ların içerisindeki en seri motosiklettir. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Frenleme çok başarılı değil. Ağırlık 176 kg. Ekleyeceğiniz her aksesuarla bunu daha da artırırsınız. Başlangıç motorunda 250 cc'ye kadar denince herkes 250 cc ile başlamaya çalışıyor. Ancak şunu da söylemeliyim ki kaç cc motor hacmine sahip olursa olsun; cruiser tipi motosikletler sürate uygun olmadığından sürüş dinamiği makuldür. Ani hızlanma, tekere gelme, tank slap gibi durumlar ile çok karşılaşmazsınız. Yere de daha yakın olduğundan kontrolü daha kolaydır ancak manevra kabiliyeti uzun ve geniş açılı çatal dolayısıyla en düşük olan motosiklettir. Şehir trafiğinde yorucu olabilir.

    3. Mutlaka değiştirilmeli. Üzerinde naylon lastiklerle geliyor. Michelin City Grip en başta tavsiye edeceğim ve bizzat kullandığım lastiktir. Mitas (eski ismiyle Sava) da oldukça iyi bir alternatiftir. motolastik.com'dan alabilirsiniz.

    4. Maliyetler tasarıma göre değişir, ortalama bir fiyatı yoktur. Çamurluğu kestirmenizi de önermem.

    5. Bu benim satışa çıkardığım motorun ilanı, bagger tasarımına odaklanmaya çalıştım: Link için tıklayın.
    Bu da başka bir ilan ama bence görüntüsü de sesi de çok kötü. Tabii zevkler ve renkler meselesi: Link için tıklayın.

    Not: 9000 TL'ye 2013'leri bilmem ama 2014 mümkün değil. Geçen sene sıfırı 11.250 TL idi. Kimse ölü fiyata bırakmaz. Kış gelince de öyle kolay kolay ucuzlamaz fiyatlar. En fazla 250-500 TL düşerler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23062

    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. Faydalı olacaktır benim için. Lastik konusu ozellikle çok takılıyordu kafama. Siyahus hocam dediğiniz gibi regalin çamurluklar daha iyi duruyor Hazzılhar hocam dediğin gibi 2013 olacaktır büyük ihtimal.

  3. #23063
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Electroiser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Uzun araştırmalar sonucu gv250 almaya karar verdim. Birkaç kez üzerine oturdum tarttım makinayı baya hoşuma gitti. Uzun yıllar bisiklet tecrübem var. Ehliyetten sonra hondanın başlangıç eğitimine gideceğim. Bana konum olarak yakın bir yerde. İlk motorum olacak. 25 yaşındayım. 1.85 boy 85 kilodayım. 13000 tl bütçem var. Ekipman-Ehliyet-Eğitim-Motor. 2013-2014 kışın 9000 e almayı planlıyorum. Bir kaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    -Benim ebatlarımdaki biri için kullanımda nasıl olur, sırt ağrısı falan yaşar mıyım ?
    -Başlangıç için ideal midir ?
    -Supersportlarda rosso 2 lastik falan oneriliyor, bu motorlarda da değişime gerek var mı ? Varsa 1000 tl lik lastik onerebilir misiniz ?
    -Çamurluklar hoşuma gitmiyor. Biraz daha spor birşeyler yaptırmak istiyorum değiştirmek veya kesmek gibi. Bunun maliyeti ortalama nedir ? Kocaelid e yapan bir yer bulabilir miyim ?
    -Custom yapılan bir çok motor fotoğrafı yüklenmiş zamanında fakat açılmıyor çoğu. Elinizdekiler den atabilir misiniz, özellikle çamurluk değişmiş olanları tahmini fiyatıyla birlikte ?

    Not: Bir çok sorumun cevabı geçmişte mevcut biliyorum fakat ya çok eski yada ben bulamadım 1150 sayfa içinde.
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    arkadaşlar cevaplamış ancak bende eski bir kullanıcısı olarak cevaplamak istiyorum


    1- sırt değilde uzun yolda bel ağrısı baş gösterebilir, bunu engellemek içinde uzun yolda arka koltuğa çanta falan bağlarsanız ona dayanır öyle seyahat edersiniz. bu ağrı bende 3 saatten önce başlamazdı, şehir içinde problem yaşamazsınız. ancak ilk zamanlarda motora alışma sürecinizde bacaklarınıza kramplar falan girebilir ve sırt ağrısı olabilir motora hakimiyet arttıkça kendinizi kasmayı bırakırsınız ağrılarda ortadan kalkar.

    2- başlangıç için uygundur, yanlız motora ve kendinize tam olarak güvenmeden gazı dikkatli açmanız gerekecektir. sınıfının en güçlü motoru, rampaları 120 ile çıkar

    3- 1000 liralık lastiğe gerek yok, sava/mitas mc7 serisini öneririm. orta kalitede yol lastiğidir. ıslak asvaltta beklenmedik kaymalar falan yapmaz. kuruda iyi tutar..

    4- çamurluk falan kesmeyin bence, motorun tasarımı old school olduğu için kesildiğinde yakışmıyor.. tabiki zevk meselesi..

  4. #23064

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Sırt ağrısını oturma pozisyonunuzun doğru olup olmamasına ve amortisörlerinizin sertlik ayarına bağlı. Ebatlara göre motosiklet alınmaz. Her motosikleti, her ebattaki insan kullanabilir. Önemli olan kol ve bacak boylarınızdır. Zaten oturup bakmışsınız size uygun gözüktüyse rahatsanız bize sormanıza gerek yok.

    2. Şahsi kanaatime göre değildir. 250 cc motor hacmindeki cruiser'ların içerisindeki en seri motosiklettir. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Frenleme çok başarılı değil. Ağırlık 176 kg. Ekleyeceğiniz her aksesuarla bunu daha da artırırsınız. Başlangıç motorunda 250 cc'ye kadar denince herkes 250 cc ile başlamaya çalışıyor. Ancak şunu da söylemeliyim ki kaç cc motor hacmine sahip olursa olsun; cruiser tipi motosikletler sürate uygun olmadığından sürüş dinamiği makuldür. Ani hızlanma, tekere gelme, tank slap gibi durumlar ile çok karşılaşmazsınız. Yere de daha yakın olduğundan kontrolü daha kolaydır ancak manevra kabiliyeti uzun ve geniş açılı çatal dolayısıyla en düşük olan motosiklettir. Şehir trafiğinde yorucu olabilir.

    3. Mutlaka değiştirilmeli. Üzerinde naylon lastiklerle geliyor. Michelin City Grip en başta tavsiye edeceğim ve bizzat kullandığım lastiktir. Mitas (eski ismiyle Sava) da oldukça iyi bir alternatiftir. motolastik.com'dan alabilirsiniz.

    4. Maliyetler tasarıma göre değişir, ortalama bir fiyatı yoktur. Çamurluğu kestirmenizi de önermem.

    5. Bu benim satışa çıkardığım motorun ilanı, bagger tasarımına odaklanmaya çalıştım: Link için tıklayın.
    Bu da başka bir ilan ama bence görüntüsü de sesi de çok kötü. Tabii zevkler ve renkler meselesi: Link için tıklayın.

    Not: 9000 TL'ye 2013'leri bilmem ama 2014 mümkün değil. Geçen sene sıfırı 11.250 TL idi. Kimse ölü fiyata bırakmaz. Kış gelince de öyle kolay kolay ucuzlamaz fiyatlar. En fazla 250-500 TL düşerler.


    Frenaj haricinde dediklerinize katılıyorum.Ama şunu belirtmem lazım siz lastik ölçüsünü önerilenin çok farklı şeklinde kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam.

    Makul ölçülerde lastik ve seramik balata taktırdım değişim vakti gelince. Frenajımdan oldukça memnunum, önceden kullandığım Suzuki Intruder C800 frenajda bu motorun yanına yaklaşamaz,bu kadar net konuşuyorum. İki motoru da 8-10000km kadar kullandım.

    Hala lastik soran arkadaşlar var,arkadaşlar Sava ile 5000 km yi devirdim lastik anca açıldı diş derinliğinde pek oynama yok ama o kadar güzel bir lastik üretmişler ki,üstelik şaka gibi bir paraya. Pek kafa yorduğunuza değmez.

  5. #23065

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 EFI
    ya ben bu motoru o kadar çok seviyorumki sırf yeni bi gv250 alma sevinci için elimdekini satıp aynı paraya başkasını alıcam :D

  6. #23066
    Kaan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul - Kurtköy
    Motosikleti
    Yakın zamanda
    Merhaba arkadaşlar, Linkini paylaştığım motor hakkında yorum yapar mısınız?
    Benim ilk motorum olacak o yüzden biraz tedirginim.Anadolu yakası pendik,kartal veya tavsiye ettiğiniz expertiz işini yapabilecek güvenilir bir yer var mı?
    Al,alma veya şu zaman alırsın diyebileceğiniz. Fuarımı beklemeliyim acaba?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bu-fiyata-bulunmaz-gv-250-sahibinden-temiz-238014142/detay

  7. #23067
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Benim eski iş yerinden çok yakın arkadaşımın motoru. Tüm arızaları giderildi. Tertemiz makinedir. Alabilirsin. Bizzat birlikte yolculuk ettik kaç defa.

    Eğer ilgini çekerse benim motosikletim de satılıktır. Dilersen linkini özelden paylaşabilirim.

    Şimdiden hayırlı olsun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #23068

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 EFI
    motor güzel fiyatıda güzel sıkıntısı varsada giderirsin yinede değer. zincirin değişme zamanı gelmiş o değişilmemişse sadece onu değiştirmen gerekebilir. aksesuarlar bi ton para ediyor zaten fiyat çok makul bence

  9. #23069

    Üyelik
    27 Aralık 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Gv250
    slm,
    arkadaşlar buji piposu sorunu arıza ışığının yanmasına sebep olur mu?
    benim motorda aniden güçtenten düşme ve ara arada öksürme gibi sorunlar var. tşk..

  10. #23070
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    bence bu motor yerine HAZZILHAR nikli arkadaşın motorunu alsan daha iyi edersin parada anlaşın derim, bu motoru alırsan aksesuara doyarsın, arkadaş gayet bilinçli, valla ben alacak olsam düşünmeden alırım... yalnız hyosung u uzun süre kullanmayı düşünüyorsan al derim pişman olmazsın...
    computeus bunu beğendi.

  11. #23071
    Kaan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul - Kurtköy
    Motosikleti
    Yakın zamanda
    Doğru diyorsun HAZZILHAR'ın motor gayet iyi fakat bütçe meselesi.İmkanları zorlamaya çalışıyorum.Önümüzünde kış olması sebebiyle biraz daha beklesem mi? acaba diye düşünmeden edemedim.

  12. #23072
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu motor yerine HAZZILHAR nikli arkadaşın motorunu alsan daha iyi edersin parada anlaşın derim, bu motoru alırsan aksesuara doyarsın, arkadaş gayet bilinçli, valla ben alacak olsam düşünmeden alırım... yalnız hyosung u uzun süre kullanmayı düşünüyorsan al derim pişman olmazsın...
    Alıntı Kaan34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru diyorsun HAZZILHAR'ın motor gayet iyi fakat bütçe meselesi.İmkanları zorlamaya çalışıyorum.Önümüzünde kış olması sebebiyle biraz daha beklesem mi? acaba diye düşünmeden edemedim.
    Teşekkürler arkadaşlar. Sahibinden.com'daki 121 favori ve 9673 görüntülemeye ve her gün en az 2 kişinin gelip bakmasına rağmen satmıyorum. O motora sanayi tipi kıyma makinesi teklif eden de var, piyasası 5000 diyen de var. Bu zamana kadar çok motosiklet ve araba sattım ama bu kadar cins insanı ilk defa görüyorum. Doğru dürüst birisiyle karşılaşırsam hemen vereceğim motoru, bunaldım çünkü : )
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  13. #23073

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 EFI
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler arkadaşlar. Sahibinden.com'daki 121 favori ve 9673 görüntülemeye ve her gün en az 2 kişinin gelip bakmasına rağmen satmıyorum. O motora sanayi tipi kıyma makinesi teklif eden de var, piyasası 5000 diyen de var. Bu zamana kadar çok motosiklet ve araba sattım ama bu kadar cins insanı ilk defa görüyorum. Doğru dürüst birisiyle karşılaşırsam hemen vereceğim motoru, bunaldım çünkü : )
    bana motor kilometrede ne yakar diye sormak için arayıpta alıcısına hayırlı olsun diye tel kapayan oldu :D

  14. #23074
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı mkarahasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana motor kilometrede ne yakar diye sormak için arayıpta alıcısına hayırlı olsun diye tel kapayan oldu :D
    Valla tüm sorulara cevapları ben ilanda yazdım. Soru gelmesin diye. Arayan direk pazarlıkla arıyor. Herkes parasız, herkes fakir de sanki bir tek biz zenginiz. Çok ayıp yahu. Ne fiyatlar var, havalarda uçuyor. Hala inadına yüzsüzlük. Neyse bakalım bu akşam birisi daha gelecek. Çılgın tekliflerini merak ediyorum : )
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #23075

    Üyelik
    01 Ağustos 2015
    Alıntı Electroiser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Uzun araştırmalar sonucu gv250 almaya karar verdim. Birkaç kez üzerine oturdum tarttım makinayı baya hoşuma gitti. Uzun yıllar bisiklet tecrübem var. Ehliyetten sonra hondanın başlangıç eğitimine gideceğim. Bana konum olarak yakın bir yerde. İlk motorum olacak. 25 yaşındayım. 1.85 boy 85 kilodayım. 13000 tl bütçem var. Ekipman-Ehliyet-Eğitim-Motor. 2013-2014 kışın 9000 e almayı planlıyorum. Bir kaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    -Benim ebatlarımdaki biri için kullanımda nasıl olur, sırt ağrısı falan yaşar mıyım ?
    -Başlangıç için ideal midir ?
    -Supersportlarda rosso 2 lastik falan oneriliyor, bu motorlarda da değişime gerek var mı ? Varsa 1000 tl lik lastik onerebilir misiniz ?
    -Çamurluklar hoşuma gitmiyor. Biraz daha spor birşeyler yaptırmak istiyorum değiştirmek veya kesmek gibi. Bunun maliyeti ortalama nedir ? Kocaelid e yapan bir yer bulabilir miyim ?
    -Custom yapılan bir çok motor fotoğrafı yüklenmiş zamanında fakat açılmıyor çoğu. Elinizdekiler den atabilir misiniz, özellikle çamurluk değişmiş olanları tahmini fiyatıyla birlikte ?

    Not: Bir çok sorumun cevabı geçmişte mevcut biliyorum fakat ya çok eski yada ben bulamadım 1150 sayfa içinde.
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    konunun uzmanı değilim, fikir sahibi olduğum konularda cevaplayacağım.

    - senin ebatlarında biri için gayet kullanışlı bir motor.
    - tüm chopperlar gibi başlangıç için ideal değildir. Ama benim ilk motorum daha önce hiç bir deneyimim yok. 3 aylık motorcuyum. zorlanıyor ama alışıyorsun. ha şunu da belirtmek gerek motor ve trafik deneyimin yoksa scooterla başla. ben yıllardır trafikte bisiklet ve araba kullandım, motor sürüşünün hiç biriyle alakası yok ama hiç yoktan bi aşinalığım var. hangi yaya yola atlayacak, hangi araba kağısını açacak iyi kötü tahmin yürütebiliyorum.
    - Çamurluklar benim de hoşuma gitmiyor. garantisi devam ettiği için dokunmuyorum şimdilik. yurt içinde orijinal bir seçenek yok. gördüğüm kadarıyla yurt dışıunda da yok. custom yaptırmalısın. tam da şu sıralar yabancı bir eleman gv 250'yi customize ediyor. şu sayfada paylaşıyor çalışmaları: https://www.facebook.com/groups/833892436650027/'

  16. #23076
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı ustunh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm,
    arkadaşlar buji piposu sorunu arıza ışığının yanmasına sebep olur mu?
    benim motorda aniden güçtenten düşme ve ara arada öksürme gibi sorunlar var. tşk..
    FI lambası yazılımdaki aksamalarda yanıyor genelde. Buji piposu çatladığında yanmıyor. O daha çok ateşleme ünitesinin bir elemanı. Direk olarak yazılıma bağlı değil. Tekleme, öksürme yapar motor buji piposu çatlaksa. Gaz verirken tekleyebilir, vites yükselttiğinde tekleyebilir. Geçici çözüm olarak elektrik bandıyla sarılabilir. Olmaz ise bir önceki sayfalarda bahsi geçen NGK'nın piposunu alabilirsin. Çok pahalı bir parça değil. İşçilik gibi bir şey ödemezsen sana maksimum 20-25 TL gibi bir hesap çıkar. Geçmiş olsun.
    ustunh bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  17. #23077

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı ustunh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm,
    arkadaşlar buji piposu sorunu arıza ışığının yanmasına sebep olur mu?
    benim motorda aniden güçtenten düşme ve ara arada öksürme gibi sorunlar var. tşk..
    abi buji piposundan dolayı yanmaz. hatta değiştirmezsen zamanla motor boştayken yada debriyaja basılıyken stop edecek. benimde başıma geldi bu sorun 2 tane ngk buji piposu aldım değiştirttim. masrafı sana toplamda 30 lirayı geçmez. yani bantmış şuymuş buymuş uğraştığına değmez.
    UNdocab ve ustunh bunu beğendiler.

  18. #23078
    Kaan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul - Kurtköy
    Motosikleti
    Yakın zamanda
    Servis,arıza ve expertiz için anadolu yakasında nereye gidiyorsunuz arkadaşlar.Güvenilir bir yer arıyorum.Tşk.

  19. #23079
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Kadıköy Hasanpaşa Technic Motor - Selahattin Usta'ya gidebilirsiniz. Ama gitmeden önce ekspertiz için geleceğinizi söylemek için arayın. Çok yoğun çalışıyor.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #23080
    Kaan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul - Kurtköy
    Motosikleti
    Yakın zamanda
    Teşekkürler. Ne yaptın sattın mı? Merak ettim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler