Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Eylül 2015, 10:32
#23001
jasonn adlı üyeden alıntı
Çok saolun baya yardımcı olmuşsunuz yarın görmeye gidicem verdiğim linktekini ebay işleri falan burda kolay oluyo.gümrük falan yok
linki kopyalayamadım telefondan girdiğim için ama pc den bakarım. Km si 14 daha nerdeyse hiç kullanılmamış.
Aylık 99 dolar diyor ama bakalım toplamda kaç kira çekilecekler.sonuçta burası harley topraklarını bunun ucuz olması lazım gelişmeleri yazarım
Edit : şimdi baktım 31 dolar ve dediğin gibi kolay bişi gözüküyo takıp çıkmalı gibi bişi bakalım yarın belli olucak herşey
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Bir de benim boyum 1.83-84 falan uygun mudur sizce bu motor? Çok mu büyük kalırım üzerinde ?
Şu anda sıfırı hyosung amerika sitesinde 4000 $. Bu Linkten bakabilirsiniz. 24 ay vade ile aylık 99 $ olabilir sizin baktığınız motor. O da 2. el olduğundan ama daha 14 mil'de. Biraz daha yüksek fiyat da çıkabilir.
Bu arada ben de bundan bir 7-8 sene evvel müzik eğitimi için Amerika'da (Seattle) bulundum ve Japon motorların özellikle Amerikanlarla aynı fiyata veya daha pahalıya satıldığını gördüm. Harley'den ucuz olması tamamen motor hacminden yani. Ben aylık 74 $'a Boss-Hoss'un trike'larından kiralamıştım.
Konjektörü mutlaka değiştirin bence de ve mutlaka 2 adet yedekte spark plug cap de yani buji başlığı (amiane tabirle buji piposu) yedekte bulundurun 8-9 $ gibi bir fiyatı var. Kırılmaya ve çatlamaya çok meğilli.
Bunun dışında Arizona gibi sıcak bir bölgede ve çöl mevsimi yaşanan yerde 15-50 yağ kullanırsanız hararet gibi bir problemle karşılaşacağınızı sanmam. Zaten motorun kitapçığında hava sıcaklıklarına göre hangi yağları kullanmamız gerektiği yazıyor. Ben burada standart 10w40 kullanıyorum. Bu yaz 38 derece sıcakta 1,5 saatlik dur kalk trafikte dahi hararet yapmadı. Ama bacakların pişiyor orası ayrı : ) Boy olarak da ben 1.76'yım aynı motordan 1.82'lk arkadaşım da kullanıyor. Hiçbir sıkıntısı yok. Sadece gidonu tam tur çevirmek istersen elcikler dizine değebilir. Ama öyle bir dönüşü zaten seyir halinde kullanmıyoruz. Park manevralarında kullanıyoruz. Dert edilecek bir şey değil. Hiçbir motosiklet de pocket bike'lar ve honda grom, suzuki van van gibi motorlar dışında kimsenin altında kolay kolay ufak kalmaz. Zaten cruiserlar alçak seleli motorlar, illa ki yere yakın olacaksın. Bu hissiyat sana motosikletin altında ufak kaldığı duygusunu verecek olsa da doğrusu öyle değildir. Zaten seleye oturduğunda deponun genişliği ilk başta seni şaşırtacak.
Hayırlı olsun şimdiden.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
18 Eylül 2015, 14:26
#23002
jasonn adlı üyeden alıntı
Çok saolun baya yardımcı olmuşsunuz yarın görmeye gidicem verdiğim linktekini ebay işleri falan burda kolay oluyo.gümrük falan yok
linki kopyalayamadım telefondan girdiğim için ama pc den bakarım. Km si 14 daha nerdeyse hiç kullanılmamış.
Aylık 99 dolar diyor ama bakalım toplamda kaç kira çekilecekler.sonuçta burası harley topraklarını bunun ucuz olması lazım gelişmeleri yazarım
Edit : şimdi baktım 31 dolar ve dediğin gibi kolay bişi gözüküyo takıp çıkmalı gibi bişi bakalım yarın belli olucak herşey
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Bir de benim boyum 1.83-84 falan uygun mudur sizce bu motor? Çok mu büyük kalırım üzerinde ?
Takmasını servise yaptır diycem ama orda servisler kol gibi fiyat çıkarıyor.
Sen hele bi al bensana foto foto anlatırım. Gayet kolay halledersin. Yada gözüm kesmiyor dersen servis halleder
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Şu anda sıfırı hyosung amerika sitesinde 4000 $.
Bu Linkten bakabilirsiniz. 24 ay vade ile aylık 99 $ olabilir sizin baktığınız motor. O da 2. el olduğundan ama daha 14 mil'de. Biraz daha yüksek fiyat da çıkabilir.
Bu arada ben de bundan bir 7-8 sene evvel müzik eğitimi için Amerika'da (Seattle) bulundum ve Japon motorların özellikle Amerikanlarla aynı fiyata veya daha pahalıya satıldığını gördüm. Harley'den ucuz olması tamamen motor hacminden yani. Ben aylık 74 $'a Boss-Hoss'un trike'larından kiralamıştım.
Konjektörü mutlaka değiştirin bence de ve mutlaka 2 adet yedekte spark plug cap de yani buji başlığı (amiane tabirle buji piposu) yedekte bulundurun 8-9 $ gibi bir fiyatı var. Kırılmaya ve çatlamaya çok meğilli.
Bunun dışında Arizona gibi sıcak bir bölgede ve çöl mevsimi yaşanan yerde 15-50 yağ kullanırsanız hararet gibi bir problemle karşılaşacağınızı sanmam. Zaten motorun kitapçığında hava sıcaklıklarına göre hangi yağları kullanmamız gerektiği yazıyor. Ben burada standart 10w40 kullanıyorum. Bu yaz 38 derece sıcakta 1,5 saatlik dur kalk trafikte dahi hararet yapmadı. Ama bacakların pişiyor orası ayrı : ) Boy olarak da ben 1.76'yım aynı motordan 1.82'lk arkadaşım da kullanıyor. Hiçbir sıkıntısı yok. Sadece gidonu tam tur çevirmek istersen elcikler dizine değebilir. Ama öyle bir dönüşü zaten seyir halinde kullanmıyoruz. Park manevralarında kullanıyoruz. Dert edilecek bir şey değil. Hiçbir motosiklet de pocket bike'lar ve honda grom, suzuki van van gibi motorlar dışında kimsenin altında kolay kolay ufak kalmaz. Zaten cruiserlar alçak seleli motorlar, illa ki yere yakın olacaksın. Bu hissiyat sana motosikletin altında ufak kaldığı duygusunu verecek olsa da doğrusu öyle değildir. Zaten seleye oturduğunda deponun genişliği ilk başta seni şaşırtacak.
Hayırlı olsun şimdiden.
Hacım orjinal pipo kullanırsan öyle olur da neden kendine işkence edesin ki
NGK SD05F in hyosung uyumlu pipoları var. Al birdaha böyle bi derdin kalmasın ;)
Ben Vstrom 1000 in bobin ve pipolarını aldım. Yıllardır (50.000km) kullanıyorum daha en ufak sıkıntım yok.
Sen bunu alabilirsin
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...89117905/detay
ver gazı... ver çoşkuyu
-
18 Eylül 2015, 15:40
#23003
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hacım orjinal pipo kullanırsan öyle olur da neden kendine işkence edesin ki
NGK SD05F in hyosung uyumlu pipoları var. Al birdaha böyle bi derdin kalmasın ;)
Ben Vstrom 1000 in bobin ve pipolarını aldım. Yıllardır (50.000km) kullanıyorum daha en ufak sıkıntım yok.
Sen bunu alabilirsin
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...89117905/detay
Yalnız GV250'ninkiler L şeklinde. Şeklin herhangi bir artısı ya da eksisi olur mu bilemiyorum. Açıkçası yakın zamanda satamazsam motoru, bir takım iyileştirmeler yapma fikrim var. NGK ve Denso iridyum bujilere bakıyorum şu anda. Denso alırsam bu NGK'nın buji başlığı uyar mı uymaz mı bilemiyorum. Muhtemelen uyar diye düşünüyorum çünkü genelde üniversal olur böyle ürünler.
Hiç Denso buji alıp kullanan var mıdır peki içinizde ?
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
18 Eylül 2015, 16:34
#23004
Fark etmez aynı. Pipo değil sonundaki plastik L yi yapıyor. Bu plastiği ve en ucundaki plastiği orjinalden NGK pipoya takıp kullanabilirsin.
Bujinin iridyum veya norla olması pipoda bişe değiştirmiyor.
Fakat 1-2 defa denedim GT250R da ve GT650 de ve motorun iridyumu çok da sevmediğine karar verdim.Böyle değişik bi tatsızlık oluyor motorda. Tabiki deneme amacım bakım süresini uzatmaktı. Yoksa iridyum performans falan vermez hatta tersine düşürür bile Bakır bujiler(standart buji), standart bobin ve tesisat ile her zaman çok daha iyi çalışır
-
18 Eylül 2015, 16:42
#23005
UNdocab adlı üyeden alıntı
Fark etmez aynı. Pipo değil sonundaki plastik L yi yapıyor. Bu plastiği ve en ucundaki plastiği orjinalden NGK pipoya takıp kullanabilirsin.
Bujinin iridyum veya norla olması pipoda bişe değiştirmiyor.
Fakat 1-2 defa denedim GT250R da ve GT650 de ve motorun iridyumu çok da sevmediğine karar verdim.Böyle değişik bi tatsızlık oluyor motorda. Tabiki deneme amacım bakım süresini uzatmaktı. Yoksa iridyum performans falan vermez hatta tersine düşürür bile
Bakır bujiler(standart buji), standart bobin ve tesisat ile her zaman çok daha iyi çalışır
Valla henüz kendi motorumda, buji pipo çatlağı, konjektör yakma ve oksijen sensörü gibi sık görülen arızaların hiçbirini yaşamadım çok şükür. O yüzden önlem olarak hep bu parçaları yedekte bulundurdum. Konjektör hariç tabii. Çok pahalı çünkü. Bakır en iyi iletkenlerden biridir. Açıkçası iridyumu iyi bir iletkendir, ateşlemeye fayda sağlar diye düşünüyordum. Kullanıcılarından biraz daha yorum alayım o zaman. Bu arada piponun sonundaki plastik uzantısı ayrılıyor muydu tam hatırlayamadım. Akşam bi söküp bakarım.
Bu arada egzantrik zincirinden ses geliyor. D.I.D'nin egzantrik zincirinden aldım. Yarın Kadıköy Technic Motor Selahattin Usta'ya uğrayacağım. Sürekli doğru ustayı bulana kadar arayıştayım. Memnun kalırsam önereceğim. Siz hangi ustaya gidiyorsunuz ?
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
18 Eylül 2015, 16:48
#23006
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Valla henüz kendi motorumda, buji pipo çatlağı, konjektör yakma ve oksijen sensörü gibi sık görülen arızaların hiçbirini yaşamadım çok şükür. O yüzden önlem olarak hep bu parçaları yedekte bulundurdum. Konjektör hariç tabii. Enjeksiyonlu modellerde henüz konjektör arızası görmedim ama bu kesin olmaz demek değil.
Bu arada egzantrik zincirinden ses geliyor. D.I.D'nin egzantrik zincirinden aldım. Yarın Kadıköy Technic Motor Selahattin Usta'ya uğrayacağım. Sürekli doğru ustayı bulana kadar arayıştayım. Memnun kalırsam önereceğim. Siz hangi ustaya gidiyorsunuz ?
Enjeksiyonluda da gidiyor.Motorların marka bağımsız çoğunda gidiyor tek çözümü mosfet konjektör (yukarıda link verdiğim)
Motor kaç km de? Aslında insani kullanımlarda egsantirik kolay ses yapmaz öyle.
D.I.D yi orjinal mal satacağına emin olduğun biryerden aldın inşallah.
Dediğin adamları tanımıyorum ben karşının taksisiyim :p
Ben kendi işimi kendim yaparım genelde. Bir servise gideceksem 4 levent Kayalar Motor'a gittiğim oldu.
Motor bloğu ile alakalı harbi zor bir mevzu ise Beykozda Çetin ustaya giderim veya tavsiye ederim.
Eksantirik zor bir iş değil bu arada
ver gazı... ver çoşkuyu
-
18 Eylül 2015, 16:51
#23007
UNdocab adlı üyeden alıntı
Enjeksiyonluda da gidiyor.Motorların marka bağımsız çoğunda gidiyor tek çözümü mosfet konjektör (yukarıda link verdiğim)
Motor kaç km de? Aslında insani kullanımlarda egsantirik kolay ses yapmaz öyle.
2500'de. Belki az kullanıldığından sıkıntı çıkmamıştır. Aldığım günden beri var egzantrikte ses. Böyle hafif bir uğultu yapıyor rölantide. Yeşilyurt Motor'a götürmüştüm. Orası da onayladı. Belki gergisinin ayarlanması gerekiyordur. Ben ne olur ne olmaz güzel bir zincir de aldım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
18 Eylül 2015, 17:01
#23008
-
18 Eylül 2015, 17:26
#23009
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
2500'de. Belki az kullanıldığından sıkıntı çıkmamıştır. Aldığım günden beri var egzantrikte ses. Böyle hafif bir uğultu yapıyor rölantide. Yeşilyurt Motor'a götürmüştüm. Orası da onayladı. Belki gergisinin ayarlanması gerekiyordur. Ben ne olur ne olmaz güzel bir zincir de aldım.
Gergi otomatik ayarlanacak birşeyi yok. Düşük bi ihtimal bozuktur değişir en fazla.
Ya sen bi kayalar motora uğrasana düzgün adamlardır.Tecrübeleri oldukça fazla. Vara var yoka yok derler.
jasonn adlı üyeden alıntı
sıfırı için 4000 eh işte .o bile çok bence 4000 e düşük milli honda shadow ve ya yamaha 650 costum alınır.harleyler ve japonlar arasında fark baya var 2015 yamaha dragstar ( burda v-star diyr geçiyo) 7000 dolar.brand new geçen aksesuar dahil 3500 e yamaha vardı ama o kadar büyük bi motorla başlamak intihar diye düşündüm.harley aldıgın zaman fiyatı düşmüyor pek 2. Elde.. fakat japonların 2. El fiyatı düşük.3000-4000 e güzel japon bulmak mümkün.benim görüşüm max 2500 bu motora km 14 de olsa kontağı açtın mı 2. El artık
Ayrıca 2012 model ve tercih edilmeyen bi model amerikanlar 250 cc ye binmez. Geçen bi motorcu ile konuştum dedi ki 250 çok yavaş ama başlangıç iyi.halbuki bu motor o kadar da yavaş değil torku yüksek ama işte amerikanların kafa 1100 cc de
Artı olarak amerikan modellerinin daha kaliteli olmasını umuyorum çünkü burda her yer uzak.benim araba 134 bin de ki bura için çok sayılmaz ki bu mil km değil
burda 150 bin mildeki arabalar hala alınıp satılıyo. Tr de 100 bin km yi geçen aracı kimse almak istemez yada ölü fiyat verir. Hyosung umarım amerikaya mal sattıgının farkındadır.
Motorların ülkeye göre değişen birşeyi yok. Bu arada sen buradaki mal ustaların yorumlarına bakma. Beyin bu motorda bozulacak en son şeylerden.
Ama herşey Şu konjektör ile başlıyor. Sen en kısa sürede konjektör değişimini ve pipo değişimini yap daha hiç birşey olmaz merak etme.
www.korider.com adresini takip et
Burada Amerikalı "Serp" nickli bi amcamız var 2005 model bi GT250 si var. Şuan 220binkm de olması lazım. Tek yaptığı şey standart bakımları.
Sende kaliteli bir yağ kullan mümkünse her zaman full sentetik kullan. Motorun ömrü 3 katına çıkar. Yağ değişim zamanı 4000km de birdir sen bunu 3500km yap. Yeter şunları uyguladığında motor sana hiç bi sıkıntı çıkarmaz.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
18 Eylül 2015, 17:46
#23010
jasonn adlı üyeden alıntı
Ayrıca 2012 model ve tercih edilmeyen bi model amerikanlar 250 cc ye binmez. Geçen bi motorcu ile konuştum dedi ki 250 çok yavaş ama başlangıç iyi.halbuki bu motor o kadar da yavaş değil torku yüksek ama işte amerikanların kafa 1100 cc de
Aynen moruk, adamlar 600-1000cc arasına başlangıç gözüyle bakıyor. Özellikle de cruiser'larda.
UNdocab adlı üyeden alıntı
Gergi otomatik ayarlanacak birşeyi yok. Düşük bi ihtimal bozuktur değişir en fazla.
Ya sen bi kayalar motora uğrasana düzgün adamlardır.Tecrübeleri oldukça fazla. Vara var yoka yok derler.
Yahu ben Tuzla'dayım maalesef. Gidecek olsam Avcılar'da MotoPark Cengiz'e gidicem. Ama işte anasının nikahı gibi yol var. Bi de motor orada yatacaksa geri gidip alması var elde o kadar ekipman. Bi eleman ayarlıycan da senle gelecek arabayla da ölme eşeğim ölme. Bi bakıcam ama müsait zamanımda Kayalar Motor'a.
Ya aslında benim motorda bi arıza yok ki. Sadece ses yapıyor diye bi egzantrik gergisine ve zincirine baktırıcam : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
18 Eylül 2015, 18:42
#23011
Canlar şu anda motul 5100 var açıkçası memnunum sadece 1 den boşa geçişi rahatlatabilecek tam sentetik bir yağ denesem mi diyorum.
Castrol power1 racing? mobil1 racing? motul 7100 ne dersiniz???
-
18 Eylül 2015, 19:26
#23012
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Aynen moruk, adamlar 600-1000cc arasına başlangıç gözüyle bakıyor. Özellikle de cruiser'larda.
Yahu ben Tuzla'dayım maalesef. Gidecek olsam Avcılar'da MotoPark Cengiz'e gidicem. Ama işte anasının nikahı gibi yol var. Bi de motor orada yatacaksa geri gidip alması var elde o kadar ekipman. Bi eleman ayarlıycan da senle gelecek arabayla da ölme eşeğim ölme. Bi bakıcam ama müsait zamanımda Kayalar Motor'a.
Ya aslında benim motorda bi arıza yok ki. Sadece ses yapıyor diye bi egzantrik gergisine ve zincirine baktırıcam : )
Hayırdır ya avcılar ne mit olmuş piyasada
Tuzla 4 levent uzak değil geciktirme olayı:-)
ver gazı... ver çoşkuyu
-
18 Eylül 2015, 19:43
#23013
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hayırdır ya avcılar ne mit olmuş piyasada
Tuzla 4 levent uzak değil geciktirme olayı:-)
Cengiz kral ama.
İyidir tanıştık
-
18 Eylül 2015, 20:45
#23014
UNdocab adlı üyeden alıntı
Hayırdır ya avcılar ne mit olmuş piyasada
Tuzla 4 levent uzak değil geciktirme olayı:-)
Yok olay mesafe değil. Ben oraya gidene kadar kapanır. Pazar günleri haricinde çalışıyorum ben. 18:00'da çıkıyorum. Pazar günü açıksa gidebilirim. Bu arada D.I.D'yi korean bike parts'tan sipariş ettim. Burdakinden daha ucuza geldi. Seri numarası, bandrolü filan var. Zincirin de kalitesi güzel. Çin'den sipariş etsem bi düşünürdüm.
O Çetin usta artık Beykoz'da değil, Kızıltoprak İstanbul Motor'a gelmiş. Üşengeç bir adam pek iş yapmak istemiyor. Ben kendisine bir daha gitmem açıkçası. Cengiz'den herkes çok memnun diye gideyim diyorum Avcılar'a. Usta adamı konuşmasından anlıyorsun zaten. Hepsini dolaşıyorum. En olmadı Levent Usta var Maslak Oto Sanayi'de. Bakalım düzgün biri mi çıkacak bu Selahattin usta, merak ediyorum.
Ben işsiz kaldım bi dönem 3 ay kadar, o sıra motorun herşeyiyle ilgilendim ve en son bu bagger haline getirdim. Yağını, hidroliğini, sıkılacak cıvatalarını filan kendim yaparım hep. Belki inşaat yerine makine mühendisi olsaydım daha da ağır mekanik ve elektrik olaylarına girebilirdim. İş-güç varken de zaten sınırlı olan vaktimi genelde sosyal aktivitelere ve aileye ayırıyorum. Haftaiçi hep iş dönüşü yine 1 saat kadar motorla ilgilenir, çalıştırır, ışıklarını, frenini kontrol ederim.
Bu arada muhabbet için sağol ya. Valla forumda düzgün adam yok yemin ediyorum. Aklı başında adamı görünce sohbete sardım hepten, kafayı şişirdiysem kusura bakma.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
19 Eylül 2015, 03:38
#23015
Yahu makineye 4800 dolar fiyat çektiler ben o fiyata yamaha 650 yada honda shadow alırım ama işte bilmiyorum iyi mi o motorlarda çok büyük. 2012 model enjeksiyonlu 0 model için istedile o fiyati bence fahiş fiyat gibi geldi sizce ? Tabi taksimle ödücem ama çok ya 5000 dolara neler alınır neler burda
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 03:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------[/SIZE
Bakın 2013 yamaha 650 costum ;
http://phoenix.craigslist.org/evl/mcd/5193596814.html
Sadece 4495 + tax toplamda 5 bini bulur.ki bu 2013 ve yamaha kendini kanıtlamış bir motor
2 ;
http://phoenix.craigslist.org/evl/mcd/5160628516.html
2104 hiç sürülmemiş be 4999 hadi vergi falan olsun sana 5600.
1000 dolar daha verip 2014 yamaha almak mı 4800 e hyosung mu ? Yamaha alırım daha iyi.en azından al sat derdi yok satmaya kalksam bile daha kolay.
zincirdi regulatordu buji idi ugraşmaya gerek yok bence yamaha kalitesinde son model sürer giderim.
sizde fikirlenirinizi paylaşırsanız sevinirim. Yamaha 650 ile başlayamazmıyım? Biliyorum büyük motor ve ben çok yeniyim ama fiyat aynı
Aydınlatılmayı bekliyorum
-
19 Eylül 2015, 04:21
#23016
Valla İstanbul'da olsan alma derdim de Amerika orası. Trafiğin keşmekeş olduğu yerlerde bile motosikletler insan muamelesi görüyor. V-Star 650 ile başlamanda bence sakınca yok. 3500 milde hem daha çiçek gibi. Hyosung'a o parayı verme. Sıfırı 3999 $ + VAT. 2. ele niye 4800 $ istediler anlayamadım. Tax included fiyatı herhalde.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
19 Eylül 2015, 05:13
#23017
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Valla İstanbul'da olsan alma derdim de Amerika orası. Trafiğin keşmekeş olduğu yerlerde bile motosikletler insan muamelesi görüyor. V-Star 650 ile başlamanda bence sakınca yok. 3500 milde hem daha çiçek gibi. Hyosung'a o parayı verme. Sıfırı
3999 $ + VAT. 2. ele niye 4800 $ istediler anlayamadım. Tax included fiyatı herhalde.
Dealer lar baya bi fiyat bindiriyo ama adam sanki harley satıyo tamam güzel motor hyosung ama o kadar etmez .bu 4800 dediği herşey dahiş fiyat 2012 ve hiç sürülmemiş sıfır. Diğer bi tane daha hyosung var 5000 milde o da 2012 üzerine düşürülmüş solda göçük var. Ona bile 4000 dedi herşr dahil 4000 verip onu alacagıma 5000 veririm en azından kafam rahat olur.
Ben dedim ki acemilik atıcak bişi olsun.
Diyorum ki bi scootrr alsam .dönüşlere biraz çalışsam sonra mı alsam yamahayı. Ya direk allah ne verdiyse giriyim mi zaten çapır felsefesinde hız yok.ben arabayla bile hız yapmıyorum.bi motor zevkim vardı ya
-
19 Eylül 2015, 20:49
#23018
-
21 Eylül 2015, 22:05
#23019
Hiç şık değil beğenmeğim bu modeli
-
22 Eylül 2015, 09:52
#23020
Arka frenlerin disk olması güzel olmuş. Jantlar şık durabilir, görmek lazım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler