Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Şubat 2009, 22:04
#2281
aceofspades,
abi valla 250 cc ve üzeri olsun istiyorum evet. çok seri kullanacak değilim motoru ama arada hız da istiyorum. bir de gv ile ilgili sorunlarını yazar mısın rica etsem. aklım çok karışık. yaza kadar sabredip alayım diyordum motoru ama kararı verir vermez bankaya kredi başvurusu yapacağım.
bu yüzden anlatacaklarınız benim için çok değerli arkadaşlar, abiler, ablalar
gv 250 de aklımı kurcalayan motorlardan. hatta payı yüzde elli diyebilirim.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Reklamlar
-
18 Şubat 2009, 22:05
#2282
-
18 Şubat 2009, 22:11
#2283
ilker hadi abi artık gel.. topic bir tuhaf sensiz..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
18 Şubat 2009, 22:50
#2284
Selçuk hoş bulduk.
mrock hoş bulduk beni motora çekende üzerindeki aksesuarların
güzel görüntüsü idi.
herunolweo şanssızlığına üzüldüm.ayrıca motora kesinlikle binmem diyen eşim gv 250 yi
görünce “aaa bu güzelmiş buna itiraz etmeden binerim “ dedi.sanırım bayanlar üzerinde ekstra bir etkiye sahip bu motor.
aceofspades kendi adıma ;sorunları anlatman problem olmayacaktır.öğrenmek isterim
Yörük hoş bulduk.görüşebilmek dileğiyle.
Bu arada motor koruma demiri için araştırma yapan arkadaşlarim.bende almak istiyorum.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
18 Şubat 2009, 22:51
#2285
selam herkeze
bugün yine biraz turladım bayağı gezdim aslında hava da çok güzeldi yazdan kalma sanki
orhan senin fren lambanın neden sıkı bastığında yandığını sordum bugün bende ampül değiştirdim.
Fren pedalının hemen yanında paralel olarak duran ufak birşey var işte o müşürmüş. orda öğrendim. Böyle ayrıntılı anlatıyorum belki biliyorsundur ama genede anlatıyorum işte. O müşürü bi üsten biraz gevşetti aşağıya aldı benimkide öyleydi bayaa aşağıda yanıyordu. Şimdi yalan olmasın ya aşağıya indirdi ya da yukarı kaldırdı. Zaten bir tele bağlı ve onu gevşetip sıkarak ayarladı. şimdi dokunsam fren lambası yanıyor. yani aslında kendin bile yapabilirsin çok basit bir işlem.,
koray sen nasılsın hocam nasıl gidiyor. bu arada bir kaç tane resim çektim ama nasıl eklenir haberim yok. biraz diğer topiclere baktım ama bulamadım :(
enjoy your ride
and enjoy forever
-
18 Şubat 2009, 23:15
#2286
tarkan çok iyi yapmışsın.. ben akşam 8 e kadar okuldaydım içim gitti.. hem aküyü halledicektim hem turlayacaktım ama olmadı.. tarkan bir topic vardı çok güzel anlatıyordu onu bulabilirsek çok kolay halledersin.. MURAT ; istanbuldan fatihtenmi aldın ? gerçekten baya emek var üstünde.. bi nazar boncuğu al abi hemen
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
18 Şubat 2009, 23:19
#2287
bu ardaa bir şey soracağım.
kaç bin devirde vites değiştiriyorsunuz ve ortalama kaç km hız yapıyorsunuz merak ettim
enjoy your ride
and enjoy forever
-
18 Şubat 2009, 23:21
#2288
emekkoray dikkatin takdir edilecek boyutta.evet bahsettiğin yerden aldım motoru.
Bu arada motoru satın aldığım arkadaş bana ingilizce manual 'inide verdi.Baştan sona okudum ve bütün bakımlarını, işimin de verdiği tecrübe ile kendim yapmaya karar verdim.Merak ettiğim konu bu manual 'dan sizlerde
de varmı?
varsa nasıl faydalanıyorsunuz.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
18 Şubat 2009, 23:29
#2289
valla bende yok ama çok istiyorum nasıl temin edebilirim acaba bilen varsa
enjoy your ride
and enjoy forever
-
18 Şubat 2009, 23:41
#2290
aceofspades elbette GV250cc nin sıkıntılarını paylaşabilirsin. Ben o sorunları okumuştum. GV almak isteyen diğer arkadaşlarımda okuyabilirler. Ancak şunu belirtmemde fayda var. Bu işe yeni başlayacak arkadaşlarım ne aceofspades bu motosiklet şöyledir dese; ne Selka böyledir de se; bu GV250 lileri ne kötü motor ne de iyi bir motor yapar. Herkesin yaşandıkları gerçektir ve saygı duyuyorum. Evet kendine güvenin tam ise direkt 650cc den başlayabilirsin. Ancak ben 5 yaşımdan beri bisiklete iyi binen birisi olarak ilk GV250 nin üzerine oturduğumda roket gibi gelmişti. O an ilk acemiliğimde gv650 olsa idi ne yapardım; bilmiyorum... O sebeble GV250 im ile 5000 km yol yaptım. aceofspades arkadaşımın bu forumda yazacağı sorunların hiçbiri yaşamadım. Şu ana kadar sadece motosikletime 1000 KM de 1.5 lt yağ ve yağ filtresi 50 YTL toplam ve 4000 km de 1.5 lt yağ ve yağ filtresi 50 YTL toplam masraf yaptım. Ve diğer bakım 8000 km de... Yani 8000 km ye kadar toplam GV250 nin bakım masrafı 100 YTL dir. Bu arada vergisi yıllık 72 YTL dir. Mesela 650cc Vstrom sanırım 450 YTL civarında bir vergisi vardır. Bu arada 1400cc Harleyi olan bir arkadaşım motorunu kullanamadı ve sattı. GV250 öyle bir yerdeki cc yükseltmek istiyorum " diyorum ki yahu bakımı 50 lira" cc yükseltmek istiyorum yahu vergisi 70 lira, cc yükseltmek istiyorum şehir içi ideal diyorum. Ne bileyim uzun yolda da 120 km/h sabit hızda sıfır titreşimle kaymak gibi seyahat ediyorum. Motorsikletim ekonomik ve kaslı 29 HP olması ivmelenmesi çok iyi. 90 km/h saatlik sabıt hız ile 3,5 lt yakıta düşüyorsun ki; uzun yolda illaki 120 ye çıkarsın.. Sabit 120 km de ise yakıt maksimum 4,30lt oldu.. Görüntüsü o kadar klasik ki caddede herkes dönüp bir daha bakar. Alçak sele o kadar eğlence sunuyormuş ki; DL650 Vstrom'a binince ne demek olduğunu gayet iyi anlamış bulundum.. 250cc öyle bir yerdeki vuruntu yok.. Ama 650cc hangi makina olur ise olsun vuruntusu varmış.. DL de bunuda gördüm. Şu an gerçekten hepsinden vazgeçtim. Bu yaz GV250 ile geçireceğim. Düşünün KIŞ mevsiminde bana o kadar eğlenceli sürüş verdiki bu motorumu Ekim 2008 de trafiğe çıkardım. Yani 4 ayda 5000 km yol yaptım. Yazı siz hesab edin. Ben Eylülde en az 12000 km de olacağım diyorum. Eğlencesi bol bir makina... Yinede herkese allah gönlündeki motosikleti nasip etsin... Bu tecrübemle mi? Ben 250cc de herşeye rağmen GV yi tercih etmem ile sıfır hata yaptığımı düşünmekteyim ki; hala uygun şartlarda bile bırakamadım. Bakın 2004 Model VStrom sahibi 19000 Km de sadece 5000 YTL fark istemişti ve ben kabul etmedim. Sırf sürüş eğlencemden vazgeçmemek için..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
19 Şubat 2009, 00:14
#2291
Nightshift manual 'in orjinalini nasıl bulacağını bilmiyorum.Ama bendeki manual 'in bir kopyasını istersen sana bir şekilde ulaştırırız.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
19 Şubat 2009, 00:20
#2292
ya bu manuel dediğiniz şeyi ben anlamadım nedir o ?
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
19 Şubat 2009, 01:32
#2293
manuel isteyen arkadaşlar bende pdf dosyası olarak var eğer bana msn ulaştırırsanız sabah sizlere dosyayı atabilirim
nightshift resim eklemek için http://www.imageshack.us/ adresine giriyorsun ondan sonra browse kısmından bilgisayarından resim dosyasını seçip host it'i tıklıyorsun ve orada resmi upload edip sana forumlarda kullanabileceğin bir link veriyor. O linki kopyalayarak sadece normal mesajına yapıştırırsan resim burada çıkıyor... umarım anlatabilmişimdir
Ride hard or stay at home
-
19 Şubat 2009, 01:35
#2294
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
19 Şubat 2009, 01:40
#2295
kullanım kılavuzu, daha doğrusu bendeki servis klavuzu
Ride hard or stay at home
-
19 Şubat 2009, 01:43
#2296
bende kullanım klavuzu var orjinal kitabı..(türkçe) isteyen olursa fotokopi gönderebilirim.. ama servis klavuzu nedir bilmiyorum.. o bende de yok..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
19 Şubat 2009, 02:19
#2297
koray bana özelden msn atarsan dosyayı istersen sana atayım, sendeki ile aynımı bakarsın
Ride hard or stay at home
-
19 Şubat 2009, 02:33
#2298
burak gönderdim abi msni.. ve telefonu.. teşekkür ettim.. ben yatayım yarın dünya kadar ders var..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
19 Şubat 2009, 09:53
#2299
Selam arkadaşlar 2 gündür hastayım o yüzden aranızda olamadım. Ama biraz toparladım şimdi kendimi. Önemli bir şey değil aslında soğuk algınlığı ve bronşitlerde çok hafif etkisi olmuş enfeksiyonun. O kadar güzel hava vardı 2 gündür ama evde yatıp dinlenmekten başka bişey yapamadım
Korayım service manual hem türkçe hemde ingilizce olanını (İngilizce olan çok uzun herşeyi detaylarıyla anlatan yaklaşık 250 sf.) sana, Selçuk'a İlker'e ve Muallim'e göndermiştim diye hatırlıyorum mail ile. Bu manuellerden isteyen olursa özelden mail adresi göndererek bende ulaştırabilirim kendilerine
Tarkan verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim, motoru yıkayacağım zaman dediğin müşüre bakacağım, yalnız ön frenin müşürü de aynı mantıkta mı çalışıyor acaba tam bilemiyorum, onu da incelerim biraz olmadı. Sağolasın.
Herkese tekrardan selamlar.
-
19 Şubat 2009, 12:49
#2300
Herkese merhaba,
Uzun süredir istediğim motoru sonunda aldım ve aranıza katıldım.
Ruhsat değişikliğiyle ilgili bir sorum olacak, cevaplayacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Ruhsat değişikliği için hangi belgeler gerekli?
Brokrasiye fazla takılmadan o evrak eksik, şu eksik bu eksik diye zaman kaybetmek istemiyorum. Hangi evrakların gerektiğini bilen arkadaşların yardımını rica ediyorum.
Teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler