Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 21:26
#22861
geeklanx adlı üyeden alıntı
bu olur mu acaba ? delta motoru arayıp bir sorabilirsin yinede.
http://www.deltamotorluaraclar.com/h...9Fi,%20plastik
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------
anasayfada ki muhabbetlerden birisinde model isimlerini vermişler.
NGK SD05F veya SD05FGA oluyormuş
http://www.n11.com/sd05f-buji-piposu-P18973608
Ben bu buji piposunu kullandım. Ucundaki lastiği taktım tam oturuyordu
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 21:49
#22862
buji piposunda çatlak oluştuğunu nasıl anladınız ? motorun tepkisi ne oluyor ? sanırım sık karşılaşılıyor. bilgim olsun isterim. teşekkürler
-
01 Ağustos 2015, 22:13
#22863
geeklanx adlı üyeden alıntı
böyle bir mesaj var :
ama orjinalini bulabilmen sanırım zor - hyosungsource üzerinden getirmen mümkün. msa ya da aydınkardeşleri biliyorum bende.
Yukardaki gv650i kaya beydir kendisi yaşça büyük tecrübeli bir kullanıcıdır gerçekten sana yardımcı olur tecrübeyle sabit...
-
03 Ağustos 2015, 00:38
#22864
geeklanx adlı üyeden alıntı
buji piposunda çatlak oluştuğunu nasıl anladınız ? motorun tepkisi ne oluyor ? sanırım sık karşılaşılıyor. bilgim olsun isterim. teşekkürler
Rolantide motor ısındıktan sonra dalgalanma oluyor. Yüksek hızda tepkileri değişiyor.
-
03 Ağustos 2015, 01:21
#22865
Slm. Deltamotorlu araçlarda ayak basamak takımı (palet aysklilik) 155 tl. Daha ucuz yollu uygun parça bulan var mı acaba. Birde yakut pompası sesiyle nasıl mücadele ediyoruz. Bu ses yüzünden motordan soğudum. Yardım lütfen. ..
-
03 Ağustos 2015, 01:34
#22866
ustunh adlı üyeden alıntı
Slm. Deltamotorlu araçlarda ayak basamak takımı (palet aysklilik) 155 tl. Daha ucuz yollu uygun parça bulan var mı acaba.
ben birkaç gündür bakınıyorum. Daha ucuzunu bulamadım. Bana da 155 TL+KDV fiyat verdiler. Yurt dışından hyosung yedek parça ve aksesuar satan 2-3 internet sitesindeki fiyatlar da neredeyse aynı veya daha pahalı. Bulursan bana da habersen sevinirim.
-
03 Ağustos 2015, 09:23
#22867
geeklanx adlı üyeden alıntı
buji piposunda çatlak oluştuğunu nasıl anladınız ? motorun tepkisi ne oluyor ? sanırım sık karşılaşılıyor. bilgim olsun isterim. teşekkürler
Rolantide düzensiz inişli çıkışlı,genelde çok yüksek devir.Ara sıra zor çalışma. vb..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
ustunh adlı üyeden alıntı
Slm. Deltamotorlu araçlarda ayak basamak takımı (palet aysklilik) 155 tl. Daha ucuz yollu uygun parça bulan var mı acaba. Birde yakut pompası sesiyle nasıl mücadele ediyoruz. Bu ses yüzünden motordan soğudum. Yardım lütfen. ..
Ne yazık ki bildiğim kadarı ile yakıp pompası sesine pek çare yok.İnsan zamanla alışıyor.Bir de zaten sadece şehir içinde giderken duyulabiliyor.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
03 Ağustos 2015, 12:16
#22868
nines adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar buji piposunu nereden bulabilirim?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-gv-250-dis-bobin-adet-fiyatidir-177453278/detay
bn bunu aldım. sadece pipoları 50 tl ye
dört teker bedenini, iki teker Ruhunu taşır
-
03 Ağustos 2015, 16:05
#22869
ns_elessar adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-gt-250-gv-250-dis-bobin-adet-fiyatidir-177453278/detay
bn bunu aldım. sadece pipoları 50 tl ye
Vay arkadaş 25 TL'lik parça 50 TL olmuş. Resmen kara borsa.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
03 Ağustos 2015, 16:16
#22870
geeklanx adlı üyeden alıntı
buji piposunda çatlak oluştuğunu nasıl anladınız ? motorun tepkisi ne oluyor ? sanırım sık karşılaşılıyor. bilgim olsun isterim. teşekkürler
Dostum motor ısındıktan sonra boşa aldığında veya gaz kesip debriyaja bastığında devir saatinde dalgalanma oluyordu ve motor stop ediyordu. burada soruşturdum genelde buji piposu olabilir dendi. bende motosiklet tamir işlerine bakan bir arkadaşıma götürdüm olabilecekleri saydı ihtimallerden biri subap olabilirmiş ama önce buji pipolarına bakacağım dedi oda. hatta resimlerinide attı.
http://i.hizliresim.com/gAyOR2.jpg
http://i.hizliresim.com/kgJORm.jpg
aslında bana çatlaktan ziyade bildiğin yarılmış gibi geldi. plastik kaynağı yapmış pipolara yinede bir çift alacağım yine yaparsa değiştiririz dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
ustunh adlı üyeden alıntı
Slm. Deltamotorlu araçlarda ayak basamak takımı (palet aysklilik) 155 tl. Daha ucuz yollu uygun parça bulan var mı acaba. Birde yakut pompası sesiyle nasıl mücadele ediyoruz. Bu ses yüzünden motordan soğudum. Yardım lütfen. ..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-surucu-basamak-takimi-195687261/detay
dostum aynı adamlar sahibinden.com'da satıyor 10 liramı ne kargosu tutuyor.
-
03 Ağustos 2015, 17:47
#22871
nines adlı üyeden alıntı
Dostum motor ısındıktan sonra boşa aldığında veya gaz kesip debriyaja bastığında devir saatinde dalgalanma oluyordu ve motor stop ediyordu. burada soruşturdum genelde buji piposu olabilir dendi. bende motosiklet tamir işlerine bakan bir arkadaşıma götürdüm olabilecekleri saydı ihtimallerden biri subap olabilirmiş ama önce buji pipolarına bakacağım dedi oda. hatta resimlerinide attı.
http://i.hizliresim.com/gAyOR2.jpg
http://i.hizliresim.com/kgJORm.jpg
aslında bana çatlaktan ziyade bildiğin yarılmış gibi geldi. plastik kaynağı yapmış pipolara yinede bir çift alacağım yine yaparsa değiştiririz dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-surucu-basamak-takimi-195687261/detay
dostum aynı adamlar sahibinden.com'da satıyor 10 liramı ne kargosu tutuyor.
Yalnız bakın bu ayaklıklar katlanmıyor. Sürüş esnasında sabit olması sıkıntı olabilir, yatarken veya kaldırıma yakın geçerken sürtmesi durumunda mevcut ayaklıklar gibi yaylı üste doğru katlanması iyi olur. Regallerin ayaklıkları katlanıyor mesela. Araştırıp onlar uyuyormu diye bakmak daha mantıklı olabilir.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
03 Ağustos 2015, 19:46
#22872
Arkadaşlar buji piposu çatlağı sorunu ile karşılaşanlar kaç km de,kaç yaşında motosiklette bu sorun ile karşılaştıklarını yazabilir mi?Sadece kişisel merak.Benim motosiklet 2 yaşında ve yaklaşık 4500-5000 km civarında(tam hatırlamıyorum) ama henüz bu sorunla karşılaşmadım.Bunun yanında 2013 yılında benimle beraber GT 250 R alan arkadaş daha 1500 km de bu sorun baş gösterdi.Yakın bir zaman NGK SD05F buji piposu ve NGK CR8E buji siparişi verip bujilere ulaşması,sökmesi biraz zor bir iş olduğunda hem bujiyi hem de buji piposunu aynı zamanda değiştirmeyi planlıyorum.Yanlış hatırlamıyorsam buji 8000 km de bir değişiyor sanırım biraz daha erken değiştirsem olur.
-
04 Ağustos 2015, 09:10
#22873
Thracian adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar buji piposu çatlağı sorunu ile karşılaşanlar kaç km de,kaç yaşında motosiklette bu sorun ile karşılaştıklarını yazabilir mi?Sadece kişisel merak.Benim motosiklet 2 yaşında ve yaklaşık 4500-5000 km civarında(tam hatırlamıyorum) ama henüz bu sorunla karşılaşmadım.Bunun yanında 2013 yılında benimle beraber GT 250 R alan arkadaş daha 1500 km de bu sorun baş gösterdi.Yakın bir zaman NGK SD05F buji piposu ve NGK CR8E buji siparişi verip bujilere ulaşması,sökmesi biraz zor bir iş olduğunda hem bujiyi hem de buji piposunu aynı zamanda değiştirmeyi planlıyorum.Yanlış hatırlamıyorsam buji 8000 km de bir değişiyor sanırım biraz daha erken değiştirsem olur.
dostum benim motor 2014 model 11bin km'de.
-
04 Ağustos 2015, 09:40
#22874
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Vay arkadaş 25 TL'lik parça 50 TL olmuş. Resmen kara borsa.
ikisini 50 ye aldm zati
dört teker bedenini, iki teker Ruhunu taşır
-
04 Ağustos 2015, 13:07
#22875
siyahus adlı üyeden alıntı
Yalnız bakın bu ayaklıklar katlanmıyor. Sürüş esnasında sabit olması sıkıntı olabilir, yatarken veya kaldırıma yakın geçerken sürtmesi durumunda mevcut ayaklıklar gibi yaylı üste doğru katlanması iyi olur. Regallerin ayaklıkları katlanıyor mesela. Araştırıp onlar uyuyormu diye bakmak daha mantıklı olabilir.
ben regalin ayaklarını taktım daha güzel kaliteli ve titireşimi tam emiyor hemde katlanıyor tavsiye ederim
-
04 Ağustos 2015, 15:34
#22876
gv650i adlı üyeden alıntı
ben regalin ayaklarını taktım daha güzel kaliteli ve titireşimi tam emiyor hemde katlanıyor tavsiye ederim
gv250 'yede uyar mı dersiniz ? nereden ne kadara aldınız ?
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
04 Ağustos 2015, 21:25
#22877
siyahus adlı üyeden alıntı
gv250 'yede uyar mı dersiniz ? nereden ne kadara aldınız ?
uyduruluyor az bi ugraşla ben 3 sene önce 160 tl ye regal bayinden almıştım almak istersen bakarım elinde varmı bana özelden yazarsan yardımcı olurum.
-
05 Ağustos 2015, 10:33
#22878
Arkadaşlar merhaba;
2 sene cbf 150 kullandıktan sonra 250liğe geçeyim dedim. Bu forumda okuduğum kadarıyla benim 12000tl ye kadar olan fiyat aralığına en uygun cruise GV 250.
Belki burada daha önceden yazılmıştır ama ben göremedim. Öncelikle sıfır ve ikinci el arasında intenette baktığıma göre fazla fiyat farkı yok. Sizin öneriniz nedir? Temiz bir ikinci el iş görür mü? Yoksa 500-1000 tl için değmez mi?
Memleketim izmir çalıştığım yer istanbul. Bu nedenle cbf 150 ile bile izmir-istanbul yapıyorum. GV 250 uzun yolda nasıl?
En büyük korkum ise sürekli arıza çıkaran, tamirciden çıkaramayacak bir araç olması. Çevremdekiler "japondan şaşma,yoksa tamirciliği öğrenirsin" diyor. Ama okuduğum kadarıyla bu araç çin markalarından daha iyi.
Bu forumdaki ilk mailim, ufak tefek hatalarım varsa hoş görün
-
05 Ağustos 2015, 11:04
#22879
Arkadaşlar 2015 modellerle uyumlu koruma demirini alabileceğim bir yer önerebilir misiniz ? Bir de lastiklerimi değiştirmek istiyorum hangisini önerirsiniz ?
-
05 Ağustos 2015, 11:10
#22880
250cc de japon cruiser eski modeller var sanırsam ( intruder vs )- değmez parçası falan da yoktur yani - ebay işi bunlar.
ben ikinci el aldım - 20K km de. buradan soraraktan öğrendiklerimle bir de ustanın yönlendirmesi ile değişmesi gereken parçalarını değiştirdim. motor ter temiz çalışıyor - kronik arızası vs yok ( yakıt göstergesi arızası kronik diye bir gani soru sordum meğer değilmiş - değiştirdim çalışıyor )
gv250 - v motor,yüksek beygir, az arıza, yetersiz servis ağı ( burada iş sana kalıyor - iyi usta bulursan ve parça işini kendin halledersen sıkıntı yok ) ile bence 250 de alınabilecek ilk motor - tarzını,tipini beğeniyorsan. temiz ikinci el kolaylıkla bulunabilir. karbüratörlü ve enjeksiyonlu modelleri var - efi tercih etmen güzel olur. kolay gelsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler