Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Temmuz 2015, 10:37
#22821
Çanta Koruma Demirleri özel imalat. Orta sehpa da Hyosung'un orijinali pahalı olduğundan, Yuki YK-250-4 diye bir Çinli cruiser'ınki almıştım. Gayet uygun oluyor.
Bu arada orta sehpa lastik şişirirken, zincir yağlarken, bakım yaparken büyük kolaylık. Öyle yüksek kaldırımlara tırmanma peşinde değilseniz de sürtmüyor hiçbir kasise, tümseğe filan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------
Bu arada şimdi aklıma geldi de geçenlerde burada bir arkadaş buji piposunu nerden bulabilirim demişti. Honda'nın bir modelininki bire bir oluyordu ama hangisi unuttum.
Onun dışında bu linkten 27 TL + 3,60 TL gümrük damgası ödeyerek alabilirler. Öyle atla deve değil yani, hatta imkanınız varsa 2-3 tane alıp stoklayın. Lazım olabilir.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2015, 12:13
#22822
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Çanta Koruma Demirleri özel imalat. Orta sehpa da Hyosung'un orijinali pahalı olduğundan, Yuki YK-250-4 diye bir Çinli cruiser'ınki almıştım. Gayet uygun oluyor.
Bu arada orta sehpa lastik şişirirken, zincir yağlarken, bakım yaparken büyük kolaylık. Öyle yüksek kaldırımlara tırmanma peşinde değilseniz de sürtmüyor hiçbir kasise, tümseğe filan.[COLOR="Silver"]
.
Hocam bu orta sehpayı nerden temin ettiniz internetten araştrıdım ama bulamadım
Motorsiklet kullanıyorsan kullanacaksan EĞİTİM AL!!
-
22 Temmuz 2015, 12:54
#22823
dr_kara adlı üyeden alıntı
Hocam bu orta sehpayı nerden temin ettiniz internetten araştrıdım ama bulamadım
Selam,
Bana da lazım virago 250 için.Olur mu acaba ? Aradım şunu buldum ;
http://xn--camgz-mua.com.tr/asp/prod...048/ORTA-SEHPA
Dr_Kara, sen alma ben alayım. Olmaz ise indirimli sana satarım
-
22 Temmuz 2015, 13:50
#22824
Arkadaslar zincir muhafazada catlak var suan tutuyor ama degistirmek istiyorum. baska marka modellerden uygun fiyatli uydurup takan kullanan var mi.
-
22 Temmuz 2015, 14:16
#22825
-
22 Temmuz 2015, 14:24
#22826
dr_kara adlı üyeden alıntı
Hocam bu orta sehpayı nerden temin ettiniz internetten araştrıdım ama bulamadım
Öyle çıkma olarak bulmuştum bunu 30 TL mi ne tutmuştu. Yuki servisleri veya bayilerini arayıp sorarsanız ellerinde olabilir. Bulamazsanız ise şu linkten sehpanın kendisini, bu linkten de bağlantı parçalarını sipariş verebilirsiniz. 1-2 hafta içinde elinize ulaşır ama 160 TL gibi bir fiyata mal olur + shipping de ücretsiz. Sadece 3,60 TL gümrük damga bedeli ödersiniz. Ama kıçıkırık bir orta sehpaya 160 TL verilir mi bilemiyorum.
dadaş-bb adlı üyeden alıntı
Arkadaslar zincir muhafazada catlak var suan tutuyor ama degistirmek istiyorum. baska marka modellerden uygun fiyatli uydurup takan kullanan var mi.
Bu Linkten 65 TL'ye alabilirsiniz. Kargo bunda da ücretsiz. Daha ucuzunu da aramayın artık, ucuz parçaların ömrü de kısa oluyor.
Hyosungsource'u kullanın arkadaşlar, sistemlerinde sıkıntı olmadı şu ana kadar. Eğer motoru satamazsam, bloğu komple eski modellerdeki nikelajlı parçaları satın alıp değiştirmeyi planlıyorum. Hatta yanlardaki EFI yazan hava filtresi kapaklarını da nikelajlı olanlarla değiştirebilirim.
Distribütörü ve bayileri bekleyip, bu beklemenin sonunda kazığı yemek hoşunuza gitmiyorsa burayı kullanın. Şahsen tavsiye ederim.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
23 Temmuz 2015, 11:10
#22827
Selam,
gaz,fren ve debriyaj tellerini yenilemek istiyorum. hyosungsource dışında - türkiye'de bunları bulabileceğimiz yer var mı ? gaz teli efi'de farklıymış - bulduklarım karbüratörlü içindi.
-
23 Temmuz 2015, 11:13
#22828
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Eğer motoru satamazsam, bloğu komple eski modellerdeki nikelajlı parçaları satın alıp değiştirmeyi planlıyorum. Hatta yanlardaki EFI yazan hava filtresi kapaklarını da nikelajlı olanlarla değiştirebilirim.
Aynı düşünceler içerisindeyim ben de, İlerleyen zamanlarda uygulamayı düşünüyorum. Uyum sorunu var mı parçalar arasında kontrol etme şansın oldu mu?
-
23 Temmuz 2015, 11:27
#22829
Arkadaşlar rodajda hangi devirlerde kullanmamı önerirsiniz?
-
23 Temmuz 2015, 11:42
#22830
geeklanx adlı üyeden alıntı
Selam,
gaz,fren ve debriyaj tellerini yenilemek istiyorum. hyosungsource dışında - türkiye'de bunları bulabileceğimiz yer var mı ? gaz teli efi'de farklıymış - bulduklarım karbüratörlü içindi.
Merkez Yedek parça'dan sipariş verebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Utided adlı üyeden alıntı
Aynı düşünceler içerisindeyim ben de, İlerleyen zamanlarda uygulamayı düşünüyorum. Uyum sorunu var mı parçalar arasında kontrol etme şansın oldu mu?
Hava filtre kapaklarının çatala yakın kısmında biraz daha sivrilik var. Bir tane 2013 model bulabilirsem üzerinden ölçü almayı düşünüyorum. Bloğu sadece fotoğraflardan inceledim. Ancak görünen o ki statör kapağı bire bir aynı. Debriyaj kapağında cıvata girişlerinde ve sayısında bir farklılık yok gibi ancak tam olarak oturmayabilir, yakından incelemem gerekiyor. Onun dışında Yağ filtresi kapağı filan ölçü olarak bire bir aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
atasah adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar rodajda hangi devirlerde kullanmamı önerirsiniz?
Kitapçıkta yazması lazım. Servis ve bayi önerisi olarak max. 6000-6500 devir, max. 80 km hız idealdir. Boş yollarda 4'e, 5'e atıp hızınızı koruyabilirsiniz.
Kitapçığı okumaya üşeniyorsanız 32. sayfasının fotoğrafını yüklüyorum:
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
23 Temmuz 2015, 12:07
#22831
Bende 2013 model var , neyin ölçüsünü istiyorsan ben alıp yazabilirim. Şu aralar silivrideyim yoksa motoru getirirdim istediğin gibi alabilirdin. Yinede hafta içi bahçeşehir veya silivri yakınlarına gelme ihtimalin olursa yardımcı olurum.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
23 Temmuz 2015, 12:34
#22832
merkez yedek parçada efi için yokmuş. istanbul motorda da yokmuş - sym devralmadı mı hyosungu cidden merak ettim. sanırım bu hyosung - yedek parça olayı cidden sıkıntılı.
-
23 Temmuz 2015, 12:53
#22833
siyahus adlı üyeden alıntı
Bende 2013 model var , neyin ölçüsünü istiyorsan ben alıp yazabilirim. Şu aralar silivrideyim yoksa motoru getirirdim istediğin gibi alabilirdin. Yinede hafta içi bahçeşehir veya silivri yakınlarına gelme ihtimalin olursa yardımcı olurum.
Haftaiçi çok çok zor, iş yerim de Tuzla'da olduğundan. Motor bloğunda değişiklik yaptı Hyosung; 2014'ten itibaren mat renkte parçalar ki görsellik olarak gayet kötü. 2011-2012-2013 enjeksiyonlu modeller ile farkı yok gibi görünüyor ölçülerin ama yine de kesin olup olmadığını bilmek lazım. Ben de bu mat boyalı parçaları eski usül nikelajlı olanlarıyla değiştireyim diyordum. Direk söküp nikelaja götürmek de mantıklı ama yedek parça olarak da elimde eskileri dursun istiyorum bir yandan.
Ölçü alma isteğime gelince, sitede bile şöyle bir uyarı var: "*please compare the picture to your part and make sure they are exactly the same*" : )
Bilmiyorum ölçü verebilecek gibiyseniz ben parçaların inklerini paylaşayım:
Sol Hava Filtresi Kapağı
Sağ Hava Filtresi Kapağı
Debriyaj Kapağı
Yağ Filtresi Kapağı
Zincir Dişli Kapağı
Bu arada dün baktığımda sol taraftaki kapaklar vardı. Bugün baktım siteye sadece sağ taraf var. Galiba stoklarında kalmadı.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
23 Temmuz 2015, 13:16
#22834
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Merkez Yedek parça'dan sipariş verebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------
Hava filtre kapaklarının çatala yakın kısmında biraz daha sivrilik var. Bir tane 2013 model bulabilirsem üzerinden ölçü almayı düşünüyorum. Bloğu sadece fotoğraflardan inceledim. Ancak görünen o ki statör kapağı bire bir aynı. Debriyaj kapağında cıvata girişlerinde ve sayısında bir farklılık yok gibi ancak tam olarak oturmayabilir, yakından incelemem gerekiyor. Onun dışında Yağ filtresi kapağı filan ölçü olarak bire bir aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
Kitapçıkta yazması lazım. Servis ve bayi önerisi olarak max. 6000-6500 devir, max. 80 km hız idealdir. Boş yollarda 4'e, 5'e atıp hızınızı koruyabilirsiniz.
Kitapçığı okumaya üşeniyorsanız 32. sayfasının fotoğrafını yüklüyorum:
http://i.hizliresim.com/ZVAOVG.jpg
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Ayrıca zahmet edip kitapçığı da yüklemişsiniz inanın o kitabı daha motoru almadan iki defa okudum sadece devirleri merak ettim biraz acemiyim de ben şuan 300 km ye yaklaştım ve 3000 4000leri çok nadir geçiyordum. 6000 6500 e kadar çıkayım mı diyorsunuz?
-
23 Temmuz 2015, 13:21
#22835
atasah adlı üyeden alıntı
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Ayrıca zahmet edip kitapçığı da yüklemişsiniz inanın o kitabı daha motoru almadan iki defa okudum sadece devirleri merak ettim biraz acemiyim de
ben şuan 300 km ye yaklaştım ve 3000 4000leri çok nadir geçiyordum. 6000 6500 e kadar çıkayım mı diyorsunuz?
Ben üreticisi değilim. Ben de bana söylenenleri uyguladım. Çevrede sorduğum kullanıcısı arkadaşlar da 6000'i çok geçme demişti. Ben devir düşük kalsın ve her viteste iyice yağlama olsun diye 70-80 km hızlarda bile 4. , 5. viteste kullandım. Herhangi bir zararını görmedim. Uzun vadede ne olur bilmiyorum. Servise sorun derdim ama servisteki ustaların çoğu buradaki insanlardan daha da bilgisiz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
23 Temmuz 2015, 15:18
#22836
Bende 2014 sıfır alacaktım , bu nikelajlar yüzünden 2013 2. ele döndüm. Bu parçaların şeklide bi acaip düz değil ki hiç biri nasıl ölçü almak lazım bunları ?
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
23 Temmuz 2015, 15:29
#22837
siyahus adlı üyeden alıntı
Bende 2014 sıfır alacaktım , bu nikelajlar yüzünden 2013 2. ele döndüm. Bu parçaların şeklide bi acaip düz değil ki hiç biri nasıl ölçü almak lazım bunları ?
Yok zaten pek mümkün değil. Ben iki motoru yanyana koyup sökerek karşılaştırmak istiyorum. Bir arkadaşımda 2011 model var aslında bi bakmam lazım ama vakit yaratmak çok zor oluyor kendi adıma.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
24 Temmuz 2015, 11:31
#22838
Gerçekten çok yardımcı oldunuz. Teşekkür ederim.
-
24 Temmuz 2015, 12:29
#22839
atasah adlı üyeden alıntı
Gerçekten çok yardımcı oldunuz. Teşekkür ederim.
Ben bu motoru 2. el aldığımdan rodaj yapmadım. Ama motoru açıyorum ara ara . 150 km ye kadar da gördüm kısa süreli denemelerde. Tabi bu göstergedeki hız, gerçekte daha az.
Motorunuz hayırlı olsun.
Rodaj için daha önceki arabalarımda birtane sıfır motorumda uyguladığım genel davranış; ilk 1000 km de devir göstergesinin yarısını pek geçmem mecbur kalmadıkça. ani gaz açmam , aynı devirde sürekli gitmem ki bu çok önemli. Devir sayısı değişecek şekilde kullanırım. 1000 km yi geçtiğimde yağ değişimi olur genelde motosikletlerde. Ondan sonra yavaş yavaş açmaya başlarım devirleri yükseltirim. 2000 km yi geçtiğimde motoru açarım, yüksek devirlerde atılan viteslerle aracın son hızını belirlerim. Bu aşamada rodaj ve açma işlemi benim için bitmiştir. el kitapçığında yazan km ler biraz daha farklı. Ben bu makinayı sıfır alıp rodaj yapacak olsam kitapçığa uyarım.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
24 Temmuz 2015, 17:55
#22840
Egzos ve modifiye işi yapan ustamla egzos yaptırmak için görüştüm. Arıza ışığını yakmadan yaparız sorun olmaz dedi. Bakalım dediği gibi olursa eski model gv kullanıcısı olarak bu yeni modellerle ilgili en büyük hayal kırıklıklarımdan birini halletmiş olacak. pm
Diğer sorunumuz ise yakıt pompası sesi. düşük devirlerde nerdeyse egzosdan daha çok gürültü yapıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler