Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #22781
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşa almaya zamanla alışırsın. Ayağının hassasiyeti artar.

    Benzin göstergesi arızası ile karşılaşmadım. Fakat arkadaşım benzin deposunu sökerken depoyu ters çevirmişti. Şamandra takılmıştı. Anlayacağın kronik bir arıza değil.

    Kronik sayılabilecek arıza Rolanti dalgalanması. Temel sebebi buji pipolarının çatlaması.
    hocam bu buji pipolarının çatlaması dediğin olayla sıfır motorda karşılaşılabilir mi? nasıl tam emin olabiliriz? Ben motoru yeni aldım henüz 150km de, daha önce gv sürmedim fakat sanki bir sıkıntı var gibi geliyor bana, olması gerektiği kadar güçlü değil gibi motor. (önceki motorum MCX150 ile karşılaştırıyorum).

    Bir de bu benden de kaynaklanıyor olabilir fakat, örneğin kırmızı ışığa yaklaşırken yavaşlıyorum, en son durmaya yakın debriyajı çektiğimde stop ediyor motor. Her zaman olmuyor ama 10 seferden 4 ünde yaşıyorum bunu, kullanımla alakalı neyi yanlış yapıyor olabilirim?
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22782
    AyKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2013
    Motosikleti
    GV 250
    Hayir, farkli bi egzoz falan yok. Kazasi yok diye biliyorum. Alirken de aldiktan sonra da gosterdigim yerler temiz demislerdi. Bakalim balans icin tekrar gosterecegim. Cevap icin tesekkur ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

    Oguzcan, bugun senin dedigin kardesler motosiklete goturup baktirdim. Usta kisa bi surus sonunda motor dengede degil dedi. Haftaici tekrar birakip tam bi kontrol yaptiricam. Bakalim umarim kafamdaki soru isaretleri gider.

    Bu motosiklette elleri birakinca tamamen dengede mi oluyor herkeste? Yoksa az da olsa bi cekme soz konusu oluyor mu?

  3. #22783
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı AyKa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]Oguzcan, bugun senin dedigin kardesler motosiklete goturup baktirdim. Usta kisa bi surus sonunda motor dengede degil dedi. Haftaici tekrar birakip tam bi kontrol yaptiricam. Bakalim umarim kafamdaki soru isaretleri gider.

    Bu motosiklette elleri birakinca tamamen dengede mi oluyor herkeste? Yoksa az da olsa bi cekme soz konusu oluyor mu?
    anladım, daha önceden önden bir darbesi varsa eğer yapabilir böyle birşey. yada amortisörlerin yaylanmaları eşit olmayabilir.. gidon rulmanları zayıf bir ihtimal ama onlarında değiştirilmesi gerekebilir

  4. #22784
    AyKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2013
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anladım, daha önceden önden bir darbesi varsa eğer yapabilir böyle birşey. yada amortisörlerin yaylanmaları eşit olmayabilir.. gidon rulmanları zayıf bir ihtimal ama onlarında değiştirilmesi gerekebilir
    baktıracaz bakalım, ne çıkıcak ben de çok merak ediyorum :/

  5. #22785
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı Utided adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bu buji pipolarının çatlaması dediğin olayla sıfır motorda karşılaşılabilir mi? nasıl tam emin olabiliriz? Ben motoru yeni aldım henüz 150km de, daha önce gv sürmedim fakat sanki bir sıkıntı var gibi geliyor bana, olması gerektiği kadar güçlü değil gibi motor. (önceki motorum MCX150 ile karşılaştırıyorum).

    Bir de bu benden de kaynaklanıyor olabilir fakat, örneğin kırmızı ışığa yaklaşırken yavaşlıyorum, en son durmaya yakın debriyajı çektiğimde stop ediyor motor. Her zaman olmuyor ama 10 seferden 4 ünde yaşıyorum bunu, kullanımla alakalı neyi yanlış yapıyor olabilirim?
    Bujiler motorun ortasında. Avantajı yağmurda kolay kolay ıslanmıyor. Fakat çok ısındığından kılcal çatlaklar oluşuyor ve atlama yapıyor. Buji pipolarında sıkıntı yaşadığımda motor ısındıktan sonra (buji pipoları genleştikten sonra) rolantide dalgalanmalar oluyordu.

    Motorun yeni, yani rodaj evresinde. Tüm parçalar sıkışık. Son kullandığım motoru 1500km'de almıştım. Rodaj bitmişti fakat yaklaşık 3000km'ye geldiğinde motor tam rahatladı. Öncesinde ısınıyor ve rahat gitmiyordu (yada bana öyle geliyordu).

    2. Viteste stop etmeyi ben de yaşamıştım. Opetten benzin tavsiye ettiler. Gerçekten işe yaradı. PO'dan yakıt alıyordum. Sanırım benzin ile ilgili sıkıntı vardı.

    Rodaj konusu çok çetrefilli konu fakat tavsiyem uzun yolda tek seferde yaklaşık 1000km yapıp bitirmen. Böylece söylediğin sıkıntılardan kurtulabilirsin.

  6. #22786
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bujiler motorun ortasında. Avantajı yağmurda kolay kolay ıslanmıyor. Fakat çok ısındığından kılcal çatlaklar oluşuyor ve atlama yapıyor. Buji pipolarında sıkıntı yaşadığımda motor ısındıktan sonra (buji pipoları genleştikten sonra) rolantide dalgalanmalar oluyordu.

    Motorun yeni, yani rodaj evresinde. Tüm parçalar sıkışık. Son kullandığım motoru 1500km'de almıştım. Rodaj bitmişti fakat yaklaşık 3000km'ye geldiğinde motor tam rahatladı. Öncesinde ısınıyor ve rahat gitmiyordu (yada bana öyle geliyordu).

    2. Viteste stop etmeyi ben de yaşamıştım. Opetten benzin tavsiye ettiler. Gerçekten işe yaradı. PO'dan yakıt alıyordum. Sanırım benzin ile ilgili sıkıntı vardı.

    Rodaj konusu çok çetrefilli konu fakat tavsiyem uzun yolda tek seferde yaklaşık 1000km yapıp bitirmen. Böylece söylediğin sıkıntılardan kurtulabilirsin.
    Hocam şu an 150km de, bayramda bursaya gidip geleceğim. bir sefer gidip gelişim yaklaşık 350km atıyor. bayramdan sonraki hafta tekrar gidip geleceğim. böylelikle toplamda 900 civarına çıkmış olacak ama rodajda uzun yol gitmeninde ne kadar sağlıklı olduğunu bilemiyorum. Bir önceki motorumla da rodajda gitmiştim aynı yolu. rodajda farklı devirlerde 5-6 bin deviri geçmeden sürün diyorlar. uzun yolda bu pek mümkün olmuyor, yolun çoğu 7-8 bin civarı sabit hızda gidiliyor. Bu sebeple bunun da rodaja negatif etkisi olur mu diye düşünmekteyim.

    Benzini şu an bp den alıyorum, tavsiyen üzerine depoyu bitirince opet deneyeceğim ama. uzun yolda rodoj için nasıl bir sürüş tarzı önerirsin peki sağlıklı olması açısından.
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  7. #22787
    mv400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2013
    Şehir
    Kutahya
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750
    Alıntı Utided adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam şu an 150km de, bayramda bursaya gidip geleceğim. bir sefer gidip gelişim yaklaşık 350km atıyor. bayramdan sonraki hafta tekrar gidip geleceğim. böylelikle toplamda 900 civarına çıkmış olacak ama rodajda uzun yol gitmeninde ne kadar sağlıklı olduğunu bilemiyorum. Bir önceki motorumla da rodajda gitmiştim aynı yolu. rodajda farklı devirlerde 5-6 bin deviri geçmeden sürün diyorlar. uzun yolda bu pek mümkün olmuyor, yolun çoğu 7-8 bin civarı sabit hızda gidiliyor. Bu sebeple bunun da rodaja negatif etkisi olur mu diye düşünmekteyim.

    Benzini şu an bp den alıyorum, tavsiyen üzerine depoyu bitirince opet deneyeceğim ama. uzun yolda rodoj için nasıl bir sürüş tarzı önerirsin peki sağlıklı olması açısından.
    Kitabında rodaj sırasında nasıl kullanmanız gerektiği yazar. Yanında el kitabını verdiler değil mi? Genelde belli bir devri geçilmemesi gerekir. Bunu da kitapta bulabilirsiniz
    Utided ve ssates bunu beğendiler.

  8. #22788

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Arkadaşlar malum distribütör değişti e haliyle servislerde değişti. benim motorunda bakımı geldiği (11000 bakım) için BİR APTALLIK EDİP Maltepe Motobull Galeri İlyasa götürdüm. Motoru orda 3 gün yatırdılar. 200 lirada para verdim neler yaptıklarını sorduğumda Abi yağını değitirdik zinciri yağladık. frenlere baktınmı dedim adam sen bak demedinki diyor bujilere baktınmı abi bujilere 11000'de bakılmaz dedi e nezaman bakılır dediğimde abi arıza çıkardığında bakılır dedi. kısacası yağ değişimine 200 lira para bayıldım. bunun üzerine patronlarına gittim konuştum anlattım durumu aradı servis bölümünü herifin dediği şeye bak zincir çok pis ve eskiymiş 4 kutu sprey harcamış bu arada zinciri değiştireli 1 ay oldu olmadı yani üzerindeki sıfır zincir. Aklınızda bulunsun HİÇ ÖNERMEDİĞİM BİR SERVİS. Keşke Yeşilyurt motora yetkili servis bıdı bıdısı verseler enazından bildiğim yer işlerinide düzgün yapıyorlar.

  9. #22789
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Arkadaşlar Aydınkardeşler in sattığı heybe demiri ile AR750 heybeleri kullanan var mı?

    demirler şunlar;

    http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/...miri-P49531297

    Bağlantı bayağı uğraştırdı ve çok çirkin oldu, demirlerin boyunun çanta boyundan kısa olması sebebiyle de demirlerin hiç bir işlevi olmamış oldu.

    Bu kombinasyonu kullanan arkadaş varsa nasıl bir çözüm getirdiğini resimleyebilirse ya da anlatabilirse çok yardımcı olur.

    Ben yarın kendi yaptığım bağlantıyı, almak isteyip kafasında soru işareti olanları aydınlatmak adına, paylaşacağım.
    2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)

  10. #22790

    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba,
    Sonunda 2013 model bir GV250 aldım ve aranıza katıldım.
    Utided bende bahsettiğin demirden alacaktım. Paylaşımını bekliyorum

  11. #22791

    Üyelik
    09 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmit Derince - Tuzla İst Arası Gidip geliyoruz... :)
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 olacak inşallah
    Arkadaşlar S&T Kanuni GV250 ile Hyosung GV250 arasında bir fark var mı? Fiyat? Servis? Parça? gibi gibi...

  12. #22792

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar S&T Kanuni GV250 ile Hyosung GV250 arasında bir fark var mı? Fiyat? Servis? Parça? gibi gibi...
    model farkı gibi düşünebilirsin. biri 2011'dir diğeri 2012 gibi başkada fark yok.

  13. #22793

    Üyelik
    09 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmit Derince - Tuzla İst Arası Gidip geliyoruz... :)
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 olacak inşallah
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    model farkı gibi düşünebilirsin. biri 2011'dir diğeri 2012 gibi başkada fark yok.
    nines fark bu kadar mı sadece? Örneğin S&T Kanuni'nin 2015 modeli var mı? Ben GV250 almayı düşünüyorum ama Hyosung'un Türkiye distribütörlüğü el değiştirdi muhatap bulunamıyor gibi yazılar okudum forumda. Kanuni olursa belki bir tık daha avantaj sağlar diye düşündüm. Yanlış mı düşünüyorum?

  14. #22794
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar S&T Kanuni GV250 ile Hyosung GV250 arasında bir fark var mı? Fiyat? Servis? Parça? gibi gibi...
    Aralarında model farkı yok. İkisi de bire bir aynı motosiklet. Sadece 2010-2011 yıllarında Kuralkan bu motosikleti S&T Kanuni adı altında satışa sundu. Daha sonra davalık oldu ve K&R Motors Co. Hyosung ismini tekrar kullandı. Farkı bu. Parça motor her şey aynı. Yalnızca karbüratörlüler ile enjeksiyonlu modeller arasında fark var. 2009 ve sonrasının tamamı enjeksiyonlu olarak üretildi yanılmıyorsam.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #22795

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı iNSoMNiaTK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nines fark bu kadar mı sadece? Örneğin S&T Kanuni'nin 2015 modeli var mı? Ben GV250 almayı düşünüyorum ama Hyosung'un Türkiye distribütörlüğü el değiştirdi muhatap bulunamıyor gibi yazılar okudum forumda. Kanuni olursa belki bir tık daha avantaj sağlar diye düşündüm. Yanlış mı düşünüyorum?
    st kanuni = hyosung. durumu şöyle anlatayım hyosungun ilk distribütörü global motor'du daha sonra distribütör değişimi oldu ve kuralkan aldı ama isim hakkıyla ilgili bazı sorunlardan st kanuni olarak satışına geçildi. yanılmıyorsam 2010 ve 2011 modeller bu isimle satıldı daha sonra tekrardan hyosung adı altında satılmaya devam edildi. durum bundan ibaret tek farkta dediğim gibi birinde hyosung yazarken ötekinde st kanuni yazıyor. illede st kanuni olsun dersen üzerine st kanuni çıkartması yapıştırabilirsin.

    Distribütör muhattap olmuyor olayına gelirsek adamlar çingenelik yapıyor şuan oda motorunu kuralkandan alanlara. onların garantisi bende geçmez ayağı filan. sıfır alacaksan sıkıntı yaşamazsın.

  16. #22796
    Utided - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul (Anadolu)
    Motosikleti
    2015 Hyosung GV250
    Arkadaşlar dün bahsettiğim heybe ve heybe demirinin resimleri,

    Hemen hatırlatayım bu kombinasyon için 4 adet M8X120mm cıvata gerekiyor, bir de tabii heybe demirinden sonra araya parça yaptırmak.

    Henüz ekstra bir şey yapmadım, heybe demirinin alt kısmına parça yapıp, çantaya delik delerek içerden vidalı bağlantı yapmayı düşünüyorum.

    Ek olarak heybe demirinden bağımsız olarak çantanın kendi bağlantısı da çok tatmin edici değil, yaldır yaldır sallanıyor çantalar.

    Umarım almayı düşünenlere fikir verir.





    ssates ve ogzcngdk bunu beğendiler.

  17. #22797

    Üyelik
    27 Aralık 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Gv250
    Öncelikle selamlar.
    geçtimiz gün itibariyle ikinci gv250 imi aldım ama bu seferki efi model. sayfaları kurcalamama rağmen kafama takılan bi kaç seyi sormak istiyorum.

    öncelikle egzos sesine çare bulabildik mi? Ancak bu kadar kötü bir ses olabilirdi sanırım.
    https://www.youtube.com/watch?v=ynhdtPIrXac bu işlemi yapan arkadaş türkiyeden. Yapılan işlemle ilgili durum nedir? Muhtemelen forumdan da olabilir. İşlem sonrası sıkıntı yaşandı mı açaba?

    birde bu yakıt pompası beni deli edecek. benim ki mi fazla gürültülü anlamadam. sürüş essasında bile sesini alıyorum.

    son olarak yakıt göstergesi hep 3 tırnak yanıyor. şamındıra takılmış olabilir mi? kronik bir durum mudur acaba.

    tşk...

  18. #22798
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı ustunh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle selamlar.
    geçtimiz gün itibariyle ikinci gv250 imi aldım ama bu seferki efi model. sayfaları kurcalamama rağmen kafama takılan bi kaç seyi sormak istiyorum.

    öncelikle egzos sesine çare bulabildik mi? Ancak bu kadar kötü bir ses olabilirdi sanırım.
    https://www.youtube.com/watch?v=ynhdtPIrXac bu işlemi yapan arkadaş türkiyeden. Yapılan işlemle ilgili durum nedir? Muhtemelen forumdan da olabilir. İşlem sonrası sıkıntı yaşandı mı açaba?

    birde bu yakıt pompası beni deli edecek. benim ki mi fazla gürültülü anlamadam. sürüş essasında bile sesini alıyorum.

    son olarak yakıt göstergesi hep 3 tırnak yanıyor. şamındıra takılmış olabilir mi? kronik bir durum mudur acaba.

    tşk...
    Benim satmış olduğum gv250'nin egzoz da açıktı. Aldığım kişi yapmış. Aynı videodaki gibi açmışlar. Fakat sonuna yeni kaynak yapmamış.
    Sadece rolanti ve biraz üzerindeyken güzel ses veriyordu. Daha üstünde ses anlaşılmıyordu.
    Arada fi yakıyordu. Oksijen (lambda) sensörlerinden dolayı. fi kesintisiz yanıyordu.
    fi yaktığında motosikleti çalışır vaziyette alt sensör kablosunu çıkarıyordum ve motoru stop ediyordum. Ardından sensör kablosunu takıp tekrar çalıştırdığımda sönüyordu.

  19. #22799

    Üyelik
    27 Aralık 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Gv250
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim satmış olduğum gv250'nin egzoz da açıktı. Aldığım kişi yapmış. Aynı videodaki gibi açmışlar. Fakat sonuna yeni kaynak yapmamış.
    Sadece rolanti ve biraz üzerindeyken güzel ses veriyordu. Daha üstünde ses anlaşılmıyordu.
    Arada fi yakıyordu. Oksijen (lambda) sensörlerinden dolayı. fi kesintisiz yanıyordu.
    fi yaktığında motosikleti çalışır vaziyette alt sensör kablosunu çıkarıyordum ve motoru stop ediyordum. Ardından sensör kablosunu takıp tekrar çalıştırdığımda sönüyordu.
    kardeş arasıra derken. kaç zamandı bir yakıyor lambayı. yapsak değer mi?

  20. #22800
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı ustunh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş arasıra derken. kaç zamandı bir yakıyor lambayı. yapsak değer mi?
    Uzun yolda yaklaşık 1-1,5 saatte bir yakıyordu. Özellikle 120 civarı seyrettiğimde. Sanırım egzoz içindeki gazları tahliye edemiyordu. Dediğim gibi sondaki kaynağı yaptırmadım. Bir çay içip dediğim resetlemeyi yapıyor sonra tekrar gazlıyordum.

    Ankara-Eskişehir arası 2 kez yakmıştı. Eskişehir-İstanbul arasında da 2 kez. Şehir içinde ölçüyü bende anlamadım. Fakat 2 ayda bir falan yaklaşık 2000km'de bir yakıyordu.

    Garanti kapsamındaysa bakım yaptırdığın yer ile görüşüp yaptır. Yoksa garantiyi iptal edebilirler.
    ustunh bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler