250 km bile kullanmadı biliyorum çünkü benim motorla aynı garajda duruyor.Ev arkadaşımdır kendisi.Pek form falan takılmaz aldı duruyo kenarda hayırlısı yazı bekliyo ama benim kadar yol yapamaz Bende yol yapma keyfini gördü aldı benden motoru ama o kadar bi motorculuk hissiyatı yok
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
İŞte benim motor satılık.... İncele istersen bu ara takasa vericem... ... Yada satarsam ertesi gün GV650 Siyah alıcamm..
http://www.sahibinden.com/ilk_sahibi...XQQdisplayitem
Emrah GV650 nin yakıt durumu nedir? Bir de onların DL kadar vuruntulumu?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Rica ederim... Hatasızdır... Umarım yakında bulursun...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Koraycım vida gevşetici spreyler var, yada sprey yağlar onları kullanabilirsin bence. Geçen bauhaus'ta WD 40 gördüm demiştim ya, onun üzerinde de sıkışmış vidaya sıkılabilir şeklinde bir işaret vardı. Ama şimdi 2-3 vida için sprey alma hiç, bence şarj ettireceğin ustaya götür vidaları gevşetsin, sen eve döner motoru garajına koyup arabayla aküyü şarja götürebilirsin.
..::.. GO ..::..
yahu bak Selka rakı balık demişsin hiç oldu mu benim gibi kavaklı birisinin yanında söylenir mi bu ne zamandır balık da yiyemedim
arkadaşlar diyorum şu an sadece
motoru alacağım eleman motoru satmaktan vazgeçtim diye telefon açtı az önce babası yaza kadar satma demiş yazın daha iyi paraya satarız beklesin demiş yaza kadar bahtsız bedevi oldum notere gitmeden iki saat önce alamadık motoru
artık diyecek bişey yok gerçi yeniden arayışlara başladık hadi bakalım hayırlısı
Ride hard or stay at home
HeruNolweo dostum bu motosiklet işi çok garip. Doğrusu bende son bir aydır cc yükseltmek ve üst sınıfa geçmek için çaba gösteriyorum. Bu iş öyle bir iş ki; sabun köpüğü gibi. Hiç belli olmuyor. Bir Suzuki DL650 V-Strom sahibi ile bir pazarlığa girişmiştim adamla gece 2 ye kadar msn den pazarlık yapıp 1 hafta sonra takılan 250 YTL yi de aşıp motosikletleri görme aşamasına geldik. Allah var, iki kişinin motosikletide hatasızdı. Ancak ben V-Strom a bir bindim sanki ata bindim. Eğlencesiz kazık gibi bir motor geldi bana. Gaz yeme olayını, asfaltı, yolu hissetmiyor karbüratöre benzin gidişini duyamıyordum. Altımda sadece güçlü motor gürültüsü ve vurması vardı. Bırak 250 Lirayı 2500 lira indirse olmazdı. Bu arada GV650 lere merak saldım. Herşey iyi alacağım motor İzmitte.. Gitsen dert gitmesen dert. Gitsen Kar Kış nasıl gelicen gitmesen burada sıfır GV650 ler var adam GV250+7000 lira diyor. Adama diyorum ki yahu üzerine 1000 lira daha koysam 10000 km de GV650 alırım diyorum git al diyor.. Garip yani... En son alıcam birisi çıktı "vallahi GV250 yi satma çok ideal makina dedi." Kocaeline 200 'e gider 400'e GV650 ile gelirsin deyince gene hüsran" Yahu vazgeçtim.. Hatta şöyle bir aklı selim düşününce gerçekten 650cc bir makina şehire uygun değil. 250cc lik güç öyle bir optimum noktada ki; hem şehir için hem şehir dışı limitlerde hizmet veriyor. Üstelik yakıt ekonomiside cabası. Az önce benzin aldım. 30,99 YTL 'ye 245 KM yol yapmışım. Bunuda Sideye giderken 120'nin altına inmeden. Yani 30,99/245=12,65 Ykrş yapıyor. Toplam 10,54 lt yakıt almışım. Litre fiyatı 2,94 YTL. Buda demekki 10,54/2,45= 4,30lt falan yapıyor. Ya ben anlamadım bu işten bir ara 3,70 idi sonra 3,85 oldu şimdide 4,30lt.... Ama GV650 de bu tüketim 5,5lt nin altına inmez dediler...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
GV250+7000ytl = gv650 ise Globalden kalan 2007 model sıfır motorla takasta gv250 yi 5.000 ytl den almış oluyor. 5.000Ytl den fazla parayada zaten kıriz nedeniyle satma şansıda yok aslında. Bu alışveriş s&t nin 18.454 ytl fiyatının yanında çok normal kalıyor.
Şehir içi kullanımlar için ve geçiş motoru için 250 cc kesinlikle en idealidir. Gv650 sıkıştırmazsanız 100 km de 5 litre, sıkıştırırsanız 100 km de 5.5 litre yakacaktır.gv 250 ortalama performansta hesaplardan kontrol ederseniz 100 km de 4.3 litre yakmaktadır.Düşük devirli kullanımda ise 3.8 minumum tüketime inebilirsiniz 100 km de. Arada 100 km de 1 litre fazla yakıt var diyebiliriz iyimser bir yaklaşımla. gv 650 sürüş performans zevkini ve gv250 nin maksimum hızını ilk 3 viteste rahatlıkla tamamlayan bir motosiklet içinse aradaki 1 litrenin hiç önemi kalmayacaktır kullanıcı gözünde. Sağlıcakla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Selamlar Ahriman,
Harley hangi modeli dusunuyorsun bilmiyorum ama magna cok farkli bir makinedir. 4 silindirli ve zamaninda v-max a rakip olarak uretilmis bir motor. 4 silindirli olmasindan dolayi benzin tuketimi konusunda seni uzecegini dusunuyorum ayrica oldukca yuksek performansi ve zayif frenlemesi ile kesinlikle yeni baslayanlara yada 250 cc uzeri tecrubesi olmayanlara uygun bir makine degildir.
Saygilar...
hocam nickine hayran kaldım, motörhead'i getirdin aklıma playliste ekledim şimdi.
harley'in sportser modelini düşünüyorum. bunu aklıma dorock'daki abiler soktu valla aslında adı dışında bir avantajı olan model değil.
magna benim çok sevdiğim bir model ama şu ana kadar 250 cc dışında sadece dragstar 650 ve virago 535 kullandım onlarda kısa mesafede. haklısın aslında üstünden düşme tehlikem var 0-100 km hızlanması 3.4 saniyeymiş.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Zaman zaman ugrarim ben de dorock'a karsilasiriz belki bir gun. Magnayi zaptedebilecegine inaniyorsan alinmaz diye birsey yok ama emin ol race makinadaymis gibi gaza gelip koklersin gazi. Sportster 883 ler performans olarak gayet yeterli makinalar ben altimda biraz kucuk kaldigi icin tercih etmemistim boyuna kilona uygunsa, fiyati da makulse dusunebilirsin. Harleyde seni tek sikintiya sokacak olan durum bakim masraflari olacaktir, parcalari ve servis maliyetleri diger markalara oranla biraz tuzludur ama benim tanidik ustam var yetkili servise gitme zorunlulugum yok parcalari da e-bay vs. ucuza kapatirim dersen o da sorun olmaz.
umarım karşılaşırız bir ara. avatarımdaki motoru adnan sokak'ın başında bir direğe kilitli görürsen ben içerideyim anlamına geliyor hocam
valla zaptedebileceğime inanıyor gibiyim sakin karakterli bir insanım kedi gibi ama perdelerimi kaldırınca kaplana dönüşmek istiyorum bunu bana sağlayacak en uygun motor da magna olur gibi.
sportser benim boyum ve kilom için çok ideal üstünde yakışıklı duruyorum. hiç sürmedim ama sadece seleye oturabildim. sanırım yetkili servise giderim alırsam bakımlar için tanıdık ustam var ama ona emanet etmem o çok özel bir makine, ne de olsa harley.
peki bu üç motor senin aklında olsa sen hangisini seçerdin?
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
Selka benim de aslında hayalim ilerde GV650 almak ama senden bunları duydukça ne bileyim heralde biz de bir alabilsek satamıycaz hiç zaten eşim GV250 yi çok beğeniyor ilerde satmaya falan hiç niyeti yok ben bunu kullanırım devamlı diyor
Bu arada sizlere bir sorum olacak S&T Kanuni GV250 hakkında bir fikriniz var mı?
Ride hard or stay at home
Yazdiklarindan sunu anliyorum ki aklin 250 cc uzeri motorlarda, bu durumda gv250 alip memnun kalsan da bir sure sonra tekrar bakinmaya baslayacaksin gibi geliyor.
Bundan once dragstar 650 ve gv250'im vardi onlardan oncede cin mali bir 150cc. Simdi de dragstar 1100 kullaniyorum. basamaklari teker teker cikmisim gibi gozukuyor ama bilincli olarak yapmadim aslinda, tamamen maymun istahliliktan gv250 ve yasdigim problemlere deginmeyecegim, bu baslik altinda tepki tolayacagini dusunuyorum kimse ile tartismak istemiyorum. Ancak Sana fikir vermesi acisindan sunu soyleyebilirim. yaptigim motor gecislerinde bir fazlalik/yanlislik oldugunu dusunuyorum yani mali acidan. ya 250 cc almayip 650 cc ye gecmeliydim ya da 650 cc almayip 250 den sonra 1100 e gecmeliydim. Altinizda bir cruiser varsa masraf kacinilmaz oluyor. Aldiginiz her motora aksesuar vs. masrafi yaptiginizi dusunurseniz kisa surede degistirmeyi dusunmeyeceginiz, aldiginizda akliniza uzun zaman baska motor hayali sokmayacak bir tercih yapmak daha mantikli ( tabii imkanlariniz el veriyorsa ).
Ben hangisini tercih ederdim derseniz sanirim tercihim magna olurdu. Genelde piyasaya da baktiginizda sportster sahiplerinin kisa surede motorlarini sattiklarini, magna sahiplerinin ise kolay kolay motorlarindan vazgecemediklerini gorursunuz. Harley sahibi olmak istermisin diye sorarsaniz, elbette derim belki bir gun bir fat boy yada fat bob ama bir sportster degil.
aceofspades kendi adıma söylüyorum ben çok dinlemek isterdim gv 250 nin sorunlarını.. neyse daha önce konuşmuştuk cruisercilerin sayfasında ayvalıktan yolun geçerse uğrarım mutlaka demiştin.. inşallah orada konuşup dinlemek isterim.. çıkabilecek problemleri önceden bilmek bir avantaj çünkü.. hatta vaktin olursa eğer üşenmezsen özeldende msj atabilirsin.. buradaki paylaşım çok güzel.. şimdiden teşekkür..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)