Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 17:48
#22701
nines adlı üyeden alıntı
Dostum ya senin motorda bir sorun var yada motora daha alışmadığın için çok devirli kullanıyorsun bir buçuk ay önce izmir-istanbul yapmıştım toplamda 390 km yol ve toplamda 70 lira gibi bir yakıt harcamıştım. gaz kesme sorununa gelince bir ara bendede vardı servis düzeltti. hatta öyleydiki motor ışıklarda durunca devir saati oynamaya başlayıp (500 devirlik oynamalar)çat diye stop ediyordu. bu sorundan sonra servise gitmiştim çözdüler. buji filan değişti marş motorunda bir arıza vardı (daha sonra motor kafasına göre çalışmaya başlamıştı marşa basınca tık diye ses geiyordu başka ses yok 5-6 basıştan sonra marş alıyordu) işte hava filtresi yağ filtresi bayağı birşey değişti hazır gitmişken 7000 bakımınıda yaptırmıştım tabi. bu arada motorun üzerindeki çantalarıda göstereyim.
http://images.hepsiburada.net/assets...OA_3335486.jpg
http://images.hepsiburada.net/assets...OA_3335484.jpg
öndeki sosis çantayı saymama gerek yok sanırım.
sissy barı ve yüklüğü koreden getirtmiştim.
Şu bahsettiğin 500 devirlik oynama bendede oldu, trafik lambalarında durduğumda motor hemen stop ediyor. Bu iyi bir usta istiyor anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
motorunuz oldukça fazla yakmış, sanıyorum karbratörlü model. bilecikte hyosuntan anlayan bir ustanız varsa karbratör ayarı yaptırmanızı tavsiye ederim, bende bir ara sakin kullanımda 5 litre yakmaya başlamıştım ayar ve temizlik yaptırınca düzelmişti..
yalnız hyosungtan anlayan birisi olması lazım yani v tvin motordan anlayan, çünkü karbratör ayarıda olsa çift silindir olduğu için senkron ayarı yapılması lazım
bana bu kadar fazla yakmasının nedeni karbratör gibi geldi, ha bu arada unutmadan söyleyeyim eğer hava filtresi çok uzun süre değişmediyse yine 5 litre yakmaya başlıyor. önce hava filtresinin durumuna bakın
Bilecik parça konusundada usta konusundada malesef imkansızlara oynuyor. Bana en yakın yerler Eskişehir Bursa Sakarya buralarda sağlam güvenilir birine ihtiyaç var. Ben orjinalinde ne varsa olsun istiyorum herşeyiyle. Biraz uğraşcaz anlaşılan
Reklamlar
-
27 Haziran 2015, 11:45
#22702
Bilecik parça konusundada usta konusundada malesef imkansızlara oynuyor. Bana en yakın yerler Eskişehir Bursa Sakarya buralarda sağlam güvenilir birine ihtiyaç var. Ben orjinalinde ne varsa olsun istiyorum herşeyiyle. Biraz uğraşcaz anlaşılan
Eskişehir'de yanık kahvelerin orada büyük cc'li motorlara bakan Yener Usta ve Gaffar Okkan caddesinin başında yanlış hatırlamıyorsam Teknik Motor isminde bir motorcu var. Gaffar Okkan caddesinin başında olan motorcuya arkadaşım GT250'sini götürüyordu. Memnunmuş.
-
27 Haziran 2015, 23:43
#22703
ışıkseyahat adlı üyeden alıntı
Şu bahsettiğin 500 devirlik oynama bendede oldu, trafik lambalarında durduğumda motor hemen stop ediyor. Bu iyi bir usta istiyor anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
Bilecik parça konusundada usta konusundada malesef imkansızlara oynuyor. Bana en yakın yerler Eskişehir Bursa Sakarya buralarda sağlam güvenilir birine ihtiyaç var. Ben orjinalinde ne varsa olsun istiyorum herşeyiyle. Biraz uğraşcaz anlaşılan
güvenilir usta bile bazen birşey yapamıyor. o sorun ile servise gittiğimde adam motoru çalıştırıyor tık yok saat gibi. ben dönüyorum tırt gitti. sonra hop geri. en son adama şunu dedim motoru sana bırakayım biraz dolaş hatta istediğin kadar dolaşki sorunu gör ve çözüm bul ona göre yapalım dedim tamam dediler öyle çözdüler. ama tamirden sonra adamın bana dedikleri aynen yukarıda yazdıklarım gibiydi. bujiler değişti marş motorunda arıza vardı o tamir edildi vs düzeldi şimdi saat gibi ALLAH NAZARDAN SAKLASIN. bu arada motorun enjeksiyonlumu karbüratörlümü?
-
28 Haziran 2015, 01:13
#22704
arkadaşlar gv250 şuan sıfır olarak nerden alınabiliyor,firma değişti galiba,yeni firma satışa başladı mı?web sitesine bakıyorum hala yapım aşamasında diyor.
-
28 Haziran 2015, 01:31
#22705
uniteks diye arat kısacası motoran sym gibi markalar nerelerde satılıyorsa oda oralarda satılır.
-
28 Haziran 2015, 11:20
#22706
movibiker adlı üyeden alıntı
arkadaşlar gv250 şuan sıfır olarak nerden alınabiliyor,firma değişti galiba,yeni firma satışa başladı mı?web sitesine bakıyorum hala yapım aşamasında diyor.
hocam istanbul'daysan Zgaraj var içerenköyde, sahibinden.com da ilanları da var. Şu an kampanya yapmışlar ruhsat + plaka da dahil 12.450 tl. hafta içi ben teslim aldım motorumu, tavsiye ederim, ilgililer bayağı.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
-
28 Haziran 2015, 12:19
#22707
merhaba, arka fren balatası almak istiyorum. sahinmotor dışında bulamadım ancak "şikayetvar" da epey bir şikayet var bu firma ile alakalı. nereden temin edebilirim acaba ? ya da özel bir ebatı yoksa her hangi bir "kampana" fren balatası uyar mı acaba ?
-
28 Haziran 2015, 16:45
#22708
movibiker adlı üyeden alıntı
arkadaşlar gv250 şuan sıfır olarak nerden alınabiliyor,firma değişti galiba,yeni firma satışa başladı mı?web sitesine bakıyorum hala yapım aşamasında diyor.
Kızıltoprak - İstanbul Motor - Link
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
28 Haziran 2015, 18:26
#22709
arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim.ben bursadayım,yarın sym bayisine gideyim bakalım ellerinde var mı?
-
28 Haziran 2015, 20:14
#22710
geeklanx adlı üyeden alıntı
merhaba, arka fren balatası almak istiyorum. sahinmotor dışında bulamadım ancak "şikayetvar" da epey bir şikayet var bu firma ile alakalı. nereden temin edebilirim acaba ? ya da özel bir ebatı yoksa her hangi bir "kampana" fren balatası uyar mı acaba ?
Dostum SAKIN OLA ŞAHİN MOTORA BULAŞMA sipariş verirsin ürün gelmez veya bambaşka birşey gelir. gerekirse koreden getirt ama ŞAHİN MOTORA BULAŞMA.
istersen delta motorlu araçları ara. geçenlerde onlardan alışveriş yaptım gerçekten işlerini düzgün yapıyorlar. belki ellerinde vardır.
-
29 Haziran 2015, 01:10
#22711
nines adlı üyeden alıntı
Dostum SAKIN OLA ŞAHİN MOTORA BULAŞMA sipariş verirsin ürün gelmez veya bambaşka birşey gelir. gerekirse koreden getirt ama ŞAHİN MOTORA BULAŞMA.
istersen delta motorlu araçları ara. geçenlerde onlardan alışveriş yaptım gerçekten işlerini düzgün yapıyorlar. belki ellerinde vardır.
Deltadan 2 alışveriş yaptım sorun yaşamadım. Denemeye değer buluyorum. GV250 nin neredeyse her parçası var ve her parçadan kastım da yağ yağ filtresi değil.
-
29 Haziran 2015, 08:13
#22712
reason667 adlı üyeden alıntı
Deltadan 2 alışveriş yaptım sorun yaşamadım. Denemeye değer buluyorum. GV250 nin neredeyse her parçası var ve her parçadan kastım da yağ yağ filtresi değil.
Hocam ben de deltadan uzun yol ayaklığı ve ön cam almak istiyorum, ürünleri nasıl kaliteli mi? bayinin söylediği fiyatın yarısına satıyor neredeyse.
Bayide uzun yol ayaklığına 115 euro, koruma demirine ise 180 euro gibi birşey söylediler.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
-
29 Haziran 2015, 11:13
#22713
Utided adlı üyeden alıntı
Hocam ben de deltadan uzun yol ayaklığı ve ön cam almak istiyorum, ürünleri nasıl kaliteli mi? bayinin söylediği fiyatın yarısına satıyor neredeyse.
Bayide uzun yol ayaklığına 115 euro, koruma demirine ise 180 euro gibi birşey söylediler.
Deltadan en son yaptığım alışveriş uzun yol ayaklığıydı. bence gaye memnunum üründen. koredekinin aynısı olduğunu söylemişti firma zamanında oradanmı ne getirmişler tam bilemiyorum ama ürünün kutusuydu montaj talimatıydı filan korece. zaten montajında birşey yok sadece kendi ayaklıkları elindeki malzemelerle sökemezsin bir motorcuya git söksünler (bağlantı elemanları filan içinde geliyor).
-
29 Haziran 2015, 20:36
#22714
cevaplar için teşekkürler. parçayı ebc s606 olarak bulabildim - merkez yedek parçadan. sipariş ettim hayırlısı ile. şahine bulaşmamaya özen göstereceğiz artık.
-
30 Haziran 2015, 13:11
#22715
Arkadaşlar Merhaba,
Foruma yeni katıldım ve yakın zamanda GV 250 sahibi olmak istiyorum. Forumda biraz araştırma yaptım ama yeterince (kısa zamanda) bilgiye ulaşamadım ve işin kolayına kaçıp sizlere sormak istedim. 2007 ve 2008 model GV 250 almak istiyorum. Şu aralar fiyatları uygun gözüküyor. Bu modellerde ekstra nelere dikkat etmem lazım. Kronik bir cdi probleminden bahsediliyor. açıklama yapabilirmisiniz. Motordan biraz ses almayı sevdiğim için özellikle karbüratörlü eski modelleri düşünüyorum. enjeksiyonlu modellerde [(tek egzos çıkışı)yanlış bilmiyorsam] ses durumu nedir ve nasıl değişiklik yapılabilir.
Yardımlarınız ve anlayışınız için şimdiden teşekkürler.
-
30 Haziran 2015, 13:19
#22716
Tormentor adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba,
Foruma yeni katıldım ve yakın zamanda GV 250 sahibi olmak istiyorum. Forumda biraz araştırma yaptım ama yeterince (kısa zamanda) bilgiye ulaşamadım ve işin kolayına kaçıp sizlere sormak istedim. 2007 ve 2008 model GV 250 almak istiyorum. Şu aralar fiyatları uygun gözüküyor. Bu modellerde ekstra nelere dikkat etmem lazım. Kronik bir cdi probleminden bahsediliyor. açıklama yapabilirmisiniz. Motordan biraz ses almayı sevdiğim için özellikle karbüratörlü eski modelleri düşünüyorum. enjeksiyonlu modellerde [(tek egzos çıkışı)yanlış bilmiyorsam] ses durumu nedir ve nasıl değişiklik yapılabilir.
Yardımlarınız ve anlayışınız için şimdiden teşekkürler.
kronik sorun olarak motor çalışırken boş vitese geçmeme ve 5.500 devirde (bu sorun karbratörlülerde var) bazen takılma yapıyor gaz versende devir sabitleniyor.
ama bunlar cdi değiştirecek şanzıman indirecek sorunlar değil alışıyorsun zamanla
-
30 Haziran 2015, 14:51
#22717
Selamlar arkadaşlar İstanbul için soruyorum, motor yağınızı kaç km de hangi yağla değiştiriyorsunuz ? 2000 km şu marka ve 10w40 falan gibi net olursa sevinirim.
-
30 Haziran 2015, 17:40
#22718
siyahus adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar İstanbul için soruyorum, motor yağınızı kaç km de hangi yağla değiştiriyorsunuz ? 2000 km şu marka ve 10w40 falan gibi net olursa sevinirim.
istanbulu iklim bakımından sordunuz sanırım, ben bursadayım iklimlerimiz aynı o yüzden cevap vermek isterim.
kitapçıkta her 4000 km ve türkiyedeki her türlü hava koşulunda 10-40 kullanın diyor. ben 3.500 km de değiştirdim şimdiye kadar hep 10-40 koydum.
marka konusu tartışılır ben castrol power1 enduro olanından koyuyorum. motul koyanda var ıpone koyanda
-
30 Haziran 2015, 21:35
#22719
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
kronik sorun olarak motor çalışırken boş vitese geçmeme ve 5.500 devirde (bu sorun karbratörlülerde var) bazen takılma yapıyor gaz versende devir sabitleniyor.
ama bunlar cdi değiştirecek şanzıman indirecek sorunlar değil alışıyorsun zamanla
Hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Fakat bir sorum daha olacak. Cahilliğimi mazur görün en başta. karbüratörlü modellerde pek sorun olduğunu düşünmesemde enjeksiyonlu modellerde egzos da değişiklik yapma , açtırma vs işlemleri pek doyurucu ve kolay olmuyor deniliyor. Bu konuda açıklıyıcı olabilecek biri varmı ?
Teşekkürler.
-
01 Temmuz 2015, 00:15
#22720
Motorun yoksa karbüratörlü al enjeksiyonlu alma. En önemli önerim bu.
Enjeksiyonlu aldıysan da sağı soluyla oynama ve konjektörünü beklemeden değiştir beyni yakma.Egzosta değişiklik yapacaksan remap yapamıyorsan backfire yaşayabilirsin.
Çok karışık yazmışım aslında,pat pat egzos sesi yapabilir onun da seveni var sevmeyeni var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 88 kullanıcı var. (0 üye ve 88 misafir)
Bu Konudaki Etiketler