Kıymetli dostlar merhaba, Eski konuları sayfalarca inceledim fakat sorunumun cevabını tam olarak anlayamadım YARDIM LÜTFEN.. Doğuda görev yapmaktayım burada ustalar malum mobilet vb. motorlarla uğrasıyorlar dolayısı ile GVmin sorununu çözemiyorlar ha bire parça değiştiriyorlar motordan soğudum lütfen yardım! SAYGILAR.
SORUN ŞU: Enjeksiyonlu 2011 GV'min FI ikaz işığı yaklaşık 10 km de bir 5dk kadar yanıyor ve motor tekleme, yığılma , çekişten düşme gibi sorunlar yaşıyor. Ustalar akü,konjektör,statör ve elektrik üzerine yoğunlaştı. Yetersiz şarjdan(amper metre ile ölçüldü 12nin üstüne cıkmıyordu şarj) statörüm yandı statörü yeniledik. aynı tekleme sorunu 50km gitmeden tekrarladı fakat statör yanık değil amper metrede şarj 13,5 - 14 ARASI gösteriyor oradada sorun yok. NEYSE gaz açtıkça amper metre 14 den 13lere düşüyordu bu seferde yeni akü aldık 100km gitti tekrar aynı şey oldu tekrar ampermetreyle ölçtük şarj değerleri rölantidede gaz açıncada normal gösteriyor; ama FI ışığı hala yanıyor bu sefer konjektör alalım diyorlar masraf ve alıp takma hiç bitmiyor ama amper metreye göre konjektör yanık olsa şarj değeri düşük olurdu neyse konjektöre bağlı erkek dişi soketler var iki keredirde şimdi onlar kaynamaya yanmaya başladı sürekli artık dayanamayacağım cok soğudum burnumdan geldi motor keyfim motor aşkından soğudum bir türlü çözemiyorlar LÜTFEN kıymetli tecrübelerinizle yol gösterin...
Benim kişisel görüşüm de düşme olmayacağı yönünde fakat yine de çok kişinin fikrini almak istedim.
Bir de tek dert fiyatın düşme ihtimali değil, distribütörün işi eline yüzüne bulaştırması demek (servis,destek vs..), motorun piyasasının düşmesi demek, motor distrübitörden kaynaklı tercih edilmemeye başlayınca fiyatın düşüp düşmesi çok da önemli değil, alan olmadıktan sonra.. diye düşünüyorum ben.
2013 Mondial MCX150 (06.2013-10.2013/1000km) -- 2015 Hyosung GV250 (06.2015-..)
Oguz cep numarani ozel den mesaj atarmisin.
Senin motora bursa da alici var bir abimizin yigeni gv250 alacak ve fiyat olarakta senin ki uygun. Numarani verebilirsen eger bende arkadasa vereyim konussun seninle.
Tamamdir yolladim numarani arkadasa.. kendisi de bursa da umarim anlasirsiniz.
Motoru genel olarak yazarmisin durumunu huyunu suyunu arti ve eksilerini.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
Merhabalar arkadaşlar,
Motoru aldığım zaman artçı sırtlığı vardı fakat arka çanta alınca çantanın kendi sırtlığı vardı ve diğer sırtlık boşa çıktı.
Evde bir köşede duran sırtlığı ne yapabilirim derken sonra uzun yolda sırtımı yaslama ihtiyacı duydum ve bu boşa çıkan sırtlığı sürücü sırtlığı olarak yaptım.
Arkadaşla ölçüleri aldıktan sonra, arkadaş dedi ki neden arka koltuğun altına yapmıyoruz diye ve bana da güzel geldi bu fikir.
Daha sonra sanayiden demirciden 80 cm 25'lik (2.5 cm genişlik) lama demir aldım.
Motosikletten ölçüleri aldıktan sonra tek tek uygulamalı olarak motosiklet üzerinde ayarlama yaparak mengene de demire şekil verdik.
Lama demirine vida deliklerini açtıktan sonra sırtlık da ki tahtaya da ölçü altık ve oraya da delikleri açtık ve vidaladık.
Motosikletten ölçüleri aldıktan sonra tek tek uygulamalı olarak motosiklet üzerinde ayarlama yaparak mengene de demire şekil verdik.
************************************************** *********************
Lama demirine vida deliklerini açtıktan sonra sırtlığın içinde ki tahtaya da ölçü aldık ve oraya da delikleri açtık ve vidaladık.
Vidaların baş kısımları sürücü sırt tarafına geliyor. Somun kısımları ise sırtlığın arka tarafına geliyor.
Somunları sıktıktan sonra vidaların baş kısımları tahtaya gömüldü ve çıkıntı oluşmadı.
Sırtlığın arka tarafındaki fazlalık vida çıkıntıları ile spiral ile kestik.
************************************************** *********************
************************************************** *********************
Buraya ek olarak hiç bir şey yapmadık orijinal vidaları ile monte ettik ve gayette sağlam oldu.
************************************************** *********************
Sırtlığın bu şekilde göründüğüne bakmayın içinde orjinal süngeri var o yüzden biraz kaba duruyor görünebilir. Fakat geriye yaslanınca gayet rahat sorunsuz bir oturuş var.
Sırtlığın ön tarafında kendi süngeri var, arka tarafında demir olduğu için oraya da güzelce mat kestik koyduk ve demir falan kalmadı her iki tarafı da gayet yumuşak oldu.
Sırtlığın oturuş ve sürüş pozisyonun da hem sürücüye hemde artçıya hiç bir yan etkisi yoktur. 2 kişi binerek tarafımdan test edilmiştir.
Amacım motorda koltukta oturur gibi yayılıp rahat gitmek değil, o şekilde zaten doğru sürüş pozisyonu oluşmuyor. O yüzden uzun yolda en azından sırtımı dik konumda tutmak ve yaslanmaktır, benim için işimi fazlasıyla görür diye düşünüyorum.
Sanırım arka koltuk altına sırtlık yapan ilk ben oldum
Herkesin tekeri düz bassın sağlıcakla kalın.
arkadaşlar çok acil....yaklaşık 11 ay önce aldım gv mi cruiser olduğundan çok güzel de 8300 km ve kullandım büyütmeye karar verdim bir ay önce piyasadaki cruiser kullanıcıları beni bu tarzdan soğuttular 2007 model shadow a 23 bin isteyenler var... o yüzden tarz değiştirip nc750 almaya karar verdim gv mde sissy bar, koruma demiri ( ikisini de şişli de aslan ustaya taktırdım )depo kılıfı (motosay dan ) sosis çanta ( tex marka )mevcut sahibinden e ilan vermedim bay moto dan Baybars gv mi çok iyi biliyor... pazarlıksız 10500 tl istiyorum uğraşmadan hemen satıp nc yi almayı planlıyorum kredi için bu sabah başvurdum hemen satmak istiyorum bu yüzden... tel:05427351010
hayırlısı o halde
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------
arkadaşlar merhaba. geçen hafta söylediğim gibi bugün gv250 sahibi oldum ve gerçek anlamda aranıza katılmış oldum diyebilirim daha önce forumda okuduğum motorun kronik sorunları bendede mevcut, boşa alma ve benzin göstergesi.. bulunduğum yerde ne bir servis nede usta var, bu sorunlar için tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
hayırlı olsun, iki sorunuda hiç kurcalamayın. Boşa alma olayını yakında çözersiniz yarım debriyajla kalkış yapar gibi hareket ettirin tam bu sırada boşa geçirmeyi deneyin geçecektir.
benzin göstergesi ise ben hiç ihtiyaç duymadığım için çözmeyi denemedim, depoyu fullediğimde tripmetreyi sıfırlıyorum 270 km sonra yedeğe geçiyor. ben genelde 200-250 arası tekrar depo fullerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
arkadaşlar motoru satılığa çıkardım, ilgilenenler bakabilirler..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8185356/detay/
Arkadaşlar kaliteli koruma demirlerinin fiyatları nedir. Serviste mevcut, sanırım orjinal ürün, fiyatını henüz bilmiyorum fakat piyasasını öğrenebilirsem duruma göre orada taktırıp taktırmamaya karar vereceğim.
Günaydınlar, ben de motorumu satmaya karar verdim. Çocuğun okul durumundan dolayı ev taşıyacağım. Yeni geçeceğim evde garaj yok. Eskişehir'de yakındaki otopark ile görüştüm sağlam para istiyor. Sokağa bırakmak istemiyorum. O nedenle satmaya karar verdim. Aldığım fiyata vereceğim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...18104027/detay
Bu da başka bir bilgilendirme olsun:
GV250 için heybe demiri linki (Çantalarınızın amortisörlere değerek yıpranmasını engeller)
Nispeten daha ucuz bir koruma demiri
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
arkadaşlar merhaba
salı günü gv250 sahibi olduğumu söylemiştim, salı günü motorun satış işlemlerini halletikten sonra antalyada hemen tavsiye edilen murat ustaya götürdüm ve zincirini değiştirdim. Uzun yola (Antalya-Bilecik) çıkacağım için aklımda soru işareti kalsın istemedim. Çarşamba sabahı depotu 45 tl ye doldurdum. Benzin göstergesi kronik arıza biliyosunuz, benimkindede mecut ve 188 km sonra tekrar doldurdum. Yine 45 tl aldı, yani kilometrede 23 krş yakmış oldu. Motorda ön cam ve arkada büyük bi heybesi ve yanlardada oldukça büyük armode marka çantaları var. yine yola koyuldum 213 km sonra depoyu tekrar fulledim ve 52 tl aldı, yani kilometrede 24 krş. He bu arada rüzgar ne şanstır ki hem bana doğru esiyordu :/ Bu şekilde arkamda artçı olmadan en fazla 130 km hıza çıkabildim, huyunu suyunu bilmediğim için çokta zorlamak istemedim. İlk iki yakıtımı Shell den aldım ve üçüncü depoyu Opetten aldım. Üçüncü depoda 223 km yol yaptım ve benzinim bitti Allah'tan memlekete yaklaştım yoksa yollarda sefil olacaktım Evet 223 km de benzin bitti. Şimdi bu forumda daha önce yazan arkadaşlar yaklaşık 350-400 km arası yol yaptıklarını söylemişler. Acaba abartıdan ibaretmi yoksa benim motorda mı bir anormallik var? He Opetten aldığım benzinle 29 krş yaktığınıda söyleyeyim. Motorda hep yaşanan sorunlar bendede mevcut maalesef, ama yinede çok istediğim için aldım (benzin göstergesi, boşa alamama ve gazı açarken gaz kesme) bunların dışında bir sorun şunu hissettim; motor virajdayken direksiyon hafif boşluk yapıyor. Şimdii, motorun aksesuar kısmı için bana yardımcı olacak arkadaşlar Şu armode marka koca heybelerden acil olarak kurtulmak istiyorum, ön cam, sisiy bar ve koruma demiri mutlaka yaptıracağım. Tabiki krom sis lambalarım olmadan olmaz
Bahsettiğim sorunlara yardımcı olabilcek arkadaşlar lütfen cevap yazsınlar diyorum ve herkese iyi sürüşler diyorum.
Dostum ya senin motorda bir sorun var yada motora daha alışmadığın için çok devirli kullanıyorsun bir buçuk ay önce izmir-istanbul yapmıştım toplamda 390 km yol ve toplamda 70 lira gibi bir yakıt harcamıştım. gaz kesme sorununa gelince bir ara bendede vardı servis düzeltti. hatta öyleydiki motor ışıklarda durunca devir saati oynamaya başlayıp (500 devirlik oynamalar)çat diye stop ediyordu. bu sorundan sonra servise gitmiştim çözdüler. buji filan değişti marş motorunda bir arıza vardı (daha sonra motor kafasına göre çalışmaya başlamıştı marşa basınca tık diye ses geiyordu başka ses yok 5-6 basıştan sonra marş alıyordu) işte hava filtresi yağ filtresi bayağı birşey değişti hazır gitmişken 7000 bakımınıda yaptırmıştım tabi. bu arada motorun üzerindeki çantalarıda göstereyim.
http://images.hepsiburada.net/assets/OA/500/OA_3335486.jpg
http://images.hepsiburada.net/assets/OA/500/OA_3335484.jpg
öndeki sosis çantayı saymama gerek yok sanırım.
sissy barı ve yüklüğü koreden getirtmiştim.
motorunuz oldukça fazla yakmış, sanıyorum karbratörlü model. bilecikte hyosuntan anlayan bir ustanız varsa karbratör ayarı yaptırmanızı tavsiye ederim, bende bir ara sakin kullanımda 5 litre yakmaya başlamıştım ayar ve temizlik yaptırınca düzelmişti..
yalnız hyosungtan anlayan birisi olması lazım yani v tvin motordan anlayan, çünkü karbratör ayarıda olsa çift silindir olduğu için senkron ayarı yapılması lazım
bana bu kadar fazla yakmasının nedeni karbratör gibi geldi, ha bu arada unutmadan söyleyeyim eğer hava filtresi çok uzun süre değişmediyse yine 5 litre yakmaya başlıyor. önce hava filtresinin durumuna bakın
Şu an bu konu içerisinde 60 kullanıcı var. (0 üye ve 60 misafir)