Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2015, 12:27
#22241
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
bencede tartışmaya gerek yok, zaten forum dediğimiz ortamda kesin ve net bilgi vermek gibi bir olay yok açılan konuların altına herkez bildiğini yazar, yorum yapar. kesin bilgi arayan vikipediye bakabilir. inanma çok sert çıkmış nedenini hiç anlayamadım... neye sinirlendi acaba? yada hayat şartlarımı onu bu hale getirdi? bilemiyoruz tabi.
İncisözlük ergenliğinden dolayı.
Reklamlar
-
15 Nisan 2015, 12:43
#22242
computeus adlı üyeden alıntı
İncisözlük ergenliğinden dolayı.
Guzel tespit olmus cok güldüm yahu.bi yandan da online counter strike falan oynuyorsa sinirleri bozulmuş olabilir bak mantıklı geldi
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
15 Nisan 2015, 12:54
#22243
Çok yazmış fiyatı, km de fazla..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...08985271/detay
2012 Enjeksiyonlu modeller 9000tl zaten.
-
15 Nisan 2015, 13:09
#22244
fiyatlar ihtiyaca mal sahibinin maddi varlığına göre değişiyor.. hemen elimden çıksın üçe beşe bakmam diyen 2012 yi 8 bin tl yede satıyor vardı öye bir iki tane bende takipdeyim ama sanırım hemen satıldki fazla ilanda kalmadı.. tamamen maddi durumla ilgili varlıklı insana 10 a satmış 7 ye satmış 2-3 bin tl lik zarar pek koymuyor bu gv için değil pek çok model için geçerli..
-
15 Nisan 2015, 13:48
#22245
Geçen hafta gri-siyah karbüratörlü vardı ilanda, egzozu açık muayeneden geçmez diye uzak durdum, fiyatı da uygundu. 1 hafta olmadan kayboldu motor.
Böyle ilanları da görünce adamın canı sıkılıyor..
-
15 Nisan 2015, 15:34
#22246
WanDoGa adlı üyeden alıntı
ISC Tam arızası rölanti ayarlayamama, yüksek devir güç dengesinde düşüklük, zengin-fakir karışım gibi etkileri olur ve kullanıcı tarafından direk hissedilir hatta rölantide stop eder. Eğer sen bunları hissetmiyorsan bence hava akış metrene, filtrenin kirliliğine ve benzin akış hızına (pompa ve filtresi) bunlara da bakman lazım.
Eğer son nokta isc de hata varsa kuralkan fiyatları çok uçuk tutuyor. (gariban para kazanacak ne yapsın) yurt dışında ise 40$ ama bunu değiştirdim sorun bitti diyemezsin normalde arabalarda değiştirirsin beyin otomatik tanır veya beyinciye gidersin para almadan hata kodunu siliverir ama HYOSUNG öyle bir beyin yapmış ki bağlantı yapıp reset atıyorsun ayar yapıyorsun anca görüyor. Peki bu reset cihazı nereden bulunur TR de 2-3 adet mevcut bir tanesi KURALKAN da fahiş fiyatla kiralıyor. Diğerleri de İstanbulda bazı seçmece tamircilerde onlarda işini biliyor keselerini dolduruyor... (söylediklerine göre cihaz 6000€ imiş inanmadım ama neyse)
Şunu da belirteyim bu arızayı bilmeyen karşılaşmayan hiç bir ustaya motoru elletme. Ustaların çoğu alışmış kara düzen karbüratörlüye bu onlara uzay mekiği tamiri gibi geliyor
Dip not hyosung önerisi ISC ve beyni aynı anda sıfırı ile değiştirmek.
Daha fazla bilgi istersen özelden numaranı gönder yardımcı olurum.
dostum, güzel izah etmişsin, bende de söylediğin gibi devir güç dengesi, tuhaf gidip gelmeler falan yaşamıyorum, rölanti arızası olsa dediğin gibi bir anormallik sezmem lazımdı. o sebeple ben de beklemeye aldım. bakıcaz, ustaya gidip düzeltelim derken daha çok masraf çıkarmasınlar. benim de düşüncem o şekilde.
-
15 Nisan 2015, 20:00
#22247
Merhaba arkadaşlar
Geçen hafta buraya yazmıştım motorumda anlam veremediğim bir arıza vardı. Aslında servise geçen hafta pazartesi götürcektim ve buraya yazıcaktım ama motoru çalıştıramadığım için götürememiştim. Bugün servise götürdüm ve sorun oksijen sensörünün kablosunun çıkmasıymış evet bu kadar basit olcağını düşünmüyordum. Motorun şuan hiç bir sıkıntısı, yok bana yardım edenlere teşekkür ederim tekeriniz düz bassın...
-
15 Nisan 2015, 20:07
#22248
DrummerBT adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Geçen hafta buraya yazmıştım motorumda anlam veremediğim bir arıza vardı. Aslında servise geçen hafta pazartesi götürcektim ve buraya yazıcaktım ama motoru çalıştıramadığım için götürememiştim. Bugün servise götürdüm ve sorun oksijen sensörünün kablosunun çıkmasıymış evet bu kadar basit olcağını düşünmüyordum. Motorun şuan hiç bir sıkıntısı, yok bana yardım edenlere teşekkür ederim tekeriniz düz bassın...
Bak işte adam gibi adam soruyu sordu cevapları topladı servise gitti sonucu öğrendikten sonra geldi forumda paylaştı.
İnternet öyle bir hale geldi ki adam foruma kayıt oluyor olduğu gibi selam vermeden şu bozuldu motorumun acil yardım diye her başlığa troll ondan sonra işini bir şekilde hallediyor (genelde küçük sorunlar oluyor bu gibi adamlarınkiler) geri dönüş veya teşekkür yok.
Tebrikler arkadaşım sana.Adamsın. Bundan sonra birisi böyle bir arıza yaşarsa belki de usta motor yapmak lazım buna abi demeden bakabileceği bir şey var artık.
-
15 Nisan 2015, 20:59
#22249
Merhaba, ikinci el bir GV250 beğendim, sahibi ile anlaşırsak haftaya motoruma kavuşacağım inşallah. Sorum şu: motor brandası olmadan muhafaza edildiğinden civardaki kediler sele üzerinde tırnak bilemişler. Yakından bakınca ön ve arka seleler üzerinde ufak delikler olduğu görülüyor. Sele üzerindeki derinin orijinal yedeği ile değişmesi mümkün mü? Kaça mal olur? Sahibi 100 TL civarı birşey tutar demişti.
-
15 Nisan 2015, 22:24
#22250
reason667 adlı üyeden alıntı
Bak işte adam gibi adam soruyu sordu cevapları topladı servise gitti sonucu öğrendikten sonra geldi forumda paylaştı.
İnternet öyle bir hale geldi ki adam foruma kayıt oluyor olduğu gibi selam vermeden şu bozuldu motorumun acil yardım diye her başlığa troll ondan sonra işini bir şekilde hallediyor (genelde küçük sorunlar oluyor bu gibi adamlarınkiler) geri dönüş veya teşekkür yok.
Tebrikler arkadaşım sana.Adamsın. Bundan sonra birisi böyle bir arıza yaşarsa belki de usta motor yapmak lazım buna abi demeden bakabileceği bir şey var artık.
Estağfurullah... Aslında olması gereken bu forumun kullanım amacı bu. Ama ne yazık ki arada internet ortamında, forum adabını bimeyen insanlarda olabiliyor. Güzel yorumlarınız için teşekkürler keşke forum kullanıcılarının tamamı bizler gibi olsa...
-
15 Nisan 2015, 22:47
#22251
DrummerBT adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Geçen hafta buraya yazmıştım motorumda anlam veremediğim bir arıza vardı. Aslında servise geçen hafta pazartesi götürcektim ve buraya yazıcaktım ama motoru çalıştıramadığım için götürememiştim. Bugün servise götürdüm ve sorun oksijen sensörünün kablosunun çıkmasıymış evet bu kadar basit olcağını düşünmüyordum. Motorun şuan hiç bir sıkıntısı, yok bana yardım edenlere teşekkür ederim tekeriniz düz bassın...
Geçmiş olsun.Sorunun çözümünü paylaştığın için teşekkür ederim.Bazen çok büyük ve komplike gibi gözüken sorunların kaynağı çok basit olabiliyor.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
16 Nisan 2015, 00:06
#22252
Kaptan Bazil adlı üyeden alıntı
Merhaba, ikinci el bir GV250 beğendim, sahibi ile anlaşırsak haftaya motoruma kavuşacağım inşallah. Sorum şu: motor brandası olmadan muhafaza edildiğinden civardaki kediler sele üzerinde tırnak bilemişler. Yakından bakınca ön ve arka seleler üzerinde ufak delikler olduğu görülüyor. Sele üzerindeki derinin orijinal yedeği ile değişmesi mümkün mü? Kaça mal olur? Sahibi 100 TL civarı birşey tutar demişti.
Yedek olarak kaplamayı satmıyorlar saniyorum ama gidip bir dosemeciye yaptirabilirsin yalniz duzgun birine yaptir cunku dikişlerin altına da silikon falan sıkmak gerekiyor su almasın diye,100-150 arası alıyorlar duzgun bir sey icin
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
16 Nisan 2015, 00:10
#22253
Motosay sele kaplamanı düzgün bir şekilde halleder onu hiç kafana takma.
-
16 Nisan 2015, 00:43
#22254
Arkadaslar pulsar marka dealim ve hyoya gore daha az sikayet alan motor olarak gozumuze carpiyor. Benelli tam olarak atak yapamadi henuz. Peki hyo'nun kullanici yorumlarindan yola cikarak almak isteyene ne gibi bir tavsiyede bulunursunuz. Hyo motorlarin dezavantajlari kronik sorunlari nelerdir.
-
16 Nisan 2015, 09:16
#22255
pulsarın segmenti ve amacı çok farklı hyo dan.. pulsar commuter, naked sport tarzı motor üretiyor daha çok kuryelerin gözdesi oldu ekonomik dtsi 3 bujili sistem sayesinde az yakıyor, hyo cruiser ve super sport üretimi ağırlıklı bir motor daha çok motoru keyif için süren insanların japona 15 vermiyim koreye 12 veriyim 3 de cebimde kalır üstüne zamanla 2 ekler 5 de şunu alırım kaarım olur mantığında bana göre bir motor.. hyoda çok büyük kronik şikayetlerde benim bildiğim yok ufak tefek incik boncuk sorunlar genelde.
gv250 lerde 60 bini görmüş insanlar var sorunsuz hala tıkır tıkır sürüyorlar..
-
17 Nisan 2015, 11:55
#22256
Sam@ adlı üyeden alıntı
Bence yorumun çok yanlış herkes istediği fiyatı yazabilir almazsın olur biter ama o kadar ilanın içinden birini hedef gösterir gibi yorum yapman motor sahibine ayıp ayrıca 2009 enjeksiyonlu 9000 demişsin ben bu sayfayı uzun süredir takip ediyorum enjeksiyonlu modeller karbüratörlüden daha iyi değil bence bugün motor alsam yine karbüratörlüsünü alırım yok sensör yok efi yok bilmemne ben bu motoru binmek için aldım abi tamircilik öğrenmek için almadımki bu yorumu yaparken enjeksiyonlu modele binenler kızacak kesin şimdiden özür dilerim tamamen şahsi düşüncem
-
17 Nisan 2015, 17:59
#22257
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Bence yorumun çok yanlış herkes istediği fiyatı yazabilir almazsın olur biter ama o kadar ilanın içinden birini hedef gösterir gibi yorum yapman motor sahibine ayıp ayrıca 2009 enjeksiyonlu 9000 demişsin ben bu sayfayı uzun süredir takip ediyorum enjeksiyonlu modeller karbüratörlüden daha iyi değil bence bugün motor alsam yine karbüratörlüsünü alırım yok sensör yok efi yok bilmemne ben bu motoru binmek için aldım abi tamircilik öğrenmek için almadımki bu yorumu yaparken enjeksiyonlu modele binenler kızacak kesin şimdiden özür dilerim tamamen şahsi düşüncem
Bende şahsi düşüncemi yazdım, benim yorumuma yanlış demişsin ardından sende yanlış yorum yapmışsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Bence yorumun çok yanlış herkes istediği fiyatı yazabilir almazsın olur biter ama o kadar ilanın içinden birini hedef gösterir gibi yorum yapman motor sahibine ayıp ayrıca 2009 enjeksiyonlu 9000 demişsin ben bu sayfayı uzun süredir takip ediyorum enjeksiyonlu modeller karbüratörlüden daha iyi değil bence bugün motor alsam yine karbüratörlüsünü alırım yok sensör yok efi yok bilmemne ben bu motoru binmek için aldım abi tamircilik öğrenmek için almadımki bu yorumu yaparken enjeksiyonlu modele binenler kızacak kesin şimdiden özür dilerim tamamen şahsi düşüncem
Sen çok yaşa arkadaşım, neyin hedefini göstereceğim ? Benim gibi karbüratörlü 2.el arayanları toplayıp'' sen 2007 model, 57000 km de ki motora nasıl bu fiyatı yazarsın'2 diye isyana teşvik edecek değilim.
Kendi çapımda serzenişte bulundum.. Bence bu motorun hakkı 5500 tl'den fazla olmamalı..
-
17 Nisan 2015, 21:05
#22258
Sıfırı 13500 olmuş bende vermem 5500 e dostum kalsın 2. Motorum olsun
-
18 Nisan 2015, 00:29
#22259
uniteksin fiyat politikası hyosoungu bence benim fikrim bitirir.. ben normalde fiyatlara asla ve asla yorum yapmam ama 13500 bence 250lik hiç bir teknolojik açıdan esprisi olmayan bir cruiser için sadece hyo için değil japonlarda dahil cruiser için çok fazla.. hani super sportlar falan grenajlı havalı duruşu var anlarım..
benki gv yi en çok savunan ve tutan insanlardan biriyim ama bu fiyatlarda satmaları şahsi fikrim bana kalırsa çok zor.. ve bu fiyatlara paralel olarak ikinci elide artar ise ikinci elide ölür benim şahsi fikrim.. fiyatlara normalde hiç ama hiç yorum yapan biri değilimdir mal satıcınındır para alıcının der geçerim ama burda görünen köyde kılavuz istemiyor.. umarım regalin eskiden başına gelenler gelmez.. regalide bitiren bu özgüven malımız kaliteli çok tuttu biz satarız mantığı olmuşdu.. fiyatları arttırdılar hem sıfırını hem ikinci elini bitirdi bu mantık zamanında..
ikinci elde 5-6 bin tl ye lifan 250-b ler var 2013-2014 modelleri, 2015 model efi enjeksiyon sistemli rks cruiserlar 8 bin tl 9 bin tl ye var ,daelim daystarlar var 2013 modeller 7-8 bin tl lere,regaller var her türünü 6,7,8 bin tl ye bulmak mümkün, kübanın var eski keway superlight ı almışlar kendi isimleriyle üretiyorlar.. kısaca gv vazgeçilmez değil.. umarım yol yakınken bunu görürler..
-
18 Nisan 2015, 09:34
#22260
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Sıfırı 13500 olmuş bende vermem 5500 e dostum kalsın 2. Motorum olsun
Verme dostum, hayrını gör.Kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inş..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler