Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Nisan 2015, 11:29
#22221
Sam@ adlı üyeden alıntı
Yukarı da yazdığını görmedim, çok geçmiş olsun.Allah bir daha yaşatmasın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
Bende acemiyim, Cbr125 ile 2000 km yol yapıp sattım, şimdi niyetim Gv250 karbüratörlü. Süratle çok ciddi işin yok ise uğraşma beygir arttırmayla falan.Al motorunu, makyajını yap kafana göre, bak keyfine..
uzun yolda arkandan man geldimi süratli arayı açıp gazlaman gerekebilir yoksa riske girersin o seni sollayıp geçerse.. yada bir aracı sollayım dedinmi gazı açdınmı motorun en azından kısa ara hızlanmalarda tepkisinin atak hızlı olması lazım öksüre öksüre naz yapa yapa gaz yerse yanındaki arabayıda sollayamassın arkadan araba gelirsede şeritte sıkışır kalırsın.. şehir içinde o kadar önemsemem neticede şehir içinde mesafe belli heleki istanbulda trafik belli 80 in üstüne zor çıkıyorsun ama uzun yolda bu tür şeyler sıkıntı olur..
Reklamlar
-
14 Nisan 2015, 11:47
#22222
logaritma adlı üyeden alıntı
uzun yolda arkandan man geldimi süratli arayı açıp gazlaman gerekebilir yoksa riske girersin o seni sollayıp geçerse.. yada bir aracı sollayım dedinmi gazı açdınmı motorun en azından kısa ara hızlanmalarda tepkisinin atak hızlı olması lazım öksüre öksüre naz yapa yapa gaz yerse yanındaki arabayıda sollayamassın arkadan araba gelirsede şeritte sıkışır kalırsın.. şehir içinde o kadar önemsemem neticede şehir içinde mesafe belli heleki istanbulda trafik belli 80 in üstüne zor çıkıyorsun ama uzun yolda bu tür şeyler sıkıntı olur..
Yalnız GV250 sizi cruiser görüntüsüyle yanıltmasın. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Tork yükseltilip beygir gücü düşürülmüş sadece. GV250 çok seri ve atik bir motor. Gaza dokunduğunuz anda müthiş ivmeleniyor. Diğer kalas gibi cruiserlara kalkışta ciddi anlamda fark atabilecek bir motor. Ben Dragstar da kullandım ama kalkış ve ivmelenme konusunda GV250 daha iyi; ancak uzun meseafede GV'nin gücü pek yetmez. O yüzden motora dokunmadan yalnızca görsel olarak uğraşın mümkünse. Alet zaten 26,5 beygir. 3-5 beygir daha performans artışı gözle görülür bir değer katmaz motora. Şu haliyle ben bir defaya mahsus max 140 gördüm ve biraz daha açabilirdim gazı. Benim kişisel tahminime göre GV250 147-148 km/h max. hıza çıkabilir. Kadrandaki 160'ı zaten görmez, orası kesin. Ha görse de o şekilde yolculuk insanı yorar, böyle bir sürati dik oturuş aldığınız motosikletlerde yaparsanız, boyun ve bel ağrılarına katlanmalısınız. Motorun dengesizleşmesi de cabası. Zaten 120'den sonra titreşim yükseliyor ki bu makineler için ideal maksimum sürat de bence 120 olmalı.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
14 Nisan 2015, 14:46
#22223
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Yalnız GV250 sizi cruiser görüntüsüyle yanıltmasın. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Tork yükseltilip beygir gücü düşürülmüş sadece. GV250 çok seri ve atik bir motor. Gaza dokunduğunuz anda müthiş ivmeleniyor. Diğer kalas gibi cruiserlara kalkışta ciddi anlamda fark atabilecek bir motor. Ben Dragstar da kullandım ama kalkış ve ivmelenme konusunda GV250 daha iyi; ancak uzun meseafede GV'nin gücü pek yetmez. O yüzden motora dokunmadan yalnızca görsel olarak uğraşın mümkünse. Alet zaten 26,5 beygir. 3-5 beygir daha performans artışı gözle görülür bir değer katmaz motora. Şu haliyle ben bir defaya mahsus max 140 gördüm ve biraz daha açabilirdim gazı. Benim kişisel tahminime göre GV250 147-148 km/h max. hıza çıkabilir. Kadrandaki 160'ı zaten görmez, orası kesin. Ha görse de o şekilde yolculuk insanı yorar, böyle bir sürati dik oturuş aldığınız motosikletlerde yaparsanız, boyun ve bel ağrılarına katlanmalısınız. Motorun dengesizleşmesi de cabası. Zaten 120'den sonra titreşim yükseliyor ki bu makineler için ideal maksimum sürat de bence 120 olmalı.
Dostum, öncelikle daha önce yaşamış olduğun kazadan dolayı çok ama çok geçmiş olsun inşallah böyle birşeyi bir daha yaşamazsın (inşallah kimse yaşamaz). ikinci olarak motorunun resimlerini önceki sayfada gördüm ve hastası oldum. ne yalan söyleyeyim rengi tutsa ve maddi yönden birazdaha rahat olsam aksesuarları bana sat diye başının etini yiyecektim. hız konusunua gelirsek sana %100 katılıyorum zaten 100'ü geçince ister istemez harcanan yakıtta artıyor. 2-3 defa istanbul izmir arası gv250 ile yol yaptım bence çok zorlamaya gerekyok. maksimum 120 iyidir ki ben 90-100 arası gitmiştim hem daha rahat hem daha az yakıyor.
-
14 Nisan 2015, 16:29
#22224
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Yalnız GV250 sizi cruiser görüntüsüyle yanıltmasın. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Tork yükseltilip beygir gücü düşürülmüş sadece. GV250 çok seri ve atik bir motor. Gaza dokunduğunuz anda müthiş ivmeleniyor. Diğer kalas gibi cruiserlara kalkışta ciddi anlamda fark atabilecek bir motor. Ben Dragstar da kullandım ama kalkış ve ivmelenme konusunda GV250 daha iyi; ancak uzun meseafede GV'nin gücü pek yetmez. O yüzden motora dokunmadan yalnızca görsel olarak uğraşın mümkünse. Alet zaten 26,5 beygir. 3-5 beygir daha performans artışı gözle görülür bir değer katmaz motora. Şu haliyle ben bir defaya mahsus max 140 gördüm ve biraz daha açabilirdim gazı. Benim kişisel tahminime göre GV250 147-148 km/h max. hıza çıkabilir. Kadrandaki 160'ı zaten görmez, orası kesin. Ha görse de o şekilde yolculuk insanı yorar, böyle bir sürati dik oturuş aldığınız motosikletlerde yaparsanız, boyun ve bel ağrılarına katlanmalısınız. Motorun dengesizleşmesi de cabası. Zaten 120'den sonra titreşim yükseliyor ki bu makineler için ideal maksimum sürat de bence 120 olmalı.
gv 250 5. viteste zaten son deviri göremiyor, fiziki şartlardan dolayı. bende 145 gibi bir hıza ulaşmıştım bir keresinde..
söylediklerinizede katılıyorum uzun yolda ucu ucuna yetiyor bence gücü, ben genelde maximum torkun verildiği devirde yani 7500 devirde sürüyorum uzun yolda. buda 110 km ye denk geliyor, rampalarda boğulma vs yapmıyor. 120 ile gittiğimde oluyor ama 110 ile arasında ciddi fark var acayip yoruyor insanı.. 130-140 ile gitmeye çalışanlar nasıl bir eziyet çekiyor tahmin bile edemiyorum..
-
14 Nisan 2015, 16:56
#22225
Selamlar;
GV250 için orta sehpa düşünüyorum. Nereden alınır veya hangi çin malı motorun ki uyabilir? Daha önce montaj yapmış arkadaşlar bir yorumlayabilir mi?
-
14 Nisan 2015, 17:07
#22226
WanDoGa adlı üyeden alıntı
Selamlar;
GV250 için orta sehpa düşünüyorum. Nereden alınır veya hangi çin malı motorun ki uyabilir? Daha önce montaj yapmış arkadaşlar bir yorumlayabilir mi?
Yuki YK 250-4 modelininki uygundur. Ben çıkmasını bulmuştum. Biraz zor bulunuyor ancak bu motor başka isimlerle de piyasada. Onların yedek parçacılarına sorarsanız bulabilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
14 Nisan 2015, 17:56
#22227
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Yalnız GV250 sizi cruiser görüntüsüyle yanıltmasın. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Tork yükseltilip beygir gücü düşürülmüş sadece.
zaten demek istediğim o gt250r modelindeki standartlara getirilse sanırım motor ideal bir sürüş perfromansına ulaşır hale gelicek.. gt250r sürenlerin demesi 160-170 km gibi hızları görebildikleri gv bu performans standartlarına getirilirse sanırım çok daha ideal tercih sebebi bir cruiser olur. benim bildiğim gv ile gt250r bire bir aynı şanzıman ve aynı motora sahipler sadece dişli farkı var. oda basit bir şey hiç öyle oynamalık zor bir şey değil ama sanırım dişli değişiminide yapan yok..
-
14 Nisan 2015, 18:00
#22228
logaritma adlı üyeden alıntı
zaten demek istediğim o gt250r modelindeki standartlara getirilse sanırım motor ideal bir sürüş perfromansına ulaşır hale gelicek.. gt250r sürenlerin demesi 160-170 km gibi hızları görebildikleri gv bu performans standartlarına getirilirse sanırım çok daha ideal tercih sebebi bir cruiser olur. benim bildiğim gv ile gt250r bire bir aynı şanzıman ve aynı motora sahipler sadece dişli farkı var. oda basit bir şey hiç öyle oynamalık zor bir şey değil ama sanırım dişli değişiminide yapan yok..
Yalnız motor ile ilgili yapacağın değişiklikler motoru garanti kapsamından çıkarır. Diğer bir unsur da senin cruiser'dan beklentin sürat ise, bu doğru bir tercih olmaz. Hız yapmaya müsait değil bu araçlar, tercihlerine karışmak gibi olacak ama istersen başka bir motosiklet tipine geçiş yap. Bir arkadaş tavsiyesi diyelim.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
14 Nisan 2015, 20:08
#22229
logaritma adlı üyeden alıntı
zaten demek istediğim o gt250r modelindeki standartlara getirilse sanırım motor ideal bir sürüş perfromansına ulaşır hale gelicek.. gt250r sürenlerin demesi 160-170 km gibi hızları görebildikleri gv bu performans standartlarına getirilirse sanırım çok daha ideal tercih sebebi bir cruiser olur. benim bildiğim gv ile gt250r bire bir aynı şanzıman ve aynı motora sahipler sadece dişli farkı var. oda basit bir şey hiç öyle oynamalık zor bir şey değil ama sanırım dişli değişiminide yapan yok..
Bildiğim kadarıyla GT 250 R ların son hızının yüksek olmasının en büyük sebebi grenajlar sayesinde rüzgarı daha iyi yarmaları,yatık sürüş poziyonu dolayısı ile daha az rüzgar yemesi.Ben benim motosiklet ile en fazla 145 km yi gördüm (göstergede) daha da devirlenebilirdi,devir kesiciye henüz girmemişti ama bariz şekilde rüzgardan zorlanıyordu daha fazla gitmiyordu.Bu güçte bir motor bloğu bu kasayı ancak bu hızlara çıkartıyor.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
14 Nisan 2015, 20:21
#22230
Ben motorun hızlanmasından memnunum. Şehirler arası yolda sıkıştığımda anında hızlanabiliyor motor. Yalnız bazı arkadaşlar bahsetmiş rüzgar sallıyor diye. Benim motorda öncam olmasına rağmen 110 dan sonra rüzgar resmen yumruk atıyor kaska. Acaba öncamı biraz daha uzun yapsak faydası olurmu. Şu anda kaskın çene kısmına kadar geliyor öncam.
-
14 Nisan 2015, 21:07
#22231
logaritma adlı üyeden alıntı
zaten demek istediğim o gt250r modelindeki standartlara getirilse sanırım motor ideal bir sürüş perfromansına ulaşır hale gelicek.. gt250r sürenlerin demesi 160-170 km gibi hızları görebildikleri gv bu performans standartlarına getirilirse sanırım çok daha ideal tercih sebebi bir cruiser olur. benim bildiğim gv ile gt250r bire bir aynı şanzıman ve aynı motora sahipler sadece dişli farkı var. oda basit bir şey hiç öyle oynamalık zor bir şey değil ama sanırım dişli değişiminide yapan yok..
benimde bildiğim kadarıyla motor bloğu torku ve beygiriyle aynı, fakat şanzıman dişli oranları farklı. bunun üzerine karenajların ve oturuş pozusyonununda etkisi var. ayrıca iki motor arasında ağırlık farkıda var. hız yapacam diye dişli setiyle oynarsanız o meşhur torku kaybedersiniz.. cruiser motorlar için zaten hız önemli bir faktör değil. performans olarak yeterli bulmadınızmı motoru?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Arenli adlı üyeden alıntı
Ben motorun hızlanmasından memnunum. Şehirler arası yolda sıkıştığımda anında hızlanabiliyor motor. Yalnız bazı arkadaşlar bahsetmiş rüzgar sallıyor diye. Benim motorda öncam olmasına rağmen 110 dan sonra rüzgar resmen yumruk atıyor kaska. Acaba öncamı biraz daha uzun yapsak faydası olurmu. Şu anda kaskın çene kısmına kadar geliyor öncam.
ya camı sökün, yada uzatın. şuanki durumda cam, rüzgârı toplayıp kaskınıza vuruyor. Rüzgâr 10km/s den daha hızlı değilse bir sorun yaratmıyor. hatta hissetmiyorsunuz bile
bu birazda motoru sürdüğünüz bölgeye göre değişir. mesela bursa balıkesir yolunda her zaman aşırı rüzgar vardır, ancak bursadan eskişehire gitmek isterseniz vadilerin içinden virajlı tırmanışlar yaparsınız ve rüzgar aklınıza bile gelmez...
-
14 Nisan 2015, 21:08
#22232
Arenli adlı üyeden alıntı
Ben motorun hızlanmasından memnunum. Şehirler arası yolda sıkıştığımda anında hızlanabiliyor motor. Yalnız bazı arkadaşlar bahsetmiş rüzgar sallıyor diye. Benim motorda öncam olmasına rağmen 110 dan sonra rüzgar resmen yumruk atıyor kaska. Acaba öncamı biraz daha uzun yapsak faydası olurmu. Şu anda kaskın çene kısmına kadar geliyor öncam.
Benim bir önceki motosikletimde de aynı sorun vardı. Camın aşırdığı tüm rüzgar kaska geliyordu. Aynı zamanda çok ses de yapar. Camı uzatmak veya tamamen çıkartmak çözüm olur.
-
14 Nisan 2015, 22:32
#22233
amacım sürat değil zaten arkadaşlar bende sürdüm gv yi bursadan istanbula.. basmadım sürat yapmadım ama ivlenmesi fena değildi ama iş satın almaya gelince insan her türlü şeyi değerlendiriyor. benim esas önceliğim yakıt merkezli önceki motorum araba gibi yakıyordu tdm850 ondan öncekilerde silverwing falan öyle açıkcası kısa süreli sürüyorsan sorun olmuyorda uzun sürüşlerde yakıt heleki türkiyede ciddi anlamda yoruyor 3-4 litre arası yaksın sorun değil gaz açdımı gv yakar doğaldır ama gaz açdınmı yüksek hacimli motorda arkadaşlar sağlam yakıyor.. f650 ye ekonomik derler bende vardı 80-90 km lerde ekonomikdir gv kadar yakar ama gaz açdınmı oda sömürüyordu.. sanırım enjeksiyonlularla karbüratörlüler arasında çokda yakıt farkı yok..
-
14 Nisan 2015, 23:59
#22234
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
ya camı sökün, yada uzatın. şuanki durumda cam, rüzgârı toplayıp kaskınıza vuruyor. Rüzgâr 10km/s den daha hızlı değilse bir sorun yaratmıyor. hatta hissetmiyorsunuz bile
bu birazda motoru sürdüğünüz bölgeye göre değişir. mesela bursa balıkesir yolunda her zaman aşırı rüzgar vardır, ancak bursadan eskişehire gitmek isterseniz vadilerin içinden virajlı tırmanışlar yaparsınız ve rüzgar aklınıza bile gelmez...
computeus adlı üyeden alıntı
Benim bir önceki motosikletimde de aynı sorun vardı. Camın aşırdığı tüm rüzgar kaska geliyordu. Aynı zamanda çok ses de yapar. Camı uzatmak veya tamamen çıkartmak çözüm olur.
Evet rüzgarlı bölgelerde daha fazla ses yapıyor. Sabahtan öncamı biraz kaldırdım üç cm kadar. Bir müddet bu şekilde deneyip olmazsa yeni cam keserim. Camsız kullanmayı düşünmüyorum çünkü ciğerleri üşütmekten korkuyorum.
-
15 Nisan 2015, 04:21
#22235
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Sağol arkadaşım. Benim ilk motorum değil. 1100 cc Dragstar da kullandım 2800'lük ZZ4 de.
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Bu sorunun cevabı şudur ki üstte de yazmıştım; 2008 senesinde Yamaha XVS 1100 Dragstar ile Göztepe dolaylarında çok kötü bir kaza yaptım. Bu kazada Kadıköy-Pendik minibüslerinin hareketlerini iyi gözlemlemediğim için 80 km hızla minibüsün sol arka tarafına çarptım. Yan yatan motorun altında kaldım ve motorun ön tekerleği de minibüsün sol arka tekerleğinin önünde kaldığından metrelerce sürüklendim. Kaskı yere vurduğumdan kaskın sol tarafı tamamen eriyip köpükleri fırlamıştı ve kafatasımda bir çatlak oluştu. Sol omzum çıktı, sol bacağımın yan çapraz bağlarında zedelenme oldu. 2 ay kadar hastanede müşahade altında kaldım ve 6 ay bacağımdan ötürü fizik tedavi gördüm. Motor pertti, hurdaya çıkarttım ve uzun süre korkudan motosiklet kullanamadım. 2014 senesinde de tekrar geri döndüm kullanmak için ama dedim bu kez ufak cc ile daha idare edilebilir bir motosikletle başlıyım. Zamanla alışınca tekrar büyütürüm. Büyüttüğümde de bunu kız arkadaşıma veririm. Bu sebeple tercihim sınıfının en iyi motosikleti olan GV 250 oldu.
Geçmiş olsun ama o kadar kaza yapmışsın hala öğrenememişsin motosiklet sürmeyi. O kadar 1100cc kullandım 2800cc kullandım diyorsun sonra gelip 250cc lik motoru kontrol edemediğimden duvara sürttüm diyorsun. Muhtemelen, 250cc cruiserimla virajlı yollarda dinlenip dinlenip tokatladığım 600'lük "reyzik"çiler gibisin. Git bi' eğitim falan al bence. Tabi büyük ihtimalle sen öyle yapmayıp "sen bana motor kullanmayı bilmiyor diyemezsin, kaç yıldır motor kullanıyorum ben, onyüzbinmilyon cc motor kullandım" deyip iyi bir sürücü olduğuna ısrar edeceksin. Ama öyle yaparsan hiç öğrenemezsin, en azından bunu bil.
logaritma adlı üyeden alıntı
o yüzden araştırıyorumda net bir cevap bulamadım beygir olarak inceden 5-6 beygir alınabilicek uyarlamalar yapılabilinirmi mesela gt250 3 beygir daha fazla sanırım arka dişlisinden ötürü aynı motor neticede gv de dişli değişimi ile 2-3 beygir alınabilinir mi mesela.. yada başka yollarla ..
neticede 250cc motor teknolojisi bütün markalarda %90 aynı mekanizma sistemde işliyor.. ninja 250r dan 33 beygir çıkıyorsa gvdende ekstra inceden bir şeyler elde ediline bilinirmi..
Motora bişeyler yaparak 5-6 beygir arttıramazsın. Dişli değiştirerek arttırırsın ama torku düşürmüş olursun. Bir diş değiştirsen bişey değişmez, 2 diş değiştirsen de bu sefer yokuş çıkamazsın, yani olmaz o iş. Gt250 3 beygir daha fazla değil aslında, kağıt üstündeki değerler ve yalan. Üçünün de motor (gv-gt-gtr) tamamen aynı. Zaten lanse edilen değerler tekerdeki değil kranktaki gücü gösteriyor. Yani 28 beygir denilen motoru dynoya çıkarsan 24-25 çıkar muhtemelen.
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Yalnız GV250 sizi cruiser görüntüsüyle yanıltmasın. Motor bloğu GT250R'ın motor bloğunun aynısı. Tork yükseltilip beygir gücü düşürülmüş sadece.
Motorlar tamamen aynı torkun arttığı beygirin düştüğü falan yok. Hem beygir düşerse sakatlanır koşamaz bir daha. Hayır illa bişeyler sallayacan bari hyosung'un sitesinden bak öyle yaz. Orada her iki değer de gtr'dan düşük olarak yazıyor.
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
GV250 çok seri ve atik bir motor. Gaza dokunduğunuz anda müthiş ivmeleniyor. Diğer kalas gibi cruiserlara kalkışta ciddi anlamda fark atabilecek bir motor. Ben Dragstar da kullandım ama kalkış ve ivmelenme konusunda GV250 daha iyi;
Abilerim, ablalarım! Şu elimde görmüş olduğunuz motoru Taçsız Kral Pele,Bakenbauer,Nadya Komanaççi,Biricit Bardo, İngiltere Kraliçesi Elizabet, Kaleci Mıyer , Fenerbahçeli Cemil kullandı.. Hepsi de şöhretini bu motora borçlu.. On saniyede susuz sabunsuz...
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Benim kişisel tahminime göre GV250 147-148 km/h max. hıza çıkabilir.
(bkz: küsuratlı rakam vereyim salladığım belli olmasın)
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
benimde bildiğim kadarıyla motor bloğu torku ve beygiriyle aynı, fakat şanzıman dişli oranları farklı.
Torku, beygiri, şanzıman dişlileri, bloğun üzerindeki her civataya kadar tamamen aynı.
-
15 Nisan 2015, 09:24
#22236
inanma adlı üyeden alıntı
...
Bir sorununuz varsa özelden yazabilirdiniz. Böyle bir üsluba nasıl bir eğitimle ulaşabildiniz bilmiyorum. Siz yüksek hacimli motosiklet kullanmayı sidik yarışı olarak algıladıysanız, sizin art niyetli tavrınızın sonucudur. Bana olan nefretinizi kusmanıza anlam veremedim, hem de tanımadan etmeden. Ama zaten ruhsal olarak dingin bir beyinden, oturmuş bir kişiliğe sahip olanlardan çıkmaz bu yazılanlar. İnsan kendi ezikliğini, geçmişteki travmatik olaylarını başkalarının üzerinden bu şekilde çıkartıyor maalesef. "Forum ortamı nasıl olsa, önüme her çıkana sallayayım lafı". Nefis mantık. Takdire şayan. Hayat size güzel valla.
Yazılanların anafikri: Sabaha karşı 4'te işim gücüm yok, dur bi elaleme çemkireyim, herkes beni bir halt sansın, egomu tatmin edeyim de günüm şenlensin.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
15 Nisan 2015, 10:15
#22237
herkes bildiğini söyler arada farklılık çelişki olursa da okuyucular bi zahmet araştırıp gerçekleri öğrenir diye düşünüyorum... lütfen bu güzel forumda tartışıp ta büyüyü bozmayalım... hepiniz benden daha tecrübelisiniz motor konusunda...
-
15 Nisan 2015, 10:30
#22238
Selam,
Geçen gün rüyama girdi ya, 2012 almışım siyah. Dur bakıyım diyorum vitesi boşa alabilecek miyim, ilk denemede geçti, çokta kolay kullandım. Motoru alamadan sorunları rüyama girdi, işe bak..
-
15 Nisan 2015, 11:11
#22239
natila adlı üyeden alıntı
herkes bildiğini söyler arada farklılık çelişki olursa da okuyucular bi zahmet araştırıp gerçekleri öğrenir diye düşünüyorum... lütfen bu güzel forumda tartışıp ta büyüyü bozmayalım... hepiniz benden daha tecrübelisiniz motor konusunda...
Kişisel tartışmalar tabi ki hem saçma hem tasvip edilemez,ancak isteyen istediği gibi yazsın dogruyu da okuyanlar baska yerden araştırıp bulsun diye bir mantık da saçma degil mı?
Simdi yukarıdaki arkadasa üslubundan dolayı kızıyoruz hepimiz buyuk ihtimalle ama kişisel tahminimizden öteye gitmeyen yorumları da kesin bilgi gibi yazınca birileri de cikip doğrusunu yazma ihtiyacı görüyor,sıra ben de baskaları yanlis bilgilenmesin diye düzelteyim dedim ama pek muhabbetim olmadıgından kisisellestirebilir düşüncesiyle vazgeçtim.son yazan arkadas ta sanırım ayarı kaçık oldugundan abuk sabuk dalga gecmis sık olmamış hoşuma gitmese de eğlenceli olmus(hakaret içermediği sürece) itiraf edeyim.
Bunlari tabi ki tasvip etmiyoruz ama bu sayfaya bakma sebebim de biseyler öğrenmekse ve doğru bilgiyi kim aktarıyorsa ona da tarzini sevmesem bile tesekkur ederim
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
15 Nisan 2015, 12:13
#22240
natila adlı üyeden alıntı
herkes bildiğini söyler arada farklılık çelişki olursa da okuyucular bi zahmet araştırıp gerçekleri öğrenir diye düşünüyorum... lütfen bu güzel forumda tartışıp ta büyüyü bozmayalım... hepiniz benden daha tecrübelisiniz motor konusunda...
bencede tartışmaya gerek yok, zaten forum dediğimiz ortamda kesin ve net bilgi vermek gibi bir olay yok açılan konuların altına herkez bildiğini yazar, yorum yapar. kesin bilgi arayan vikipediye bakabilir. inanma çok sert çıkmış nedenini hiç anlayamadım... neye sinirlendi acaba? yada hayat şartlarımı onu bu hale getirdi? bilemiyoruz tabi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler