Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Şubat 2009, 09:31
#2201
Reklamlar
-
16 Şubat 2009, 09:57
#2202
selam arkadaşlar
nerunolweo hayırlı olsun tekerin düz bassın
ya arkadaşlar yağmur yağsın yağsın diyip duruyorsunuz da buna bende karşı değilim ama en azından salı yağmasın
bari keyifli keyifli getireyim motorumu evime gerçi artık yağsada yağmasada karda olsa gidip getireceğim.
Sonuçta motorculuğun ruhunda macera vardır öyle değil mi
bende buna hazırım her türlü ve her zaman. mrock neler yapmıştı öyle değilmi???
enjoy your ride
and enjoy forever
-
16 Şubat 2009, 11:14
#2203
HeruNolweo adlı üyeden alıntı
hoşbulduk arkadaşlar.. sonunda motoru bulduk
2006 model 19.000 km de koruma demiri, ön cam, sisy bar, sis farları, çantaları var ayrıca bakımları düzenli istanbul motorda yapılmış zinciri ve lastikleri yeni değişmiş. bakalım salı günü istanbul motorda bir kontrolden sonra (frenlerden bir ses geldi deneme sırasında onu da varsa sorun yaptırttıktan sonra) motorumuza kavuşacağız
en kısa zamanda resimleri sizlerle paylaşacağım
Hayırlı olsun...Kazasız belasız keyifli sürüşler. Fotoları merakla bekliyoruz..
-
16 Şubat 2009, 11:16
#2204
çok teşekkürler arkadaşlar iyi dilekleriniz için
emekkoray gerçekten dün gece saat üçü geçiyodu eşimle beraber uyumakta zorlandık gerçekten heyecandan artık alınca heralde durmadan iner aşağıya bakarım
inşallah sizin de biran önce koruma demiri işleriniz hallolur havalar da düzelir de çok beklemeden başlarız gezmeye
Ride hard or stay at home
-
16 Şubat 2009, 11:53
#2205
nightshift adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
nerunolweo hayırlı olsun tekerin düz bassın
ya arkadaşlar yağmur yağsın yağsın diyip duruyorsunuz da buna bende karşı değilim ama en azından salı yağmasın
bari keyifli keyifli getireyim motorumu evime gerçi artık yağsada yağmasada karda olsa gidip getireceğim.
Sonuçta motorculuğun ruhunda macera vardır öyle değil mi
bende buna hazırım her türlü ve her zaman. mrock neler yapmıştı öyle değilmi???
Koray'ın motoru getirmemizde maceralı olmuştu Bir ara sor anlatsın O yüzden takma kafana havayı, çok dikkatli ol yeter
-
16 Şubat 2009, 16:15
#2206
arkadaşlar aranızda yakın zamanda alan varsa gv 250 alım satım masrafları yaklaşık ne kadar tuttu ??
Ride hard or stay at home
-
16 Şubat 2009, 20:35
#2207
HeruNolweo adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aranızda yakın zamanda alan varsa gv 250 alım satım masrafları yaklaşık ne kadar tuttu ??
Birazdan dostlar gelir cevaplarlar bu sorunu. Ben alalı 6 ay olduğu için güncel olmaz dediklerim, hem unuttum bile masrafını
-
16 Şubat 2009, 21:49
#2208
Arkadaşlar bugün Side'ye gittim.. Suzuki DL650 bakmaya.. Gittim. Motor güzel.. Temiz.. 2004 model ve 20000 km de idi.. Takas olacaktı. Ancak motoru sürdüğümde şok oldum. Hiç sürüş keyfi yoktu. İndim. Sahibi harika bir insandı.. Ancak benim sürüş zevki vermediğini belirttim. Özellikle düşük devirde zıldır zıldır alttan yukarı doğru bir vuruş yada darbe yapıyordu.. Bu bizim motorlarda yoktu.. Sahibi bunun 70Hp lik bir makina olduğunu düşük devirde derhal vites küçültüp yüksek devir tercih edilmesi gerekir dedi... Anlamamıştım. Halbuki param hazırdı. Yanlış şeyler demek istemiyorum ama; motor oldukça yüksek sanki panzer... Evet yüksek devirde bir anda 130 oluverdim.. Ama düşük devir hiç konforlu değildi... Alttan ciddi darbe yapıyordu ve bu 650cc nin bir özelliği imiş.. Ama ben bugün benim GV250 ile kaymak gibi sıfır titreşimle 120 km\h lik hızla gitmiştim. Ayrıca asfalta yakın duran selemiz inanılmaz bir eğlence sunuyordu. DL650 bana hiç eğlenceli gelmemişti. Çok üzüntülü idim.. Eşimi 1 ayda ikna etmiş ama kendim sürüşten sonra ikna olamıyordum.. Hatta bugün GV em Sideye giderken o kadar konforlu idi ki sanki beni satma verme daha çok yol yapacağız der gibiydi. Gazı yemesi, ivmelenmesi, vites geçişleri yağ gibiydi.. Ama DL asi ve saldırgan gibi geldi. Alttan vurması, yüksek gitmesi.. Hatta vitesi ve freni o kadar nazikki.. Dokunmamla tepki bir... Neyse; artçı tarafına binmek istedim. Sağolsun sahibi kabul etti... Bindim.. Yaklaşık 5 km kadar dolandık. Arkadaki KAPPA çanta belimi öylseine şiddetli itiyordu ki; sürücüye yapışmıştım bile... Neyse uzun lafın kısası DL650 bana olmadı.. Şimdi herkes kızacak ama.. Bilmiyorum. Düşünün; param hazırdı, eşim ikna edilmişti sadece notere gidilecekti.. O kadar.. Ama bana keyf vermedi.. GV 250 tamamen eğlence üzerine kurulu bir mtosiklet arkadaşlar. DL bence çok profesyonel bir makina... Amaç onda motor kullanmak değil, varmak.. Bizde ise amaç varmak değil; yolda olmak.. O sebeble GV650 nin bana daha uygun olacağını düşünüyorum..
Bu arada GV emle 2 yıl daha berabersem nerde bu orijinal seyahat camı yahu.. Parası ile değil mi? Bastırıp alıcam arkadaşlar.. Yada hani 20 liraya haloluyordu. Ne oldu?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
16 Şubat 2009, 22:10
#2209
Selçuk 20 liraya cam yalan oldu, baksana hiç ses seda yok
Bu arada sevinsem mi üzülsem mi senin adına bilemedim doğrusu, vardır bir hayır kardeşim
-
16 Şubat 2009, 22:19
#2210
Ride hard or stay at home
-
16 Şubat 2009, 22:28
#2211
-
16 Şubat 2009, 22:35
#2212
Ride hard or stay at home
-
16 Şubat 2009, 22:47
#2213
Hadi hayırlısı diyelim HeruNolweo, yarın dikkatli ol havaların durumu malum
-
16 Şubat 2009, 23:16
#2214
Merhabalar, buraya gelen gv 250 almadan gitmiyor anlaşılan.yeni gelen ve alanlara hayırlaı olsun Allah kaza bela ve sıkıntı vermesin diyorum.
Selçuk bey in dl 650 isteği başlamadan bitmesi,başlayıp mutsuz devam etmesinden hayırlı olur inşaalah.
bir de dikkatimi şu çekiyor bu motorları alanlar 4 5 bin kmden sonra elden çıkarmaya başlamalrı ve 650 ye geçmeleri veya geçmek istemelri ilgimi çekmiyor değil.hatta selçuk by motoru değiştirmeye niyet ettiğini okuyunca onca methe rağmen neden bu kadar kısa zamanda değişim diye de düşünmedim değil aslında.
haa ben bu arada st kanuni zammını hazmetmeye çalışırken acaba fuar zamanı bir indirim yaparlar mı diye de bekliyorum umut işte 1350 tl zam kolay kolay hazmedilecek gibi değil ya..
bir de st kanuni alan yok galiba hiç bir yerde yorumlarını okumadık alan mı yok yoksa alanlar mı sanal alemde değiller anlayamadım.
en çok merak ettiğimde enjeksiyonun yalıtı ne kadar etkileği az geliyoruz çok yazıyoruz galiba herkese iyi geceler...
-
17 Şubat 2009, 00:33
#2215
-
17 Şubat 2009, 00:42
#2216
Muallim bey ve Koray kardeşim.. Hayırlı olsun... DL650 nin altından sanki yumruklar çakıyor gibiydi.. Ama belki acemi sürüşü idi... Bilemem.. Ancak GV250 de hiç yaşamadığım bir tecrübe idi... Enduro modelleri herkes övüyor ama ben anlamakta güçlük çektim. Sanki bir panzerin üzerinde gibiydim. Oysa asfalta yakın durmak oldukça eğlenceli... GV250 ise üzerine düşenden çok fazlasını yapıyor.. Gerçekten Cruıser... Titreşimsiz, vuruntusuz konforlu ekonomik bir saatte 120 KM lik bir hız.... Bu tecrübemden sonra GV650 de şansımı kullanacağım.. Ancak kısmet... Belli olmaz niyetim GV ile en az 2 yıl.. Ben birazda sağlam iyi düşeş motor arıyorum.. Şu anda da alabilirim 3 yıl sonrada.. Krizi fırsata çevirme durumları yani... Ama ne istediğini bilmek önemli sanırım.. V-Strom tamamen profesyonel bi'şey. Eğlencesi falan yok. Binip gideceksin o kadar... Hala kafamda karışık acaba bendemi bir hata var... Ama bundan sonra hem görüntü hem güç hem fiyat uygunluğu beni GV650 de bitirir..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
17 Şubat 2009, 00:51
#2217
evet dediğin yoldan çok uzak yani yüksek.. benide en tedirgin eden bu olmuştu.. hayırlısı dediğin gibi.. varmı cruiser gibisi..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
-
17 Şubat 2009, 10:27
#2218
Ride hard or stay at home
-
17 Şubat 2009, 11:02
#2219
Arkadaşlar merhaba...Dün Gv 250 me koruma demiri araştırmak için Eskişehir oto sanayisine gittim...Orada bir kaç egzostcuyla görüştükten sonra beni HER-İŞ Egzost diye bir yere gönderdiler. Tarif edilen dükkana gittiğimde hakikaten sanki bir fabrikaya girmiş gibi bir his uyandı içimde çünkü içeride çeşitli makine tezgahlarından oluşan bir görüntü vardı. Ustayla görüştüğümde bana esas işlerinin ticari araçlara domuzluk tabir ettiğimiz koruma malzemelerini yaptığını ancak motoru ve bu demirin örnek resmini getirirsem kolaylıkla yapabileceğini söyledi.
Gelelim işin maliyet kısmına...Krom malzeme istersek krom borunun metresinin 80 tl olduğunu ve bu iş için yaklaşık olarak 1 mt malzeme kullanılacağını söyledi...Fakat normal demir üstüne nikelaj istersek maliyetin çok düşeceğini söyledi...(kesin fiyat vermemekle beraber 100 tl civarında olabileceğini söyledi...)
Şimdi iş motoru götürmeye kalıyor Eskişehir çok soğuk olduğu için ve benim motorumunda benden çok uzakta kapalı bir garajda bulunması sebebiyle bana bir kaç hafta zaman vermeniz gerekiyor. Biraz sabırlı olursanız bu konuyu burada çözebileceğimizi umuyorum. Benden haberler bekleyin...
Sevgiler...
-
17 Şubat 2009, 11:40
#2220
HeruNolweo adlı üyeden alıntı
havalar bugün iyi gibi gözüküyor umarım böyle devam eder akşama kadar
bu arada ben kendimi de tanıtıyim adım Burak 31 yaşında ve yeni evlenmiş, Ataşehir civarında ikamet eden biriyim
Orko_ye önceki sayfalarda gördüğüm kadarıyla yanlış hatırlamıyorsam evlilik hazırlıkları içerisindesin galiba
yeni evlenmiş biri olarak bu konuda koşturmaca evrak işleri nerede ne yapmalı püf noktaları vb. gibi konularda yardımcı olabilirsem ne mutlu bana
Evet hava bugün yağışsız hiç olmazsa, hayırlısıyla al motorunu getir evine ondan sonra keyfini çıkarırsın bu koşturmacanın. Burak bende Orhan 29 yaşındayım ve dediğin gibi evlilik hazırlıkları içerisindeyim. Hatta ev bakıyorum 2 haftadır deli gibi Benimde işyerim Kozyatağı Carrefourun arkasında yakın sayılırız aslında
Typhoon26 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba...Dün Gv 250 me koruma demiri araştırmak için Eskişehir oto sanayisine gittim...Orada bir kaç egzostcuyla görüştükten sonra beni HER-İŞ Egzost diye bir yere gönderdiler. Tarif edilen dükkana gittiğimde hakikaten sanki bir fabrikaya girmiş gibi bir his uyandı içimde çünkü içeride çeşitli makine tezgahlarından oluşan bir görüntü vardı. Ustayla görüştüğümde bana esas işlerinin ticari araçlara domuzluk tabir ettiğimiz koruma malzemelerini yaptığını ancak motoru ve bu demirin örnek resmini getirirsem kolaylıkla yapabileceğini söyledi.
Gelelim işin maliyet kısmına...Krom malzeme istersek krom borunun metresinin 80 tl olduğunu ve bu iş için yaklaşık olarak 1 mt malzeme kullanılacağını söyledi...Fakat normal demir üstüne nikelaj istersek maliyetin çok düşeceğini söyledi...(kesin fiyat vermemekle beraber 100 tl civarında olabileceğini söyledi...)
Şimdi iş motoru götürmeye kalıyor Eskişehir çok soğuk olduğu için ve benim motorumunda benden çok uzakta kapalı bir garajda bulunması sebebiyle bana bir kaç hafta zaman vermeniz gerekiyor. Biraz sabırlı olursanız bu konuyu burada çözebileceğimizi umuyorum. Benden haberler bekleyin...
Sevgiler...
Typhoon26, hadi bakalım güzel bir haber bu Acelemiz yok zaten müsait olduğunda götür göster bakalım ne fiyat verecek usta. Bende müasit olsam bakıcam bazı yerleri ama fırsatım yok işte
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler