Motorum satılıktır,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7346314/detay/
Motorum satılıktır,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7346314/detay/
Tam bir rezillik plastik zincir muhafazamı olur ya ben tiger muhafazası taktım kurtuldum tavsiye ederim
Arkadaşlar sava lastikler için ne diyorsunuz? Artık değişeyim diyorum Shinko ları ben üzerinde ölmeden gerçi hakkını yemeyeyim o kadar bir tutuş defekti yaratmadı bana şimdiye dek ciddi kayma vs...
benim shinkolar 8 senedir motorun üzerindeydi, hala muayeneden geçebilecek kadar diş derinliğine sahiplerdi. motorda o zaman 25 binde falandı o lastikler bildiğin beton... her kırmızı ışıktan yan vererek kalkş yapardım
savalara gelicek olursak artık Mitas adı altında satılıyor. şuanda motorumda takılı 1 seneyi geçti hala yumuşak ve tutuşu iyi, virajlara falan rahatlıkla yatıyorum. tam bir fiyat performans ürünüdür, tavsiye ederim. savadan daha iyi michelin falan var onlarda 3 katı daha pahalı..
Benim motorun üzerindekiler de shinko ve sanırım 10 yıllık ?!? ama diş derinliği muayeneden sorunsuz sorgusuz geçti o ayrı.Bunlar tubeless mi bilmiyorum ama, gerçi çivi girmez diyorlar.
43000 km de motor. 2. el aldığım için lastik hangi lastik bilmiyorum ciddi şüphem var ilk lastiği olduğundan.
Kayıyor mu ve nereden aldınız acaba? Kaç km dayanır sizce?
Bu GV250 yi çok sevdim ben değiştirmeyi düşünüyordum uzun yolda az daha güç olsun diye ama vazgeçtim yani en azından motor alsam da bunu satmıyorum.
Ayaklarımı yere koymadan İstanbul şehiriçi 10 km gittiğim oldu max sürat 30 km falan. 2-3 km/s süratten itibaren o kadar dengeli duruyor ki düşük hız manevraları çok mükemmel, gerçekten bir all-rounder.
skinkolar tubeless ve çivi falan zor girer aslında kuru zeminde ısındığı zaman tutuşu iyidir ama soğuk ve ıslak zeminlerden anında bırakabilir.. ben çok yaşadım durmaya yakın önün kayması falan, arka zaten her panik frende kayıyordu.
savalar doğru frenlemeyle birlikte beni hiç üzmedi şimdiye kadar. gv 250 zaten önü zor kitliyor lastikte kaliteli olunca sert frenler yapabiliyorsunuz. yani kaymasıyla ilgili sıkıntı yaşamazsınız. tek kusuru yağmurlu havalarda kaymaya başlıyor dikkat etmek lazım, zaten mevsimlik lastik diye geçiyor. 15 bin km dir kullanıyorum ben, bana kalırsa 2 sene gider. ben bu yazıda geçirip ardından tekrar yenilerini almayı planlıyorum.
İnanır mısın shinkolar yaşlandıkça daha mı iyi tutuyor bilmiyorum ama şu anda arka tekeri frenle kilitlemem için tüm ağırlığımla abanmam lazım. Yağmurlu havalarda pek sorun yaşamadım sadece yollarda şerit boyaları oluyor ya onların üzerinde oldukça güvensiz geliyor.
Ve evet ön kilitlenmiyor.
Savalar da tubeless değil mi?
Yine shinko mu alsam acaba
savalarda tubelesstir. siz sava alın pişman olmazsınız, zaten gv 250 kullanıcıların en çok kullandığı lastiktir. sanırım sizin sürüşünüz falan iyi lastiğin dezavantajını hissetmiyorsunuz. arada ciddi fark var çünkü, motordan zevk almaya lastik değiştikten sonra başladım ben mesela shinkolarda hep düşermiyim kayarmıyım diye düşünüyordum.
arkadaşlar selamlar herkese.
şu sıralar rodaj bakımına gideceğim hayırlısıyla. motordan yana birkaç ufak sıkıntım var. gitmeden önce sizlere danışayım dedim.
birkaç kere başıma yolda stop etme olayı geldi. şöyleki; birisinde acil bir şekilde eve gelmem gerekti. işyerimle ev arası yaklaşık 6-7 km. bende çıkıp hızlıca eve geliyordum. birazda sıkıştırdım motoru. bir kavşaktan geçerken yavaşladım, debriyaja basıp vites küçülttüm. sonra yavaşca gaz açıp elimi debriyajdan yavaşca çekerken gaz yemediğini farkettim motorun. stop etmişti. o gün farklı zaman dilimlerinde 1-2 sefer daha başıma geldi. belki çok sıkıştırmışımdır felan diyerekten önemsemedim. aynı olay geçenlerdede başıma geldi. fakat motoru yürütmeden önce ısıtmıştım. ve motora yüklenmedim hiç. ona rağmen trafiğin ortasında motor aynı şekilde stop etti yürür haldeyken. orada aslında ne kadar tehlikeli bir durum olduğuna ayıktım. elimi debriyajdan alabildiğine yavaş çekiyorum artık. bir gözümde sürekli devir saatinde.
ayrıca bazen motor kendi kendine rolanti devriyle oynuyor. kendi kendine 3.5-4. devire kadar gelip geri iniyor. normal rölanti devrini 2 olarak ayarlamışlardı motoru çıkarmadan. bununda motorun sıcak-soğuk olmasıyla alakası olmadığını biliyorum. çünkü ikisindede yapabiliyor.
servise gitmeden önce sizden bilgi almak istedim. tecrübelerini aktaracak abiler varsa sevinirim
ayrıca geçen sabah aşağı indiğimde çok aşırı sevimli, minikmi minik bir kedi arkadaşımızı deponun üstünde gerinirken yakaladım . sağolsun birazcık çizmiş oraları. depo üzerindeki boyayı korumanın (cila vs. tarzında) bir yolu varmı ? birde arkadaşım sağolsun eksozun üstüne basmış binerken. ayakkabısından izler taşıyoruz. uzun çabalarım sonucunda çoğunu temizledim plastiğin ama hala hem yapışık kalan yerler var, hemde inceden çizildi temizlemeye çalışırken. nikelaj çiziklerini kapatmak için kullanacağımız ürün vs. şeyler varmıdır ?
son olarakta, çinden led sis farı almayı düşünüyorum. üzerinde 30 watt felan yazıyor ama çin olduğu için o en fazla 10 watt felan çıkacak adım gibi eminim (elektronik mühendisi olaraktan çok alışveriş yaparım çinden) bizim akülerde kaldırmama gibi bir sıkıntı olurmu ? birde onu alıp kendim taksam veya servis harici başka bir yere taktırsam motorda garanti dışı kalacak herhangi birşey olurmu ?
hep böyle sorularla geliyorum affınıza sığınaraktan. teşekkür ederim şimdiden vereceğiniz cevaplar için.
ampul led ise problem olmaz sistem kaldırır. bende 4 tane led sis farı motor çalışır halde iken sürekli yanıyor, her biri 7.5 watt.
stop etme olayı için ayaklık müşürüne bakmanızda büyük fayda var.. bende aynı şekilde stop sorunu yaşamıştım müşürü wd-40 ile temizledikten sonra bir daha olmadı. her bakımda temizlerim...
bu ilandaki gv ye yapılan sele düşürme olayına bayıldım. şaseyimi kesmişler yoksa selenin altında boşluk varda oraya yeni bir sele ile doldurmuşlarmı.. arka çamurluk ve t -gidon bana hitap etmiyor ben olsam çaylak gidon ve arka çamurluğuda orjinal bırakırdım zevk meselesi tabi.
rengiylede oynamazdım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-custom-gv250-174836604/detay
arkadaşlar bir sorum olacak. gv 250 alma arefesindeyim. daha önce de niyetlenmiştim ama kısmet olmadı. çok temiz, bilindik bir motor olmadıkça ikinci el düşünmüyorum. sıfır almaya gelince, malumunuz distribütör değişti, yeni firma motorları henüz getirmedi, ne zaman gelir belli değil. kuralkanın elindeki 2014 model motorlardan alsam (kaldıysa tabi) sonrasında garanti ve parça konusunda sıkıntı olur mu? garanti bitiminde ya da benden kaynaklı sorunlarda motorumu cengiz ustaya emanet edeceğim ama garantisi ortadan kalkmasın istiyorum. bir bilgisi ya da fikri olan yardımcı olursa memnun olurum.
Merhaba gv250 kullanıcıları benim 2013 model enjeksiyonlu bi gv250 im var bugün bi problem yaşadım iki kere yolda giderken debriyajı çektikten sonra stop etti ve göstergedeki fi ışığı yandı motor çalışmadı uzun süre bekledikten sonra motor çalıştı ama boğularak çalıştı ve gaz vererek çalıştırmam gerekti sebebi ne olabilir çözüm vs biliyomusunuz lütfen yardım edin!!!
Konunun uzmanı değilim burada GV 250 konusunda benden kat kat bilgili arkadaş var ve kendi motosikletimde de benzer bir sorunla karşılaşmadım ama yine de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım.
Motosikletinizin rolantisinde herhangi bir düzensizlik,rolanti devirinde gereksiz artış veya düşüş oluyor mu?
Debriyajı saldıktan sonra mı yoksa debriyajı sıkınca mı motor stop etti?
Motosikleti tekrar çalıştırdığınızda FI lambası söndü mü yoksa yanmaya devam mı etti?
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
rolantide herhangi bir bozukluk yok ama 4-6 bin devir arasında gaz kesme problemi var sanırım, motoruda pek test etme fırsatım olmadı 3-4 kez kullandım motoru yeni aldım.
debriyajı sıkınca stop etti birde debriyaj sıkılıyken çok hafif gaz verip gazı bırakınca boğuluyomuş gibi oluyor rolanti düşüyor stop edecek gibi oluyor ya da stop ediyor.
motoru çalıştırdıktan sonra FI ışığı yanmaya devam ediyor birde bir ara yanıp sönüyordu ama sonra rastlamadım kısa bir süre gördüm dikkatimi çokta veremiyorum trafikteyken o yüzden ışığı pek takip edemedim ama gözlemlediğim kadarı bu
Çok ilginç bir arıza.Daha önce bir sürü forum gezdim bu motorların arızaları ilgili benzer bir duruma rastlamadım.Aklıma gelenler;
-Rolantide de sorun olsa kronik GV 250 problemi buji piposu çatlağı diyeceğim ama bu durum pek benzemiyor.Yine de buji piposunda sorun olma olasılığı var.
-Belki bir ihtimal motosiklet vurdurarak çalıştırıldıysa beyin bir program karışıklığı olmuş olabilir.Format ile düzelmesi gerek.
-Yine bir ihtimal yakıt pompasında sorun olabilir.
-Sensörlerden birisine su kaçtıysa yada herhangi bir sensör yada buji kablosunda yıpranma varsa yapabilir.
-Belki enjektörlere pislik gelmiş yada benzinde su yada pislik olabilir.
Hiç biriden emin değilim tamamen tahminler üzerine konuşuyorum.Forumdan başka arkadaşlarda görse belki daha mantıklı fikirler yürütebilirler.Bu arada motosikletiniz kaç km de?8000 km yi geçtiyse buji değişimi yapıldı mı acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
Ek olarak debriyaj ve ayak müşürleri veya kablolarında sorun olabilir.
Motor şuanda 14bine yaklastı motoru 2. El aldım yani belki dediğiniz gibi vurdurarak calistirilmis olabilir 8binden sonra buji degisimi yapılmışmı tam bilmiyorum pazartesi servise goturcem motoru bakalım daha garantisinin devam ediyor olması gerekiyo motorun periyodik bakimlari hep servisinde yapilmis motorun servis kayitlari mevcut yani buji değişmiş olabilir ama emin degilim
Yardim edip ilgilendiginiz icin tesekkur ederim
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)