Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #22121

    Üyelik
    22 Nisan 2014


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22122
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Tam bir rezillik plastik zincir muhafazamı olur ya ben tiger muhafazası taktım kurtuldum tavsiye ederim

  3. #22123
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    ben komple söküp attım kurtuldum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

    Alıntı HeadIncluded adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru 78 binde ihtiyaçtan dolayımı reflekte ettiniz yoksa satacak olduğunuz içinmi? yani motor 80 binde bitiyormu?

  4. #22124

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Arkadaşlar sava lastikler için ne diyorsunuz? Artık değişeyim diyorum Shinko ları ben üzerinde ölmeden gerçi hakkını yemeyeyim o kadar bir tutuş defekti yaratmadı bana şimdiye dek ciddi kayma vs...

  5. #22125
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sava lastikler için ne diyorsunuz? Artık değişeyim diyorum Shinko ları ben üzerinde ölmeden gerçi hakkını yemeyeyim o kadar bir tutuş defekti yaratmadı bana şimdiye dek ciddi kayma vs...
    benim shinkolar 8 senedir motorun üzerindeydi, hala muayeneden geçebilecek kadar diş derinliğine sahiplerdi. motorda o zaman 25 binde falandı o lastikler bildiğin beton... her kırmızı ışıktan yan vererek kalkş yapardım

    savalara gelicek olursak artık Mitas adı altında satılıyor. şuanda motorumda takılı 1 seneyi geçti hala yumuşak ve tutuşu iyi, virajlara falan rahatlıkla yatıyorum. tam bir fiyat performans ürünüdür, tavsiye ederim. savadan daha iyi michelin falan var onlarda 3 katı daha pahalı..

  6. #22126

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim shinkolar 8 senedir motorun üzerindeydi, hala muayeneden geçebilecek kadar diş derinliğine sahiplerdi. motorda o zaman 25 binde falandı o lastikler bildiğin beton... her kırmızı ışıktan yan vererek kalkş yapardım

    savalara gelicek olursak artık Mitas adı altında satılıyor. şuanda motorumda takılı 1 seneyi geçti hala yumuşak ve tutuşu iyi, virajlara falan rahatlıkla yatıyorum. tam bir fiyat performans ürünüdür, tavsiye ederim. savadan daha iyi michelin falan var onlarda 3 katı daha pahalı..


    Benim motorun üzerindekiler de shinko ve sanırım 10 yıllık ?!? ama diş derinliği muayeneden sorunsuz sorgusuz geçti o ayrı.Bunlar tubeless mi bilmiyorum ama, gerçi çivi girmez diyorlar.


    43000 km de motor. 2. el aldığım için lastik hangi lastik bilmiyorum ciddi şüphem var ilk lastiği olduğundan.


    Kayıyor mu ve nereden aldınız acaba? Kaç km dayanır sizce?


    Bu GV250 yi çok sevdim ben değiştirmeyi düşünüyordum uzun yolda az daha güç olsun diye ama vazgeçtim yani en azından motor alsam da bunu satmıyorum.


    Ayaklarımı yere koymadan İstanbul şehiriçi 10 km gittiğim oldu max sürat 30 km falan. 2-3 km/s süratten itibaren o kadar dengeli duruyor ki düşük hız manevraları çok mükemmel, gerçekten bir all-rounder.

  7. #22127
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorun üzerindekiler de shinko ve sanırım 10 yıllık ?!? ama diş derinliği muayeneden sorunsuz sorgusuz geçti o ayrı.Bunlar tubeless mi bilmiyorum ama, gerçi çivi girmez diyorlar.


    43000 km de motor. 2. el aldığım için lastik hangi lastik bilmiyorum ciddi şüphem var ilk lastiği olduğundan.


    Kayıyor mu ve nereden aldınız acaba? Kaç km dayanır sizce?


    Bu GV250 yi çok sevdim ben değiştirmeyi düşünüyordum uzun yolda az daha güç olsun diye ama vazgeçtim yani en azından motor alsam da bunu satmıyorum.


    Ayaklarımı yere koymadan İstanbul şehiriçi 10 km gittiğim oldu max sürat 30 km falan. 2-3 km/s süratten itibaren o kadar dengeli duruyor ki düşük hız manevraları çok mükemmel, gerçekten bir all-rounder.
    skinkolar tubeless ve çivi falan zor girer aslında kuru zeminde ısındığı zaman tutuşu iyidir ama soğuk ve ıslak zeminlerden anında bırakabilir.. ben çok yaşadım durmaya yakın önün kayması falan, arka zaten her panik frende kayıyordu.

    savalar doğru frenlemeyle birlikte beni hiç üzmedi şimdiye kadar. gv 250 zaten önü zor kitliyor lastikte kaliteli olunca sert frenler yapabiliyorsunuz. yani kaymasıyla ilgili sıkıntı yaşamazsınız. tek kusuru yağmurlu havalarda kaymaya başlıyor dikkat etmek lazım, zaten mevsimlik lastik diye geçiyor. 15 bin km dir kullanıyorum ben, bana kalırsa 2 sene gider. ben bu yazıda geçirip ardından tekrar yenilerini almayı planlıyorum.

  8. #22128

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    skinkolar tubeless ve çivi falan zor girer aslında kuru zeminde ısındığı zaman tutuşu iyidir ama soğuk ve ıslak zeminlerden anında bırakabilir.. ben çok yaşadım durmaya yakın önün kayması falan, arka zaten her panik frende kayıyordu.

    savalar doğru frenlemeyle birlikte beni hiç üzmedi şimdiye kadar. gv 250 zaten önü zor kitliyor lastikte kaliteli olunca sert frenler yapabiliyorsunuz. yani kaymasıyla ilgili sıkıntı yaşamazsınız. tek kusuru yağmurlu havalarda kaymaya başlıyor dikkat etmek lazım, zaten mevsimlik lastik diye geçiyor. 15 bin km dir kullanıyorum ben, bana kalırsa 2 sene gider. ben bu yazıda geçirip ardından tekrar yenilerini almayı planlıyorum.


    İnanır mısın shinkolar yaşlandıkça daha mı iyi tutuyor bilmiyorum ama şu anda arka tekeri frenle kilitlemem için tüm ağırlığımla abanmam lazım. Yağmurlu havalarda pek sorun yaşamadım sadece yollarda şerit boyaları oluyor ya onların üzerinde oldukça güvensiz geliyor.


    Ve evet ön kilitlenmiyor.



    Savalar da tubeless değil mi?

    Yine shinko mu alsam acaba

  9. #22129
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnanır mısın shinkolar yaşlandıkça daha mı iyi tutuyor bilmiyorum ama şu anda arka tekeri frenle kilitlemem için tüm ağırlığımla abanmam lazım. Yağmurlu havalarda pek sorun yaşamadım sadece yollarda şerit boyaları oluyor ya onların üzerinde oldukça güvensiz geliyor.


    Ve evet ön kilitlenmiyor.



    Savalar da tubeless değil mi?

    Yine shinko mu alsam acaba
    savalarda tubelesstir. siz sava alın pişman olmazsınız, zaten gv 250 kullanıcıların en çok kullandığı lastiktir. sanırım sizin sürüşünüz falan iyi lastiğin dezavantajını hissetmiyorsunuz. arada ciddi fark var çünkü, motordan zevk almaya lastik değiştikten sonra başladım ben mesela shinkolarda hep düşermiyim kayarmıyım diye düşünüyordum.

  10. #22130

    Üyelik
    14 Şubat 2015
    arkadaşlar selamlar herkese.

    şu sıralar rodaj bakımına gideceğim hayırlısıyla. motordan yana birkaç ufak sıkıntım var. gitmeden önce sizlere danışayım dedim.

    birkaç kere başıma yolda stop etme olayı geldi. şöyleki; birisinde acil bir şekilde eve gelmem gerekti. işyerimle ev arası yaklaşık 6-7 km. bende çıkıp hızlıca eve geliyordum. birazda sıkıştırdım motoru. bir kavşaktan geçerken yavaşladım, debriyaja basıp vites küçülttüm. sonra yavaşca gaz açıp elimi debriyajdan yavaşca çekerken gaz yemediğini farkettim motorun. stop etmişti. o gün farklı zaman dilimlerinde 1-2 sefer daha başıma geldi. belki çok sıkıştırmışımdır felan diyerekten önemsemedim. aynı olay geçenlerdede başıma geldi. fakat motoru yürütmeden önce ısıtmıştım. ve motora yüklenmedim hiç. ona rağmen trafiğin ortasında motor aynı şekilde stop etti yürür haldeyken. orada aslında ne kadar tehlikeli bir durum olduğuna ayıktım. elimi debriyajdan alabildiğine yavaş çekiyorum artık. bir gözümde sürekli devir saatinde.

    ayrıca bazen motor kendi kendine rolanti devriyle oynuyor. kendi kendine 3.5-4. devire kadar gelip geri iniyor. normal rölanti devrini 2 olarak ayarlamışlardı motoru çıkarmadan. bununda motorun sıcak-soğuk olmasıyla alakası olmadığını biliyorum. çünkü ikisindede yapabiliyor.

    servise gitmeden önce sizden bilgi almak istedim. tecrübelerini aktaracak abiler varsa sevinirim

    ayrıca geçen sabah aşağı indiğimde çok aşırı sevimli, minikmi minik bir kedi arkadaşımızı deponun üstünde gerinirken yakaladım . sağolsun birazcık çizmiş oraları. depo üzerindeki boyayı korumanın (cila vs. tarzında) bir yolu varmı ? birde arkadaşım sağolsun eksozun üstüne basmış binerken. ayakkabısından izler taşıyoruz. uzun çabalarım sonucunda çoğunu temizledim plastiğin ama hala hem yapışık kalan yerler var, hemde inceden çizildi temizlemeye çalışırken. nikelaj çiziklerini kapatmak için kullanacağımız ürün vs. şeyler varmıdır ?

    son olarakta, çinden led sis farı almayı düşünüyorum. üzerinde 30 watt felan yazıyor ama çin olduğu için o en fazla 10 watt felan çıkacak adım gibi eminim (elektronik mühendisi olaraktan çok alışveriş yaparım çinden) bizim akülerde kaldırmama gibi bir sıkıntı olurmu ? birde onu alıp kendim taksam veya servis harici başka bir yere taktırsam motorda garanti dışı kalacak herhangi birşey olurmu ?

    hep böyle sorularla geliyorum affınıza sığınaraktan. teşekkür ederim şimdiden vereceğiniz cevaplar için.

  11. #22131
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı a.hakki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selamlar herkese.

    şu sıralar rodaj bakımına gideceğim hayırlısıyla. motordan yana birkaç ufak sıkıntım var. gitmeden önce sizlere danışayım dedim.

    birkaç kere başıma yolda stop etme olayı geldi. şöyleki; birisinde acil bir şekilde eve gelmem gerekti. işyerimle ev arası yaklaşık 6-7 km. bende çıkıp hızlıca eve geliyordum. birazda sıkıştırdım motoru. bir kavşaktan geçerken yavaşladım, debriyaja basıp vites küçülttüm. sonra yavaşca gaz açıp elimi debriyajdan yavaşca çekerken gaz yemediğini farkettim motorun. stop etmişti. o gün farklı zaman dilimlerinde 1-2 sefer daha başıma geldi. belki çok sıkıştırmışımdır felan diyerekten önemsemedim. aynı olay geçenlerdede başıma geldi. fakat motoru yürütmeden önce ısıtmıştım. ve motora yüklenmedim hiç. ona rağmen trafiğin ortasında motor aynı şekilde stop etti yürür haldeyken. orada aslında ne kadar tehlikeli bir durum olduğuna ayıktım. elimi debriyajdan alabildiğine yavaş çekiyorum artık. bir gözümde sürekli devir saatinde.

    ayrıca bazen motor kendi kendine rolanti devriyle oynuyor. kendi kendine 3.5-4. devire kadar gelip geri iniyor. normal rölanti devrini 2 olarak ayarlamışlardı motoru çıkarmadan. bununda motorun sıcak-soğuk olmasıyla alakası olmadığını biliyorum. çünkü ikisindede yapabiliyor.

    servise gitmeden önce sizden bilgi almak istedim. tecrübelerini aktaracak abiler varsa sevinirim

    ayrıca geçen sabah aşağı indiğimde çok aşırı sevimli, minikmi minik bir kedi arkadaşımızı deponun üstünde gerinirken yakaladım . sağolsun birazcık çizmiş oraları. depo üzerindeki boyayı korumanın (cila vs. tarzında) bir yolu varmı ? birde arkadaşım sağolsun eksozun üstüne basmış binerken. ayakkabısından izler taşıyoruz. uzun çabalarım sonucunda çoğunu temizledim plastiğin ama hala hem yapışık kalan yerler var, hemde inceden çizildi temizlemeye çalışırken. nikelaj çiziklerini kapatmak için kullanacağımız ürün vs. şeyler varmıdır ?

    son olarakta, çinden led sis farı almayı düşünüyorum. üzerinde 30 watt felan yazıyor ama çin olduğu için o en fazla 10 watt felan çıkacak adım gibi eminim (elektronik mühendisi olaraktan çok alışveriş yaparım çinden) bizim akülerde kaldırmama gibi bir sıkıntı olurmu ? birde onu alıp kendim taksam veya servis harici başka bir yere taktırsam motorda garanti dışı kalacak herhangi birşey olurmu ?

    hep böyle sorularla geliyorum affınıza sığınaraktan. teşekkür ederim şimdiden vereceğiniz cevaplar için.
    ampul led ise problem olmaz sistem kaldırır. bende 4 tane led sis farı motor çalışır halde iken sürekli yanıyor, her biri 7.5 watt.

    stop etme olayı için ayaklık müşürüne bakmanızda büyük fayda var.. bende aynı şekilde stop sorunu yaşamıştım müşürü wd-40 ile temizledikten sonra bir daha olmadı. her bakımda temizlerim...

  12. #22132

    Üyelik
    14 Şubat 2015
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ampul led ise problem olmaz sistem kaldırır. bende 4 tane led sis farı motor çalışır halde iken sürekli yanıyor, her biri 7.5 watt.

    stop etme olayı için ayaklık müşürüne bakmanızda büyük fayda var.. bende aynı şekilde stop sorunu yaşamıştım müşürü wd-40 ile temizledikten sonra bir daha olmadı. her bakımda temizlerim...
    yolda giderken, yani gaz açıkken stop etmiyor. debriyajı çekip gazı kesiyorum. vitesi değiştirdikten sonra gaz vermeye çalıştığımda farkediyorum stop ettiğini. vitesteyken stop etme gibi bir sorun olmuyor.

  13. #22133

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu ilandaki gv ye yapılan sele düşürme olayına bayıldım. şaseyimi kesmişler yoksa selenin altında boşluk varda oraya yeni bir sele ile doldurmuşlarmı.. arka çamurluk ve t -gidon bana hitap etmiyor ben olsam çaylak gidon ve arka çamurluğuda orjinal bırakırdım zevk meselesi tabi.
    rengiylede oynamazdım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-custom-gv250-174836604/detay

  14. #22134

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    arkadaşlar bir sorum olacak. gv 250 alma arefesindeyim. daha önce de niyetlenmiştim ama kısmet olmadı. çok temiz, bilindik bir motor olmadıkça ikinci el düşünmüyorum. sıfır almaya gelince, malumunuz distribütör değişti, yeni firma motorları henüz getirmedi, ne zaman gelir belli değil. kuralkanın elindeki 2014 model motorlardan alsam (kaldıysa tabi) sonrasında garanti ve parça konusunda sıkıntı olur mu? garanti bitiminde ya da benden kaynaklı sorunlarda motorumu cengiz ustaya emanet edeceğim ama garantisi ortadan kalkmasın istiyorum. bir bilgisi ya da fikri olan yardımcı olursa memnun olurum.

  15. #22135

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savalarda tubelesstir. siz sava alın pişman olmazsınız, zaten gv 250 kullanıcıların en çok kullandığı lastiktir. sanırım sizin sürüşünüz falan iyi lastiğin dezavantajını hissetmiyorsunuz. arada ciddi fark var çünkü, motordan zevk almaya lastik değiştikten sonra başladım ben mesela shinkolarda hep düşermiyim kayarmıyım diye düşünüyordum.



    Yaklaşık 10 yıldır iki tekerin üstündeyim kazalarla zor yoldan öğrendim zamanında


    Ben sava alayım
    ogzcngdk bunu beğendi.

  16. #22136
    DrummerBT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 - Mondial Xtreme max - Honda Crf250l
    Merhaba gv250 kullanıcıları benim 2013 model enjeksiyonlu bi gv250 im var bugün bi problem yaşadım iki kere yolda giderken debriyajı çektikten sonra stop etti ve göstergedeki fi ışığı yandı motor çalışmadı uzun süre bekledikten sonra motor çalıştı ama boğularak çalıştı ve gaz vererek çalıştırmam gerekti sebebi ne olabilir çözüm vs biliyomusunuz lütfen yardım edin!!!

  17. #22137
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı DrummerBT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba gv250 kullanıcıları benim 2013 model enjeksiyonlu bi gv250 im var bugün bi problem yaşadım iki kere yolda giderken debriyajı çektikten sonra stop etti ve göstergedeki fi ışığı yandı motor çalışmadı uzun süre bekledikten sonra motor çalıştı ama boğularak çalıştı ve gaz vererek çalıştırmam gerekti sebebi ne olabilir çözüm vs biliyomusunuz lütfen yardım edin!!!
    Konunun uzmanı değilim burada GV 250 konusunda benden kat kat bilgili arkadaş var ve kendi motosikletimde de benzer bir sorunla karşılaşmadım ama yine de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım.

    Motosikletinizin rolantisinde herhangi bir düzensizlik,rolanti devirinde gereksiz artış veya düşüş oluyor mu?
    Debriyajı saldıktan sonra mı yoksa debriyajı sıkınca mı motor stop etti?
    Motosikleti tekrar çalıştırdığınızda FI lambası söndü mü yoksa yanmaya devam mı etti?
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  18. #22138
    DrummerBT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 - Mondial Xtreme max - Honda Crf250l
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konunun uzmanı değilim burada GV 250 konusunda benden kat kat bilgili arkadaş var ve kendi motosikletimde de benzer bir sorunla karşılaşmadım ama yine de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım.

    Motosikletinizin rolantisinde herhangi bir düzensizlik,rolanti devirinde gereksiz artış veya düşüş oluyor mu?
    Debriyajı saldıktan sonra mı yoksa debriyajı sıkınca mı motor stop etti?
    Motosikleti tekrar çalıştırdığınızda FI lambası söndü mü yoksa yanmaya devam mı etti?
    rolantide herhangi bir bozukluk yok ama 4-6 bin devir arasında gaz kesme problemi var sanırım, motoruda pek test etme fırsatım olmadı 3-4 kez kullandım motoru yeni aldım.
    debriyajı sıkınca stop etti birde debriyaj sıkılıyken çok hafif gaz verip gazı bırakınca boğuluyomuş gibi oluyor rolanti düşüyor stop edecek gibi oluyor ya da stop ediyor.
    motoru çalıştırdıktan sonra FI ışığı yanmaya devam ediyor birde bir ara yanıp sönüyordu ama sonra rastlamadım kısa bir süre gördüm dikkatimi çokta veremiyorum trafikteyken o yüzden ışığı pek takip edemedim ama gözlemlediğim kadarı bu

  19. #22139
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı DrummerBT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rolantide herhangi bir bozukluk yok ama 4-6 bin devir arasında gaz kesme problemi var sanırım, motoruda pek test etme fırsatım olmadı 3-4 kez kullandım motoru yeni aldım.
    debriyajı sıkınca stop etti birde debriyaj sıkılıyken çok hafif gaz verip gazı bırakınca boğuluyomuş gibi oluyor rolanti düşüyor stop edecek gibi oluyor ya da stop ediyor.
    motoru çalıştırdıktan sonra FI ışığı yanmaya devam ediyor birde bir ara yanıp sönüyordu ama sonra rastlamadım kısa bir süre gördüm dikkatimi çokta veremiyorum trafikteyken o yüzden ışığı pek takip edemedim ama gözlemlediğim kadarı bu
    Çok ilginç bir arıza.Daha önce bir sürü forum gezdim bu motorların arızaları ilgili benzer bir duruma rastlamadım.Aklıma gelenler;
    -Rolantide de sorun olsa kronik GV 250 problemi buji piposu çatlağı diyeceğim ama bu durum pek benzemiyor.Yine de buji piposunda sorun olma olasılığı var.
    -Belki bir ihtimal motosiklet vurdurarak çalıştırıldıysa beyin bir program karışıklığı olmuş olabilir.Format ile düzelmesi gerek.
    -Yine bir ihtimal yakıt pompasında sorun olabilir.
    -Sensörlerden birisine su kaçtıysa yada herhangi bir sensör yada buji kablosunda yıpranma varsa yapabilir.
    -Belki enjektörlere pislik gelmiş yada benzinde su yada pislik olabilir.

    Hiç biriden emin değilim tamamen tahminler üzerine konuşuyorum.Forumdan başka arkadaşlarda görse belki daha mantıklı fikirler yürütebilirler.Bu arada motosikletiniz kaç km de?8000 km yi geçtiyse buji değişimi yapıldı mı acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

    Ek olarak debriyaj ve ayak müşürleri veya kablolarında sorun olabilir.

  20. #22140
    DrummerBT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 - Mondial Xtreme max - Honda Crf250l
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok ilginç bir arıza.Daha önce bir sürü forum gezdim bu motorların arızaları ilgili benzer bir duruma rastlamadım.Aklıma gelenler;
    -Rolantide de sorun olsa kronik GV 250 problemi buji piposu çatlağı diyeceğim ama bu durum pek benzemiyor.Yine de buji piposunda sorun olma olasılığı var.
    -Belki bir ihtimal motosiklet vurdurarak çalıştırıldıysa beyin bir program karışıklığı olmuş olabilir.Format ile düzelmesi gerek.
    -Yine bir ihtimal yakıt pompasında sorun olabilir.
    -Sensörlerden birisine su kaçtıysa yada herhangi bir sensör yada buji kablosunda yıpranma varsa yapabilir.
    -Belki enjektörlere pislik gelmiş yada benzinde su yada pislik olabilir.

    Hiç biriden emin değilim tamamen tahminler üzerine konuşuyorum.Forumdan başka arkadaşlarda görse belki daha mantıklı fikirler yürütebilirler.Bu arada motosikletiniz kaç km de?8000 km yi geçtiyse buji değişimi yapıldı mı acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

    Ek olarak debriyaj ve ayak müşürleri veya kablolarında sorun olabilir.
    Motor şuanda 14bine yaklastı motoru 2. El aldım yani belki dediğiniz gibi vurdurarak calistirilmis olabilir 8binden sonra buji degisimi yapılmışmı tam bilmiyorum pazartesi servise goturcem motoru bakalım daha garantisinin devam ediyor olması gerekiyo motorun periyodik bakimlari hep servisinde yapilmis motorun servis kayitlari mevcut yani buji değişmiş olabilir ama emin degilim
    Yardim edip ilgilendiginiz icin tesekkur ederim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler