Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Mart 2015, 11:59
#22061
Tayfune adlı üyeden alıntı
Aynen getiriyormuş. Motoron dergisinde de çıkmıştı Uniteks'in Indian ve Victory i getirdiği. Bir tekstil firmasının böyle işlere girmesine şaşırmıştım.
Aslen tekstil firması ama 2005'ten bu yana Motosiklet sektörüne yatırım yapan bir firma.
Bu arada Hyosung'un fiyatlarında çok ciddi bir oynama olacağını düşünmüyorum. Üniteks'in daha uygun fiyatta olacağını belirtmesine rağmen şu anda GV250 12600 TL'ye satılıyorsa 11500-12000 gibi bir fiyatı olur diye düşünüyorum ki o da en iyi ihtimalle. Vergisiz fiyatının 7800 TL civarında olduğu kesilen faturalarda görülüyor. 7800 x 1.37 (ÖTV) x 1.18 (KDV)= 12609,48 TL anahtar teslim fiyatı. Bayilere toptan gelişi herhalde 6500 - 7500 TL fiyat aralığında. 2015 modellerinin ABD satış fiyatı 3999 $ (bkz:http://www.hyosungmotorsusa.com/new_...V250&year=2015). Bugünkü kur ile 3999 x 2,6247 = 10496,18 TL ediyor. Bizdeki 2000 TL'lik fark çok çok fazla değil. Aslında olay şu ki Hyosung'un tüm modellerinin fiyatı yüksek. Bunu kabul etmeliyiz.
Ancak yine de "bu fiyata ne motosikletler satılıyor yahu" diyerek Hyosung'u bir adım öne koyuyorum.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
-
16 Mart 2015, 12:13
#22062
uniteksi bekleyecek sabrım yok maalesef
-
19 Mart 2015, 15:32
#22063
nagash adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaslar,bu sezona daha buyuk hacimli motorla girelim istiyorum, o yuzden bir ilan verdim ilgilenenlerin haberi olsun.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2013-model-garantisi-devam-ediyor%2Ctemiz-162754950/detay
Benide ekleyin listeye :D zira nagash nickli arkadaşın motorunu bugün itibari ile nüfusuma geçirmiş bulunmaktayım.
Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...
-
19 Mart 2015, 16:13
#22064
2010 EFI GV250 yerine artık abisi GV650 ile yola devam etmeyi düşünüyorum. Bir satılık bir alınık motor yani.
Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi bekliyorum.
gv650 EFI olanlar nasıl, GV650 için dikkat etmek gereken kalıtsal bir hata varmı?
-
19 Mart 2015, 17:12
#22065
WanDoGa adlı üyeden alıntı
2010 EFI GV250 yerine artık abisi GV650 ile yola devam etmeyi düşünüyorum. Bir satılık bir alınık motor yani.
Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi bekliyorum.
gv650 EFI olanlar nasıl, GV650 için dikkat etmek gereken kalıtsal bir hata varmı?
GV/GT 650 lerde stator ve konjektör de sorun oluyor genelde. Bunu çözmek basit ama biraz tuzlu. Bu ürünler en kalitelileri evladiyelik
Tipi Mosfet olan Shindengen marka konjektör alıyorsun ve Birebir uyumlu olduğu için Kawasaki EN 500 serisine uygun stator alıyorsun.
Birdaha derdin tasan olmuyor.
Mosfet Shindengen Konjektör
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTORCYCLE-REGULATOR-UPGRADE-KIT-SHINDENGEN-MOSFET-FH020AA-/380801823383?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item58a98eb297&vxp=mtr
Stator
http://www.ebay.com/itm/Procom-ESG110-Stator-Kawasaki-El-en-ex-Models-Kawasaki-EN500-Vulcan-500-LTD-95-/321517085977?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item4adbe96519&vxp=mtr
-
19 Mart 2015, 18:26
#22066
Bu boşa alma konusunda debriyaj ayarını nasıl yapıyoruz ? konuları okudum ama tam olarak nasıl yapıldığını bulamadım. Daha Tam alışamadığımdan boşa almada sıkıntı yaşıyorum.
-
19 Mart 2015, 22:24
#22067
siyahus adlı üyeden alıntı
Bu boşa alma konusunda debriyaj ayarını nasıl yapıyoruz ? konuları okudum ama tam olarak nasıl yapıldığını bulamadım. Daha Tam alışamadığımdan boşa almada sıkıntı yaşıyorum.
debriyajı yukarıda kavrayacak şekilde ayarlayın, sonuna kadar çektiğinizde boşa kolay geçiyor diyorlar. sanırım her modelde öyle olmuyor.
boşa almak için yarım debriyaj yaparak çok hafif kalkış yapıyorsunuz, motor hareket halindeyken hamle yaparsanız boşa geçecektir.
-
20 Mart 2015, 11:39
#22068
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
debriyajı yukarıda kavrayacak şekilde ayarlayın, sonuna kadar çektiğinizde boşa kolay geçiyor diyorlar. sanırım her modelde öyle olmuyor.
boşa almak için yarım debriyaj yaparak çok hafif kalkış yapıyorsunuz, motor hareket halindeyken hamle yaparsanız boşa geçecektir.
Cevap için teşekkürler , konularda yukarı ayarlamak gerektiğini anladım ama ayarı nerden yaptığımızı bilemedim, debriyaj manetinin üzerinden mi gerdireceğiz yoksa alltta debriyaj kulağının çekildiği yerden mi gerdireceğiz onu bilemedim. Birde tam nasıl ayarlanıyor,
biraz fazla gerdirirsek bu sefer tam kavrama yapmazsa debriyaj kaçırabilir diye endişeleniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
İşte motorum :D
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
-
23 Mart 2015, 00:23
#22069
-
23 Mart 2015, 02:24
#22070
Güzel bir set olmuş. Allah kullandırmasın
-
23 Mart 2015, 09:45
#22071
Günaydın,
Benim motoru satıp katılamadım hala aranıza ya, havalar soğuk diye mi hareket yok anlamadım. Nisan geldi neredeyse..
-
23 Mart 2015, 10:14
#22072
günaydın herkese.benzin göstergesi herkesin ışıksız mı benim ki mi öyle.eğer herkesin ışıksız ise ışıklandıran var mı?
-
23 Mart 2015, 15:37
#22073
Tesekkur ederim.
Bunlar ana malzemeler ve takim cantasi icindeydi bende yanimda tasimak icin bunu aldim ve iyi de oldu.
Biraz daha fazlasi ve ufak tefek malzemeler var onlarda kalici uzun yolculuklarda yanima aliyorum.
-
25 Mart 2015, 12:21
#22074
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03736066/detay
selamlar arkadaşlar
yukarıdaki motorun burada sahibi var mı yada yoksa görüntü itibariyle km model vs açıdan nasıl bir motordur.
yorum alabilir miyim?
teşekkürler
-
25 Mart 2015, 12:53
#22075
cluuberzone adlı üyeden alıntı
Zamanında bu ilanla ilgili bir yorum yapmıştım. Levent E. nickli arkadaşımız da kaçırmayın falan demişti. Bilmiyorum güzel görünüyor ama sahibinin tavrı benim asabımı bozmuştu. Buyrun ilgili yorum:
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Ben geçen sene Eylül ayında bu arkadaşla konuştum mesajlaştım anlaştık. Parayı hazırladım, yanımda götüreceğim arkadaşımla program yaptık. Motoru görmeye gideceğim gün aradım "Ağğğbiee ben motoru satmaktan vazgeçtim yeaa" gibi bir cevap verdi. Üstelik Tuzla'da çalışıyor olduğumdan orta noktada buluşalım dedim yok dedi ille Bağcılar'a gelmen gerek dedi.
Ben de sırf ona inat Bağcılar'dan motor mu alınır diyerek gidip sıfırını aldım. Bilmiyorum bu çocuk arkadaşınız mı ya da bu forumdaki birisi mi ama son dakikaya kadar ben aramasam haber dahi vermedi. Sorumsuz ve saygısız.
Bence bırakın kaçsın o motor. Tabii bu benim düşüncem. Başkasına belki daha makul davranır, bilemem.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
25 Mart 2015, 14:46
#22076
cluuberzone adlı üyeden alıntı
Motor cok temiz diye biliyorum km falan orijinal hep,uzerinde tüm aksesuar var,lastik var gayet sakin kullaniyor diye biliyorum bu acılardan gayet iyi gerisi senin bütçene kalmis.guvendigin bir servise gosterir alırsın
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
25 Mart 2015, 14:55
#22077
Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var 2012 model bir GV motorum var. Üzerindeki lastikler orjinal fakat yağışlı havada çok kayıyor. Bunun için SAVA markalı
Ön teker: 110\90\16
Arka teker: 140\90\15
Almayı planlıyorum. Öneriniz ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler. ..
-
25 Mart 2015, 15:22
#22078
Ben de ayni lastikleri kullanıyorum ayni ölçülerde,üzerindekilerden daha iyiler.arka lastik icin ölçüyü merak ettin sanırım ama gayet uygun merak etme
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
25 Mart 2015, 17:56
#22079
Bilgi için teşekkürler. .. Birde firmayla sipariş için görüştüğümde firmadaki satıcı "SAVA lastiklerin isminin değiştiğini yeni lastiklerin adının MITAS Olduğunu bundan sonra SAVA Lastikleri MITAS Adıyla piyasaya çıkacağını" söyledi konuyla bilginiz var mı?
-
25 Mart 2015, 18:26
#22080
ziyar180 adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkürler. .. Birde firmayla sipariş için görüştüğümde firmadaki satıcı "SAVA lastiklerin isminin değiştiğini yeni lastiklerin adının MITAS Olduğunu bundan sonra SAVA Lastikleri MITAS Adıyla piyasaya çıkacağını" söyledi konuyla bilginiz var mı?
O bilgi doğru sanırsam. Ben MICHELIN City Grip kullanıyorum. Hiçbir virajda savrulmadım bugüne dek. Bir keresinde Tophane tarafında geç farkettiğim bir kasis yüzünden arka frene çok yüklenmiştim, motor biraz sağ sol yapıp çizgiye girdi lastiklerin iyi tutuşu sayesinde. Üstelik ıslak yollardaki performansından çok çok memnunum. Sava kullanıcıları da lastiklerinden memnun. Ben Sava kullanmadığımdan kullandığım lastikleri referans verdim sadece. Bir de bütçe olarak Sava daha uygun. Bu arada City Grip takarsanız yanak boyları orijinalden %10 daha kısa olacaktır çünkü bire bir uygun lastik pek yok sanırım piyasada bu motosiklete uygun olarak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------
Bunlar da fiyatları:
Ön Lastik
Arka Lastik
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
Tekrar siteyi inceledim ve Ön Lastikler için bizim motosikletlerimize en uygun ebatlarda bu linkteki seçenekleri; Arka Lastikler için ise bu linkteki seçenekleri inceleyebilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler