Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Mart 2015, 23:45
#22001
kilitci adlı üyeden alıntı
Merhaba İbrahim ben mustafa bak burada buldum seni
Tekrardan hayırlı olsun güle güle kullan.Kazasız belasız gitmene sevindim.İnşallah motordan memnun kalırsın keyifli sürüşler yaparsın.
Samet sen şansını kaybettin
kısmetinde yokmuş ne yapalım.Tahminimce kendi motorunu daha satamadın sen de gönlündeki motoru bulursun inşallah.
Levent seninle de görüştüğümüz iyi oldu çok memnun oldum yolunuz bizim o taraflara düşerse her zaman beklerim.
Teşekkür ederim. Valla aynen sorunsuz eve geldim. Birazdan son halini atarım motorun fotoları ve bambaşka bir makine oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
Bugün akşam yaptıklarım.
Sissy barlı ve kilitli arka çanta
Yan çantalar
Ön Siperlik
Kask ve elviden.
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
Reklamlar
-
06 Mart 2015, 00:12
#22002
Levent seninle de görüştüğümüz iyi oldu çok memnun oldum yolunuz bizim o taraflara düşerse her zaman beklerim.[/QUOTE]
Kardesim sana da hayirli olsun goruselim yine sıra sizde artık
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
06 Mart 2015, 00:38
#22003
beyler iyi geceler. hemen bir sorum olacak enjeksiyonlu motorlarda kullanılan konjektörün muadili bir konjektör varmı piyasada sununki birebir uyar dediğiniz. siteden baktımda 222tl ye geliyor bana çok geldi yahu:(:(:(
-
06 Mart 2015, 09:27
#22004
kilitci adlı üyeden alıntı
Merhaba İbrahim ben mustafa bak burada buldum seni
Tekrardan hayırlı olsun güle güle kullan.Kazasız belasız gitmene sevindim.İnşallah motordan memnun kalırsın keyifli sürüşler yaparsın.
Samet sen şansını kaybettin
kısmetinde yokmuş ne yapalım.Tahminimce kendi motorunu daha satamadın sen de gönlündeki motoru bulursun inşallah.
Levent seninle de görüştüğümüz iyi oldu çok memnun oldum yolunuz bizim o taraflara düşerse her zaman beklerim.
Selam Mustafa, dediğin gibi kısmetimde yokmuş , 3 haftadır ilanda değildi, dün tekrar koyduk. Önce hayırlısıyla elimdekini bir satayım da Levent abi bana temiz bir motor bulur
-
06 Mart 2015, 11:53
#22005
dadaş-bb adlı üyeden alıntı
Güzel motosiklet Allah kaza bela vermesin..
Ben Gv250 nin bu çift egzoz lu halini daha çok beğeniyorum..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Mart 2015, 12:59
#22006
nines adlı üyeden alıntı
dostum yanlış anlama ama son dönemdeki hırsızlıklardan dolayı sorma gereği hissettim. motor senin üzerinemi trafikten çektinmi? ve bunlara dair herhangi bir belgen varmı (ruhsat vs) ?
Ruhsat benim üzerime, henüz trafikten çekmedim.
-
06 Mart 2015, 15:15
#22007
Fuarda almadığıma pişman oldum 2014 lacivert 11.000 tl ye veriyorlardı hemde kredi kartına 9 taksit. Hatta bazı bayiler 10.750 ye veriyolardı nette ilanları vardı. Hepsi kalkmış.Siyah istediğim için karar veremedim emin olamadığımdan da almadım. Ama kaç gündür hep kafamda.
Bu arada bir şey sormak istiyorum 2011 öncesi karbüratörlü modellerde 28bg sonraki enjeksiyonlularda 25,5 bg yazıyor , enjeksiyona geçince bg yükselmesini beklerdim. Nasıl oluyo bu doğrumudur ? Tork ile ilgili bir değişiklik var mı?
-
06 Mart 2015, 15:32
#22008
siyahus adlı üyeden alıntı
Fuarda almadığıma pişman oldum 2014 lacivert 11.000 tl ye veriyorlardı hemde kredi kartına 9 taksit. Hatta bazı bayiler 10.750 ye veriyolardı nette ilanları vardı. Hepsi kalkmış.Siyah istediğim için karar veremedim emin olamadığımdan da almadım. Ama kaç gündür hep kafamda.
Bu arada bir şey sormak istiyorum 2011 öncesi karbüratörlü modellerde 28bg sonraki enjeksiyonlularda 25,5 bg yazıyor , enjeksiyona geçince bg yükselmesini beklerdim. Nasıl oluyo bu doğrumudur ? Tork ile ilgili bir değişiklik var mı?
yeni distribütöre geçince fiyatı birazdaha uygun olacak diyorlardı. tabi nekadar düşer bilemiyorum istersen onu bekle.
-
06 Mart 2015, 15:43
#22009
Yeni distrubitor işide söylenti halen, kesinleşmiş birşey yok gibi. Kanuni hala bir parti daha getirecek diyorlar. Kuralkanın anlaşsalar bile bence devir etmesi 2016 yı bulur herhalde.
-
06 Mart 2015, 16:01
#22010
siyahus adlı üyeden alıntı
Fuarda almadığıma pişman oldum 2014 lacivert 11.000 tl ye veriyorlardı hemde kredi kartına 9 taksit. Hatta bazı bayiler 10.750 ye veriyolardı nette ilanları vardı. Hepsi kalkmış.Siyah istediğim için karar veremedim emin olamadığımdan da almadım. Ama kaç gündür hep kafamda.
Bu arada bir şey sormak istiyorum 2011 öncesi karbüratörlü modellerde 28bg sonraki enjeksiyonlularda 25,5 bg yazıyor , enjeksiyona geçince bg yükselmesini beklerdim. Nasıl oluyo bu doğrumudur ? Tork ile ilgili bir değişiklik var mı?
Enjeksiyonlularda stator sargı sayısı daha fazla,daha fazla elektrik ve manyetik alan oluşturuyor.denilene gore bu fazladan manyetik alan beygir gücünde düşmeye neden olmus.yalniz kullandığınız zaman tam tersi bir sonuc çıkıyor ortaya,yeniler bariz sekilde daha performansli daha iyi hızlanıyor sebebi enjeksiyon sistemi olabilir cunku motor ve sanziman bire bir aynı
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
07 Mart 2015, 00:39
#22011
siyahus adlı üyeden alıntı
Fuarda almadığıma pişman oldum 2014 lacivert 11.000 tl ye veriyorlardı hemde kredi kartına 9 taksit. Hatta bazı bayiler 10.750 ye veriyolardı nette ilanları vardı. Hepsi kalkmış.Siyah istediğim için karar veremedim emin olamadığımdan da almadım. Ama kaç gündür hep kafamda.
Bu arada bir şey sormak istiyorum 2011 öncesi karbüratörlü modellerde 28bg sonraki enjeksiyonlularda 25,5 bg yazıyor , enjeksiyona geçince bg yükselmesini beklerdim. Nasıl oluyo bu doğrumudur ? Tork ile ilgili bir değişiklik var mı?
beygir olayı egzostan dolayı biliyorum ben euro5 standardına çekince performans düşüşü oluyor.
ama gerçekten enjeksiyonlular daha performanslıdır bencede. bizim karbratörlülerde bir sürü kayıp benzin oluyor gaz yiyişinden belli keratanın :D
-
07 Mart 2015, 04:01
#22012
beygir olayı euro5 normlarından olabilir.. euro5 emisyon normları çok motor ve arabanın performanslarını kısıtlamak zorunda kaldı.. arabada araca yeniden yazılım atıplıp arabadaki kat veya dpf iptal edilip dizel ise 40-50 beygirler benzinli ise 20 beygir civarlarında geri kazanıla biliniyor motordada vardır böyle bir şey..daha hiç euro5 normlarında motorum olmadığı için bilemiyorum hoş gerçi euro4 ü gördüm mü ondanda emin değilim )
-
07 Mart 2015, 15:16
#22013
-
07 Mart 2015, 20:59
#22014
siyahus adlı üyeden alıntı
Yeni distrubitor işide söylenti halen, kesinleşmiş birşey yok gibi. Kanuni hala bir parti daha getirecek diyorlar. Kuralkanın anlaşsalar bile bence devir etmesi 2016 yı bulur herhalde.
Söylenti değil. Motoran a telefon edip sordum. Doğruladılar satın aldıklarını. Bir kaç ay içerisinde yeni modeller gelecek fiyatlar belli olacak, sitemizden takipte kalın dediler.
-
07 Mart 2015, 21:58
#22015
Merhaba arkadaşlar Gv250'ye armode aR-750 yan heybe taktıracağım ancak heybe demirine ihtiyaç var mı yoksa doğrudan takılabiliyor mu?
Eğer heybe demiri gerekiyorsa İstanbul Anadolu yakasında yaptırabileceğim işinin ehli bir usta tavsiye edebilirmisiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
-
08 Mart 2015, 00:59
#22016
Attorney adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Gv250'ye armode aR-750 yan heybe taktıracağım ancak heybe demirine ihtiyaç var mı yoksa doğrudan takılabiliyor mu?
Eğer heybe demiri gerekiyorsa İstanbul Anadolu yakasında yaptırabileceğim işinin ehli bir usta tavsiye edebilirmisiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
çantanın kendi demiri var ama yeterli değil, amortisöre çarpmaması için heybe demiri gerekiyor.
yada çantayla gelen demire bir kaç işlem yaparsanız extra demir kaynatmak gibi.. sorunu çözmüş olursunuz
-
08 Mart 2015, 01:18
#22017
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
çantanın kendi demiri var ama yeterli değil, amortisöre çarpmaması için heybe demiri gerekiyor.
yada çantayla gelen demire bir kaç işlem yaparsanız extra demir kaynatmak gibi.. sorunu çözmüş olursunuz
düzgün takarsan amortisörün sadece en alt kısmına değer. yaylara filan dokunmaz. sahibinden.com'da heybe demiri satan biri vardı ondan alıp denemeyi düşünüyorum. (artık yanlara 1 metre somun takacağım. sissy barı çanta demiri çanta taşıyıcının zımbırtısı birde heybe demiri oldumu tamam)
-
08 Mart 2015, 01:43
#22018
nines adlı üyeden alıntı
düzgün takarsan amortisörün sadece en alt kısmına değer. yaylara filan dokunmaz. sahibinden.com'da heybe demiri satan biri vardı ondan alıp denemeyi düşünüyorum. (artık yanlara 1 metre somun takacağım. sissy barı çanta demiri çanta taşıyıcının zımbırtısı birde heybe demiri oldumu tamam)
alt kısmına çarpması çantaların parçalanmasına yeterde artar bile, ayrıca çokta ses yapıyor. amortisörden kastım alt kısmıydı zaten..
bu demirler nasıl yanlış takılabilirki?
-
08 Mart 2015, 19:53
#22019
Attorney adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Gv250'ye armode aR-750 yan heybe taktıracağım ancak heybe demirine ihtiyaç var mı yoksa doğrudan takılabiliyor mu?
Eğer heybe demiri gerekiyorsa İstanbul Anadolu yakasında yaptırabileceğim işinin ehli bir usta tavsiye edebilirmisiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Senin sorunun cevabı burada arkadaşım: GV250 heybe demiri.
Aynı çantadan bende var kendi bağlantısı için demir var. Maksat çantaların amortisöre sürtünüp aşınmasını engelleyici bir ara parça koymak. Fiyat da gördüğün üzere 80 TL. Herhangi bir demirciye de motorunu götürüp ölçü verebilirsin. İşinin ehli olmasına gerek yok. alt tarafı ince boru büküp nikelajlayacak.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
08 Mart 2015, 21:58
#22020
80 tl iyi fiyat mış ben 5 yıl önce 100 tl ye yaptırmıştım aynı demiri vesselam...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler