gv650i nickli ustanın samimi olduğunu garanti ederim çünkü aslan ustaya bizzat sordum saygılar...
Sorun olarak bundan bahsediyorsan eger ustanı degistir derim bir debriyaj ayarını yapamamış
Bak simdi telin yeni sanırım oradan bahsetmeye gerek yok,yag değiştireceğin zaman kapağı açıp debriyaj balatalarini bir sökuver,kumpasla kalınlıklarını ölçersin servis kitabında olması gereken ölçüler ve toleransları mevcut onlarla karşılaştır bakalım sorun var mı?
Bunlar dısında olabilecek pek bir sey gelmiyor aklıma hilaller yamulsa belirli yerlerde yapar vitese geçmez geçse de atar falan filan yani cok zayıf ihtimal o yüzden benim düşüncem senin debriyaj telini ayarlayamadilar sanki,ya da hava filtresi tarafında geçtiği yerlerde kasan bir sey olabilir kontrol ediver.ayar yaparken biraz yukarıda kavrayacak sekilde ayarlarsan ve hala olmadıysa Gv daha iyisini sağlayamadı derim beklentin yuksek olabilir
Kac binde senin motor?
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
Bir iki güne alisir elin hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
Teli üst taraftan sokup icine zincir yağını da basarsan pislik falan birikip sertlestirdiyse düzelir bu arada ben arada yaptırıyorum bunu
Yav balatayi neye gore değiştirdin peki,usta dediği icin mı?onceki hali nasıldı?
Saçma sapan sesler gelmediğine gore bir arızan yok,balatan da eski olsa ayırmaz tam tersi daha rahat edersin o yüzden sorun ayarda diye dusunuyorum,telin sacmaliyorsa da olabilir istersen once alt taraftaki bağlantıdan bir ayar yaptir,olmazsa yeni bir tel almak gerekebilir kilometren fazlaysa ama baska bir Gv kullanıp bir bak da gereksiz masraf etme bence
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
sorunum uzun yola çıktığımda belli bir kmden sonra (70 km sonra ort.) 3 vitesden 4 e geçmedi.dediler debriyaj balatası iyi dedim aldım balata 2 kg motul.ama değişen olmadı vites boşa geçmedi.kafayı yemek üzereyim aynı motoru olan arkadaşımın şakır şakır geçiyor boşa.ayrıca çalıştırırken motor ileri gitmeye çalışıyor frene basmazsam.
2007 GV 250 SATILDI
2008 DRAGSTAR 650
Dostum kafayı yiyecek bisey yok yahu,sadece arızayı bulmak lazım o kadar.debriyajinin ayirmadigi kesin,sorun da bundan kaynaklanıyor sanırım.
Burdan ilerlersek geriye tel ve ustanın bahsettigi mil ihtimali kalıyor;sen maneti çektiğinde balatalari disari doğru itip ayırmasını sağlayan bir mil var telin bağlandığı noktadan debriyaja kadar uzunca bir mil,sorun orada da olabilir,boyu yetmiyorsa ayiramaz ama ona da bir islem yapılmadıysa o hale gelmez diye dusunuyorum o yüzden sona bırakırım o ihtimali ama ustanın biri ayar yapacam diye ucunu falan taslamış da olabilir şaşırmam dogrusu.
Sorun telde mı diye emin ol,ayarını yaptir bakalım biraz yukarıda kavrasın,olmuyorsa diger seçenek olarak mile ve onu iten çatala dönmek lazım belki ama bu sekilde senin balatayi da aşindiriyor bu durum haberin olsun debriyaja basili sekilde gitmemeye çalış.
Ben de bilenlere bir sorayım bakalım benim aklıma bunlar geliyor
Merhaba arkadaşlar,
Yeni evlendim, kısmetse yazın yıllık izinimizde eşimle motorla ege, akdeniz şeridini gezmek istiyoruz, yalnız forumun etkinlik gezi fotoğrafları bölümüne girdiğimde motorlar genelde enduro tarzı yamaha ve honda lar, bir üyemiz 125 lik yamaha ile avrupa turu yapmış, imrenmemek elde değil, hyosung gv250 almayı düşünüyordum ama açıkçası tereddüt oluştu, bu motorla sorunsuz uzun yol yapan arkadaşlar/ınız var mı? Yoksa rotayı honda-yamaha ya mı çevirmek gerekir?
eğer tarz olarak cruise istiyorsanız hyosung alabilirsiniz, uzun yola bir çok kez gittim, hatta yazın sadece uzun yol yapıyorum. yükte taşır artçıyıda taşır her yere gidersiniz.
ama tarz ile işiniz yoksa beni sıcak sulara indirsin derseniz tabiki japon markalarını almalısınız inazuma falan güzel olur mesela
su soğutma şehir içi sıkışık trafikte motorun sıcaklığının artmasını önler, uzun yolda hava ve su soğutmanın çok farkı yoktur. zaten günümüz 4 zamanlı motorları kolay kolay hararet yapmaz. motor fırın gibi sıcaklık yaysa bile performansına etki etmiyor.
ama su soğutma tabiki motordan her zaman maximum performans almanızı sağlar. hava soğutmal motorlar fazla ısındığı zaman performansı düşebiliyor durup dinlendirmek gerekiyor. ama ben gv 250 de bunu hiç yaşamadım.
Çünkü GV250 yağ soğutmalıdır ve yağ en etkili soğutma sistemidir. Hava + yağ derler GV250'nin soğutma sistemine ama havayı, yağı soğutmak için kullanır. Soğuk yağ da motor bloğunun içindeki parçalara nüfuz ederek şehir içi ve dışı oldukça etkili bir soğutma sağlar.
Bu arada dağ, tepe, çamur, toprak, kum filan çok takılmayacaksanız enduro almak çok lazım olmayabilir. Chopper/cruiser cinsi motorlar oturuşu en rahat türde motosikletler olduğundan uzun asfalt yolda en az yoran ve en az rahatsız eden motosikletler diye düşünüyorum. Ama toprak, mucır, patika gibi dişli lastik gerektiren yollara girmeniz muhtemelen tekerleğin tutuşunu bozacağından düşmenize sebep olacaktır. Uzun yolda da GV250'den pek şüphe etmenize gerek yok. Ciddi sıkıntılar yaşayan hiç duymadım ki ben de kullanıcısı olarak yaşamadım. 250'lik cruiser (adı üstünde gezi motoru) cinsi motosikletlerde şu anda piyasadaki en kaliteli motosiklet GV250. Tek verebileceğim tavsiye 2012 ve sonrası modellerde daha az sorun yaşayacağınızdan ötürü bu model yılı üretimli olanlara bakınız.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Şu an bu konu içerisinde 84 kullanıcı var. (0 üye ve 84 misafir)