Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21881
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orta sehpa ve diğer tüm aksesuarların siparşi için:
    Hyosung Source

    Onun dışında Metal Sanatları Atölyesi'nde bu motosiklete uygun koruma demiri, sissy bar ve yüklük yapılıyor. Bunlar için de:

    MSA Telefon: (0212) 219 88 24 - Yetkili: Arslan KARAKULAK

    Ayrıca bu ürünleri Kadıköy Bay-Moto'dan temin edebilirsiniz. Ben motosikletimi oradan aldım ve servise de oraya götürüyorum:

    Bay-Moto - Yetkili: Baybars DEMİRTEN
    Selam dostum,
    2014 modellerde de boşa alma sıkıntısı var mı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21882
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı muzikci13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gençler;
    2014 Hyosung GV 250 aldım. İnternetten orta ayak aradım. Bulamadım. Motor koruma demiri de yok. Var olanlar eski modellere göre. 2014 kasaya uymuyor. Bu konuda yardım edebilir misiniz.
    KORUMA DEMİRİ SİSİ BAR ÇANTALIK ÜSKÜDARDA BENDEN TEMİN EDEBİLİRSİN KROMDAN MAMUL PASLANMAZ ŞIK ASLAN USTAYA İMAL ETTİRİYORUM İSTERSEN ARAYABİLİRSİN 5322124353 AYRICA KOREDEN PARÇALARINI GETİRİTİYORUZ İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARAYABİLİŞRLER.

  3. #21883

    Üyelik
    14 Şubat 2015
    Arkadaşlar herkese merhaba. Dün itibariyle aranıza katılmış bulunuyorum hem motorda hemde gv 250 de yeni sayılırım. bilgi almak istediğim birkaç konu var ;

    1) motoru çalıştırıp bir süre bindikten sonra ve/veya motor sıcakken durduğu yerde çalışır durumdayken ön taraftan sanki tıslama gibi bir ses geliyor. dün deneme amaçlı 50-60 km kadar kullandım motoru, herhangi bir sorun olmadı. sıfır olmasından kaynaklı olabilir mi yoksa götürüp göstermek mi iyi olur ?

    2) zinciri ne kadar sürede bir yağlamam iyi olur (km bazında), hangi yağ benim için daha iyi olur, zincir ıslanacak kadar mı yağlamak yeterli midir ?

    3) rodaj aşamasında devir saatinde 6-7 yi geçmemeye özen gösteriyorum. maksimum 70-80 yaptım. bu şekilde de devam edeceğim ilk 1000 km. dikkat etmem gereken ekstradan birşeyler var mıdır ? debriyaj kontrolünde sorunum yok. sadece motora alışamadığım için tam anlamıyla nadirde olsa kalkarken stop ettirebiliyorum

    4) malumunuz havalar soğuk olduğundan kaskın vizöründe buharlanma oluyor. bunu önlemek için yapabileceğimiz herhangi birşey var mıdır ?

    5) sissy bar ve yan çanta için uygun bir adres tavsiye eder misiniz ?

    6) arka fren lambası frene basıldığında bana yetersiz kalıyor gibi geldi uyarı için. ayrıca öndeki lambaları da 3 lemek istiyorum. bunları da çinden almayı düşünüyorum ama "kardeş ne uğraşacan bak bizim caminin orada bi adam var baya uyguna veriyo" diyeceğiniz bir yer varsa alırım adresini

    7) birkaç yorumda bujileri değiştirirsek yakıt tüketiminde olumlu sonuç getireceği yazıyordu sanki. değiştirecek olursak, hangi marka buji almamı önerirsiniz ?

    çok fazla soru sordum kusuruma bakmayın dahası da var ama elzem olanlar bunlardı teşekkür ederim şimdiden.

  4. #21884
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Hayirli olsun
    Bujilerini degiştirme sakin,hatta degisim zamanı geldiginde de orijinal olanları taktir kesinlikle.zaten NGK gayet iyi
    Muhtemelen yakıt pompasının sesini duyuyorsun
    Zincirini 300-500 de bir yaglarsin normalde ama yagmur varsa sık sık yaglasan iyi olur,zincir spreyi alıp kullan hepsi yaglama yapıyor ama iyi markalar daha az yag sicratiyor
    Rodaj konusunda hıza odaklanma,daha cok devirle alakalı oluyor.yuksek devir iyi degil ama motoru bayıltacak düşük devirler daha zararli.keskin hareketlerle devir yükseltme,yokuş çıkarken 5binin altına düşmemeye çalış,sabit devirle gitme derler bir de onun nedenini bilmiyorum
    Bugu yapmasın diye pinlock kullanabilirsin
    Sisi bar gibi seyler icin MSA ve hyosungsource isini görür herhalde
    Lambaları da yapan yok,internetten beğenip alırsın iste..
    Bu arada bujiyle ilgili yorumlara kulak asma
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  5. #21885
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Sam@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam dostum,
    2014 modellerde de boşa alma sıkıntısı var mı ?
    Maalesef her modelde var. Ancak Kawasaki Ninja 250 kullanan arkadaşımda da var. Zamanla alışıyorsun. Belki bir çözümü vardır ama ben bulamadım.

    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KORUMA DEMİRİ SİSİ BAR ÇANTALIK ÜSKÜDARDA BENDEN TEMİN EDEBİLİRSİN KROMDAN MAMUL PASLANMAZ ŞIK ASLAN USTAYA İMAL ETTİRİYORUM İSTERSEN ARAYABİLİRSİN 5322124353 AYRICA KOREDEN PARÇALARINI GETİRİTİYORUZ İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARAYABİLİŞRLER.
    Kore'den orta sehpa getirtme şansınız var mıdır ? Bir de tabii montajını yapabiliyor musunuz ? Bildiğim kadarıyla montaj parçalarıyla gelmiyor.
    Sam@ bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #21886
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef her modelde var. Ancak Kawasaki Ninja 250 kullanan arkadaşımda da var. Zamanla alışıyorsun. Belki bir çözümü vardır ama ben bulamadım.



    Kore'den orta sehpa getirtme şansınız var mıdır ? Bir de tabii montajını yapabiliyor musunuz ? Bildiğim kadarıyla montaj parçalarıyla gelmiyor.
    orta sehba koreden getirmek pahalıya mal olur gerekte yok burda bazı markalarınki uyuyor onlardan temin edip takılabilir yuki lerin sehbaları uyumlu bildiğimce

    4) malumunuz havalar soğuk olduğundan kaskın vizöründe buharlanma oluyor. bunu önlemek için yapabileceğimiz herhangi birşey var mıdır ?

    5) sissy bar ve yan çanta için uygun bir adres tavsiye eder misiniz ?

    6) arka fren lambası frene basıldığında bana yetersiz kalıyor gibi geldi uyarı için. ayrıca öndeki lambaları da 3 lemek istiyorum. bunları da çinden almayı düşünüyorum ama "kardeş ne uğraşacan bak bizim caminin orada bi adam var baya uyguna veriyo" diyeceğiniz bir yer varsa alırım adresini
    hayırlı olsun motorun

    kask camına bugu camı ilave edersen bugulanma olmaz
    çanta demiri vs aksesuar benden temin edebilirsin
    stop ve sisi lambaları çeşitli sitelerde mevcut ankarada bir arkadaş led sisi yapıyordu stoplarda yapıyor bi bak begenirsen www.msttech.biz

  7. #21887
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Debriyaji yukarıda kavrayacak sekilde ayarlarsanız bosa ve diger viteslere cok rahatca gecer aklinizda olsun
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  8. #21888

    Üyelik
    14 Şubat 2015
    bende tersi şekilde, boşa çok kolay geçiyor ama bazen birinci vitese geçiremiyorum motoru. biraz ileri geri salladıktan sonra oturuyor 1. vitese.

    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....
    çanta demiri vs aksesuar benden temin edebilirsin
    .....
    www.msttech.biz

    size nasıl ulaşabiliriz ?

  9. #21889
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    benim motorumda da var boşa geçmeme sorunu.debriyaj setini değiştim motul yağ koydum olmadı usta vites arttırıcı mil al dedi.onda sorun var geneli o oluyor dedi.nerde bulabilirim internette aradım ama ulaşamadım

  10. #21890

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı isfa67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorumda da var boşa geçmeme sorunu.debriyaj setini değiştim motul yağ koydum olmadı usta vites arttırıcı mil al dedi.onda sorun var geneli o oluyor dedi.nerde bulabilirim internette aradım ama ulaşamadım


    Debriyaj setini değişmek doğru olmamış.Neden diyeceksin diye düşünüyorum.


    Hyosung un en büyük forumu korider.com dur.

    Gt 250R ile 125000km yapmış bir eleman var ve orjinal debriyajın 40000 km civarı yumuşadığından bahsediyor.100000km de opsiyonel olarak değiştirmiş.


    Mil falan sakın almıyorsun dostum,mille vitesin ne alakası var sakın 2 numaralı hatayı yapma.

    Bu motorun şanzuman kalitesi 2/5 arkadaşlar.Bunu bilerek almak lazım. Tek sorunu boşa atma da değil,yanlış boş vitesler de yapıyor.


    Olabildiğince iyileştirmek için yapılabilecekler şu şekilde

    1. Rölantiyi 1700 devir civarı tutmalısınız. Ayarlarken de üstten direk bakmayın cama 90 derece açıyla bakmalısınız çünkü gösterge zemini ile iğnesi arası boşluk olduğundan tam rakamı göstermemekte.


    2. Debriyajı biraz daha yukarıda kavrar şekilde ayarlamalısınız.


    3. Orjinal debriyaj telinin kalitesi iyi değil. OEM bir versiyonla değiştirin önerimdir. Orjinal telin demiri biraz esnek.



    Ancak bunların hepsi tamamlansa bile tam anlamıyla hallolmayacak sorun. Eğer kaliteli oem bir debriyaj seti fark yapıyorsa bilemem.Orjinali yapmayacaktır diye düşünüyorum.


    GT ile GV motorları aksamları hep aynı olduğundan lütfen farklı motorlar lafına girmeyelim.
    isfa67 bunu beğendi.

  11. #21891
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaj setini değişmek doğru olmamış.Neden diyeceksin diye düşünüyorum.


    Hyosung un en büyük forumu korider.com dur.

    Gt 250R ile 125000km yapmış bir eleman var ve orjinal debriyajın 40000 km civarı yumuşadığından bahsediyor.100000km de opsiyonel olarak değiştirmiş.


    Mil falan sakın almıyorsun dostum,mille vitesin ne alakası var sakın 2 numaralı hatayı yapma.

    Bu motorun şanzuman kalitesi 2/5 arkadaşlar.Bunu bilerek almak lazım. Tek sorunu boşa atma da değil,yanlış boş vitesler de yapıyor.


    Olabildiğince iyileştirmek için yapılabilecekler şu şekilde

    1. Rölantiyi 1700 devir civarı tutmalısınız. Ayarlarken de üstten direk bakmayın cama 90 derece açıyla bakmalısınız çünkü gösterge zemini ile iğnesi arası boşluk olduğundan tam rakamı göstermemekte.


    2. Debriyajı biraz daha yukarıda kavrar şekilde ayarlamalısınız.


    3. Orjinal debriyaj telinin kalitesi iyi değil. OEM bir versiyonla değiştirin önerimdir. Orjinal telin demiri biraz esnek.



    Ancak bunların hepsi tamamlansa bile tam anlamıyla hallolmayacak sorun. Eğer kaliteli oem bir debriyaj seti fark yapıyorsa bilemem.Orjinali yapmayacaktır diye düşünüyorum.


    GT ile GV motorları aksamları hep aynı olduğundan lütfen farklı motorlar lafına girmeyelim.
    valla arkadaşımda da var gv250 hiç boş sorunu yaşamadığını söyledi.cevabınız için teşekkür ederim.
    2007 GV 250 SATILDI
    2008 DRAGSTAR 650

  12. #21892
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    @reason667 dostum debriyaj ayarını yukarı almak konusu dısında buyuk yanılgı içindesin
    Orijinal teli hala alttaki levyeden ayarlamadım motor 48binde hesabını sen yap dandikliginin.
    80bine gelmis iki tane Gv motoru actım ikisinin de debriyaji daha degisim ömrüne yakın degildi kumpaslar da ölçüp kontrol ettik onu da söylemeliyim.ayrica ikisinin de sanzimanda en ufak aşınma yok ki bu motorlar eksik yag ve yag degisim zamanı geçmesi yüzünden kol boşaltmış iki motorudur onu da soyleyim.
    Ek bir bilgi vereyim vitesten bosa düşme konusunda;yagi boşalttığınız tapanın orda bir tapa daha var,bazıları bu tapayi yanlışlıkla acıyor,icinden düşen bos vites tutucu milinin yayini da terse koyup yerine takiyorlar ve bir bakıyorsun motor arasira vitesten çıkıyor bosa geçiyor aklinizda olsun kontrol etmekte fayda var,bunu kendi servisiniz bile yapmış olabiliyor
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  13. #21893

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @reason667 dostum debriyaj ayarını yukarı almak konusu dısında buyuk yanılgı içindesin
    Orijinal teli hala alttaki levyeden ayarlamadım motor 48binde hesabını sen yap dandikliginin.
    80bine gelmis iki tane Gv motoru actım ikisinin de debriyaji daha degisim ömrüne yakın degildi kumpaslar da ölçüp kontrol ettik onu da söylemeliyim.ayrica ikisinin de sanzimanda en ufak aşınma yok ki bu motorlar eksik yag ve yag degisim zamanı geçmesi yüzünden kol boşaltmış iki motorudur onu da soyleyim.
    Ek bir bilgi vereyim vitesten bosa düşme konusunda;yagi boşalttığınız tapanın orda bir tapa daha var,bazıları bu tapayi yanlışlıkla acıyor,icinden düşen bos vites tutucu milinin yayini da terse koyup yerine takiyorlar ve bir bakıyorsun motor arasira vitesten çıkıyor bosa geçiyor aklinizda olsun kontrol etmekte fayda var,bunu kendi servisiniz bile yapmış olabiliyor


    Alttan değil dostum üstten manetten ayarlamayı kast ediyorum.

    Balataların aşınmaması konusuna katılıyorum belirtmiştim zaten.

    Alttan ayar yapılacak duruma gelince orjinal teli koptu.42000km de başıma geldi bu olay.



    Vitesten hiç boşa düşmedi motorum da dostum,hızlı vites düşürmelerinde biraz isteksiz davranması olayı var.Ama boş vitesi ilgilendiren bir durum değil,viteslerin arasında takılma gibi nadiren oldu.


    Kontrolünü nasıl yapabilirim merak ettim yine de açıkçası.Muhtemelen bir sıkıntı çıkmayacaktır,sadece merak.

  14. #21894
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alttan değil dostum üstten manetten ayarlamayı kast ediyorum.

    Balataların aşınmaması konusuna katılıyorum belirtmiştim zaten.

    Alttan ayar yapılacak duruma gelince orjinal teli koptu.42000km de başıma geldi bu olay.



    Vitesten hiç boşa düşmedi motorum da dostum,hızlı vites düşürmelerinde biraz isteksiz davranması olayı var.Ama boş vitesi ilgilendiren bir durum değil,viteslerin arasında takılma gibi nadiren oldu.


    Kontrolünü nasıl yapabilirim merak ettim yine de açıkçası.Muhtemelen bir sıkıntı çıkmayacaktır,sadece merak.
    kontrolünü yağ değişimi yaparken açılmaması gereken tapayı açıp içinden çıkan parçalara bakıcaksın.
    hızlı vites düşürmeleri yaparken aragaz vermeye özen gösterin büyük oranda rahat geçicektir.
    tabi yinede şanzımanı iyi diyemeyiz, ama bana bir zararı yok biraz sert geçişleri var ve boşa geçmiyor. benim için problem değil.

  15. #21895

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kontrolünü yağ değişimi yaparken açılmaması gereken tapayı açıp içinden çıkan parçalara bakıcaksın.
    hızlı vites düşürmeleri yaparken aragaz vermeye özen gösterin büyük oranda rahat geçicektir.
    tabi yinede şanzımanı iyi diyemeyiz, ama bana bir zararı yok biraz sert geçişleri var ve boşa geçmiyor. benim için problem değil.


    Aragazla en ufak sıkıntı yok dostum zaten.İç dişliler milim hareket etsin şıkır şıkır şanzıman sorun yok ;)


    Kontrol etsem mi etmesem mi bilemedim o kadar yolun pisliği altta malum :D



    Şanzumanı iyi değil derken, kemikli ve sert ama arızasız elbet ;)

  16. #21896
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Oguzcan yazmış zaten yag değiştirirken sökersin,once pimi sonra yayı takip kapatıyorsun.Gerci ikiden bosa sıkıntı yapmıyorsa sende yoktur o olay muhtemelen
    Vites geçişlerinde zaten dediğin sekilde hic bir motosiklette beklediğin sey olmaz,yine oguzcanin dediği gibi aragazi verebilirsin.
    Sağlam olan iyidir diye baktığımdan benim icin gayet iyi bir sanzimani var sopa kaldırıyor,debriyaj ayarını iyi yaparsanız bosa da rahat gecer
    Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.

  17. #21897

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oguzcan yazmış zaten yag değiştirirken sökersin,once pimi sonra yayı takip kapatıyorsun.Gerci ikiden bosa sıkıntı yapmıyorsa sende yoktur o olay muhtemelen
    Vites geçişlerinde zaten dediğin sekilde hic bir motosiklette beklediğin sey olmaz,yine oguzcanin dediği gibi aragazi verebilirsin.
    Sağlam olan iyidir diye baktığımdan benim icin gayet iyi bir sanzimani var sopa kaldırıyor,debriyaj ayarını iyi yaparsanız bosa da rahat gecer


    Ayarı manetten yapıyorum zaten dostum yüksekken iyi gerçekten.


    İkiden de değil sadece birden de boşa atıyorum çoğu zaman rahatça.Ama bazen inadı tutuyor gümüşümün hoş görün abisi

  18. #21898

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    arkadaşlar şuan okadar çok sinirliyimki ne olur sakinleştirin. benim kendini bilmez ev sahibi kafasına göre banada haber vermeden nasılda becerdiyse yüklenmiş benim motoru yolun bir tarafından öteki tarafına çekmiş. şuan motorun marşı basmıyor korna çalmıyor oda benim henüz farkettiklerim kimbilir başka ne zarar vermiştir.

  19. #21899
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar şuan okadar çok sinirliyimki ne olur sakinleştirin. benim kendini bilmez ev sahibi kafasına göre banada haber vermeden nasılda becerdiyse yüklenmiş benim motoru yolun bir tarafından öteki tarafına çekmiş. şuan motorun marşı basmıyor korna çalmıyor oda benim henüz farkettiklerim kimbilir başka ne zarar vermiştir.
    Motosiklete benim haricimde herhangi birinin dokunmasına ben de kıl oluyorum. Umarım ciddi bir zarar yoktur motosikletinde. Ben olsam kapısına gider kıyameti koparırdım.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #21900
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Alıntı a.hakki adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    4) malumunuz havalar soğuk olduğundan kaskın vizöründe buharlanma oluyor. bunu önlemek için yapabileceğimiz herhangi birşey var mıdır ?

    Pinlock işe yarıyor..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler