@nines motorunda kisadevre olabilir,gevsek takılmış soket-fiş olabilir,pipoda çatlak olabilir bunlardan dolayı yapabilir kontrol etmek lazım şarjı olcerek.bana kalırsa sorunun benzinden kaynaklanıyor buyuk ihtimal,sen onu bitirip opetten bir dolduruver muhtemelen düzelir.
Benimki daha 2000deyken ayni sorunu yasamıştım;tek mars çalışıyor ama isindiginda gazdan elimi çekince stop ediyordu,bir kapak benzin katkısı koyunca düzeldi hatta bos yere buji değiştirdim o zaman..
Bu arada motor bakan arkadaslar sıfır almak yerine sahibinden.com 199492274 no.lu ilandaki motoru kaçırmayın derim
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
olmadı bende benzin katkısı atayım biraz. bu arada benzini genelde opetten alıyorum iş çıkışı yolumun üstündeki benzinci o. ayda yılda birde shell'den aldığım oluyor. bakalım artık bir benzin katkısı katıp deneyeyim zaten servis bilmemne cihazı getirtecekmiş bakmak için artık belli olur. Levent bilgilendirdiğin içinç ok teşekkürler.
Hic unutmam o arızayı bir pazar gunü yaşadığımdan tanımadığım bir kac ustayı dolaşmak zorunda kalmıştım,motora neler neler söyleyenler oldu inanamazsın
Buji olduğunu dusunuduk değiştirmiyor adamlar ben ellemem yeni motor diyor:/
Hatta en bombası eskiden hyosung servisi olan kapıda tonla yuksek hacim ss duran suzuki servisiyle tanısip 1 saat sohbet ettik ve nerdeyse yakacaktım motoru heh heh
Bunların enjeksiyon sisteminde sorun varmış da hic elleme de,fabrika zaten geri çağırıyormuş ivir zivir neler anlattı neler..sonra he deyip ayni sokak biraz ilerisinde bir ustaya gittim bir kapak katki attı bir kac km sonra düzeldi sorun,gerci ben yine de ertesi gun servise gidip değiştirdim bujileri evet o salakligi da yaptım hala duruyorlar bu bakımda onları kullanacam..
Aslında Gv iyi motor da cevresi kotu iste
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
[/COLOR]mrb.. aynı sorunu ben ve birçok arkadaşım yaşadık.Hepimizin motorunda da sorun buji pipolarından kaynaklandıgını tespit ettik.. pipoları sokerek incelediğnde kılcal veya normal çatlakları göreceksındır.Sorunu yeni bir pipo veya ısıya dayanıklı bantla çözebilirsin ..
Ben geçen sene Eylül ayında bu arkadaşla konuştum mesajlaştım anlaştık. Parayı hazırladım, yanımda götüreceğim arkadaşımla program yaptık. Motoru görmeye gideceğim gün aradım "Ağğğbiee ben motoru satmaktan vazgeçtim yeaa" gibi bir cevap verdi. Üstelik Tuzla'da çalışıyor olduğumdan orta noktada buluşalım dedim yok dedi ille Bağcılar'a gelmen gerek dedi.
Ben de sırf ona inat Bağcılar'dan motor mu alınır diyerek gidip sıfırını aldım. Bilmiyorum bu çocuk arkadaşınız mı ya da bu forumdaki birisi mi ama son dakikaya kadar ben aramasam haber dahi vermedi. Sorumsuz ve saygısız.
Bence bırakın kaçsın o motor. Tabii bu benim düşüncem. Başkasına belki daha makul davranır, bilemem.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Vay arkadas hayat ne garip gercekten cok şaşırdım iyi ki sahibi degil de motoru satılıkmış
fiyat hakkında yorum yapmayı sevmem huyum değildir ama az da istemiyor neticede 3 yaşında bir motor .. sıfır gv ler 10.750 tl ye satılıyor sahibindende sanırım 10.500 e bırakırlar.. bin tl için 3 yaşında motor almakda bilmiyorum bana en azından mantıksız geliyor. bin tl fazla verir gider 2014 model alırım 2015 trafiğe çıkışlı olur..
Dostum şimdi motor meselesinde fiyat biraz farklı işler. Ben de Bay-Moto'dan 10.500'e aldım motoru. Ancak plaka, ruhsat ve trafik sigortasıyla + 700 TL ödedim. Sissy barı ve yüklüğünü MSA'da yaptırdım. 250 TL ona ödedim. Sonra koruma demirini yaptırdım yine MSA'da o da 300 TL'ye patladı. Son olarak Armode AR-750 çantalar aldım ki o motorun üstündekilerle aynı, o da 250 TL etti mi ? Etti. Lastikleri de Michelin City Grip ile değiştirdim ki o da 580 TL. Şimdi benim ilandaki motorun aynısı için yaptığım masraf ne kadar oldu hesaplayalım: 10500 + 700 + 250 + 300 + 250 + 580 = 12580 TL
Bu arkadaş kaça satıyor ? 9500 TL. Pazarlığa açıksa 9000'e bırakır. Yani 3000-3500 TL ucuza satıyor. Hele şimdi 2015 modelini alacak olsanız 12500 TL + aynı masraflar = 14580 TL. Bu da tabii hiçbir ek masrafın bedelinin değişmediğini farzedersek. Böylece 2015'te alacak adam bu masrafları yapacağına 5000 TL az para verip bu motoru alabilir. Gayet de makul fiyatı.
Şunu da unutmayın ki Yamaha XVS 250 Dragstar'ın 2004 modeline 10000 TL, Virago 250'nin 1994 modeline (80000 km) 7500 TL isteyen adam var. Bu motor 3 yıllık ve 7000 km'de. Elbette Yamaha ömürlük motorlar üretiyor ama 250'lik, eski teknoloji ve motoru yorgun aletlere bu paraları vermek mantıksız.
Hyosung ise insanlar kabul etsin ya da etmesin politikasını Yamaha, Suzuki, Honda gibi büyük markalarla yarışa sokma çabasında ve büyüyen bir firma (S&T Motors Company). Bu yüzden fiyat ve kalitesi bu skaladaki motorlarla kıyaslanmalı. Bir Çinli, bir Hintli ile değil. Pahalı da dememek lazım çünkü fiyatları istediği gibi belirleyebilir her firma. Hyosung bu parayı hakediyor mu haketmiyor mu mukayesesine girmeye lüzum yok bu subjektif bir karardır. Bana sorarsanız hakediyor ama elbette 2015 modellerinin 12500 değil 11000 civarına satılması benim için daha mantıklı bir fiyat olurdu.
Bu motoru kullanmadan kötüleyenler de çok 2005 modeline sahip yakın arkadaşım 93000'deki bu motora halen biniyor ve halen sorun yaşamamakta. Elbette uzun süreli kullanıma bağlı değişen parçası var. Ama bu her motorda olabilecek bir şey ve normali de bu zaten.
Hyosung için özellikle GV250, GV650, ST7, GT650R gibi kaliteli motosikltlerinin artık fiyatının tartışılması bana boşa kürek çekmek gibi geliyor. Kore'lilerin tüm dünyada chopper klasmanında ciddi satış rakamlarına ulaştığı tek marka. Bunu unutmamak lazım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
tabii fikir farkı ben genede bin tl için gidip 3 yaşında motor almazdım .. plaka masrafı osu busu süsü püsü bir şekilde halledilir önemli olan ana yekün motorun ana tutarı gerisi bayiye peyder peyde verilir yapmadığımız şeyler değil.. ama sıfır km ilk sahibinin sen olduğu kontağı ilk senin çevirdiğin motor almak başka üç binde beş binde bile olsa yatması kalkması varmı yokmu nasıl sürüldüğü belli olmayan bir motoru almak başka..
sıfır benim için her zaman sıfırdır.. bir iki süsü aksesuarı için gidip şahsen bin tl fark için ikinci el heleki 3 yaşında almam.. unutmamak lazım şu anda satılan 2014 sıfırlar gene ruhsatta 2015 trafiğe çıkışlı olucak.. yani satarken 2015 diye satıcaksınız..
tamam zaten o kısmı önemli trafiğe çıkış tarihi bakidir zaten 2014 model ise 2014 dir ama trafiğe çıkış tarihi yani asfaltta tekerleğinin dönmeye başladığı tarih baz alınır çünkü o zamana kadar motor gene sıfırdır.. eskiden trafiğe çıkış tarihi model yılı olurdu sonra yasa ile değiştirdiler. eskiden 2001 model araba 2002 de satıldımı ruhsata 2002 model geçerdi.. sonradan yasa ile değiştirdiler.
sahibindende ilanlara bakarsanız çok bu tip ilanlar vardır 2008 trafiğe çıkışlı der.. açıklamada 2007 modeldir falan der misal..
arabayı 2. el motoru sıfır alacaksın
Gençler;
2014 Hyosung GV 250 aldım. İnternetten orta ayak aradım. Bulamadım. Motor koruma demiri de yok. Var olanlar eski modellere göre. 2014 kasaya uymuyor. Bu konuda yardım edebilir misiniz.
Orta sehpa ve diğer tüm aksesuarların siparşi için:
Hyosung Source
Onun dışında Metal Sanatları Atölyesi'nde bu motosiklete uygun koruma demiri, sissy bar ve yüklük yapılıyor. Bunlar için de:
MSA Telefon: (0212) 219 88 24 - Yetkili: Arslan KARAKULAK
Ayrıca bu ürünleri Kadıköy Bay-Moto'dan temin edebilirsiniz. Ben motosikletimi oradan aldım ve servise de oraya götürüyorum:
Bay-Moto - Yetkili: Baybars DEMİRTEN
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gv-250-yan-heybe-demiri-199747885/detay
arkadaşlar heybe demiri için şöyle bir link buldum. adamlar kaç zamandır çalışacak gv 250 arıyordu bulmuşlar herhal. lazım olanları bilgilendireyim dedim önümüzdeki ay almayı düşünüyorum.
motorun üzerinde görsek iyi olurdu adamlar koruma demirini de yapmış fena durmuyor
Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)