Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ocak 2015, 16:52
#21821
Biz actık daha once yakın sayfalarda fotograf görürsün ama servis kitabından yardim alman iyi olur,millerin uzerindeki işaretlere falan dikkat et yerlerini karıştırma,sente ayarını da kitapçığa gore yap ihmal etme.
Bir de sunu sorayım;kollarda boşluk olabilir buyuk ihtimal,sen hangi şikayetten dolayı silindirleri sokeceksin?
Reklamlar
-
27 Ocak 2015, 17:44
#21822
Sorgut isimli arkadaşın motoru görünce gv250 aşkım yeniden tutuştu Levent abi
Çok güzel olmuş, Allah kaza bela vermesin..
-
27 Ocak 2015, 18:56
#21823
Çok teşekkürler kim derki bu motor 2006 model 51000'de olan bir motosiklet =)
-
27 Ocak 2015, 19:11
#21824
Boya konusunda uzman oldu arkadas.hatta macun ve zımpara konusunda uzerine yok
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
-
28 Ocak 2015, 00:50
#21825
isfa67 adlı üyeden alıntı
işaretli yerdeki vidayı söküp biraz serbest bırakıyoruz doğru anladım sanırım.Bu arada benim sorunum debriyajımın en yukarıda kavraması.çok teşekkür ederim.bu arada sis lambalarım geldi şimdi geriye sizi takip kaldı paylaşımlarınızı bekliyorum.
evet yukarda kavrama konusunda dediğim gibi olucak, ama dediğim gibi bu en son bakıcağınız şey ayar vidasını sonuna kadar kapattığınız halde yukarda kavrıyorsa buraya bakın. sis farlarınıda yakında paylaşıcam ama elektrik tesisatı konusunda yardımım dokunmaz hiç anlamadığım için bende oto elektrikçide bağlatmıştım
-
28 Ocak 2015, 01:18
#21826
Levent abi, tabi bir daha yap desen yaparmıyım orası mechul, çok yorucu be =) adamlar 600 liraya gv boyuyor bas parayı yapsın usta
-
28 Ocak 2015, 13:46
#21827
-
28 Ocak 2015, 14:35
#21828
Parçayı berbat etmezsen macun ve zimparaya gerek kalmıyor zaten
-
28 Ocak 2015, 14:59
#21829
Zımpara şart, düz ve boyanın tutunması için iyi zımpara yapmak lazım ama macun işi tamamiyle tamirat işi. Bozuk alanları ( derin çizik, kırık, oyuk ) kapatmaya yarayan bir işlem. Kaldı ki macun sonrası zımpara çok pis bir işlem hertaraf toz oluyor ) birde mutlaka kapalı alanda boyayın hiç rüzgar olmasın aydınlatmada güzel beyaz ışık olursa detayları daha rahat görebilirsin. ( nereye ne kadar boya attığını falan.. )
-
28 Ocak 2015, 15:05
#21830
sorgut adlı üyeden alıntı
Zımpara şart, düz ve boyanın tutunması için iyi zımpara yapmak lazım ama macun işi tamamiyle tamirat işi. Bozuk alanları ( derin çizik, kırık, oyuk ) kapatmaya yarayan bir işlem. Kaldı ki macun sonrası zımpara çok pis bir işlem hertaraf toz oluyor
) birde mutlaka kapalı alanda boyayın hiç rüzgar olmasın aydınlatmada güzel beyaz ışık olursa detayları daha rahat görebilirsin. ( nereye ne kadar boya attığını falan.. )
600 tl mi demiştin
-
28 Ocak 2015, 16:09
#21831
En temizi abi =) yap kurtul =)
-
28 Ocak 2015, 16:58
#21832
Desen vermek de mümkün mü?
Misal yılan derisi deseni yapsak cok mu zor olur?
-
28 Ocak 2015, 17:06
#21833
Hahahaaa en kolayı o. Plastik yüzeylere boya sökücü sıkıyorsunuz 15 dakika sonra yılan derisi motifi hazır. Birazda zımpara ile çok düzgün desenler çıkabilir =)
-
28 Ocak 2015, 17:20
#21834
Plastidip kisadevre yaptiriyor diyorlar,buna ne dersin?
-
28 Ocak 2015, 20:32
#21835
yapar =) kabloların şaseye değdiği yere akrilik boya sürdünmü hiç bi şeyi kalmaz =) =)
-
28 Ocak 2015, 21:55
#21836
Değerli arkadaşlar herkese merhabalar,
GV250 hakkında özet olarak eksilerini ve artılarını yazarmısınız ?
Hangi yılda üretilenler sorunlu sorunsuz gibi veya tüyolarınız nelerdir ?
Normal de enduro uzun yol tarzı düşünüyorum fakat chopper tarzı motorlara da gönlüm kayıyor kafam karışık bu aralar
Aşağıdaki bağlantıda ki motor hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95071725/detay
Teşekkürler.
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
-
28 Ocak 2015, 23:28
#21837
valla benimki 100 kmde 4 lt yakıyor...
-
28 Ocak 2015, 23:31
#21838
Hocam motosiklet sorunsuz ancak kullanıcıda sorun varsa motorda nemalanıyor illaki. Çok eski modellere bakıyorsan benim gibi 2006 falan, biraz uğraşman değiştirmen gereken şeyler elbet olacaktır ama 2010 ve üzeri güzel bakımlı gvler'de öyle fazlada sorun çıkmaz, sen yinede adam gibi bi ustaya baktırmadan alma tabi. Eksileri olarakta ben bi şey bulamıyorum illaki levent bulmuştur bi şeyler o daha iyi açıklar artılarınıda kullandıkça görürsün, kullanıcısını fazla üzmeyen makinedir BENCE =)
-
29 Ocak 2015, 00:16
#21839
Ne kadar elektronik parca varsa o kadar nazlaniyor araçlar,arabalarda bile tanık oluyoruz bu durumlara.
Motor olarak uzun ömürlü ve sorunsuz diyebilirim rahatlıkla.yalniz onceki sayfaları biraz karıştırıp motoru tanımak lazım dostum,kafandaki chopper tanımına uygun olmayabilir.daha cok naked gibi bir kullanım tarzı var..
Bu arada ilanda gördükçe tekrarlıyorum 198705295 numaralı ilandaki Gvnin eski sahibi cok yakın bir arkadaşımız geçirdiği kaza sonrasında sigorta şirketinden 8500tl alıp(kasko bedeli idi)motoru sigorta şirketine sattı,onlarda birilerine.pert kaydı olmadıgını görüyoruz ama buyuk kaza yapmış ve her yeri makyaj olan bir motoru cok temiz diye satmaları resmen müşteriyi enayi yerine koymak oluyor uzak durun..
-
29 Ocak 2015, 00:53
#21840
Ne zmandır satılmaya çalışılan hurda =) Ama depodaki desen güzel nerde acaba??
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler