bari pazarlamasını kuvvetli yapabilicek halihazırda yaygın servis ağı olan ve satış mağazaları olan bir firma alsa.. misal mondial... asya almaz onlar daelimi aldılar..
bari pazarlamasını kuvvetli yapabilicek halihazırda yaygın servis ağı olan ve satış mağazaları olan bir firma alsa.. misal mondial... asya almaz onlar daelimi aldılar..
tamda yaza birtane gv250 alacaktım
bu haber iyi olmadı ama sağlam birileri alır distribütölüğü
bu haberin kötü bir yanı yok bence.. hysoung'a çok talip çıkar pazarı var piyasası var her şeyi var.. akıllı bir firma için altın yumurtlayan tavuk olur.. ama bence hysoung artık dili yanmıştır sağlam uzun yıllar birlikteliklerini götürebilicek bir distiribütör arıyordur.. yoksa kesin onlara birileri teklif götürmüşdür distiribütörlük için.. önemli olan adam gibi bir firmanın alması..
niyahet gv 250 me kavuştum.ancak bi kaç sorum var.
1-kesinlikle boşa hiç geçiremedim.
2- elektrik tesisatı ile ilgili sorun var sanırım motor çalışırken yanlışlıkla marşa bastım gösterge ve park lambaları yandı.stop edip tekrar çalıştırdım parklar yanmadı.
3- gösterge tablosunda sağ sinyal lambası yanmıyor.
4-debriyaj çok yukarıda kavrıyor.
bu sorunlar için servise mi gitmem lazım yoksa benim yapabileceğim bişey varmı?en yakın servis 45 km.
Hayırlı olsun.
İlk aldığımda boşa geçirme olayında 2. vitese aldıktan sonra ayak pegine topuğumla vurarak alıyordum. Böylece vitesi ezerek 1'e geçirmek yerine kuvvetin büyük bölümünü topuğa vermiş oluyordum. Kısa zamanda alışırsın.Motor duruyorsa motoru biraz ileri itiyordum.
Debriyaj manetinin sonundaki vidayla kavramayı halledebilirsin.
hayırlı olsun.
1. boşa geçirmek için kalkış yapacak gibi debriyajı bırakmanız lazım, arka tekerleğe hafif güç geldiği zaman boşa geçer. yağ ile alakalı değil motorun şanzımanı cins. alıştıktan sonra istediğiniz zaman boşa geçirirsiniz ama kırmızı ışıklarda boşa almayı falan unutun
2. çok kısa bastıysanız sorun olmaz
3.benimde yanmıyor sanırım karbratörlülerden sizinkisi, elektrik tesisatı biraz zayıf zamanla bu tür sorunlar oluyor on kısımdaki kabloların gözden geçmesi gerek. ama ben hiç ellemiyorum şahsen.
4. debriyaj manetindeki 2 vidanın arasındaki mesafeyi biraz kapatmanız lazım o zaman ortalarda kavrar deneyerek ayarlarsınız onu.
aslında elektrik tesisatının gözden geçmesinde fayda var ama çokta önemli değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------
hocam parkları söndürmek için kısa farı açtığınız kısımı en sağa çekeceksiniz. ve bence motoru o şekilde çalıştırmayın. eğer işiniz varsa çalıştırın çıkın ama 10 dakika motoru çalıştırmak aküyü sağlam tutmaz. en kötü ihtimal artık ne zaman binecekseniz akü bitmiş olur vurdurarak çalıştırırsınız akü toplar kendini..
boş vites yuzunden vites aralıklarını yapan muhendısle akraba olduk bır senedır...
tabi o zaman işler değişir, bendeki 2006 model. avrupadaki yasalarda sanırım park lambası yanmak zorunda o yüzden öyle üretiliyor olabilir. siz yinede çalıştırmayın rölanti devrinde akü şarj olmaz, motorun en az 4-5 bin devir çevirmesi gerekir. ve akünüz yeniyse 2-3 hafta durabilir problem olmaz
amma sorunlu motorun var diyeceksiniz belki ama bi sorum var.benim motorum çalışırken benzim göstergesi çalışıyor(öyle olduğuna inanıyorum.)ama stop ettiğimde full gösteriyor.motoru salladığımda az bi ses geliyor yani full olma ihtimali yok zaten full olduğu zamanda kontak kapalı.gv 250 ler için nıormal mi benim motorda mı sıkıntı var.
ARKADAŞLAR,ESKİ GÜNLER YENİ GÜNLERİ GETİRDİ YENİ GÜNLERİN ESKİSİNDEN DAHA GÜZEL SAĞLIK ,MUTLULUK VE SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE BEREKETLİ GEÇMESİNİ DİLERİM.
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Dıyarbakır bayiliğinde GV nin sıfırı 13.500TL
İSTANBULDA 12.599TL
Doğuanadoluda 12599tl ve 13.500TL arası ...
Bukadarda olmaz ama artık...
RKS 250 6.850TL 20bg Full aksessuarlı enjeksiyonlu bir lt re 50km gidiyor ve torklu bir makine
LİFAN 250 B 6.400tl ve harsey dahil V tiwin motor..
KAVASAKİ ve susuki bile 11.900TL
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
Hyosungun kaliteli ve güçlü bir makine olusunun farkındayız ama Klup olarak şunu eleştiriyoruz..
ARADA İKİ KAT fark olacak kadar değil ..
SAYGILAR
13 bin tl çok fazla o rakamlara satamazlar benim fikrim.. kimse gidip 13 bin tl 250cc lik bir choppera bence yatırmaz.. ama rks yada lifanda ben şahsen ucuz diye almazdım.. istediğinizi diyin teknoloji makinalar.. gider ikinci el paramın yettiği bir gv alırdım..
herkeze iyi akşamlar, hazır konusuda açılmışken parasını hak etmeyen pis, çirkin kalitesiz motorumda bir sorun var sanıyorum sizlere danışmak istedim
yaptığım son şehirlerarası sürüşümde farkettimki uzun rampalarda motorun performansı hayli düşüyor. bursadan eskişehire giderken zaman zaman dik zaman zaman az eğimli ama sürekli süren rampalarda 80 km hıza düştüğüm oldu. 4. viteste gazı açmama rağmen hiç bir tepki vermedi, 3. vitese attım zar zor 95 km hıza çıktı. 4. vitese atınca yine 80 lere düştüm. bu sorunu daha öncede yaşamıştım ama rampa bittiğinde düzeldiğinden çok üstelememiştim.
sanırım karbratöre hava ayarı yapılması gerekiyor. egzosta patlamalarda oluyor zaman zaman siz ne dersiniz? motor 2006 - 38 bin km de hava filtresi iyi durumda bujilerin değişme vakti geldi ama alakası olduğunu sanmıyorum
Parasını hakedermi bu motorlar bilmiyorum ama sanırım kanuninin fiyat politikasında bir sorun var ya satmak istemiyorlar yada bu fiyatlardan satılıyor adamların tuzu kuru. Aynı cc motorlarda Regal var çin malı ama gayet güzel satılıyor. Forumlardan takip ettiğim kadarıyla çok fazla sorunda çıkarmıyor. Büyük cc lerde ise St7 650 cc ve 950 cc Yamaha bolttan daha pahalı. Hatta Kawasakinin Türkiyeye yeni getirdiği 650 cc motordanda pahalı. Gv 650 sıfır olarak hala satılıyormu bilmiyorum. Ben motora 20000 TL lerde bir bütçe ayırmış olsam neden daha düşük cc li bir motora daha fazla para vereyimki.
N11 de baktım, İstanbul'dan Üçerler satıyor, ÜCRETSİZ KARGO ile
HYO .........:11.300-TL
RKS ........ : 7.900-TL
RKS BLACKSTER: 8.490-TL
LİFAN .......: 7.195-TL
Bu arada bizim bayiler satılsın diye özellikleri abartıyor. işkembeden sallamakta üzerlerine yok. 1,5-2 yıllık forum geçmişim sayesinde gittiğim bayideki satıcılardan daha çok bilgiye sahibim.. Araştırmak önemli..
RKS ler 12.9kw yani 17,29 hp yapıyor.
http://www.keewaymotor.com/detail/SPEEDCRUISER
http://www.keewaymotor.com/detail/BLACKSTER
LİFAN 13.5kw 18.09 hp
http://www.lifan.com/English/Mall/Mo...a-5dda5b220469
buna karşın gv250 ye 25.55 hp hatta 28.5 hp diyende var...arada baya bi fark var gibi...
http://www.hyosung.com.tr/cruiser/3/gv250
http://www.hyosung.com.au/cruisers/gv250-aquila-efi/
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyosung_GV250
tamam kaliteli ve güçlü makina ama valla benim bütçem gv 250 ye elvermiyor.. mevcut bütçe ile belki 2. el olabilir diyorum ama 2. ele de hiç güvenemiyorum.. Cruiser da istiyorum.. Şuan RKS ve Lifan a bütçe sebebi ile yatkınım.. Ama takipteyim.. Parayı ayarlıyalımda gücümüzün yettiği en kalitelisini almaya bakıcam artık..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Şu ilandaki motoru neden değerlendirmiyorsun ?
Motosiklet daha 1200km de adam 3-5 ay önce almış. Güvenilmeyecek hiç bir şey yok.
Plaka ıvır zıvırı da eklersen sıfır bi RKS ile aradaki fark baya düşüyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94375110/detay
Birde kampanyalı satışı var 0 motor
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95866586/detay
Şu an bu konu içerisinde 77 kullanıcı var. (0 üye ve 77 misafir)