Abi bahsi geçen motor daha bir depo ancak bitirmiş. Sıfır sayılır rodajı bitmemiş. Kardeş sen servise götür hem motorun garantiden çıkmaz hemde bilmediğin yerleri kurcalamamış olursun.
Ateşleme sistemine bak dostum enjeksiyon sisteminde arıza olan duymadık daha,benzin yerine mazot almadiysan sagını solunu sökturme moturun.
Sensörlerde sorun olduğu zaman Fi lambası ikaz eder,sanırım sende oyle bir durum yok.?ya pipo catlaktir ya da bir yerde kisadevre vardır ondan yapiyordur.
Pipodaki çatlağı bazen gözle de göremeyebilirsin,en iyisi kontrol ettikten sonra yanmaz bir bant sarıp tekrar takıp denemen.
Kisadevre varsa akuyu de zayıflatır,ya da voltmetreyle kutup baslarından ölçersin yuksek devirde voltaj cok yükseliyorsa anlarsın..
selam, motor 11.000 km de. bir yanlış anlama oldu sanırım. sorun yeni benzin almama rağmen devam ediyor demek istemiştim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
selam, FI lambası yanmıyor. Kısa devre ihtimali daha yüksek sanki, yaklaşık 1 ay önce akü bitmişti, şarj ettirip devam etmiştim. teşekkürler.
Selamlar GV250 kullanıcıları, ortalama 40-50bin kilometrede, 2005-2006 model GV250 önerir misiniz? Gidip bakmaya değer mi? 5.500-6.000 civarında var birkaç model.
Lifan LF250-B ve RKS Cruiser 250 var aklımda.
hacım dediğim gibi lifan ve rks kullanmadım ayrıca onlarla ilgili bilgim yok olsaydı zaten yorum yapardım. senin girdinle ilgili yapabileceğim tek yorum 2005 model bilmem kaçbindeki gv250'yi ben olsam almam yorumu.
eğer lifan vs. dediğin gibi iyibir motorsa bence eski bir gv'ye tercih edilebilir. ama tekrar diyorum bunuda sadece senin insanlar gayet memnun demene dayanarak yazdım.
ha şuda var kimse kendi motorunu kötülemez. günde 5 vakit arıza çıkartıp her arızada söven adamlar foruma gelince ya ondan iyi motor yok dünya motoruma kurban olsun moduna bürünebiliyor. bence bu forumdaki lifanla ilgili olan sayfaları oku iyi kötü neresi sıkıntılı çözersin.
lifan sorunsuz dur yıllanmış yamaha virago nun kopyası.. rks de eski kewaay galiba.. onlarda çok ciddi bir sıkıntıları yoktu güzel motorlardı.
2007 model 20 binde gv 250 almayı planlıyorum.fiyat olarak 5000 tl isteniyor.değerlendirmelerinizi bekliyorum.baktırmak kaydıyla tabii
Benim motor az kaldı CDI değişimine gidecekti ki WD 40 ile benzer bir durumu çözdüm.
Ayaklık sensörü kronik sorun paslanıyor bunlarda elektriği kesiyor sistemde.WD40 sıkıyorsun bolca hiçbir şeye henüz dokunmadan.Ayaklığın hemen arkasında siyah kare şeklinde bir aparat.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.
Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.
Bende 43000 de 2005 var ve o kadar sıkıntısız ki.
Düşük devirde çekişi iyi olduğundan 7000 üzerine nadir çıkıyorsun bu yüzden motor ömrünün kötü olacağını sanmam,tahminim nitelikli kullanıcıysan yağını bakımını aksatmıyorsan motor aksamı 150000 km civarında rektefe ister. 40-50000 km ler düzgün kullanıcı elinde sorun değil diye düşünüyorum kişisel fikrimdir.
[/QUOTE]Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.
Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.[/QUOTE]
KM Gerçekmiş tüvde de aynı çıktı km.ama asıl sorun şu mesaj atınca 1128 tl çarpışma diye rapor geldi.ne yapacağımı şaşırdım.5000 bin son limitim.
Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.
Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.[/QUOTE]
KM Gerçekmiş tüvde de aynı çıktı km.ama asıl sorun şu mesaj atınca 1128 tl çarpışma diye rapor geldi.ne yapacağımı şaşırdım.5000 bin son limitim.[/QUOTE]
Hasar varsa olayın rengi değişir hocam
KM Gerçekmiş tüvde de aynı çıktı km.ama asıl sorun şu mesaj atınca 1128 tl çarpışma diye rapor geldi.ne yapacağımı şaşırdım.5000 bin son limitim.[/QUOTE]
Hasar varsa olayın rengi değişir hocam[/QUOTE]
4900 E bağlayalım diyor aşşağı inmiyor.ne yapayım sizce hasar ciddi bişey değilmiş motor kısmında yok dedi bakan kişi.
Selamlar;
İkinci el çıkma GV250 deposu arıyorum yardımcı olabilir misiniz?
arkadaşlar bugün servise gittim 7000 bakımı yaptırdım ama servisteki yetkiliyle muhabbet ederken şöyle birşey dedi kuralkan hyosun distribütörlüğünü bırakıyormuş ve hyosung türkiyede yeni distribütör arayışına geçmiş. sizin böyle bir bilginiz varmı?
Arapsaçına bir ilmek daha atmislar. ...
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)