Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21741

    Üyelik
    18 Şubat 2014
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buji pipoları ısınınca genleşiyor.
    Kılcal çatlaklardan dışarı atlama yapabiliyor.
    Özellikle motor ısınınca düşük devirlerde (ateşlemenin daha az olduğu durumda) çok fazla hissediliyor.
    Motoru dinle buji atlama sesi (çıtırtılar) var mı? Vuruntular oluşuyor mu?
    Pipo değişimi arızayı giderebilir.
    Kullanmadım ama atlamaları önlemek için tasarlanmışa benziyor
    Bujileri de değişrirsen iyi olur. Buji tırnak aralığının doğru yapıldığından emin olmanı tavsiye ederim.


    Bunun dışında (kötü senaryo) TPS sensörü arızalı olabilir.
    Beyin arızası nedeniyle (çok kötü senaryo-düşük ihtimal) TPS sensörü, ateşleme, hava yakıt kırışımında hata olabilir.
    Yakıt pompası arızalı olabilir (Çok çok düşük ihtimal, yüksek devirlerde de gaz yemezdi)
    Garanti devam ediyorsa garanti kapsamında bu parçaları servis değiştirebilir.

    Enjektörler tıkanmış olabilir.
    Benzin filtresinden anlaşılabilir.
    Yeni motosikletin filtresinin çok kötü durumda olması beklenmez.
    Önerileriniz için çok teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21742

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Abi bahsi geçen motor daha bir depo ancak bitirmiş. Sıfır sayılır rodajı bitmemiş. Kardeş sen servise götür hem motorun garantiden çıkmaz hemde bilmediğin yerleri kurcalamamış olursun.

  3. #21743
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Ateşleme sistemine bak dostum enjeksiyon sisteminde arıza olan duymadık daha,benzin yerine mazot almadiysan sagını solunu sökturme moturun.
    Sensörlerde sorun olduğu zaman Fi lambası ikaz eder,sanırım sende oyle bir durum yok.?ya pipo catlaktir ya da bir yerde kisadevre vardır ondan yapiyordur.
    Pipodaki çatlağı bazen gözle de göremeyebilirsin,en iyisi kontrol ettikten sonra yanmaz bir bant sarıp tekrar takıp denemen.
    Kisadevre varsa akuyu de zayıflatır,ya da voltmetreyle kutup baslarından ölçersin yuksek devirde voltaj cok yükseliyorsa anlarsın..
    ssates bunu beğendi.

  4. #21744

    Üyelik
    18 Şubat 2014
    selam, motor 11.000 km de. bir yanlış anlama oldu sanırım. sorun yeni benzin almama rağmen devam ediyor demek istemiştim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ateşleme sistemine bak dostum enjeksiyon sisteminde arıza olan duymadık daha,benzin yerine mazot almadiysan sagını solunu sökturme moturun.
    Sensörlerde sorun olduğu zaman Fi lambası ikaz eder,sanırım sende oyle bir durum yok.?ya pipo catlaktir ya da bir yerde kisadevre vardır ondan yapiyordur.
    Pipodaki çatlağı bazen gözle de göremeyebilirsin,en iyisi kontrol ettikten sonra yanmaz bir bant sarıp tekrar takıp denemen.
    Kisadevre varsa akuyu de zayıflatır,ya da voltmetreyle kutup baslarından ölçersin yuksek devirde voltaj cok yükseliyorsa anlarsın..
    selam, FI lambası yanmıyor. Kısa devre ihtimali daha yüksek sanki, yaklaşık 1 ay önce akü bitmişti, şarj ettirip devam etmiştim. teşekkürler.

  5. #21745
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Selamlar GV250 kullanıcıları, ortalama 40-50bin kilometrede, 2005-2006 model GV250 önerir misiniz? Gidip bakmaya değer mi? 5.500-6.000 civarında var birkaç model.

    Lifan LF250-B ve RKS Cruiser 250 var aklımda.

  6. #21746

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar GV250 kullanıcıları, ortalama 40-50bin kilometrede, 2005-2006 model GV250 önerir misiniz? Gidip bakmaya değer mi? 5.500-6.000 civarında var birkaç model.

    Lifan LF250-B ve RKS Cruiser 250 var aklımda.
    kendimi senin yerine koyarsam dediğin model ve km'lerdeki gv 250'leri almam güvenemem çünkü lifan ve rks hakkında çokta bir bilgim yok açıkçası.

  7. #21747
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendimi senin yerine koyarsam dediğin model ve km'lerdeki gv 250'leri almam güvenemem çünkü lifan ve rks hakkında çokta bir bilgim yok açıkçası.
    Lifan Yamaha Virago 250 kopyası, yabancı forumlarda falan da bakıyorum gayet memnun millet.

  8. #21748

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lifan Yamaha Virago 250 kopyası, yabancı forumlarda falan da bakıyorum gayet memnun millet.
    hacım dediğim gibi lifan ve rks kullanmadım ayrıca onlarla ilgili bilgim yok olsaydı zaten yorum yapardım. senin girdinle ilgili yapabileceğim tek yorum 2005 model bilmem kaçbindeki gv250'yi ben olsam almam yorumu.

    eğer lifan vs. dediğin gibi iyibir motorsa bence eski bir gv'ye tercih edilebilir. ama tekrar diyorum bunuda sadece senin insanlar gayet memnun demene dayanarak yazdım.

    ha şuda var kimse kendi motorunu kötülemez. günde 5 vakit arıza çıkartıp her arızada söven adamlar foruma gelince ya ondan iyi motor yok dünya motoruma kurban olsun moduna bürünebiliyor. bence bu forumdaki lifanla ilgili olan sayfaları oku iyi kötü neresi sıkıntılı çözersin.

  9. #21749

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    lifan sorunsuz dur yıllanmış yamaha virago nun kopyası.. rks de eski kewaay galiba.. onlarda çok ciddi bir sıkıntıları yoktu güzel motorlardı.

  10. #21750
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    2007 model 20 binde gv 250 almayı planlıyorum.fiyat olarak 5000 tl isteniyor.değerlendirmelerinizi bekliyorum.baktırmak kaydıyla tabii

  11. #21751

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı starRide adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    benim motor 11.000 de, belli bir kilometre gittikten sonra (10-20 km) düşük viteslerde gaz yememeye başlıyor, tekliyor. Neden olabilir sizce?

    Benim motor az kaldı CDI değişimine gidecekti ki WD 40 ile benzer bir durumu çözdüm.

    Ayaklık sensörü kronik sorun paslanıyor bunlarda elektriği kesiyor sistemde.WD40 sıkıyorsun bolca hiçbir şeye henüz dokunmadan.Ayaklığın hemen arkasında siyah kare şeklinde bir aparat.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    Alıntı isfa67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 model 20 binde gv 250 almayı planlıyorum.fiyat olarak 5000 tl isteniyor.değerlendirmelerinizi bekliyorum.baktırmak kaydıyla tabii


    Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.


    Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.

  12. #21752
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Alıntı kaanklky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar GV250 kullanıcıları, ortalama 40-50bin kilometrede, 2005-2006 model GV250 önerir misiniz? Gidip bakmaya değer mi? 5.500-6.000 civarında var birkaç model.

    Lifan LF250-B ve RKS Cruiser 250 var aklımda.
    motoru biliyorsan 2. el olarak al derim ama bilmiyorsan sıfır al kafan rahat etsin

  13. #21753

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru biliyorsan 2. el olarak al derim ama bilmiyorsan sıfır al kafan rahat etsin

    Bende 43000 de 2005 var ve o kadar sıkıntısız ki.


    Düşük devirde çekişi iyi olduğundan 7000 üzerine nadir çıkıyorsun bu yüzden motor ömrünün kötü olacağını sanmam,tahminim nitelikli kullanıcıysan yağını bakımını aksatmıyorsan motor aksamı 150000 km civarında rektefe ister. 40-50000 km ler düzgün kullanıcı elinde sorun değil diye düşünüyorum kişisel fikrimdir.

  14. #21754
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    [/QUOTE]Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.


    Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.[/QUOTE]


    KM Gerçekmiş tüvde de aynı çıktı km.ama asıl sorun şu mesaj atınca 1128 tl çarpışma diye rapor geldi.ne yapacağımı şaşırdım.5000 bin son limitim.

  15. #21755

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.


    Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.[/QUOTE]


    KM Gerçekmiş tüvde de aynı çıktı km.ama asıl sorun şu mesaj atınca 1128 tl çarpışma diye rapor geldi.ne yapacağımı şaşırdım.5000 bin son limitim.[/QUOTE]


    Hasar varsa olayın rengi değişir hocam

  16. #21756
    isfa67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    DRAGSTAR 650
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı model 43000 km de motorum saat gibi çalışmakta balata ötmesi, nemli havada ayaklık sensörü paslanması dışında hiçbir şey yaşamadım bunlar da her motorsikletin yaşayabileceği şeyler.


    Gerçek 20000 ise fazla düşünme.Ama km düşmüş olabilir.

    KM Gerçekmiş tüvde de aynı çıktı km.ama asıl sorun şu mesaj atınca 1128 tl çarpışma diye rapor geldi.ne yapacağımı şaşırdım.5000 bin son limitim.[/QUOTE]


    Hasar varsa olayın rengi değişir hocam[/QUOTE]

    4900 E bağlayalım diyor aşşağı inmiyor.ne yapayım sizce hasar ciddi bişey değilmiş motor kısmında yok dedi bakan kişi.

  17. #21757

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GV650 EFI
    Selamlar;

    İkinci el çıkma GV250 deposu arıyorum yardımcı olabilir misiniz?

  18. #21758
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı WanDoGa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar;

    İkinci el çıkma GV250 deposu arıyorum yardımcı olabilir misiniz?
    çok zor hocam pek sanmıyorum çıkacağını

  19. #21759

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    arkadaşlar bugün servise gittim 7000 bakımı yaptırdım ama servisteki yetkiliyle muhabbet ederken şöyle birşey dedi kuralkan hyosun distribütörlüğünü bırakıyormuş ve hyosung türkiyede yeni distribütör arayışına geçmiş. sizin böyle bir bilginiz varmı?

  20. #21760
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Arapsaçına bir ilmek daha atmislar. ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler