GV250'ciler hepinize selamlar.
Ben şu an bir MCT 250 kullanıcısıyım. Türkiye genelinde var olan bir chopper club'da yelekli üyeyim. Gezi ve etkinliklerimize hep nişanlım ile katılıyoruz. Rampalı yollarda MCT 250 biraz yığılıyor. Bu da bana artık motoru değiştirme kararı aldırıyor. Ancak işim gereği her gün 40 km yol yaptığım için çok yüksek cc'lere de yanaşmak istemiyorum. Bu yüzden aklımda şu an GV 250 var.
Bahsettiğim koşullar göz önüne alındığında; artçı ile rampalarda bizi üzecek bir motor mudur? Titreşim durumları, artçı konforu (MCT ile 100 km'den sonra artçı ile ben ayakları peglerde dahi tutamıyoruz mesela) nedir? MCT'ye göre tabiki daha kuvvetli bir motor olduğunu duydum ve biliyorum ancak yine de rampalı yollarda artçım ile beni üzer mi? Eğer, evet MCT'den kuvvetli motor ancak bunla da rampalarda yığılma yaşarsın diyorsanız, daha yüksek cc'lere yanaşacağım.
Aklımda olan diğer bir soru da, karbüratör ve enjeksiyonlu modeller... Enjeksiyon daha az yakar deniyor ancak GV 250 için bu durum ne kadar söz konusu? GV 250 için karb ve enj. avantaj ve dezavantajları nelerdir? Ben şahsen karbüratörlü motosiklerleri daha çok seviyorum, ancak GV 250 için hangi seri daha sağlam ve kullanışlıdır bilmiyorum.
Kafama takılan sorular aşağı yukarı bunlar. Konu içerisinde 1000 sayfa yazı yazılmış, sorduğum sorular mutlaka daha önce cevaplanmıştır ama 1000 sayfa gerçekten yüksek bir rakam
Bana bu konuda yardımcı olabilirseniz, belki bi GV 250'ci arkadaşınız daha olur
Görüşmek üzere, iyi sürüşler