kardeşim ben nereeden baksan yaz kış motosikleti 1.5 2 dk ısıtıyorum. faydası var yok bilmem ama barkın ısıtın diyor.
kardeşim ben nereeden baksan yaz kış motosikleti 1.5 2 dk ısıtıyorum. faydası var yok bilmem ama barkın ısıtın diyor.
dostum aslında ilk çalıştırmada olayımız motorun ısınmasından ziyade bloktaki yağın motorun üst kısımlarına ulaşmasını beklemek. soğuk havada jikle çekip 2 dakika falan çalıştır 2-3 bin devirde sonra jikleyi kapatıp yola çıkabilirsin ama sana tavsiyem ilk 5-6 km çok fazla yüklenme sonra gazlayabilirsin
Jikle tam olarak nerede oluyor? Aslinda motr calisiyor bir kac marştan sonra. Sadece dedign gibigibi yaglanma suresini merak ettm. İlk basta çın çın ötüyor
gtr la farklıdır diye düşünüyorum ama eğer aynıysa jikle dik olucak çekilde çekiyorum ben yarım jiklede diyebiliriz.jikle çekili iken 2-3 bin devirde çalışsın ona göre ayarlarsınız. tabi bu konuda uzmanlığım yok yani belki tam çekiliyken daha iyi yapıyor olabilir ama ben tam çekince herkez camlara çıkıyor o yüzden yapamıyorum kendi yaptığım şeyi anlattım. ideal olduğunu düşünüyorum, ve evet tek marşta alır motor uzun süre tam performans vermez gaz yemez vs.
Anladim dostum. Aynen gazi cok acmayada gelmiyor alet. Bide tiger egzoz var kukruyor resmen. Komşu dusmani
Arkadaslar merhabalar. forumunuz hakkında genel olarak bilgim var en az 80 sayfada okudum. Paylaşım ve yardımlaşmalarınıza saygı duyuyorum, zira arastıran ve bilgi sahibi olmak isteyen doslara yanılmamaları için ışık tutuyorsunuz.
Sizlere TEŞEKKÜR EDERİM ..
Son 250 cruiserimi sattım. Sıfır motorsiklet arayısında yılların 250cc cruiser surucusu olarak tepki vermemiz gerektiğini düşündüğüm bir konu var !
iki motor arasında kaldım sıfır alacağım birsi HYOSUNG GV 250 diğeri DAELİM DAYSTAR 250
iki motorda 25 hp ve 26 Hp (beygir) youtubeden yola cıkarak dealim bir tık daha ivmelenebiliyor olabilir, ikiside aynı kalite (KORE) , ikiside radyatörlü falan falan yani eş değerde oldukları kanısına vardım..
her neyse benim tepkim şu !!!!!
Benzer motorlar, benzer keyifler
HYOSUNG: 12.000TL !!!!!!!!!!!! 12.000TL !!!!!!!!!!!!
DAELİM : 9.600 TL
Hatta benzer cruiserlar daha ucuz RKS CRUİSER 250: 6.700TL ile 7.200TL arasında
LİFAN LF 250 B . 6.300 TL
Arkadaslar sizcede HYOSUNG GV 250 FİYATI tepki verilmesi gereken BİR FİYAT DEĞİL Mİ !!!!!!!! tepki verilmeli diye düşünüyorum !!!!!!!!!
SAYGILAR...
hocam sen hyosung alma 12 bin fazla geliyorsa başka marka al
Bence daelim en iyisi,tek silindir kadar zevk vermez Gv.
Sen bu motorun distribitörü falan mısın arkadasım her hyo eleştirisinin dibinde zabıta gibi bitiyorsun...
bırak ya insanlar fikirlerini paylaşsın ,paylaşsında hatalar düzeltilsin !
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Kıymetli dostlar fikirlerinize saygı duyuyorum, zira motorcu ahlakı nedir bilirim...
Fakat bazı şeylere tepki göstermek bilincli vatandaş olmanın ve ithalat sömürgeciliğinin karşısında durmanın hatta yabancı sermayenin Türkiyeyi hiç bir şeye ses cıkarmayan sürüler olarak görmemelerini engellemenin tek yolu doğruları söylemekten , tepki vermekten geçiyor...
Adamlar anketler yaparak zaman ve para harcamak yerine Bu forumları değerlendiriyor ve stratejilerine yön veriyorlar. gerçek bu!
biz burada herşey güzel ,fiyatlar,düşük, model harika oh oh bir sütü ,balı eksik dedikçe onlarda 'Arttırın lannn fiyatları millet bayıldı bu modele herkes süper diyo zaten !' stratejilerini elimiz ile belirlemiş oluyoruz...
Tüm bunlar asıl şuna yol açıyor :
Tc motosiklet firmaları kendileri teknoloji üretmek zahmetinde bulunmuyor ( Ülke teknolojisi dışa bağımlı ve tembel alışıyor)
ÖR: hyosung gv 250 MARİGE 250 isimli bir markadan hakları kanuni tarafından satın alınıp yurt dışından ithal ediliyor ülkade tek yapılan şey KANUNİ etiketi ve garantisi basmak oluyor !!!
tabi bu durum teknoloji dışardan geldiği için sınır kapısında 3000tl vergi GİYDİRİLEREK türkiyeye siz vatandaşlarımıza satılıyor..
Artık gaflet uykumuzdan uyanmamız lazım...
TURKİYEDE TÜM MOTORSİKLET FİYATLARI COK PAHALI !
Yamahanın, Hondanın,KYMCOnun 250cc modellerine bakıyorum 12.500TL yi geçmiyor Suzuki İNAZUMA 250 NI gibi muazzam konforlu kaliteli bir japon bile 12.400tl den satılıyor sıfırı hemde 9 ay vade ile
Hele hele HYOSUNG 250 GV nin 12.599TL olduğu gerçeği ile yüzleşirsek ki bu japonlardan bile pahalı neredeyse ...
artık düşünen ve anlatılmak istenilen ön görüyü kavrayabilen siz dostlarıma bırakıyorum YORUMLARI.
SAYGILAR
hocam marka fanatikliği yapmıyorum, bu konuda tartışılabilir haklısın 12 bin lira edicek bir motor değil yurtdışında 4 bin dolara satılıyor. ama benim bu tepkim sizin forumun her yerine aynı şeyi yazmış olmanız. bana kalırsa satın aldıktan sonra değeri düşmeden satılabildiği için 12 bin lira verilir sağlam kaliteli bir motosiklet. japon cruiser olarak rakibi olmadığı için fiyatı yüksek karşılaştırdığınız motosikletler ise çin malları ve daelim oda v motor değil. bunlarlada aynı fiyat olmasını beklemeyin ha ben sıfırmı aldım hayır 12 bin liraya dragstar alırım yada gv 650 alırım gvnin sıfırına bu kadar para vermem bence sizede fazla geliyorsa bu kadar para vermeyin ya 2. el alın yada başka markalara yönelin
12bin etmez evet. açtığın konuda da cevap vermiştim. bir daha yazmayacağım aynı şeyleri ama şunu söylemek isterim yamaha v star 250 yi TR ye getirseydi fiyatını 12.500 13.500 arasında yapardı o zaman gv250 biraz daha geri planda kalır ve herkes yamaha alırdı bu da fiyata yansırdı. demek istediğim kanuni korkunç fiyat farkları ile satıyor bu makinleri. 3690 $ (usa) nerde 12bin nerde.
dipnot; bu arada tuzlada gv250 yi 11.250 ye satıyorlar pazarlıkla 11 e alma şansın var. (;ben 11 e de almazdım o ayrı konu, zaten sıfır almadım makineyi)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gv-250_en-hesaplisi_ucerler-motorda-187940428/detay
beyler facedeki onno benim. kolay gelsin.
kendi fikrimi söylüyorum 250 cc cruiserları sıraya dizeceksin teker teker ölçülerinden görünüşüne kadar karşılaştırıp kendi zevkine hitap edeni alacaksın örneğin ben rr daytonanın görünüşünü çok beğeniyorum ancak ince , gv250 kaslı bu yüzden gvde karar kıldım ancak kymko venox un sıfırı olsa onu alırdım bana göre beygirmiş torkmuş onlar 2. planda... bak lifan250 de güzel ancak dediğim gibi biraz hacimli gözükmesi lazım bence
motor teknolojisi belli bir noktaya kadar abzorve edilebilinir ama bu yüksek hacimler için geçerlidir 650cc motorun olur akranları 75 dir seninki 70 olur mühim değil o kadarı ama küçük hacimde her bir beygirin değeri vardır.. günümüzde 250cc den 30 beygir gibi güçler elde edilirken gidip sadece şekli güzel diye 16 beygirlik 18 beygirlik hem çok yakan hem eski teknoloji hemde gitmeyen motor almakda pek mantık işi değil.
bu ilk motorum motoru bununla öğreniyorum bilmem belki sorunlar benden kaynaklanıyordur diye düşünüyorum tam olarak motordan anlamadığım için...ama kilometreler ve tecrübe arttıkça motoru tanıdıkça daha da hoşuma gidiyor meret.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
ha örneğin honda sıfır rebel 250 getirdi diyelim, ooo japon honda süper, kalitesi zaten tartışılmaz deyip almam o rebeli çünkü dediğim gibi bana önce şekli hitap etmeli...görsellik mantığımın önüne geçiyor ne yapayım böyleyim işte bilemem belki ilerki zamanlarda düşüncelerim değişir...
daystar 250 ve gv 250'yi en iyi iki motoruda kullanmış biri karşılaştırabilir yoksa buradan çıkan muhabbet cbf'mi ybr'mi tvs'mi kavgasına döner.
bu arada 12500 lira kim fiyat vermişse sağlam vermiş nakitte 11.250 tl (ruhsat zart zurt herşey dahil) gibi bir rakama alınabiliyor. buda aradaki farkı 1000 lira yapıyor.
teknik verilere bakarak karşılaştırmak gerekirse
biri 28 bg öteki 25 bg
biri hava-yağ soğutmalı öteki su soğutmalı
diye gider.
bu arada daelimin aksesuarları Türkiyede varmı bilmiyorum ama gv'nin biraz sıkıntılı. ya özel yaptırıyorsun ya koreden getirtmek durumundasın. zaten buradaki 10 mesajdan 8'i sissy bar koruma demiri rüzgar siperliği diye geçer. daelim öylemi bilmiyorum. yedek parça konusunda hyo biraz pahalı daelimi bilemem karşılaştırmak gerekir.
uzun lafın kısası üç aşağı beş yukarı bir birlerine yakın motorlar. hangisi hoşunuza giderse onu alın derim.
daelimde dünya markasıdır hyo da .. kore de mercedes bmw gibiler.. daelim distiribütör sıkıntılarından türkiye pazarına çok geç girdi aslında erken geldi ama devamı gelmedi belli bir süre ithalatı durdu.. neyse kısaca daelim daystarda sürmedim ama eminim güzeldir daelim kötü makine üretmez.. ama gerek kasa gerek v motor olmasından ötürü ve hysoungsource gibi bir nimet varken ayrıca bir ton aksesuar varken ebay gibi artık global sitelerde gv en iyi tercihdir. daelim cruiser olayına geç oldu..
Slm dostlar..
11.250 genelde elde kalan ya da 2014ün ilk aylarına ait hyosunglar ve de plaka ,ruhsat hariç fiyatı hemde bu fiyat sadece ve sadece nakit elden olursa ben ciddi manada bayilerden arastırdım.
Açıkcası 1955 model BMW toparlamış ve elinden 8 motosiklet geçmiş , motor ve malzemesinden anlayan bir kalite GURMESİ olarak, Bu fiyata bu kaliteyi kabul edemiyorum..
Ama makul bir rakam olsa idi o zaman şunu derdim sınıfında alınacak önemli bir Motosiklet..
SAYGILAR ..
ben benim gv'yi bu yıl aldım sıfır olarak ve bana malolan rakam 11250 liraydı (mayıs ayı civarlarıydı) (plaka ruhsat dahil). ayrıca bayi ile hala görüşüyorum malum bakım vs. adamların dediği yine aynı fiyattan sattığıydı. ha adam yalan söylüyordur onu bilemem. bu arada kalite/fiyat oranında size katılıyorum fakat neyazıkki türkiyedeki arabadan tutunda bütün motosikletlere kadar bu durum böyle
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)