Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Eylül 2014, 00:58
#21521
Sava taktıran arkadaşlar memnunlar sanırım hala?
Bir de bizim motorlarda önceki sayfaları da okudum yumuşak süspansiyon ayarı ve ağır artçıda bazen lastiğim çamurluğa sürtme durumu oluyormuş acaba sava takılınca malum 150 den 140 a iniyor genişlik,bu durum halen yaşanıyor mu? Nemli zeminde nasıllar?
İyiyim memnunum ilen olmuyor iş
sayfaları okudum arkadaşlar ne olur kınamayın,cevapları bulsam sormazdım tekrar saygılar.
Reklamlar
-
28 Eylül 2014, 02:34
#21522
reason667 adlı üyeden alıntı
Sava taktıran arkadaşlar memnunlar sanırım hala?
Bir de bizim motorlarda önceki sayfaları da okudum yumuşak süspansiyon ayarı ve ağır artçıda bazen lastiğim çamurluğa sürtme durumu oluyormuş acaba sava takılınca malum 150 den 140 a iniyor genişlik,bu durum halen yaşanıyor mu? Nemli zeminde nasıllar?
İyiyim memnunum ilen olmuyor iş
sayfaları okudum arkadaşlar ne olur kınamayın,cevapları bulsam sormazdım tekrar saygılar.
ben yaklaşık 8000 km dir sava kullanıyorum. yumuşak süspansiyon ayarında yaylar birbirine çarpıyor lastiğin çamurluğa çarpma durumu yok, ıslak zeminde güzel değil durduk yere kaymıyor ama ani fren yaparsanız arka anında kitleniyor yani dikkatli kullanmak lazım biraz. zaten lastik mevsimlik diye geçiyor ama yinede fiyat performansı iyi tavsiye ederim
-
28 Eylül 2014, 18:32
#21523
Arkadaşlar geçen gün yaptığım siyah kelebek camı yüklemiştim buda benim motordaki dragstar 650 den sökülen cam bizimkine uydurdum merak eden arkadaşlar vardı karar vermede yardımcı olabilir.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
http://imgur.com/delete/L3BXbEdov531YGx
http://imgur.com/delete/owlGKvBnBDwD73E
ilk iki resim bizim kütükler siyah plastik olduğundan elciklerle uyumlu olmuyor bu yüzden kütükleri ve elcikleri krom yaptım son resimde malum benim motor beğenen olabilir diye yükledim
-
28 Eylül 2014, 19:02
#21524
Kütükleri nasıl krom yaptın dostum? ve far kaşını nereden aldın acaba?
-
29 Eylül 2014, 11:42
#21525
-
29 Eylül 2014, 19:43
#21526
Polo ne oldu bir beğeniyle geçiştirmişin hiç yorum yok görünce gvyi kafa allak bullak oldu galiba senden için rksden vazgeçti para biriktiriyo diyolar arkadaşlar iki camında resmini koydum ayrıca dediğim gibi sahibinden comda bir kaç model daha var artık herkes zeevkine göre bişeyler yapsın ayrıca beğenen arkadaşlara teşekkür ederim kütükleri soran arkadaşımada şunu söyleyim kütükler çok önemli değil güzel birşey bul taktır önemli olan fişleri başka motorlarla uymadığından 2-3 saatini bu işe ayıracak usta bulman
-
29 Eylül 2014, 21:32
#21527
Resimler süper eline sağlık sorunlu, ben daha cam işini çözemedim, fırsatım olunca sadece binebiliyorum bu aralar km oldu 300
-
30 Eylül 2014, 00:07
#21528
ben cam almaktan korkmuyorumda bu bağlantı aparatlarını nasıl bulucaz ya
-
01 Ekim 2014, 03:01
#21529
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
kütükleri soran arkadaşımada şunu söyleyim kütükler çok önemli değil güzel birşey bul taktır önemli olan fişleri başka motorlarla uymadığından 2-3 saatini bu işe ayıracak usta bulman
20 Liraya çinli mondialin kütüklerini aldım demiyor da güzel bişey bul taktır diyor. Madem çinli parçası uyduracaktın 50-60 Lira vereydin de regalin kütüklerini alaydın bari. Onlar o kadar dandik durmuyor en azından.
-
01 Ekim 2014, 09:33
#21530
Arkadaşım şaka mısın? On numara olmuş kütükler
-
01 Ekim 2014, 11:59
#21531
inanma adlı üyeden alıntı
20 Liraya çinli mondialin kütüklerini aldım demiyor da güzel bişey bul taktır diyor. Madem çinli parçası uyduracaktın 50-60 Lira vereydin de regalin kütüklerini alaydın bari. Onlar o kadar dandik durmuyor en azından.
bende zaten 1000 lira verip taktırdım demedimki soran arkadaşada farklı bişey demedim farketmez dedim istediğini taktır dedim bunda anlamayacak ne var ayrıca çinli demişinde regal ne japonmu?
-
01 Ekim 2014, 18:01
#21532
gv'nin durusu yillardir belli, sizinki de gayet iyi olmus ama benim motor senin motoru gececek dermisim koruna demirin benimkine uyar mi acaba tam aradigim tip...
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Polo ne oldu bir beğeniyle geçiştirmişin hiç yorum yok görünce gvyi kafa allak bullak oldu galiba senden için rksden vazgeçti para biriktiriyo diyolar arkadaşlar iki camında resmini koydum ayrıca dediğim gibi sahibinden comda bir kaç model daha var artık herkes zeevkine göre bişeyler yapsın ayrıca beğenen arkadaşlara teşekkür ederim kütükleri soran arkadaşımada şunu söyleyim kütükler çok önemli değil güzel birşey bul taktır önemli olan fişleri başka motorlarla uymadığından 2-3 saatini bu işe ayıracak usta bulman
-
01 Ekim 2014, 20:19
#21533
Ya dostum sen bırak on numara olmuş neyinkini aldın kullandın söyle biz de yapalım...
-
01 Ekim 2014, 20:32
#21534
reason667 adlı üyeden alıntı
Ya dostum sen bırak on numara olmuş neyinkini aldın kullandın söyle biz de yapalım...
reason vallahi bilmiyorum o yüzden diyorum ya hoşuna gideni taktır diye gittim baktım bunlar vardı hoşuma gitti taktık ama dediğim gibi fişleri uymadığından bayağı uğraştık her usta uğraşmıyor o arkadaş artık nasıl bir haset ettiyse sarmış bana ama sorun yok kuduz aşılarım tam benim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
gv'nin durusu yillardir belli, sizinki de gayet iyi olmus ama benim motor senin motoru gececek dermisim
koruna demirin benimkine uyar mi acaba
tam aradigim tip...
polo koruma demirim motoru aldığımda üstündeydi bütün gvlerde aynı demirden var aynı yerde yapılıyor ama ben şahsen şeklini beğenmiyorum çok uğraştım kafamdakini yaptırmak için ama malum malatyada bu işler çok sıkıntılı
-
01 Ekim 2014, 21:28
#21535
bu gv lerin üç gen olan koruma demiri var bir ara paylaşılmıştı.. sivri olmasından ötürü tehlikede arz edebilir ama duruşu çok yakışıklıydı motorda..
birde bu gv lerle gt lerin motoru aynı nasıl oluyorda gt ler 160-170 km leri görürken gv ler 140-150 yi görüyor..
-
01 Ekim 2014, 22:03
#21536
Arka dişli farklı ve biz cok rüzgar alıyoruz grenaj ve oturuş pozisyonundan dolayı.ayrica lastigi buyuk ve onların gösterge daha fazla gösteriyor laf aramızda
-
01 Ekim 2014, 22:03
#21537
şanzıman sistemi farklı ve yanılmıyorsam (6 vites) gvlerde hız kesici var. bir de aerodinamik yapısınında etkisi olabilir bir miktar.
-
01 Ekim 2014, 22:48
#21538
Rüzgar dısında hiçbiri doğru olmamış kusura bakma ama uzaktan yakından alakası yok boyle yanlis bilgileri paylaşmasak iyi olur sanki?
Motorları herseyiyle aynı yalniz dediğim gibi arka dişli ve lastik boyutu farkı var biraz daha hızlı gidiyor.
Bir de kilometre okuyucuları mesela enjeksiyonlu Gv ile aynı oldugundan bizim Enj. Gv'ler de fazla gösteriyor karburatorlulere gore.hatta ve hatta karburatorluler de 5% falan fazla gösteriyormuş Bilginiz olsun
-
03 Ekim 2014, 14:13
#21539
Son zamanlarda darkside denilen muhabbeti okuyorum.Acaba bizim motorlara yapılabilir mi?
Arkaya araba lastiği takmak yani.Genelde goldwing-büyük chopper lar vs de uygulanan bir durum.
Frenajda büyük fark yarattığı söyleniyor.Ve siz sormadan söyleyeyim,hayır virajda sorun yok.
-
03 Ekim 2014, 15:23
#21540
logaritma adlı üyeden alıntı
bu gv lerin üç gen olan koruma demiri var bir ara paylaşılmıştı.. sivri olmasından ötürü tehlikede arz edebilir ama duruşu çok yakışıklıydı motorda..
birde bu gv lerle gt lerin motoru aynı nasıl oluyorda gt ler 160-170 km leri görürken gv ler 140-150 yi görüyor..
madem ismi geçmiş paylaşmazsam olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
reason667 adlı üyeden alıntı
Son zamanlarda darkside denilen muhabbeti okuyorum.Acaba bizim motorlara yapılabilir mi?
Arkaya araba lastiği takmak yani.Genelde goldwing-büyük chopper lar vs de uygulanan bir durum.
Frenajda büyük fark yarattığı söyleniyor.Ve siz sormadan söyleyeyim,hayır virajda sorun yok.
viraja nasıl giricez o motorlar show amaçlı sadece bana kalırsa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler