Arkadaşlar Merhaba İstanbul'da gv 250 kullanıcıların katılımı olduğu aktif bir motosiklet kulübü var mıdır ?
Arkadaşlar Merhaba İstanbul'da gv 250 kullanıcıların katılımı olduğu aktif bir motosiklet kulübü var mıdır ?
Feysbukta bir Gv grubu var kardesim,oraya kaydol..ara sıra toplanıyoruz haberlesip,sen de katılırsın
Bu gv250 nin tek kısmetsizliği herkes başlangıç motoru diye tutturmuş gidiyor.. bu söylem pek doğru değil başlangıçsa 600 lük makine ilede başlayan sürüsüne bereket insanlar var.. arasıra hatırlatılıp düzeltilmesi gerekli bir bilgi bu..
gv ile 3-4 kez uzun yol yapdım .. amaç keyifli geze geze dura dura yiye içe manzara seyredip fotoğraflar çekerek yani kısaca chopper yada cruisercı ruhuna uygun rider gibi yol almaksa gv250 donanım aksesuar olarak bir kaç ufak dokunuşla profesyönel binici için bile gayet fazlasıyla ihtiyaçları gören bir motor..
neticede chopper alınıyorsa o ruha o tarza uygun hareket edilmeli bu motorlar sürat yada enduro kıvamında sürüş için tasarlanmıyor..
zaten artık büyük hacim küçük hacim olsun cruiser/chopper tarzı motor getirten firmada fazla kalmadı gv lerin değerini bilmek lazım..
katılıyorum benimde ilk motorum gv 250 ama hiç başlangıç motoru olarak bakmadım ilk zamanlar çok güçlü geliyordu bana uzun süre süratli süremedim zaten daha sonra açıldım ben aldığımda motor 20 bin km deydi ve sadece sisy bar vardı üzerinde ben daha motora binmeden ben uzun yol yapıcam bununla diye kafaya koymuştum. bende aldığım sene içinde koruma demiri olsun çantaları olsun aksesuarlar takarak motoru hem güzelleştirdim hemde uzun yol için uygun hale getirdim yaklaşık 5 bin km yi uzun yolda yaptım. arada yanımdan 150 ile geçen endurolar falan olsada gv 250 de uzun yol için ideal hem yakıt olarak hem rahatlık olarak ben çok memnunum
Teşekkürler gördüm sayfayı yöneticiye mesaj atıp katılım yaptım. 30 Ağustos da kortej olacak mı acaba katılım sağlanılacak mı ?
endurocular planlı programlı a noktasından b noktasına giden çadır yada kalıcağı oteli önceden ayarlamış geziceği yerler dahi önceden belirlemiş olan kısaca belli bir plana programa bağlı kalarak haraket eden kişilerdir genelde.. choppercılar ise tam tersi belli bir planı programı yoktur anlık gezer o yüzden dedim her yerde durur yer içer ilginç bir şey görürse dalar girer çıkar acelesi yoktur belli bir plana dahil olmadığı için.. anlık biraz kaba tabir olucak ama easy rider ruhuyla serseri tarzında gezer.. bu arada serseriyi kötü anlamda söylemedim özgür bağımsız toplumun standartlarından sıyrılmış zincirlerini kırmış manasında..
Merhabalar,
Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım.
Motosikleti ikinci el aldım. 5 yıldan beri seyhan 150 nin ardından gv250'lendik.
Motosikletin sahibine de teşekkür ediyorum, çok yardımcı oldu kendisi de her konuda.
Motosikletin fotoğrafını atayım buraya. Konuyu takipteyim, paylaşımlarda bulunuruz.
Ayrıca facebook gv250 grubuna istek gönderdim. Rıdvan bey burdaysa ekleyebilir mi beni?
Fotoğraf burada.
Şehir dışından aldım geldim motosikleti. Bir kaç sorum da olacak sizlere, Sissy bar ve ön cam takmayı düşünüyorum. nasıl birşey yapabiliriz. Nereden temin edebilirim?
Hudson dan mont almıştım, onun da incelemesini paylaşacağım buradan. İnternetten alacak olan olursa faydalansın. Ben fazla bir şey bulamamıştım.
Teşekkürler,
Keyifli forumlar.
20
Merhabalar arkadaşlar forumu takip eden varsa daha önce engeksiyonlu gv 250 ile yakıt poması ile ilgili sıkıntım olduğunu yazmıştım pompayı değiştirdim sorun çözüldü.Pompa nin arızalı olduğunu tespit etmek bir yana asıl sıkıntı teyp motoru kadar pompaya 613 tl isteyen kuralkandı.Neyse yurt dışından getirttirdim uygun fiyata ve sorunu çözdüm.Aynı şekilde sıkıntısı olan arkadaş olursa yardımcı olabilirim bozanaki@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirler.
Merhaba, tesekkur ederim.
İsmim İbrahim. Denizli'den katiliyorum araniza.
Birde bir kac sorum olacak zamanla,
Bu efi motorlarin rolanti ayari, mekanik mi yoksa bilgisayardan mi halledilecek. Rolantim biraz yuksek.
Hic efi kullanmadigimdan soruyorum, surekli bir ses geliyor motosikletten. Kontagi ilk actigimda 2 saniye geliyor, calistiktan sonra da geliyor. Ama motor devrine gore degismiyor. Surekli sabit. Yakit pompasi olabilir mi acaba. Sanki boyle sifon dolduruyormus gibi.
Benzin pompasının sesi,kontagi açtığında bekle,ses kesilince bas kontaga calistir.rolantiyi kendi ayarlıyor,ilk çalıştığında biraz yuksek olur isininca düşer kendiliğinden..
hg hayırlı olsun dostum..
3 hafta önce aldım gv mi 110 km de fi ışığı sürekli yanmaya başladı, götürdüm oksijen sensörü arızalı dediler, 1 hafta sonra 390 kmde baktım motor bloğun üstü yağlanmış, yağmı kaçırıyor anlamadım yarın yine servise götüreceğim, bu nedir anlamadım 3 haftada çok canımı sıktı, bu makine böyle sık sık arıza çıkartıyormu? daha 390 km deyim ama servis bağımlısı oldum, özellikle dikkat ettim radajda olduğundan zorlamadım da makineyi tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum...
Hoşbulduk beyler, teşekkür ederim.
Size bir kaç sorum olacak, hem konunun canlı kalması adına olsun
1.Motosiklette ki takılı olan koruma demiri, gidonu çevirince sinyale dokunuyordu. Geçen gün iyi ce baktım bu sinyalden ziyade gidon kromaj parçaya dokanıp kırmış. Aşağı kaydırma gibi bir şansım çünkü bu sefer ayak freni ve vites pedalına rahat basılamayacak.
işin özü koruma demirini söktüm, bükmeye çalışsam iyice kötü olacak, büksem de kurtaracağını sanmıyorum. Başka bir koruma demiri almak zorundayım. Alabileceğim bir yer, bir model hani bir fikriniz var mı?
Koruma demirini şu fotoğrafta ki gibi bir şey bulabiliymiyim? http://i.imgur.com/aib0gCY.jpg
Mevcut koruma demirinin Fotoğrafı da bu.
koruma demiri.
http://i.imgur.com/MNPqyFv.jpg
2.Birde motosiklete genel bir temizlik yaparken koltuğun altında sigortaların altında böyle bir soket buldum. Boş olması garibime gitti. bi sorayım dedim size. nedir bunun akıbeti. Hakikaten dolu mu olması lazım yoksa, benim kullanımıma sunulmuş bir çıkış mı?
Koltuk altı soket
http://i.imgur.com/kvi7iU6.jpg
3.Sissy bar takmayı düşünüyorum. Ne yapayım. Arkadaki için çok rahatsız oluyor barsız.
4.Egzost'u açmayı düşünüyorum, tam olarak nasıl yapacağı hakkında bir fikrim yok. Milleti rahatsız etmeyecek düzeyde hafif bir tok ses elde etmeyi düşünüyorum. Nasıl yapayım, egzostcuya git bunu yaptır bunu yaptırma, şunu al dediğiniz birşeyler varmı?
Fotoğrafların linklerini atıyorum sadece.
IMG yapsam bayağı büyük oluyor.
20
hayırlı olsun o soket bilgisayara baglanması için boş durur. koruma demiri o modeller bi işe yaramıyor ayrıca dönüşlerde ve çıkıntılı yerlerde takılıp tehlikeli oluyor. bizim üretimimiz kromdan korum demiri en iyisi onu tavsiye edrim ancak şu anda kalmadı bir aya kadar imal edeceğiz. sisi bar ve çanta demiri mevcut arasan yardımcı olurum.5322124353
1-metal sanatları atölyesi
2-o soketle makinanı bilgisayara bağlıyorlar
3-metal sanatları atölyesi
4-servisle konuş çünkü oksijen sensörleri falan var komplex bi iş o
İstediğin koruma demirini hyosungsource satıyor,virajda yere deger diye düşünüyorum cunku egsozu ya da basamakları surtebiliyorsun ki bu demir daha aşağıda duruyor,metal sanatları atolyesindeki koruma demiri seklini hic beğenmesem de cok iyi koruma saglar,paslanmazdan yapıyorlar hatta gv650i beyefendi aynı demirden bahsediyor buyuk ihtimal,cunku msa'nin sahibiyle konuştuğumuzda kendisi bahsetmişti.sisibar konusunda yine msa derim saglamlik ve işçilik konusunda cok iyi,yalniz yine görüntüsünü begenmedigimden kendi istediğim gibi yapmıştım güzel de oldu,sana da tavsiye ederim biraz uğrasip kendin de yaptirabilirsin.egsozu acmasan daha iyi,gercekten guzel bir ses alamazsın cunku bizim motorlar 2bin devirde gidemiyor.illa actiracam diyorsan yenisini yaptırıp eskisini kurcalama kenara koy cunku buyuk ihtimal pişman olacaksın.usta lazım olursa bu konuda ısinin ehli birine yönlendiririm karar verdiginde haber et,sensörler hata vermeyecek sekilde yapılması lazım diyor servisler..
Son olarak da Feysbuk grubuna katılmanı tavsiye ederim,aklindaki soruların hepsinin cevabını görsel olarak da bulabiliyorsun,bol bol da geyik muhabbeti..
Natila;sen de katıl,grup buradan cok daha aktif,yardımcı olur herkes.senin motor muhtemelen bir ilk oldu Gv ortamında..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
saol levent katılıyorum, yalnız ne demek bir ilk oldu onu anlamadım
Bu kadar yeni ve boyle arızalar veren bir Gv yoktu simdiye kadar..
Gitmek istedikten sonra her yer yakındır.
doğru ben de anlamadım, bu yağ meselesi için servise götürdüm yağ filtre kapağını açıp contanın üzerine sıvı conta sıkıp öyle kapattılar böylece kaçırmayacak dediler
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)