Linkteki makina hakkında ne düşünüyorsunuz ? Çizik kaza vs değil, mat olmasını istediği için boyatmış depoyu. Km ve fiyat aradığım aralıkta ve çok yakınız.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2009-gv-250-10.000-km-164007625/detay/
Plaka görünmüyor fotoğrafta. Plakayı, daha da emin olmak isterseniz şasi numarasını alarak tramer sorgulaması yapmanızı tavsiye ederim. Alacaksanız da mutlaka ustaya veya servise göstermelisiniz. Neden diyorum bunları, geçenlerde iki ilana denk geldim sahibindende. Adamlar temiz motosiklet yazmışlar. birisinin tramerde kazası çıktı, diğerinin görülen km.si tramer kayıtlarındaki km.den düşük, km. ile oynamış yani.
abim bu gun ankarada bulunan bi motosiklet ustasi arkadasimi aradim fazla kurcalama daha buyuk sikintilar dogurabilir malum burada etkili bir servis ve usta olmadigi icin; bana sibop ayarini bi kontrol ettird dedi. Firsat bulur bulmaz baktirayim. Bide bahsettigin bujiye bakayim abim Allah razi olsun
Dün bizim servisteyken ustaya ve Rıdvan'a sordum,km cok az oldugundan(eger gerçekse)siboplarda ya da karburatorde sıkıntı çıkması ihtimalini düşük gördüler,yanlis hesap yapmıyorsan ve jikle takili kalmiyorsa(bu sık oluyormus)ateşleme sorunu olabileceği ihtimali yuksekmis,ngk buji takarak bir deneyiver(cr8e),kendi yaşadığım sorundan da ornek vereyim;buji piposu çatlarsa da ateşleme düzgün olmuyor ve cekis düşünce daha fazla gaz açtığın icin fazla yakıyor..düzgün bir servisin olmadıgını söylüyorsun,bu durumda motorun verdigi tepkileri iyi gözlemlemen lazım,mesela ateşlemede sıkıntı olursa iki piston senkronize çalışamayacağı icin tekleme gibi sesler duyabilirsin,biraz fazladan ritimsiz titremeler yapıyor,kısa süreli calistirip kapattığında egsoz çıkışlarından biri digerine gore daha sıcak olur..
Yakıt sisteminde bir sıkıntı oldugunda fazla yakmasi icin benzini fazladan gonderiyor olmasi lazim,motor zor çalışır,gazı fazla açtığında boğulur,aniden gaz açtığında puf der stop eder,egsozdan çığ benzin kokusu yogun gelir gibi daha benim bilmediğim baska seyler de yapar,motorunun tepkilerini iyi tahlil edersen teşhis koyman kolay olur..
Tam olarak ilk çalıştırma ve sürüş esnasında ne tepkiler verdigini buraya yazarsan,Styleoscar ve benim Rıdvan'a sorup öğrenip buraya yazmamız kolay olur,yoksa lastik havasından ya da siboplardan bahsedip dururuz
abim motorumun ilk calismasinda sikinti yok. Motoru biraz zorlayarak surdum tepkileri gayet iyi durumda ve herhangi bir titresim ve zorlanma hissetmedim; abim egzos ve pistonlara baktim her biri esit sekilde elimi yaktilar motorumu Ankara dan aldim almadan once sekron ayarini yapip gonderdiler. Sali gunu motor yagim ve yag filtrem geliyor onlarla birlikte debriyajimi temizligini de yapacagim. Abim su bujiyi pazartesi bi sorduracagim umarim buralarda bulabilirim yoksa yine internetten isteyecegim. Abim simdilik ilk izlenimlerim bunlar ilgin icin tesekurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------
Levent abi bugun farkettim de kisa suruslerde on taraftaki piston arka pistona nazaran daha soguk ancak herhangi bir cekis sikintisi yok gaza yuklenince normal devir yukselme sesi var. Bugun buji siparis ettim ön taraftakini degistireyim diyorum. NGK cr8e buji siparis ettim. Bakalim 3 gune kadar gelirmis. Malum ulkenin diger ucu. Bazen iste yoneticilerimizle tartisinca adamlar bize sizi suremiyoruz diyorlar en dogu olunca
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
Levent abi bugun farkettim de kisa suruslerde on taraftaki piston arka pistona nazaran daha soguk ancak herhangi bir cekis sikintisi yok gaza yuklenince normal devir yukselme sesi var. Tekleme ve titresim yok. Bugun Ngk 8cre buji siparis ettim ön taraftakini degistireyim diyorum. Bakalim 3 gune kadar gelirmis. Malum ulkenin diger ucu. Bazen iste yoneticilerimizle tartisinca adamlar bize sizi suremiyoruz diyorlar en dogu olunca
arkadaşlar bi tane gv 250 buldum satıcıyla sözleştik yarın görücem motoru. giderken yanımda bir ustayla gitmek istiyorum kim var götürebileceğim? istanbul avrupa yakasında sizlerin tavsiye edebileceği bir usta arıyorum. sonrasında da hep o ustayla muhatap olmak istiyorum. isim önerebilir misiniz bir de telefon numarası??? bir de usta bu işi bilir ama benim yapmam ve dikkat etmem gereken şeyler var mıdır? ilk defa alıyorum da tecrübesizliğim bundan...
o da olabilir tabi. önerisi olan var mı hyosung ustası kimseyi tanımıyorum. yetkili servis kayalar motor var kağıthanede ama orası çok uzak ve yoğun trafiğin olduğu bi yer oraya götürmem zor
ben bursadan takip ediyorum ama istanbuldaki arkadaşlar motorlarının bakımlarını vs. avcılar motoparka yaptırıyorlar ve memnun görüyorlar
gopta çalışıyorum k.çekmede oturuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
gopta çalışıyorum k.çekmede oturuyorum. motoparkı duymuştum
Polins bende senin gibi motor araştırıyorum Altın elbiseli adamı izledim alırken nerlere dikkat etmeliyiz diye. Ama orda çok genel anlatmış gibi geldi bana sen motoru alırken nelere dikkat ediyorsun. Ayrıca Ustalar motora bakmak için ne kadar istiyor?
ogzcngdk motorunu kaç km de aldın km. yüksek km li iki motor var 2012 model 16000 de ve 2013 model 6500 de emsallerine göre km leri kat kat yüksek sen yeniden motor alsan nasıl düşünürsün. Benim aklıma ilk gelen adamların motorlar sağlam hiç anahtar değmemiş, değseydi kesin km leri düşürüledi Bu kadar yüksek olmazdı. Yanlış mı düşünüyorum acaba
Dostum 16000 km yuksek mı sence?
70bin lere gelen ve anahtar değmemiş,yag yakmayan,debriyaj balatasi bile değişmemiş iki gv var bizzat şahit oldugum,yanlarına tornavida bile almadan uzun yola çıkabiliyor ikisi de
Benim motorum da 30bine dayandı,kapalı kısımda en ufak bir arıza yaşamadığım gibi,hic bir belirti de yok su an..
Bu motoru nasil bozarım seklinde kullanmadığınız sürece bahsettigin kmler sıfır motor gibidir
aldığım zaman zaten motor hakkında hiç bilgim yoktu tamamen şans yani.. ben 20 bin km de aldım motoru şuanda 30 bin km de 2006 model şu ana kadar mekanik olarak hiç problem yaşamadım konjektörü ve arka teker rulmanları değişti sadece.. bence 2012-13 model motorların 16 bin km de olması normal adam haftasonları biniyordur ayda bir kere uzun yola gidiyordur benim gibi.. mesela bende 1.5 senede 10 bin km yaptım. levent abi rıdvan abiler işe falan hergün gidiyorlar galiba normal yani 60 binlerde olması
2010 model motorun 6500 km yaptığını idda edenlere inanmaktansa 16 bindeki yada 2013 model olan motora bakmak daha mantıklı bence
Venox hakkinda hic bilgim yok acikcasi,Gvnin parca sıkıntısı yok dostum;
St servislerinin elinde zaten bir cok parçası stokta,Kanuni'den de sipariş ediyorsun,baska toptancılar da satıyor,çıkmasını da bulabiliyorsun,istersen Kore'den de getirebilirsin ayrıca..
Yalniz nadiren duydugum saçma gecikmeler de olmuyor degil,Kanuni'nin saçmalığı olarak görüyoruz,misal bir ara gidon almak istesen karburatorlununki vardi
arkadaşlar bir sorum olacak sizlere 1.85 boy ve 95 kilodayım GV250 küçük kaçar mı bana sizce ? ayrıca bayide üstüne oturup gidonu çevirdiğimde bacağıma çarpıyodu bu ayarlanabilir mi ? bi sorunumda şu şehir içi ağırlıklı olarak kullanığımda sıkıntı yaratırmı yeterince kıvrakmıdır sizce ?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)