Bu arada alternatifsizlik yüzünden turlara yalnız çıkıyorum.
Bu arada alternatifsizlik yüzünden turlara yalnız çıkıyorum.
Temiz bir ikinci el gv 250 ye ben de talibim. 2000 km yapmis aksesuarli bir ybr ile takas dusunen varsa daha makbule gecer.
bende gv 250 mi geçen sene satıp şimdi kedinin ciğere baktığı gibi bakanlardanım geçen gün konyada bir dragstar a göz atmaya bir yamaha bayine gittim . orada hyosung temsilcisiyle ayaküstü bir sohbetim oldu. tam ayrılmak üzere iken gv 250 nin arka fren probleminin 2014 modellerde halledildiğini söyledi.ayrılmak üzere olduğumdan fazla ayrıntı öğrenemedim. temsilcinin dediği doğru olabilirmi. arka fren kitlemesinin önüne geçildiği konusunda bir bilgisi olan varmı arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
sanırım o temsilci gt250 ile karıştırdı comette arka disk fren olmuş
Arka fren kitlemesi nedir , ben aldigimdada biraz sorunu vardi , soktum temizledim yagladim suanda gayet guzel.
Usengec is bilmez ustalarin eseridir bu . Sizin soykemenize gerek.kalmadan peryodik olarak temizlenmesi lazim.
Disk gibi degil tum pisligi icinde kaliyor ve sokmeden temizlenmiyor. gv icin degil tum tambur fren sistemleri icin gecerlidir.
Arada sokup temizletin , bi zahmet.
Yada arkadasin dedigi gibi gt ile karisiyor olay . Gt deki konuda arka frenin gereginden fazla guclu olmasi . Arkaya tek piston kaliper taksalar duzelicek .
Arkadaşlar hepinize hayırlı günler, Benim motorum şehir içi 100 km de 5 Lt yakıyor, hava filtresi, bujilerim gayet iyi durumda bu yakıt miktarı bana fazla geldi. Motorumu hiç hırpalamıyorum, fazla dur kalk da yapmıyorum ama yine de yakıt miktarını düşüremedim. daha uzak yolu deneme fırsatı bulamadım ne yazıkki ilgileriniz için teşekkür ederim. Not: motorum 2007 model karbüratörlü ve 24000 km de.
Cümleten hayırlı akşamlar. Forumunuza ve gv250 camiasına yeni katıldım. Motorumu ocak ayında 2. el olarak aldım. Bursa' da ikamet etmekteyim. Motorumu bir kaç ustaya gösterdim, çok temiz motor dediler ama hiç birine güvenip bakıma bırakamadım. Tavsiye üzerine bir usta'da yağ bakımını yaptırdım, fakat usta içime sinmedi.3000 km yaptım bi kaç gün önce motor sesli çalışmaya başladı. Bursa'da önerebileceğiniz bir usta var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.
bursada hyosungtan anlayan
panayırda şukla motor
elmasbahçelerde kardeşler motosiklet
nilüfer tarafındada kocaman motosiklet var buna gitmedim ama bir tane gv 250 motorunu yarıp subap ve egzantrik değiştirdiler motor şuan çalışıyor yağ değişimi yapabilirler heralde
yanlız size tavsitem alın 1 tane 8 lik birde 17 lik anahtar kendiniz yağ değişimini yapın benim motoruma 2 litre yağ koymuşlardı normalde 1.5 olması gerekirken..
ve son olarak hocam pazar günü izniğe gezi olacak haav güzel olursa 2 tane gv 250 orda olucaz gelirseniz tanışırız
edit: gezi iptal olmuş şimdi öğrendim, iletişime geçerseniz güzel havalarda gezeriz
Öncelikle hoşgeldiniz bende sizin gibi yeni katıldım gruba, aldığınız motordan herdaim memnun kalırsınız umarım Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
lastikler de iyi durumda depoda herhangi bir sızıntı gözlemleyemedim. başka şüphelenmem gereken bir şey varmııdır acaba
Sizin karburator karışımı doğru ayarlayamiyor sanki,yuksek devirli kullansanız da,lastik inik de olsa o kadar tuketenez normalde..
Ölçümü doğru yaptığınızdan emirseniz,siboplarla ya da karburatorle alakalı bir durum var muhtemelen,Ridvan olaydı iyiydi..
Selamlar,
Motosikletimi satılığa koydum.
İlgilenen arkadaş varsa görüşebiliriz.
Link
Nakit ihtiyacından dolayı satıyorum. Tüketici kredisine bulaşmak yerine motosikleti satacağım.
GV250'nin gerek yakıt tüketimi, gerekse performansı benim için çok iyiydi. Çevre yolunda iş ev arası günlük 40-60km yol yapmak için kullanıyordum.
Ekipmanları vermeyeceğim. Önümüzdeki sezona kadar durumu düzeltip gv250 ile devam etmeyi planlıyorum. Kısmetse üzerine para koyup sıfır alacağım.
Ahmet edip;sizin sorunla ilgili ateşlemede hatanın olabileceği gibi yorumlar da var,bujiler ngk olsun diyorlar(bir kac arkadas Bosch takmış ve sorun olmus)bobinler,pipolar ve cdi(beyin) kontrol edilmeliymis
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)