Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Mayıs 2014, 22:37
#21121
nagash adlı üyeden alıntı
Zırıltıyı kafaya taktıgım için değiştireceğim herhangi bir zaman kaybetmiyorum,kullanıyorum motoru.Zaten garanti var olmasa kesin oyle cozerdim o işi
Ha garanti varsa uğraşma zaten ver yapsınlar
Reklamlar
-
03 Mayıs 2014, 23:28
#21122
Arkadaşlar hepinize hayırlı, kazasız ve belasız günler! motorum stop halindeyken farlar bir iki dakika açık kaldıktan sonra aküyü boşaltıyor, daha sonra vurdurarak çalıştırıyorum. bugün usta ile baktık bütün kabloları elden geçirdik kısa devre şase yapan bir açıklık varmı diye bir iki yerde açıklık bulduk ve hallettik, ancak akü yine aynı şekilde marş almayacak kadar boşalıyor, normalde de en fazla 2 yada 3 kere marş yapabiliyorum. aküyü değiştirmeden önce bakmam gereken bir yer varmı acaba, ustayla konuştum konjektör olabilirmi diye bana konjektör ya tam şarj eder yada etmez, aküden dedi, benim aküm 7 amper acaba güçsüz mü kalıyor? biliyorum biraz üst üste oluyor ama maruz görün bu kardeşinizi motor yağı kaç numara kullanmamı tavsiye edersiniz, birde yağ değiştikten sonra vites geçişleri de yumuşarmı; hakkınızı helal edin çok teşekkürler.
-
03 Mayıs 2014, 23:53
#21123
Ahmet Edip adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize hayırlı, kazasız ve belasız günler! motorum stop halindeyken farlar bir iki dakika açık kaldıktan sonra aküyü boşaltıyor, daha sonra vurdurarak çalıştırıyorum. bugün usta ile baktık bütün kabloları elden geçirdik kısa devre şase yapan bir açıklık varmı diye bir iki yerde açıklık bulduk ve hallettik, ancak akü yine aynı şekilde marş almayacak kadar boşalıyor, normalde de en fazla 2 yada 3 kere marş yapabiliyorum. aküyü değiştirmeden önce bakmam gereken bir yer varmı acaba, ustayla konuştum konjektör olabilirmi diye bana konjektör ya tam şarj eder yada etmez, aküden dedi, benim aküm 7 amper acaba güçsüz mü kalıyor? biliyorum biraz üst üste oluyor ama maruz görün bu kardeşinizi motor yağı kaç numara kullanmamı tavsiye edersiniz, birde yağ değiştikten sonra vites geçişleri de yumuşarmı; hakkınızı helal edin çok teşekkürler.
7 amper güçsüz, bana kalırsa sorun aküde konjektör dediğiniz gibi ya doldurur ya doldurmaz
-
04 Mayıs 2014, 00:10
#21124
ideal olması gereken kaç amper teşekkür ederim
-
04 Mayıs 2014, 00:42
#21125
Ahmet Bey,
Aynı sorunu bende yaşıyordum. Motorumu 2.el almıştım üzerinde 7 amper akü vardı. Akü sorunlu diye gittim 7 amper bir akü aldım fakat bir hafta sorun tekrar ortaya çıktı. 12 volt 12 amper akü alırsanız herhangi bir sorununuz kalmayacaktır.
-
04 Mayıs 2014, 09:56
#21126
Arkadaşlar aksesuarları nereden alabiliriz? Ben motoru 444 Motor'dan alacağım ancak aksesuar fiyatları yüksek geldi, paslanmaz çelik koruma demiri, sissy bar ve ön cam 500'er TL, yoksa bunlar normal fiyatlar mı? Markaları MSA (metal sanatlar atölyesi sanırım).. Bir de alarm / kilit ne tavsiye edersiniz?
2014 yeni mavi rengi çok hoşuma gitti (kahverengi sele ile super olmuş), sizce ilerde satarken sorun olur mu, malum pek satılan bir renk değil?
-
04 Mayıs 2014, 12:01
#21127
eek adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar aksesuarları nereden alabiliriz? Ben motoru 444 Motor'dan alacağım ancak aksesuar fiyatları yüksek geldi, paslanmaz çelik koruma demiri, sissy bar ve ön cam 500'er TL, yoksa bunlar normal fiyatlar mı? Markaları MSA (metal sanatlar atölyesi sanırım).. Bir de alarm / kilit ne tavsiye edersiniz?
2014 yeni mavi rengi çok hoşuma gitti (kahverengi sele ile super olmuş), sizce ilerde satarken sorun olur mu, malum pek satılan bir renk değil?
Sıfır alıyorsan keyfine göre seç derim.
Koruma demiri şart. Mümkünse iyisinden olmalı olmaması veya kötüsü olması durumunda açacağı masraf çok daha fazla olacaktır.
-
04 Mayıs 2014, 20:09
#21128
ssates adlı üyeden alıntı
Sıfır alıyorsan keyfine göre seç derim.
Koruma demiri şart. Mümkünse iyisinden olmalı olmaması veya kötüsü olması durumunda açacağı masraf çok daha fazla olacaktır.
MSA'dan 500TL dedikleri iyisi midir peki, hiç anlamıyorum malesef?
-
04 Mayıs 2014, 21:37
#21129
eek adlı üyeden alıntı
MSA'dan 500TL dedikleri iyisi midir peki, hiç anlamıyorum malesef?
Tip olarak biraz kaba fakat koruma olarak çok iyi olduğunu formda daha önceki sayfalarda okumuştum.
Kullanan arkadaşlar daha detaylı bilgi verebilirler.
-
05 Mayıs 2014, 00:16
#21130
-
05 Mayıs 2014, 01:36
#21131
Ahmet Edip adlı üyeden alıntı
ideal olması gereken kaç amper teşekkür ederim
karbratörlü modellere 9 amper yeterli
enjeksiyonlu modellerde ise 12 amper
-
05 Mayıs 2014, 08:25
#21132
m_cbc adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun
tekerin düz bassın
güzel sürüşler
msa nın koruma demiri sahibinden de 250tl falandı biraz araştır fazladan para verme
eğer istersen sana bir iki foto göndereyim beğenirsen alırsın
Çok iyi olur, buradaki satıcıda MSA'nın paslanmaz çelik demirinin fiyatı 500TL (montaj dahil).
-
05 Mayıs 2014, 10:42
#21133
Çok teşekkürler gerçekten çok sorun çıkartıyor, kapalı alanda muhafaza ediyorum malum biraz soğuk oluyor, bir gün çalıştırmayayım ertesi günün sabahında 2 marşta almıyor daha sonra akü hemen bitiyor.
-
06 Mayıs 2014, 08:40
#21134
Ahmet Edip adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize hayırlı, kazasız ve belasız günler! motorum stop halindeyken farlar bir iki dakika açık kaldıktan sonra aküyü boşaltıyor, daha sonra vurdurarak çalıştırıyorum. bugün usta ile baktık bütün kabloları elden geçirdik kısa devre şase yapan bir açıklık varmı diye bir iki yerde açıklık bulduk ve hallettik, ancak akü yine aynı şekilde marş almayacak kadar boşalıyor, normalde de en fazla 2 yada 3 kere marş yapabiliyorum. aküyü değiştirmeden önce bakmam gereken bir yer varmı acaba, ustayla konuştum konjektör olabilirmi diye bana konjektör ya tam şarj eder yada etmez, aküden dedi, benim aküm 7 amper acaba güçsüz mü kalıyor? biliyorum biraz üst üste oluyor ama maruz görün bu kardeşinizi motor yağı kaç numara kullanmamı tavsiye edersiniz, birde yağ değiştikten sonra vites geçişleri de yumuşarmı; hakkınızı helal edin çok teşekkürler.
Yağ için 10-40 tercih et. Bulunduğun yerin sıcaklığı önemli. Geçen sefer usta GULF ile değiştirmişti (API SG). Fena değil Gulf Pride 4T 10W-40 1 Lt. 4 Zamanlı Motosiklet Yağı yaklaşık 1700km'dir kullanıyorum. Sipariş verdim bir iki güne kadar gelir. Yağ değişim fotolarını koyarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:38 ----------
Yağ ile ilgili bir soru da ben sorayım. Geçen sefer filtre de değişmişti. Kullanım kılavuzunda 4000km'de bir filtre değiştirin diyor. KN 131 yağ filtresi var. Sizce 4000 km bir mi değiştirilmeli veya her değişimde mi yağ filtresi değiştirilmeli?
-
06 Mayıs 2014, 13:14
#21135
Hyosung'un servis ağı biraz ufak değil mi? Geçen hafta kafam Daelim Daystar 250'ye gitti, sonra vazgeçtim ben paşa paşa GV250 alayım dedim. İkisininde servis ağına bakınca Hyosung'un ağı biraz ufak kalıyor sanki?
-
06 Mayıs 2014, 13:48
#21136
ssates adlı üyeden alıntı
Yağ için 10-40 tercih et. Bulunduğun yerin sıcaklığı önemli. Geçen sefer usta GULF ile değiştirmişti (API SG). Fena değil
Gulf Pride 4T 10W-40 1 Lt. 4 Zamanlı Motosiklet Yağı yaklaşık 1700km'dir kullanıyorum. Sipariş verdim bir iki güne kadar gelir. Yağ değişim fotolarını koyarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:38 ----------
Yağ ile ilgili bir soru da ben sorayım. Geçen sefer filtre de değişmişti. Kullanım kılavuzunda 4000km'de bir filtre değiştirin diyor. KN 131 yağ filtresi var. Sizce 4000 km bir mi değiştirilmeli veya her değişimde mi yağ filtresi değiştirilmeli?
Her yağ değiştiğinde filtreninde değişmesi en sağlıklısı ama en doğrusunu kitap söyler tabi
-
06 Mayıs 2014, 14:15
#21137
ssates adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Yağ ile ilgili bir soru da ben sorayım. Geçen sefer filtre de değişmişti. Kullanım kılavuzunda 4000km'de bir filtre değiştirin diyor. KN 131 yağ filtresi var. Sizce 4000 km bir mi değiştirilmeli veya her değişimde mi yağ filtresi değiştirilmeli?
filtrenin her seferinden değişmesi gerekiyor, bu kn 131 filtrenin fiyatı ne kadar bilginiz varmı
-
06 Mayıs 2014, 18:31
#21138
merhaba arkadaşlar, siteye yeni üye oldum. ismim mustafa istanbulda yaşıyorum. bir motor sevdasıdır düştü içime, ybr 125 aldım başlangıç olarak. yaklaşık 2000 km yaptım. pek tecrübe kazandığım söylenemez 2000 km ile ama yine de bir gv 250 almak için önünü alamadığım bir istek var içimde. almadan önce kiralama gibi bir imkan olmadığı için içimde bir şüphe de mevcut. hiç kullanmadığım bir motoru alıp sonrasında pişmanlık yaşamak istemiyorum. bunun için sizlerin yardımına ihtiyacım var. motoru kiralayabileceğim birisi ya da bir yer var mıdır? sıfır ya da ikinci el almak konusunda düşünceniz nedir? sıfır da alabilirim ama temiz bir ikinci elle sıfır arasında ciddi fiyat farkı var. şimdiden teşekkürler...
-
06 Mayıs 2014, 18:38
#21139
Ilk defa duydum bu markayi eger tavsiye ediyorsan bende siparis edeyim. Tabi filtre ile birlikte acaba vites gecislerim yumusarmi cok kemikli benim viteslerim
-
06 Mayıs 2014, 19:15
#21140
Ahmet Edip adlı üyeden alıntı
Ilk defa duydum bu markayi eger tavsiye ediyorsan bende siparis edeyim. Tabi filtre ile birlikte acaba vites gecislerim yumusarmi cok kemikli benim viteslerim
marka kalitemi bir marka, kime sorsanız 1 numara der heralde. ama yağ filtresi tavsiye edilecek birşey değil malesef yani sürüşe viteslere falan etki etmez yağın iyi süzülmesini sağlayıp motoru korur ve çek valf gibi bir sistem sayesinde motoru stop ettiğinizde yağın motorun üst kısımlarda kalmasını sağlar buda motorun ömrünü uzatır.
vites geçişlerine gelicek olursak hyosungun genel olarak vitesleri kemikli. bu konuda yapabilicemiz birşey yok yağı değiştirirseniz vites geçişleri yumuşar km yaptıkça yine kemikleşmeye başlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 33 kullanıcı var. (0 üye ve 33 misafir)
Bu Konudaki Etiketler