Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21121
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı nagash adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zırıltıyı kafaya taktıgım için değiştireceğim herhangi bir zaman kaybetmiyorum,kullanıyorum motoru.Zaten garanti var olmasa kesin oyle cozerdim o işi
    Ha garanti varsa uğraşma zaten ver yapsınlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21122

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Arkadaşlar hepinize hayırlı, kazasız ve belasız günler! motorum stop halindeyken farlar bir iki dakika açık kaldıktan sonra aküyü boşaltıyor, daha sonra vurdurarak çalıştırıyorum. bugün usta ile baktık bütün kabloları elden geçirdik kısa devre şase yapan bir açıklık varmı diye bir iki yerde açıklık bulduk ve hallettik, ancak akü yine aynı şekilde marş almayacak kadar boşalıyor, normalde de en fazla 2 yada 3 kere marş yapabiliyorum. aküyü değiştirmeden önce bakmam gereken bir yer varmı acaba, ustayla konuştum konjektör olabilirmi diye bana konjektör ya tam şarj eder yada etmez, aküden dedi, benim aküm 7 amper acaba güçsüz mü kalıyor? biliyorum biraz üst üste oluyor ama maruz görün bu kardeşinizi motor yağı kaç numara kullanmamı tavsiye edersiniz, birde yağ değiştikten sonra vites geçişleri de yumuşarmı; hakkınızı helal edin çok teşekkürler.

  3. #21123
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize hayırlı, kazasız ve belasız günler! motorum stop halindeyken farlar bir iki dakika açık kaldıktan sonra aküyü boşaltıyor, daha sonra vurdurarak çalıştırıyorum. bugün usta ile baktık bütün kabloları elden geçirdik kısa devre şase yapan bir açıklık varmı diye bir iki yerde açıklık bulduk ve hallettik, ancak akü yine aynı şekilde marş almayacak kadar boşalıyor, normalde de en fazla 2 yada 3 kere marş yapabiliyorum. aküyü değiştirmeden önce bakmam gereken bir yer varmı acaba, ustayla konuştum konjektör olabilirmi diye bana konjektör ya tam şarj eder yada etmez, aküden dedi, benim aküm 7 amper acaba güçsüz mü kalıyor? biliyorum biraz üst üste oluyor ama maruz görün bu kardeşinizi motor yağı kaç numara kullanmamı tavsiye edersiniz, birde yağ değiştikten sonra vites geçişleri de yumuşarmı; hakkınızı helal edin çok teşekkürler.
    7 amper güçsüz, bana kalırsa sorun aküde konjektör dediğiniz gibi ya doldurur ya doldurmaz

  4. #21124

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    ideal olması gereken kaç amper teşekkür ederim

  5. #21125

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Ahmet Bey,
    Aynı sorunu bende yaşıyordum. Motorumu 2.el almıştım üzerinde 7 amper akü vardı. Akü sorunlu diye gittim 7 amper bir akü aldım fakat bir hafta sorun tekrar ortaya çıktı. 12 volt 12 amper akü alırsanız herhangi bir sorununuz kalmayacaktır.

  6. #21126
    eek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 9
    Arkadaşlar aksesuarları nereden alabiliriz? Ben motoru 444 Motor'dan alacağım ancak aksesuar fiyatları yüksek geldi, paslanmaz çelik koruma demiri, sissy bar ve ön cam 500'er TL, yoksa bunlar normal fiyatlar mı? Markaları MSA (metal sanatlar atölyesi sanırım).. Bir de alarm / kilit ne tavsiye edersiniz?

    2014 yeni mavi rengi çok hoşuma gitti (kahverengi sele ile super olmuş), sizce ilerde satarken sorun olur mu, malum pek satılan bir renk değil?

  7. #21127
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı eek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aksesuarları nereden alabiliriz? Ben motoru 444 Motor'dan alacağım ancak aksesuar fiyatları yüksek geldi, paslanmaz çelik koruma demiri, sissy bar ve ön cam 500'er TL, yoksa bunlar normal fiyatlar mı? Markaları MSA (metal sanatlar atölyesi sanırım).. Bir de alarm / kilit ne tavsiye edersiniz?

    2014 yeni mavi rengi çok hoşuma gitti (kahverengi sele ile super olmuş), sizce ilerde satarken sorun olur mu, malum pek satılan bir renk değil?
    Sıfır alıyorsan keyfine göre seç derim.
    Koruma demiri şart. Mümkünse iyisinden olmalı olmaması veya kötüsü olması durumunda açacağı masraf çok daha fazla olacaktır.

  8. #21128
    eek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 9
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır alıyorsan keyfine göre seç derim.
    Koruma demiri şart. Mümkünse iyisinden olmalı olmaması veya kötüsü olması durumunda açacağı masraf çok daha fazla olacaktır.
    MSA'dan 500TL dedikleri iyisi midir peki, hiç anlamıyorum malesef?

  9. #21129
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı eek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MSA'dan 500TL dedikleri iyisi midir peki, hiç anlamıyorum malesef?
    Tip olarak biraz kaba fakat koruma olarak çok iyi olduğunu formda daha önceki sayfalarda okumuştum.
    Kullanan arkadaşlar daha detaylı bilgi verebilirler.

  10. #21130
    m_cbc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 250
    hayırlı olsun
    tekerin düz bassın güzel sürüşler
    msa nın koruma demiri sahibinden de 250tl falandı biraz araştır fazladan para verme
    eğer istersen sana bir iki foto göndereyim beğenirsen alırsın

  11. #21131
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ideal olması gereken kaç amper teşekkür ederim
    karbratörlü modellere 9 amper yeterli
    enjeksiyonlu modellerde ise 12 amper

  12. #21132
    eek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 9
    Alıntı m_cbc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun
    tekerin düz bassın güzel sürüşler
    msa nın koruma demiri sahibinden de 250tl falandı biraz araştır fazladan para verme
    eğer istersen sana bir iki foto göndereyim beğenirsen alırsın
    Çok iyi olur, buradaki satıcıda MSA'nın paslanmaz çelik demirinin fiyatı 500TL (montaj dahil).
    m_cbc bunu beğendi.

  13. #21133

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Çok teşekkürler gerçekten çok sorun çıkartıyor, kapalı alanda muhafaza ediyorum malum biraz soğuk oluyor, bir gün çalıştırmayayım ertesi günün sabahında 2 marşta almıyor daha sonra akü hemen bitiyor.

  14. #21134
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize hayırlı, kazasız ve belasız günler! motorum stop halindeyken farlar bir iki dakika açık kaldıktan sonra aküyü boşaltıyor, daha sonra vurdurarak çalıştırıyorum. bugün usta ile baktık bütün kabloları elden geçirdik kısa devre şase yapan bir açıklık varmı diye bir iki yerde açıklık bulduk ve hallettik, ancak akü yine aynı şekilde marş almayacak kadar boşalıyor, normalde de en fazla 2 yada 3 kere marş yapabiliyorum. aküyü değiştirmeden önce bakmam gereken bir yer varmı acaba, ustayla konuştum konjektör olabilirmi diye bana konjektör ya tam şarj eder yada etmez, aküden dedi, benim aküm 7 amper acaba güçsüz mü kalıyor? biliyorum biraz üst üste oluyor ama maruz görün bu kardeşinizi motor yağı kaç numara kullanmamı tavsiye edersiniz, birde yağ değiştikten sonra vites geçişleri de yumuşarmı; hakkınızı helal edin çok teşekkürler.
    Yağ için 10-40 tercih et. Bulunduğun yerin sıcaklığı önemli. Geçen sefer usta GULF ile değiştirmişti (API SG). Fena değil Gulf Pride 4T 10W-40 1 Lt. 4 Zamanlı Motosiklet Yağı yaklaşık 1700km'dir kullanıyorum. Sipariş verdim bir iki güne kadar gelir. Yağ değişim fotolarını koyarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:38 ----------

    Yağ ile ilgili bir soru da ben sorayım. Geçen sefer filtre de değişmişti. Kullanım kılavuzunda 4000km'de bir filtre değiştirin diyor. KN 131 yağ filtresi var. Sizce 4000 km bir mi değiştirilmeli veya her değişimde mi yağ filtresi değiştirilmeli?

  15. #21135
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Hyosung'un servis ağı biraz ufak değil mi? Geçen hafta kafam Daelim Daystar 250'ye gitti, sonra vazgeçtim ben paşa paşa GV250 alayım dedim. İkisininde servis ağına bakınca Hyosung'un ağı biraz ufak kalıyor sanki?

  16. #21136
    yavuzk2004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ için 10-40 tercih et. Bulunduğun yerin sıcaklığı önemli. Geçen sefer usta GULF ile değiştirmişti (API SG). Fena değil Gulf Pride 4T 10W-40 1 Lt. 4 Zamanlı Motosiklet Yağı yaklaşık 1700km'dir kullanıyorum. Sipariş verdim bir iki güne kadar gelir. Yağ değişim fotolarını koyarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:38 ----------

    Yağ ile ilgili bir soru da ben sorayım. Geçen sefer filtre de değişmişti. Kullanım kılavuzunda 4000km'de bir filtre değiştirin diyor. KN 131 yağ filtresi var. Sizce 4000 km bir mi değiştirilmeli veya her değişimde mi yağ filtresi değiştirilmeli?
    Her yağ değiştiğinde filtreninde değişmesi en sağlıklısı ama en doğrusunu kitap söyler tabi

  17. #21137
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı ssates adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]Yağ ile ilgili bir soru da ben sorayım. Geçen sefer filtre de değişmişti. Kullanım kılavuzunda 4000km'de bir filtre değiştirin diyor. KN 131 yağ filtresi var. Sizce 4000 km bir mi değiştirilmeli veya her değişimde mi yağ filtresi değiştirilmeli?
    filtrenin her seferinden değişmesi gerekiyor, bu kn 131 filtrenin fiyatı ne kadar bilginiz varmı

  18. #21138

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    merhaba arkadaşlar, siteye yeni üye oldum. ismim mustafa istanbulda yaşıyorum. bir motor sevdasıdır düştü içime, ybr 125 aldım başlangıç olarak. yaklaşık 2000 km yaptım. pek tecrübe kazandığım söylenemez 2000 km ile ama yine de bir gv 250 almak için önünü alamadığım bir istek var içimde. almadan önce kiralama gibi bir imkan olmadığı için içimde bir şüphe de mevcut. hiç kullanmadığım bir motoru alıp sonrasında pişmanlık yaşamak istemiyorum. bunun için sizlerin yardımına ihtiyacım var. motoru kiralayabileceğim birisi ya da bir yer var mıdır? sıfır ya da ikinci el almak konusunda düşünceniz nedir? sıfır da alabilirim ama temiz bir ikinci elle sıfır arasında ciddi fiyat farkı var. şimdiden teşekkürler...

  19. #21139

    Üyelik
    23 Nisan 2014
    Şehir
    Iğdır
    Motosikleti
    Hyosung Gv250
    Ilk defa duydum bu markayi eger tavsiye ediyorsan bende siparis edeyim. Tabi filtre ile birlikte acaba vites gecislerim yumusarmi cok kemikli benim viteslerim

  20. #21140
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Ahmet Edip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ilk defa duydum bu markayi eger tavsiye ediyorsan bende siparis edeyim. Tabi filtre ile birlikte acaba vites gecislerim yumusarmi cok kemikli benim viteslerim
    marka kalitemi bir marka, kime sorsanız 1 numara der heralde. ama yağ filtresi tavsiye edilecek birşey değil malesef yani sürüşe viteslere falan etki etmez yağın iyi süzülmesini sağlayıp motoru korur ve çek valf gibi bir sistem sayesinde motoru stop ettiğinizde yağın motorun üst kısımlarda kalmasını sağlar buda motorun ömrünü uzatır.

    vites geçişlerine gelicek olursak hyosungun genel olarak vitesleri kemikli. bu konuda yapabilicemiz birşey yok yağı değiştirirseniz vites geçişleri yumuşar km yaptıkça yine kemikleşmeye başlar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler