Arkadaşlar merhaba, daha önceden Suzuki Intruder VL250 motorum vardı, satmak zorunda kaldım, şimdi bir GV250 düşünüyorum, linkteki motora baktım,geçmişini bilen, tanıyan var mıdır? http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56510578/detay
Arkadaşlar merhaba, daha önceden Suzuki Intruder VL250 motorum vardı, satmak zorunda kaldım, şimdi bir GV250 düşünüyorum, linkteki motora baktım,geçmişini bilen, tanıyan var mıdır? http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56510578/detay
arkadaşlar yardımcı olmaya çalışıyor element uydurmayın ne demek sende yap yorumunu herkese açık ama düzgün konuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
depo hakkında sana bir tavsiye oto kingte çektirmeyi dene vakumlu çektirme yapıyorlar boyaya zarar vermiyor düzelirse 5000 e bırakırsa sen bilirsin ama depo düzelmezse bence bulaşma sadece depo 800 lira falan olması lazım diğer yandan koruma demiri sissy bar uzun yol ayaklıkları ön cam yan çanta falan var bunlar tahminimce sıfırı 600 lira falan tutar ona göre bir şey belirle kafanda en güzelini sen bilirsin alacak olan sensin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
bende çok istemiştim bu olayı bir türlü bulamadım nasıl olur diye düşünüyordum batwing camı motora bence güzel olmuş kimin bu motor başka resimleri varmı?
Element uyduran yok arkadaşım.benim motorum 2010 model bi sorunu var.saolsun herkes bişeyler yazıp yardımcı olmaya çalışıyor.varsa bildiğin bişey yaz.ama yoksada elementi filan karıştırma.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------
Neden 2 adet foto? başka resim mi yoktu? yada motorun başka kusurlarımı var? Km çok bence görmekte fayda var tabiki yargısız infaz yapmayalım neden enduro istediğide belli
Birisi yanlış bir bilgi veriyor ve bu bilginin binlerce kişinin okuduğu bir forumda yayılmasını sağlıyor, siz de "uydurma, yok öyle bir şey" diyen bana laf söylüyorsunuz ya hayran oldum. Sonra gidin "hyosung krank kırıyor" diyenleri öyle bir şey olmadığına inandırmaya çalışın bir de.
Kafasıharic ne demek ulan?
Bari sonunu getir merakta kaldık,ölçü ver
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
Bu arada sorunlu olan pipolar 2012 ve sonrasında çıkıyor.konjektor ya da baska bir kısa devre sorunu yasadiysaniz,yuksek şarjdan dolayı bujilerde sıkıntı olabiliyor.atesleme zayiflayabiliyor aklinizda olsun..
Madem zayıf genellemeler yapıyoruz o zaman şöyle yapalım; pipo sorunu "gv250" lerde mevcut mu? Evet mevcut, o zaman tüm gv250'lerde bu sorun var demek. 2 yıllık üretim hatasını 6 yıl boyunca üretilen modellere genellemek doğru oluyorsa 3 yılı daha katıp tüm gv250'lerde böyle bir sorun var demek en az onun kadar doğru olacaktır.
Sırf yanlış biliyormuşum / yanlış söylemişim dememek için ne kadar komik savunmalar yaptığının farkında bile değilsin
Meraba Samet kardes,öncelikle su güvenip almakta tereddüt ettigin motoru styleoscar nikli arkadas havada
kaptı,simdi de buralardan foto paylaşıp nispet yapıyor haberin olsun
Ridvan'i da soracak olursan Ege'ye yerleşmiş bahçe işleriyle uğraşıyormuş diye duydum,malum buradan kovulup hayatı alt üst oldu zavallının..
Bu aksam servise gelir gerçi,Gv 650 sökülecek,ben de gider çıraklık yaparım hatta.
Pipo konusunda da gercekten yanlis hammadde secmiş hyosung baska bir sey diyemiyorum,benim pipolari arabadan uydurdular,simdi sıkıntı yok
styleoscar kazasız belasız kullanır inş., hayrını görsün ben cbr almakla iyi ettim bence, ilk motorum olduğu için bunu kullanmak kolay geliyor,arada 40 kg ve boyut farkı var. akşam için kolay gelsin size, görüşmek üzere
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Selamlar, ben foruma yeni üye oldum, ayrıca gv250 almayı düşünüyorum çok heyecanlıyım
Eski sayfaları biraz baktım da "StyLeOscaR", sen gv'den baya anlıyorsun gibi. Sana sorum var abi:
Şimdi 2008 önceki modellere çok çok dandik sakın alma diyolla doğru mu? Kırank kırıyormuş, gaz yemiyormuş, kendi kendine yolda dökülüyormuş.
Kanuni araya girdiğinden beri motor kendine gelmiş eskisinden daha kaliteli olmuş diyolla doğru mu? Gaz yememe kesilmiş, titanyum kırak koymuşlar falan filan.
Bir de dün bi gv bakmaya gittim biraz sürdük (ben arkçıyım tabiki), sürerken motor kendi kendine stop ediyordu, ben kıllandım, adam ayaklık müşürü yüzünden dedi ama yemedim tabiki.
Ayrıca burada çok güzel muhabbet var. Böyle kafasıhariç gibi terbiyesiz niklerle üyelik açanları, motordan anlamadığı her halinden belli olduğu halde saçma sapan konuşanları kınıyorum.
cevap veren vermeyen bütün abilerime saygılar,
Not: o terbiyesiz nikli hariç
Gv'den sasma kardesim,gerçi ben styleoscar gibi teknik ayrıntı veremiyorum ama gönül rahatlığıyla alabilirsin.Bu arada memleket nere?Ege ağzıyla yazmışsın da dikkatimi çekti,gaari seklinde yazmamışsın,demek ki sonradan gitmissin oralara?
Bu aralar pipo revaçta,ayaklik müşüru diye tutturan bı terbiyesiz vardi ama onu attırdık forumdan
İyice yatıp topu dikersen ibreyi devirir,biz yarışıyoruz 600 lük ss motorlarla,hep arkamda kalıyorlar.bazen bana da ilginç geliyor
vay anasını düşündüğümden de iyiymiş
hacı sen kimlerle motor muhabbeti yapıyon ya neler uydurmuşlar öyle
2008 önceki modelleride gayet kalitelidir gaz yememe gibi kronik sorunları var ama sürüşü etkilemeyen ufak elektronik sıkıntılar bende 2006 modeli var çok severek kullanıyorum eğer olurda para denkleştiremezsen 2008 öncesi modelleri almaktan sakın korkma
titanyum krank tamamen traş.
motorun yolda giderken stop edip çalışması gerçekten ayaklık müşüründen oluyor ayaklık müşürünü gaz yağı gibi bişeyler temizlersen bu sorun uzun bir süre ortadan kalkar
tapagaz rampa aşağı 160 devirirmi bilmiyorum hiç denemedim ama 150 kesin görür ondan eminim düzde 140 yatmadan rahat görüyor çünkü ama sen yinede basma nası kıyıcan lan kız gibi motora
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)