Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Nisan 2014, 18:24
#20981
Arkadaşlar merhaba, aranıza 2010 model bir gv 250 ile yeni katılıyorum. Motor kullanımı hakkında çok tecrübem yok bu ilk vitesli motorum. Ankara'da motor koruma demiri ve ön cam taktırabileceğim yerler için tavsiyelerinizi bekliyorum. Bir de bu arkaya takılan heybeler hızlı gittiğimizde titreşim, sarsıntı vs sıkıntı çıkarıyor mu, taktırmalı mıyım yada ne tavsiye edersiniz?
Reklamlar
-
14 Nisan 2014, 21:08
#20982
hurtur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, aranıza 2010 model bir gv 250 ile yeni katılıyorum. Motor kullanımı hakkında çok tecrübem yok bu ilk vitesli motorum. Ankara'da motor koruma demiri ve ön cam taktırabileceğim yerler için tavsiyelerinizi bekliyorum. Bir de bu arkaya takılan heybeler hızlı gittiğimizde titreşim, sarsıntı vs sıkıntı çıkarıyor mu, taktırmalı mıyım yada ne tavsiye edersiniz?
cruiser motorlar zaten genel olarak aerodinamik olmadığı için çantaların pek etkisi olmuyor açıkçası yani sarsıntı titreme falan çantadan yapmaz. rahat olun, ama çantaları dengeli yüklemezseniz çekme yapabilir oda ancak elinizi bırakırsanız düz gitmez..
-
14 Nisan 2014, 22:01
#20983
hurtur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, aranıza 2010 model bir gv 250 ile yeni katılıyorum. Motor kullanımı hakkında çok tecrübem yok bu ilk vitesli motorum. Ankara'da motor koruma demiri ve ön cam taktırabileceğim yerler için tavsiyelerinizi bekliyorum. Bir de bu arkaya takılan heybeler hızlı gittiğimizde titreşim, sarsıntı vs sıkıntı çıkarıyor mu, taktırmalı mıyım yada ne tavsiye edersiniz?
Bakımlar ve aksesuarlar için 4-44 motoru tavsiye ederim.
Çantalar yan rüzgar olduğunda 100 km üzerinde sarsıntıya sebep olabiliyor. Daha doğrusu rüzgar bir anda patlayıp sallayabiliyor. Bunda arka çanta etken. ogzcngdk'nın dediği gibi zaten bu motosiklet hız için tasarlanmamış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
emrah006 adlı üyeden alıntı
cam harbi çok yakışmış
nerden temin ederiz kaça malolur acele cevap
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...219/pasif-ilan
kargo dahil 60TL'ye aldım.
Sanırım satıştan kaldırılmış.
Montajı kendin yapacaksan plastiklere dikkat et. Fazla sıkma.
http://www.sahibinden.com/listing/ye...1961452/detail
-
14 Nisan 2014, 23:16
#20984
Dostum bu ön cam biraz kısa mı kalmış? Rüzgarı kesiyor mu görüntü çok hoş ve elcikleri de kapatıyor gibi..?
-
15 Nisan 2014, 00:05
#20985
Beyler bu çıktı ortaya bir takım fazla var ilan vs koymuyorum buradan birinin ihtiyacı görülmesi amacıyla 50 tl fiyata verebilirim.
Kromdur parlatılınca nikelaj gibi olur. Ben temizlemedim bile parlatma işini sonraya bıraktım.
-
15 Nisan 2014, 05:30
#20986
acayüp adlı üyeden alıntı
Beyler bu çıktı ortaya bir takım fazla var ilan vs koymuyorum buradan birinin ihtiyacı görülmesi amacıyla 50 tl fiyata verebilirim.
Kromdur parlatılınca nikelaj gibi olur. Ben temizlemedim bile parlatma işini sonraya bıraktım.
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/...88394105_n.jpg
Çok güzel olmuş.
Özellikle egzoz üzerinde çantayı alttan kavrayacak L şeklinde eklenti yapabilirsen süper olur. Uzun yolda çantanın altı egzozun sıcaklığı nedeniyle kendini bırakmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:13 ----------
hurtur adlı üyeden alıntı
Dostum bu ön cam biraz kısa mı kalmış? Rüzgarı kesiyor mu görüntü çok hoş ve elcikleri de kapatıyor gibi..?
Motosikleti genellikle çevre yolunda ortalama 100-110km civarı kullanıyorum.
Elime ve göğsüme aldığım rüzgar önemli ölçüde azaldı. Fakat camın dalgalı yapısı nedeniyle rüzgar omuzlarımın üzerinden kulaklarımın yanından geçiyor. Bu da daha fazla rüzgar sesi duymama sebep oluyor.
Camın direnci olup daha fazla sallayacağını düşünmüştüm fakat motosikleti yüksek hızda stabilize ettiğini düşünüyorum. Nadir olsa da araçlardan kaçmak için 130km civarına çıkarım. Dün 130km civarında çok daha rahat manevra yapabildiğimi hissettim.
100 km üzerinde çene açık seyahat etmedim. Fakat bu cam ile çeneyi açıp hız yaparsam kask kafamı olduğundan çok daha rahatsız eder.
Uzun versiyonundan tercih edilebilir. Delikler aynı yerde ise motosiklete aynı şekilde oturur.
-
15 Nisan 2014, 21:18
#20987
ssates adlı üyeden alıntı
Yaptığın işçilik çok güzel çok sağlam olmuş rüzgarda hiç sorun olmaz camın ama daha önce bu camı kullanmış biri olarak şunu söyleyim o cam cam değil mika olduğundan çok çabuk sararıyor silerken dikkat et çok kolay çiziliyor vede keşke sinyalleri tutan demiri delmeseydin yazık olmuş son olarak denemek istersen benimki sararınca çıkarıp arka taraftan siyaha boyamıştım ön taraftan bakınca orjinal gibi duruyordu benim motor kırmızı olduğundan bir süre sonra hoşuma gitmedi ama bence senin motora çok yakışır batwing gibi duruyor o zaman denemeni tavsiye ederim şu an givinin dragstar için kullandığı camı kullanıyorum emin olun bizim camlarla çok fark var herşeye rağmen eline emeğine sağlık
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
acayüp adlı üyeden alıntı
Beyler bu çıktı ortaya bir takım fazla var ilan vs koymuyorum buradan birinin ihtiyacı görülmesi amacıyla 50 tl fiyata verebilirim.
Kromdur parlatılınca nikelaj gibi olur. Ben temizlemedim bile parlatma işini sonraya bıraktım.
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/...88394105_n.jpg
Eline emeğine sağlık ilk deneme için çok güzel olmuş bence çantaları aşağıdan kavrayacak şekilde yapsan egsoza değmesini engellersin ben yatım geçen sene çok sağlam oldu seninki kadar estetik durmuyor ama çok kullanışlı istesen resim yüklerim
-
15 Nisan 2014, 21:26
#20988
Teşekkürler arkadaşlar.
Hindistan motorları gibi görünmesini, istemediğim için bu şekilde yaptım. Çanta takılı değilken bu şekilde gayet estetik duruyor.
Ayrıca kappa soft çanta kullanıyorum eksozla arası bayağı açık bir sıkıntı olacak gibi görünmüyor.
-
15 Nisan 2014, 21:28
#20989
[QUOTE=sorunlu17;3319435]Yaptığın işçilik çok güzel çok sağlam olmuş rüzgarda hiç sorun olmaz camın ama daha önce bu camı kullanmış biri olarak şunu söyleyim o cam cam değil mika olduğundan çok çabuk sararıyor silerken dikkat et çok kolay çiziliyor vede keşke sinyalleri tutan demiri delmeseydin yazık olmuş son olarak denemek istersen benimki sararınca çıkarıp arka taraftan siyaha boyamıştım ön taraftan bakınca orjinal gibi duruyordu benim motor kırmızı olduğundan bir süre sonra hoşuma gitmedi ama bence senin motora çok yakışır batwing gibi duruyor o zaman denemeni tavsiye ederim şu an givinin dragstar için kullandığı camı kullanıyorum emin olun bizim camlarla çok fark var herşeye rağmen eline emeğine sağlık[COLOR="Silver"]
Dediğin gibi mika ve çok iyi bir şey değil o yüzden motorun mevcut vidalarını kullandım. Sinyallerin üzerindekiler kendi orjinal vida yerleri.
Sen boyama deyince aklıma film yapıştırmak geldi. Biraz kullanıp sararma başlayınca oto camlarına yapıştırılan siyah filmlerden yapılabilir.
-
15 Nisan 2014, 22:00
#20990
[QUOTE=ssates;3319452]
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Yaptığın işçilik çok güzel çok sağlam olmuş rüzgarda hiç sorun olmaz camın ama daha önce bu camı kullanmış biri olarak şunu söyleyim o cam cam değil mika olduğundan çok çabuk sararıyor silerken dikkat et çok kolay çiziliyor vede keşke sinyalleri tutan demiri delmeseydin yazık olmuş son olarak denemek istersen benimki sararınca çıkarıp arka taraftan siyaha boyamıştım ön taraftan bakınca orjinal gibi duruyordu benim motor kırmızı olduğundan bir süre sonra hoşuma gitmedi ama bence senin motora çok yakışır batwing gibi duruyor o zaman denemeni tavsiye ederim şu an givinin dragstar için kullandığı camı kullanıyorum emin olun bizim camlarla çok fark var herşeye rağmen eline emeğine sağlık[COLOR="Silver"]
Dediğin gibi mika ve çok iyi bir şey değil o yüzden motorun mevcut vidalarını kullandım. Sinyallerin üzerindekiler kendi orjinal vida yerleri.
Sen boyama deyince aklıma film yapıştırmak geldi. Biraz kullanıp sararma başlayınca oto camlarına yapıştırılan siyah filmlerden yapılabilir.
orası senin hayal gücüne kalmış film olur karbon olur benim o camı bir kaç güne kadar arkadaşımın motora takıcaz o zaman resmini koyarım gör önce belki beğenmezsin boşuna camına yazık olmasın
-
15 Nisan 2014, 22:19
#20991
Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
-
15 Nisan 2014, 22:26
#20992
johnny bravo adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
temizi 5500-6000 kesinlikle daha fazla verme
-
15 Nisan 2014, 22:55
#20993
Çantalı görüntü bu şekilde.
-
16 Nisan 2014, 01:56
#20994
arkadaşlar bugun gv250 azda olsa test etme imkanım oldu aklıam tkaılan bi soru var motor 5.500 devire kadar cansız fakar 5.500 atladımı bi canlılık geliyor makinaya gt ve gtr lardada durum aynımı veya sizlerdede olemi ?
-
16 Nisan 2014, 02:27
#20995
johnny bravo adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
temiz bakımlı ve full aksesuarlıysa (ön cam, çanta, koruma demiri vb )6000 den başlar..
Bu fiyata çok diyecek arkadaşlar öncelikle piyasadaki makinelere baksınlar..
tabi sadece aksesuarları yetmiyor..
Lastikler , Zincir , akü bunlar da önemli ve mebla tutan malzemeler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun gv250 azda olsa test etme imkanım oldu aklıam tkaılan bi soru var motor 5.500 devire kadar cansız fakar 5.500 atladımı bi canlılık geliyor makinaya gt ve gtr lardada durum aynımı veya sizlerdede olemi ?
Evet diğerlerinde de aynıdır durum..Yüksek devir çeviren makineler genelde 6 binden sonra canlanır..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
16 Nisan 2014, 12:18
#20996
Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
-
16 Nisan 2014, 15:18
#20997
herkese selam,kısa bir gt 250 r deneyiminden sonra 2013 gv 250 mi dün alıp aranıza katılıyorum.
-
16 Nisan 2014, 16:27
#20998
hurtur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
kucuk paslanmalar icin wd40, kromlarini metalik yerleri parlatmak icin de motul krom parlatici kullaniyordum ben. bu motul bi harika dostum.
motul chrome polisher olmasi lazim adi, biraz pahalidir ama deger
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
16 Nisan 2014, 17:49
#20999
hurtur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
Küçük pasları hatta çok derin olmayan büyük pasları çözmek için Metylan metal parlatıcı kullanıyorum.Uygulaması biraz yorucu bolca ovalama istiyor ama gerçekten güzel sonuç veriyor.Temizlik sonrası paslanmayı önleyici bir şey bilmiyorum.Motosikleti çamurdan ve sudan koruyacaksın başka çaresi yok.Özellikle çamurlanırsa mümkün olduğunca geciktirmeden temizlemek lazım.Özellikle bütün motosikletlerde egsozun motordan çıkış noktaları çok çamur yediği için çabuk paslanma ve çürüme yapar.Bunların dışında motosikleti uzun süre kullanmayacaksan paslanmayı önlemek için WD 40 sıkabilirsin.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
16 Nisan 2014, 19:45
#21000
johnny bravo adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
ben 2006 model 20 bindeki makinayı 4.500 liraya aldım geçen sene kışın.. öğrenci olduğum için pazarlıkta yaptık saolsun şimdi motoru satmaya kalksam 5.500 den 1 kuruş aşağıya vermem (satmam gerçi ama) ama en fazla 6 bin lira hocam bence oda km si az olucak ve aksesuarlı olucak bakımları falanda olucak.. bazıları kafayı yemiş 2006 model motora 7.500 lira fiyat biçiyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun gv250 azda olsa test etme imkanım oldu aklıam tkaılan bi soru var motor 5.500 devire kadar cansız fakar 5.500 atladımı bi canlılık geliyor makinaya gt ve gtr lardada durum aynımı veya sizlerdede olemi ?
5.500 devirde sanırım karbratöre gelen benzin hava karışımının artmasını sağlayan bir sistem var o devirdeki takılmalarda bu yüzden zaten..
ayrıca 8 valf olmasınında yüksek devirlerde yüksek performans vermesini sağlıyor egzos gazını daha rahat atıyor içerde karbonmonoksit kalmıyor bu yüzdende daha iyi yanma sağlanıyor..
evet aynı
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
hurtur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
krom zaten dışardan çizilme vs olmadığı sürece kolay kolay paslanmaz.. bence yapılacak en güzel şey motoru her ay 1 kere yıkayıp cilalamak her türlü askamı koruyacaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler